Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suurinosa vittuilusta liittyy tuohon ruokavalioon, töissä kun syö rahkaa niin on tullut kommenttia "sähän syöt bodareitten ruokaa, kohta et mahdu ovista menemään" Ja sitten näitä "varo ettet laihdu liikaa". Tai sitten jos pitää jotain raskasta nostaa "no eikö se nouse, sähän käyt salillakin"

Huoh!

Vaatteit on kyl on vaikea löytää, puku piti tehä erikseen tehtaalla ja sen hinta menikin varmaan yli 600e. Oishan se ollu kivempi saada 300e suoraan kaupasta, mutta eipä jaksa sellastakaan asiaa harmitella mille ei mitään voi.

Onneks ei muuten kiinnosta vittuakaan muiden mielipiteet mun tavasta elää tai syödä, koska jos miettisin joittenkin muitten mielipiteit niin eihän täs jäis aikaa elää, koska kaikilla on aina voimakkaita mielipiteitä musta ja mun tekemisistä.

Kovasti tulee vanhemmilta heittoa jos sanoo, että kyllä mä nyt tarttisin tota heraproteiinia! " SÄ ET MITÄÄ PROTEIINILIHASRAVINTEITA OTTAA, EN HALUU, ETTÄ SULLA ON YHTÄÄ ISOMMAT LIHAKSET KU NYT, NÄYTTÄSIT IHAN TYHMÄLTÄ" kaikenlisäksi olen aika naru vielä :D. Ja kaverit jaksaa vinetä "ei siitä puntillariehumisesta oo mitään hyötyä" varsinkin kun kaveri on vuoden käynyt puntilla, niin se tietää kaiken puntista, mä en tiedä mitään. Niinhän se menee joo.

Dieetti = Syömishäiriö...

Joku kuukausi sitten sattu olemaan samaanaikaan tuttuja salilla, kun suoritin kuntopyörä-lenkkiä, olivat jälkeenpäin menny tyttöystävältä kyselemään että "Onko siun poikaystävällä kaikki kunnossa, ku se on laihtunut nii paljo, ja tänää polki kuntopyörää salilla kuin hullu.."

"Ota nyt vähän pizzaa" "Kyllähän sä voit syödä karkkia ja sipsiä ja roskaruokaa kiloittain ku liikut niin paljon.."

Kerran tuli tämmönen tilanne vastaan tyttökaverin kanssa, että yhtäkkiä alkoi valittamaan, että syön liian vähän.. Totesin siihen, että syön päivässä tosi paljon ja riittävästi.. "Etkä syö, ja jos syöt ni et syö kunnon ruokaa" vastasin, että syön nimenomaan kunnon ruokaa. "Etkä syö, syöt vaa semmosta vähäkalorista.." .. Siinä koitin kärsivällisesti selittää, että syön juuri tässä keskustellessakin (Tämä siis tapahtui Messengerissä :E) iltaprotskua, tähän tulee vastaus että "Luuletko että mua kiinnostaa noi sun terveyspaskat" Vastaan, että juurihan oli kyse mun syömisistä, eli eikö ne sittenkään kiinnosta? Takaisin tulee jotain epämääräistä, ja sitten loppuun vielä että "Mikset voi olla niinkuin muutkin pojat, ne syö karkkia ja pizzaa eikä ne liho siitä.."

Onneks älysin lähteä pois ennenkuin menee pahemmaksi, ja jälkeenpäin selvittää kasvotusten loppuun asian =D

Liian usein tulee kysymään joku että paljo nousee penkiltä.

Onneks kaverit ei kysele kun ne tietää jo että se on lapsellista. Muutenkaan kukaan ei valita mun ruoka valioista tai mistään.

vanhemmat kannustaa vaan treenaaman lisää. Lappaavat mulle kotio rahkat,tonnikalat + muut safkat :).

Joo no itteä vitutti kerran koulussa lukiossa, kun eräs äärimmäisen naru ja muutenkin hintahtavan näköinen kaveri nauroi YH:n kirjan kuvaa, jossa oli joku MR.Olympia-voittaja, jolla oli isot rintalihakset(mies). Siinä pidin sitten mölyt mahassa, mutta otti päähän oikein urakalla, kun asiaan perehtymätön kaveri sanoo asioita, mistä ei voi ymmärtää mitään.
Yleisemmät kommenit, mitä kavereilta tulee niin ovat tyyliä:
''Näytä joutsen'' ja futispeleissä kehotetaan aina pelamaan kovaa ja sikaa, kun sattuu olemaan hieman isompi, kuin muut. Myös sen seurauksena en voi omata muiden mielestä minkäänlaista tekniikkaa pallon kanssa, vaan olen vain saksalainen Jancker, joka pelaa pitkää palloa...

Eräs asia joka ärsyttää on se että, Kun esim talvella pelataan jääkiekkoa, kaverit valittavat: "mikset taklaa enemmän, kun sulla on tota voimaa ja kokoo löytyy". "mää ainakin Käyttäisin voimia jos mulla olis"...

Kun katotaan että toi käyttää varmasti jotain hormooneja. Minusta on sanottu: "Sillä on ne lihakset kun se vetää niitä nappeja" Ja tuommonen kyllä ottaa päähän. Sitä on hiellä ja verellä pumpannu Rautaa ja tuolla sonnalla kumotaan se kaikki työ.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äiti aina ihmettelee miksi olen pilannut elämäni ja haluaisi minut terapiaan, koska käyn salilla.
Ottaa kyllä niin päähän noi vanhempien selitykset, kun ei tiedä yhtikäs mitään salihommeleista, ruokavaliosta ja muusta.

"mitä sä niitä proteiineja syöt? niihi voi olla piilotettu vaikka mitä lisäaineita. Ite en ainakaa koskaan koske mihinkää proteiinipaskaan".

Samanlaista settiä näyttää tulleen monelle muullekin = proteiinijauhoissa on hormoneja, lisäaineita, yms.

(Etenkin) halvassa kanassa on esim. paljon hormoneja ja antibiootteja. Luomua, luomua.

Äiti aina ihmettelee miksi olen pilannut elämäni ja haluaisi minut terapiaan, koska käyn salilla.
Ottaa kyllä niin päähän noi vanhempien selitykset, kun ei tiedä yhtikäs mitään salihommeleista, ruokavaliosta ja muusta.

Toivota vanhemmillesi hyvää loppuelämää :thumbs:

ehkä pahimmat on kavereitten keskuudessa kenelle tupakka + mäkkiruoka + kalja maistuu usein, ja silti 50kg miehiä niin onse kiva vittuilla kaikesta mahollisesta saliin liittyvästä :jahas: tyyliin - onks siin paljo prodee? - massakausi päällä - phase3:sta

eipä nuo juuri enää tunnu missään, kiva nauraa itekkin kun on niin paskoja juttuja :D

pahimmat on kyllä kun liikutaan jossain ulkona ryyppyreissulla ja kaverit puhuu kovaan ääneen "onneks meiän ei tarvii pelätä, meillähän on eLm0h sentään mukana" "sielt löytyy sen verra pattii et miehet kaatuu ku keilat" :curs:
siis kokoahan ei todellakaan ole enempää kun normi parin vuoden reenaajalla.

e: känniääliö riehujat luulee aina et oon valmis tappelemaan, kun kuullut kaverin kaverin kautta että toi jätkä taitaa käydä salilla.. siis oikeesti hankkis elämän ja tekis lapsia

Olin juhlissa ja pelattiin korttia. Yks kaveri tuli humalassa kysyy juomia ja tarras minua samalla hauiksesta kiinni ja alko hokee "vittu sul on iso hauis, saatana mikä hauis.... "sanoin sit et en tartte mitään, niin se huusi sitte 30 ihmisen kuullen " 3 kaljaa ja jättihauikselle ei mitään" :)............:curs:

ku äiti käskee tehä jtn esim. kanna vettä rannasta kukille ku sulla on sitä bodia, ihan niinku siihen tarvii mittää suuria lihaksia.. ja iso veljiä se ei pyydä hakee koska mulla on sitä bodia niin minut käskee..

Ai, itte teen mielelläni tollasia pikkujuttuja. Kyllähän niistäkin jotain iloa on :)

Exältä tuli aina joskus noita "olet ihan sopiva, ei tartte kasvaa enään yhtään" -juttuja vaikka yks pitkä naru koko suhteen ajan olin ja olen edelleen. Ymmärrystä ei tuntunu oikein herua millään tavalla harrastusta kohtaan ja se ehkä yks syy miks hää on nykyään nimenomaan ex.

Kavereilta ja vanhemmilta ei ole koskaan tullu mitään sanomista. Vanhemmat makso kaikki tarvittavat ruuat&jauhot kunnes pois muutin, tästä kyllä jaksaa aina kiitellä. Joskus kun kavereille erehtyy jotain tästä harrastuksesta puhumaan ni kyllä sen naamasta näkee et nappaa ihan ..tusti :D Jollei kaveri ite satu harrastamaan. Toistaseks ei ole vaan mitään vielä vastaan sanonu, ehkä sekin päivä vielä tulee..

Mä tarvin jonku isompikätisen tyypin kaveriporukkaan. Aina pitää sitä stn palaa näyttää. Tai kaverit vaihtoon.

Ihan pakko sanoo että tää oli ihan mahtavaa tekstiä. Nauroin vedet silmissä koko ajan, voi johtua siitä että tälläistä se meikäläisenkin huumori on :D :thumbs:

Sama täälä (:

Suositut

Back
Ylös Bottom