peks1 sanoi:Toi "sanoo" kertaa 3sataa.
vitun urpo!!!!!! :wall: :wall: :wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
peks1 sanoi:Toi "sanoo" kertaa 3sataa.
hölkkääjä sanoi:taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!
minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.
kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.
minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?
Nää nyrkkien heiluttelijat on just niitä, joille ei painoja pitäisi antaa ollenkaan, saati horkkaa. Huomaa ettei järki päätä pakota. Yläasteella tulikin muutamaan kertaan härnättyä niitä isompia kavereita, että "kun älypisteet loppuu, väkivalta alkaa". Sitten juostiin. Niihin aikoihin tuota jankattiin ihan ärsytysmielessä, mutta olen huomannut sen varsin paikkansa pitäväksi. Eikä ole tarvinnut tapella.peks1 sanoi:En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.
kuitula sanoi:Nää nyrkkien heiluttelijat on just niitä, joille ei painoja pitäisi antaa ollenkaan, saati horkkaa. Huomaa ettei järki päätä pakota. Yläasteella tulikin muutamaan kertaan härnättyä niitä isompia kavereita, että "kun älypisteet loppuu, väkivalta alkaa".
hölkkääjä sanoi:torstaina teQ:n tunnilla kysäsin kaverin kaa yheltä jätkältä et vieläkö hengaa niitte 7 vuotiaiden kaa (koska se hengaa 7v kaa ja hakkaa niitä ja on ite 14v)
Mitäs koulua hölkkääjä käyt.Toi tyyppi o ihaku mun yks entine kaveri,jos on sama tyyppi ni voi voi........vaihda sitte koulua
palmu sanoi:ei se kiroaminen mitään haittaa, mutta naurattaa vaan :D .
ja siis ainoa "syy" että jotain lyö on melkeenpä se että naista/lasta (tarkoitan vauvaa, tai jos joku 20v hakkaa alle 10v)/vammaista lyödään jne.
tiedän myöskin sen että opettajalle kertominen ei auta mitään, se vaan pahentaa asioita. helpoin tapa on kun annat olla, toinen on että sanot vaan että lyö nyt sitte jos se tuo sulle paremman mielen ja itse pidät kädet alhaalla.
:jahas: Selvä, tolleinhan ne oppii olla lyömättä.palmu sanoi:ei se kiroaminen mitään haittaa, mutta naurattaa vaan :D .
ja siis ainoa "syy" että jotain lyö on melkeenpä se että naista/lasta (tarkoitan vauvaa, tai jos joku 20v hakkaa alle 10v)/vammaista lyödään jne.
tiedän myöskin sen että opettajalle kertominen ei auta mitään, se vaan pahentaa asioita. helpoin tapa on kun annat olla, toinen on että sanot vaan että lyö nyt sitte jos se tuo sulle paremman mielen ja itse pidät kädet alhaalla.
Seuraavan kerran kun kaverisi sanoo noin niin kerros sille ketä täällä kirjoittaa. Täältä löytyy kaikki isot pojat mm. Timo "Napalmi" Vilponen kirjoitelee joskus niin kuin Kaurasen Salla, Juntusen Ville, Mustosen Jari aka. Boogie sitten tietenkin nää fitness mimmit eli Hanna Kärkkäinen, Kaisa Piippo, ja muistaakseni Mimmi Jokinen? Eli jos poika yhtään tietää ketä noi on niin se marssii heti pakkotoiston sivuille jos ei niin sano pojalle, että laittaa nimet googleen.:Dhölkkääjä sanoi:kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.
yksikään ei ainakaan ole mua lyönyt kun on tolleen tehny, jos rupeet uhomaan takas niin IMHO on suuremmat mahdollisuudet että saat turpaasi.suortti sanoi::jahas: Selvä, tolleinhan ne oppii olla lyömättä.
IMO hölkkääjä ois voinu ilman kyselyitä tyrkätä nyrkkinsä tollasen ekaluokkalaisten hakkaajan nenään, vaikka se ois ollu kutomassa sukkia.
En tarkota tällä, että ihan jokasta nenille hyppijää murjotaan tauluun. Pieni opetus on välillä paikallaan sitä tarvitseville.
anteeksi jos olen väärässä, mutta luulen että jutussa on "paljon" muutakin, aiemmin esim. esiintynyt vittuilua, jonka takia tuokin otetaan vittuiluna etc.edit: Esim. just tollasesta "vieläkö hengaat niitten 7-vuotiaiden kanssa?" -heitosta ei pitäisi kenenkään henkisesti terveen menettää hermojaan.
Selvä, ymmärsin ton. Olen silti sitä mieltä, että toi jätkä ansaitsee kaiken niskaansa, vaikka tohon heittoon sisältyisi jotain muutakin.palmu sanoi:get my point?