Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei jumalauta, nyt alkaa useampikin ihminen töissä kettuilemaan ruokailuista. Syön usein ja ennen kaikkea terveellisesti (ei aina sitä rahkaa sun muuta, vaan yleensäkin), niin siitä saa kuittailua..?!

Ja annas kun sinne kahvihuoneen jääkaappiin ilmestyy rahkaa tai raejuustoa..

Helvetti syökää suklaatanne, antakaa minun olla rauhassa!

No oon vast 13v mut kummiski...
Ku liikun frendie kaa nii jotai 1-3v vanhempii tulee melkee aina sanoo et haluutko tapella... En nyt kehuskele et mul olis isot lihakkset mut on mul sillee että porukoista erottaa ensisilmäyksellä...Kummiski salilla/kotona tullu treenailtua severa...Eikö hyvät ihmiset älyä että jos on isommat lihakset kun muilla niin se ei meinaa että halutaan tapella niiden heikompien kanssa? -.-

Kaverit piruilee päivästä toiseen että turhaan sä siellä salilla käyt, et kuitenkaan mitään lihaksia saa :) Ja mutsi tietysti jaksaa valittaa kaikenmaailman jauhoista ja siitä miten isukki ei sais niitä ostella mulle. (On meinaan faija itekki joskus moisia harrastanut). ;)

Aika monessa toimistossa mennään koko päivä yhden lounaan ja satunnaisten kakku/jäätelö kahvien voimalla. Aina ne keksii jotkut kissanristiäiset syyks.. "yläkerran Pirjetalla on nimpparit" "nyt se menee lomalle" "nyt se tulee lomalta". ARGH

Sitten ihmetellään jos joku haluaa vetää pari extravälipalaa päivässä "miks syöt niin paljon?" :rolleyes:

Ku liikun frendie kaa nii jotai 1-3v vanhempii tulee melkee aina sanoo et haluutko tapella... En nyt kehuskele et mul olis isot lihakkset mut on mul sillee että porukoista erottaa ensisilmäyksellä...Kummiski salilla/kotona tullu treenailtua severa...Eikö hyvät ihmiset älyä että jos on isommat lihakset kun muilla niin se ei meinaa että halutaan tapella niiden heikompien kanssa? -.-

Joillain miehillä on aina jonkinlainen uhovietti päällä. Joko se tulee tietyssä ikähaarukassa tai ollaan sitten alkoholin vaikutuksen alaisena. Kyllä se sitten viimeistään loppuu kun kasvaa heistä ohi.;)

1) Kyykkytyrä
2) Raskausarvet
3) Kaverit, jotka haastaa ihmisiä mun puolesta, vaikkakin leikillään. (Jos et osto mulle tikkaria nii *** tulee ja...)

No onhan tuosta muutaman kerran kuullu, kun olen kesätöissä kiskonu päivittäin kanaa poskeen. :D Toiset kiskoo roiskeläppää, minä broileria - kukin tyylillään.:thumbs:

Kaikki tuntuvat arvostelevan ruokavaliota ja sitä kuinka paljon syö. Itse syövät melkein päivittäin jotain roskaruokaa ja jos itse syön tonnikalaa, rahkaa tai jotain vastaavaa niin heti kuulee vittuilua. Ja tietenkin aina joutuu kantamaan tavaroita,huonekaluja jne. Sitten jos menee aikaisin nukkumaan, että saisi nukuttua sen 8-10h, niin siitäkin jotkut löytävät valittamisen aihetta.

Itellä oli ylä-asteen alussa samaa paskaa.(olin 12) 7 ja 8 luokat oli tota "paljon saat penkistä, haluutko turpiin". enkä edes alkanu nostelemaan kun 8 alussa. 9 alussa loppu kun tajusivat ettei huvita tapella. enkä edes oo huomiota herättävä, mut silti.. nimim. nyt 15v. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minua vituttaa se että vaikka oon "ison" näkönen niin ei mulla ole paljon paskaakaan voimaa.. sitten kaikki rupee haastamaan mulle riitaa aina ja heittää mut maahan "haha käyhän vähän enemmän siellä salilla" :( muttakun en treenaa voimaa vaan lihaksia :<

Minua vituttaa se että vaikka oon "ison" näkönen niin ei mulla ole paljon paskaakaan voimaa.. sitten kaikki rupee haastamaan mulle riitaa aina ja heittää mut maahan "haha käyhän vähän enemmän siellä salilla" :( muttakun en treenaa voimaa vaan lihaksia :<

Itsellä kans hiukka samanlainen "ongelma".. Saan massaa tosi helposti mut voimapuoli kehittyy aivan omaa tahtiaan.. Aina treenannut kestolajeja ja niissäkin huomannut että mulle on kertynyt aina lihasta enempi kun muille. Vaikken nyt mikään valtava ole niin silti häiritsee kun ihmiset luulee vahvemmaksi kun olen.

Itsellä kans hiukka samanlainen "ongelma".. Saan massaa tosi helposti mut voimapuoli kehittyy aivan omaa tahtiaan.. Aina treenannut kestolajeja ja niissäkin huomannut että mulle on kertynyt aina lihasta enempi kun muille. Vaikken nyt mikään valtava ole niin silti häiritsee kun ihmiset luulee vahvemmaksi kun olen.

Natutreenaaja? Ja lihasta kehittyy tosi helposti :evil: kestolaji= kestävyysurheilulajit? Jos näin on niin milläpä kestävyysurheilulajilla olet mahtanut lihasmassaa kasvatella...

Jep samaa "ongelmaa" täälläkin. Eli voima ei tartu sitten millään, kokoa tarttuu tosi helposti. Yrittäny nyt vetää voimaohjelmia, ja onhan niistä vähän enemmän sitä voimaa tarttunu mutta ei kuitenkaan hirveesti. Esim. monet ihmettelee, etten muka enempää nosta jne..:(

"paras" oli kun odottelin kaveria kapakan edessä niin noin 40v mies tuli baarista ja sanoi jotenkin näin: "mitä vittua sää täällä pullistelet, pitääks sua vetää turpaan?" "vedetäänkö sitä turpaan?"(kaverilleen tuon viimeisen)
tuota jatkui pari minuuttia kunnes sisko tuli miekkosta hätistelemään.

itse olin tuolloin 19v ja ihmettelin tilannetta kyllä ihan tosissani. olin vähän ottanut mutta ihan normaalisti hengailin ja tupakkaa polttelin t-paita päällä.(ja housut jalassa)

Ainiainen penkin kysely tietysti. Hermostuttavaa etenkin kun ei kuulu päätavoitteisiini nykyään. Lisäksi pari on maininnu jotain että mitä sä pullistelet siinä vaikka oon normaalisti rentona ollu. :(

Tuo penkin kysely on varsin yleistä kun ollaan nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta. Sitten jos tuloksen kertoo, niin vastauksena on useimmiten "paskaa puhut, mun kaveri Keijo on paljon sua isompi ja käyny 5 vuotta salilla eikä sekään nosta niin paljoa". Siksi sanonkin nykyään nostavani "70 kiloa ehkä kaksi kertaa". Kysyjä on tyytyväinen ja puheenaihe vaihtuu.

Noh... pääasiallisesti vain plussaa ollut mutta:

Ylikunto ja joskus kunnon lihasjumit (Tosin molemmat periaatteessa omaa syytäni) :P

No kyllähä tuo joidenkin kaverien asenne on juurikin se että haluan colemaniksi tjs

Itellä on sitten täysin päinvastoin.. Eli voimaa on huomattavasti enemmän ku miltä näyttää... (Siguni kuvaa tilannetta) Salilla jos esimerkiksi nappaan 20kg käsipainot ni porukka kattoo eka sillee säälivästi et sanokaa nyt joku tolle poikaparalle et kyykkyä on helpompi tehä tangolla... Ja sit ku istahdan penkille ja teen sarjan (puhtaita) pystypunnerruksia ni jengi kattoo sillee :eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom