Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo syöminen, "ei tuollaisella ruokavaliolla elä" rupeaa vituttamaan pikkuhiljaa, itse vetävät sitten munkkeja vieressä ja juovat cokista päälle. Ja sitten kun vähän erehtyy kasvamaan niin tulee taas niitä "hormooneja se vetää tuokin"

-Rahaa menee lisäravinteisiin ja ruokaan aika pirusti.
-Töissä saa aina selitellä syömisiään, varsinkin rahkaa:jahas:.
-Jos vetää jotain mässyä esim. karkkia niin sillä ei voi korvata normaalia ruokailua vaan pitää ainaki jostain hommata protskua lisäks -->kaloreita vitusti-->lihoo.
-Aikatauluongelmat niin treenin kuin ruuankin suhteen.
-Monet kyselee: "miks sää teet tuota?" Siihen väliin jos mainitsee jotain mahdollisista kisoista joskus vuosien päästä niin...

En silti lopettaisi mistään hinnasta, sillä niin paljon enemmän annan arvoa niille positiivisille asioille tässä harrastuksessa!

Ensimmäisenä mieleen tuleva negatiivinen asia on se että ihmiset katsoo kuin vierasta sikaa kun yrittää olla dieetillä, eikä lähdekään kännäilemään kun tilaisuus tulee. Odotan tulevaa lauantaita kun ois ihan hyvä keissi tiedossa, mutta joudun tyylikkäästi kieltäytymään. Toisaalta ihan sama mitä ihmiset sanoo/ajattelee, kunhan itse on tyytyväinen.

e: ja negatiivisinta on se, kun tuloksia ei näy, tai jos näkyykin niin sitä on sen verran itsekriittinen ettei osaa olla tyytyväinen. Ja dieetillä tulee morkkis syömisestä.

Ärsyttävää on, kun nykyisessä duunissa ei ole mahdollisuutta aina tasaisiin ruokailuihin. Bodyhommien myötä tottunut saamaan ne proteiinit ja hyvät hiilarit tasaisin väliajoin, nykyisestä työnluonteesta johtuen tämä ei aina onnistu ja tämäkös sekoittaa pakkaa. Toki prodejuomat/patukat osaltaan mukana, mutta eivät ne kaikkea pelasta. Muiden mielipiteet yllämainittuihin ravinteisiin eivät onneksi enää hetkauta.

Olisi vaan niin helppoa mennä asenteella "kunhan jotain purtavaa kerran pari päivässään".

- "Elä liho lisää" bulkilla
- "Elä laihuta enää" dietillä, kun tavoitteisiin ei vielä ole päästy
- "Niihin proteiineihin pistetään kaikenmaailman lääkeaineita" äärimmäisen paranoidilta ja v-mäiseltä henkilöltä
- Tukea ei hirveämmin ole saanut harrastukselle, aina kuulee sitä, että sitä kasvaa reenillä HETI Colemaniks tms. Onneks isäukko entisenä urheilijana tajuaa vähä ravinteiden ja reenin päälle...

Kaikesta huolimatta reeniä en vaihtaisi mihinkään. Se on, ainakin tällä hetkellä se asia nro. 1. Herätessä odottaa illan reeniä, töissä miettii reeniä ja reenatessa nauttii reenistä. Reenin jälkeen nautiskelee kivusta ja särystä :) "tietää tehneensä jotain"

Sen vaan sanon kaikille nuorille reenaajille, että reenatkaa vaan täysiä jos se tuntuu siltä teidän jutulta. Vitut muiden mielipiteistä, itseänne varten treenaatte! Kateellisten, aikaansaamattomien, kynisten sekä tietämättömien paskiaisten panettelua se vaan on. Kyllä niiden naamat vääntyy norsunvitulle, kun olette vuosien päästä hienossa kunnossa ja nämä elvikset kantaa luonnonmukaista kegiä mukanaan.

Mulla ahistaa tällä hetkellä se, että kun ei pääse salille! Kipeänä aavistuksen ja töiden takia viimisen 2vko treenikerrat on huikeat kaksi käyntiä salilla. Se jos mikä jurppii.

Ruokapuoli on kans semmoinen mistä saa kieltämättä outoja katseita ja se kun kieltäytyy jokaisesta toisen tarjoamasta munkista/jäätelöstä jne.

1. Raskausarvet
2. Kaikki vähätkiin rahat menevät rakkaaseen harrastukseen (Ruoka, lisäravinteet varusteet)
3. Uusissa työpaikoissa joutuu tekemään tilin ja selitellä syömisiään aluksi, mutta kyllä he siihen tottuvat
4. En tiedä voisiko tämän lukea negatiiviseksi asiaksi, mutta sosiaalisen elämän harjoittaminen eli viikonloppujuominen/kännäys on loppunut lähes totaalisesti jos ei isoja juhlapäiviä lasketa. Näin ollen myös kavereiden kanssa hengailu viikonloppuisin myös. Muut ryyppää ja minä salilla.:D

-Tutut naiset/tytöt lähinnä kyselee: "miks sää teet tuota?" Kisasuunnitelmia ei kannata myöskään mainita.

En myöskään lopettaisi mistään hinnasta, sillä enemmän koko harrastus/elämäntapa antaa kuin ottaa.:thumbs:

Itseasiassa ainut negatiivinen asia on itse vittuilu. Joka päivä tulee kommenttia niin töissä kuin kotonakin. Muut asiat eivät ole niin häiritseviä. Itse kyl kestän vittuilua mutta 365 päivää vuodessa sitä samaa on jo liikaa...

Pitäisiköhän toistella kuuluisia sanoja: "väkivalta vähentää vittuilua" :rolleyes:

Itseasiassa ainut negatiivinen asia on itse vittuilu. Joka päivä tulee kommenttia niin töissä kuin kotonakin. Muut asiat eivät ole niin häiritseviä. Itse kyl kestän vittuilua mutta 365 päivää vuodessa sitä samaa on jo liikaa...

Pitäisiköhän toistella kuuluisia sanoja: "väkivalta vähentää vittuilua" :rolleyes:

Kuka vittuilee ja miksi? On tietty olemassa ihmistyyppi joka saa kiksinsä siitä kun pystyy olemaan "muka nokkela" ja dissaamaan toista. Nuorempana varsinkin kun raksoilla yms. pajoilla törmäsi tuollaisiin setiin huomasin hyväksi seuraavan taktiikan: Vakavoidu, pysähdy ja katso silmiin. Kysy että mikä on sen vittuilijan ongelma. Sano, että puhutaan nyt asiat halki jos joku vaivaa. Tässävaiheessa vastapuoli yrittää yleensä laittaa asian leikiksi (tai käy päälle jos on joku überidiootti) johon ei pidä lähteä mukaan vaan pitää homman vakava. Sanot vaikka että "lopeta nyt toi sössötys ja jutellaan mikä sua risoo". Yleensä vastapuoli ei pysty käsittelemään tätä yllättävää tilannetta ja menee hiljaiseksi ja pitää sua friikkinä, antaen jatkossa olla rauhassa. Jollei ota kerrasta opikseen, toista käsittely tarvittavan monta kertaa. Avainsana on saada toinen tuntemaan itsensä idiootiksi jossa se onnistuu parhaiten kun annat sen puhua.

Edellämainittu toimi ainakin mulla ja nykyisessä työympäristössä ei moiseen lapsellisuuteen ole enään törmännyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Negatiiviset asiat viime vuosina on olleet lähinnä erilaiset treenin aiheuttamat kiputilat ja hartiaseudun jäykkyys. Vaateostosten hinta on myös noussut kun oikeastaan ainoat hyvinistuvat housut löytyy Bronxin,Gaspin,Pro Fitnessin mallistoista, näissä hinnat lähes poikkeuksetta on alkaen 80e. Sama juttu paitojen kanssa, esim. henkkamaukasta en muutamaan vuoteen ole löytänyt päälle mahtuvaa paitaa. Horkkabodari yms. vittuilua kuulin lähinnä kehonrakennusharrastuksen alkuvaiheissa, nykyään iso osa ihmisistä haluaa olla kaveria ja halutessaan saa paikassa kuin paikassa olla rauhassa.

Harrastuksen tuomat positiiviset asiat ajaa mennen tullen negatiivisten ohi onneksi :)

kausivaihtelut

viime talvena ostetut farkut joutuu taittamaan osittain kaksinkerroin vyötäröstä ja päälle vyö ettei tipu

talvella taisin viskata jotkut farkut mäkeen(annoin siis sisaruksille) kun eivät mahtuneet kiinni.

ja se vituttaa kun on ihan maissa jos ei pääse viikkoon salille esim ajanpuutteen takia. sit ei inspaa oikeen mikään muukaan ja masentuu jossain sohvalla...

Kieltämättä ilkeätä välillä tuo, että jos kokee syyllisyyttä jo jos ei pääse salille tai jää jostain syystä treeni väliin tai jopa joutuu päivällä parilla sitä siirtämään. Itse jo pikkuhiljaa päässyt irti siitä. :addikti::evil:

Kieltämättä vähän ärsytti, kun ostin eilen puvun itselleni: en ole mitenkään merkittävän isokokoiseksi päässyt kasvamaan, mutta silti ei meinannut käsi mahtua hihaan. Lisäksi puku kiristää hartioista ja siihen pitää tehdä 50 € maksava korjaus ettei selkämys nouse takaa vekeille.

Ilmeisesti oikeasti isot kaverit sitten yksinkertaisesti joutuvat teettämään pukunsa räätälillä.

ku äiti käskee tehä jtn esim. kanna vettä rannasta kukille ku sulla on sitä bodia, ihan niinku siihen tarvii mittää suuria lihaksia.. ja iso veljiä se ei pyydä hakee koska mulla on sitä bodia niin minut käskee.. jossaki kaupan kassalla eräs tyttö takana ku ostin jtn heraa, ''proteiinia, oot selvästi alkanu bodaamaan, pittääkö jtn proteiinia ostaa ku ei muuten lihakset kasva?'' prkl!:wall: siihen sitte alkaa selittää että tää on ihan vaan ruokaa jauhoina mitkä ei iteskää kasvata mitään!!

Jotkut ei tahdo aina ymmärtää sitä, että miksi en tahdo syödä sipsiä ja karkkia ja muuta tommosta, jotkut ei tahdo ymmärtää sitä, että miksi syön esim. hampurilaisten sijaan mielummin kanaa/tonnikalaa, tyttöystävällä varsinkin tuppas yhdessä vaiheessa olemaan iso ongelma se, kun laihdutin, ja vaihdoin paskaruuat pois ruokavaliosta.

Sit kanssa se, että miksi ihmeessä ihmiset luulee, että hera/kaseiini säkki on ahdettu täyteen anabolisia stereoideja yms..? :E

Homot salilla. Tai en tiedä onko ne homoja, mutta vittuako kyttäävät. Viimeaikoina tuntuu että pari tyyppiä on alkanut suoranaisesti tuijottamaan. Taas tajuan naisia hieman paremmin.

Homot salilla. Tai en tiedä onko ne homoja, mutta vittuako kyttäävät. Viimeaikoina tuntuu että pari tyyppiä on alkanut suoranaisesti tuijottamaan. Taas tajuan naisia hieman paremmin.

Sano niille että vittuako kyttäävät, loppuu yleensä siihen.
Itseäni lähinnä harmittanu: yleinen vittuilu siitä kuinka heti kun nostaa painoja vetää horkkaa ja kaikkea roinaa. Toinen asia on että joutuu tekemään kaikki työt duunissa yksin syynä ''sulla on sitä haukkaa, nostele sä nii mä katon''
Ja lopuksi puku on mennyt pieneksi ainakin takki :(

Suositut

Back
Ylös Bottom