Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hölkkääjä sanoi:
taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!

minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.

kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.

minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?

Erittäin, ERITTÄIN hyvin sanottu! :kippis1:
Onhan epävarmuus ihmiselle inhimillistä, mutta on se silti rasittavaa, jos joku tulee jakeleen tollasia neuvoja, joiden motiivina on ainoastaan huoli siitä että hitto, tuleek tosta kaverista nyt mua vahvempi tai isompi, pitää yrittää estää sitä tekemästä tuota liikettä...

Tuossa anopin luona käydessä pidin kerrankin hieman kireämpää paitaa päällä niin
tämä tokaisi että: "Miten sulla on noin suuret hartiat? Käytätkö jotain lisäravinteita?" Olin kuulemma hetkessä kasvanut niin suureksi :D

Tottakai yritin siinä kertoa että ruokaa ne lisäravinteet vain ovat mutta otti niin päähän että eipä siitäkään oikein mitään tullut. Olenkin tässä suunnitellut pitäväni kunnon luennon asiasta jossain välissä.

Siinäpä sitten heitettiin mun noin 6-vuotinen treeniura hukkaan ja ajateltiin että onpa poika kasvanut..Varmaan vetää jotain lisä ravinteita.. Niin kuin niillä monella sadalla salikerralla ei olisi mitään merkitystä.. Tarkkaa lukua en tietenkään tiedä kun ekat vuodet oli sellaista pelleilyä ennen pakkista ja välillä vieläkin :D

Tämän kaltaiset kommentit saavat kyllä aina hieman ärtyneeksi mutta minkäs sille toisten tietämättömyydelle voi.

Toinen saliharrastuksen myötä tullut negatiivinen asia on tietysti kaikenlaiset loukkaantumiset joita kyllä on riittänyt valitettavasti.

Hoh hoh... nyt kävi ärsyttämää puolvittumaisen päivän päätteeksi erittäin ärsyttävä kommentti... Yks jätkä vaan heitti tälläsen kommentin: "Mitä sä oot? 100 % vihaa ja väkivaltaa? Nii joo ja ahtimia ja lihaksia" vittuilevaa tyylii.. kyllä pisti ärsyttämää, mutta kysyin vaa et mitä Fiddua sä skitsoot?!:david: No otan ehrmannia + vadelma funlightia ja olen pilvessä... aawww:kuola:

Perkele tänään taas salilla se yks vitunmoinen junnu. Pari viikkoa sitten se katteli muita aloittelijoita ja naureskeli niille ja samalla tokas kaverilleen:"vähän me varmaan ennen näytettiin tyhmille kun tehtiin kanssa joku kymmenen sarjaa leukoja". Sen jälkeen toinen kaveri sanoi että nyt ollaan tehtu penkkiä tasan tunti.
No tänään se sama jätkä sano kaverilleen että nyt ollaan penkattu 1.5h ja oli niin kovan näköinen. Jätkä alotti tangolla ja lopetti tankoon. Oikeesti noin 20 sarjaa otti se jätkä penkkiä. Pahin juttu on vielä että se ottaa sitä penkkiä ainakin 3 kertaa viikossa enkä ole nähnyt sen tekevän vielä mitään muuta, vaikka olen nähnyt sitä noin vuoden verran putkeen. Tyyppi on kuin omistais salin, niin itsevarma paskiainen. Tekisi mieli mennä sanomaan että jotain rajaa siihen penkkaamiseen, mutta toisaalta se varmaan itekin sen huomaa parin vuoden päästä, kun ei kehitystä ole tullut muussa kuin rinnan värinmuuttumisessa siniseksi. Mä ooo koht 18v ja se on pari vuotta nuorempi. Käyks teijän salilla tollasia keltä tekis mieli pää repiä irti?
En viittiny pistää viestii aloittelijoiden osiolle, koska siellä voi vilistä samaa sakkia...:curs: :)

En tiedä miksi edelleen tässä maailmassa on TODELLA paljon ihmisiä, jotka ajattelevat, että fitness ym. kisoissa kisaavat ja salilla treenaavat naiset ja miehetkin ovat tällaisia/harrastukseen liittyvät asiat ovat näin:

A) käyttävät kasvuhormoneja
B) lisäravinteet on elimistölle vaarallisia ja tekevät meistä hirviöitä
C) on epäluonnollista treenata salilla
D) naisista tulee miehennäköisiä
E) treenaavilla isoilla miehillä ei ole aivoja

Itse olen törmännyt enemmän kuin kymmenen kertaa näihin epäluuloihin ja vaikka olen yrittänyt selittää, ettei asiat ole näin, ei minua ole otettu kuuleviin korviinkaan, vaan luokiteltu epänormaaliksi friikiksi, kun kerran tällaista harrastan. Pahinta on, että näin ajattelee minun OMA ÄITI! Jokaisessa sukukokouksessa tai kun jutustelu menee kyseiseen asiaan kahvipöydässä, alkaa ikuinen saarna siitä, miten kisoissa kisaavat naiset ovat ihan hirviön näköisiä ja epäluonnottomia...

TSEMPPIÄ TYTTÄRENI...senku joskus kuulis!!!:wall:

peks1 sanoi:
En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.
Nää nyrkkien heiluttelijat on just niitä, joille ei painoja pitäisi antaa ollenkaan, saati horkkaa. :) Huomaa ettei järki päätä pakota. Yläasteella tulikin muutamaan kertaan härnättyä niitä isompia kavereita, että "kun älypisteet loppuu, väkivalta alkaa". Sitten juostiin. Niihin aikoihin tuota jankattiin ihan ärsytysmielessä, mutta olen huomannut sen varsin paikkansa pitäväksi. Eikä ole tarvinnut tapella.

Salilla käymisestä olen kuunnellut vittuilua siitä lähtien kun alotinkin. Jotkut kysyvät nykyään neuvoja ruokavalioon ja treeniin, toiset jatkavat härnäämistä. Pahimmillaan tuntemattomat tulevat baarissa tönimään. :jahas: Kai ne kaverit ainakin tuosta joskus rauhottuvat.

Muiden ihmisten provosoitumisen lisäksi muuta negatiivista on varmaankin lihominen ja kasvaneet ruokalaskut. Ja ettei se paskin negatiivinen asia unohtuisi, samaan aikaan kun itse yrittää noita "salikundien" stereotypioita murskata, yllä quottaamani kaltaiset tissiposket hoitavat homman kotiin.. :curs:

kuitula sanoi:
Nää nyrkkien heiluttelijat on just niitä, joille ei painoja pitäisi antaa ollenkaan, saati horkkaa. :) Huomaa ettei järki päätä pakota. Yläasteella tulikin muutamaan kertaan härnättyä niitä isompia kavereita, että "kun älypisteet loppuu, väkivalta alkaa".

joopa joo. koskaan ei tietenkään saisi lyödä. toisaalta en usko, että on mitenkään leimaavaa jos joku murrosikäinen jäbä menettää hermonsa koulun pihalla.

torstaina teQ:n tunnilla kysäsin kaverin kaa yheltä jätkältä et vieläkö hengaa niitte 7 vuotiaiden kaa (koska se hengaa 7v kaa ja hakkaa niitä ja on ite 14v)

nii tää hyökkää kimppuu ja tönäsee mut seinää, no mä repeilin siinä ja kysyin et mitäs vittua sä teet?

sit tää kaiffari jotai matki mun nauruu ja sano et haluutsä turpaas? luuleksä et sä sen takii voitat mut ku käyt salilla?

sanoin sit siihe et en mä mitää sellasta oo sanonu.

se löi mua sitte päähän ja mä sanoin sille et painu nyt vittuun siitä...

sit se löi mua päähän uudestaan ja sano jotai et luuleksä olevas kovaki ku et edes lyö vastaan?!?!

sit se lähti pois... saatana... vittu mitä porukkaa...

oliko taas järkee mennä aukoo päätä?
mitä järkee on edes mennä aukoo päätäs jos tietää että toinen on agressiivinen.
IMO oikein sulle. Jos se olis hakannu niit nuorempia ja olisit mennyt puolustaa niin sitten olisi eri asia.
mutta vielä kerran, mitä järkeä on mennä aukomaan päätään jos tietää että saa kuonoonsa?
Itse olen ollut nyt 2v sisällä 2 kertaa kunnon tappelussa, eka oli kun yksi tyyppi löi yhtä tyttöä ja toinen oli omaa tyhmyyttäni, onneksi sain kuonooni.
ja sitten jos olet joskus isompi ja vahvempi kuin kiusaaja, niin älä alennu hänen tasolleen.

edit: miksi sana "vittu" esiintyy yleensä n.15v porukan keskuudessa noin yleisesti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
taisi olla kyllä ihan oma moka. kyllä mä sen tiiän.

anteeksi kiroominen.

btw:IMO ainoa syy miksi jota kuta saisi lyödä on just et se on lyöny naista/tyttöä.. mikään ei ole yhtä ala-arvoista ja säälittävää.

hölkkääjä sanoi:
torstaina teQ:n tunnilla kysäsin kaverin kaa yheltä jätkältä et vieläkö hengaa niitte 7 vuotiaiden kaa (koska se hengaa 7v kaa ja hakkaa niitä ja on ite 14v)

Mitäs koulua hölkkääjä käyt.Toi tyyppi o ihaku mun yks entine kaveri,jos on sama tyyppi ni voi voi........vaihda sitte koulua

ei se kiroaminen mitään haittaa, mutta naurattaa vaan :D .
ja siis ainoa "syy" että jotain lyö on melkeenpä se että naista/lasta (tarkoitan vauvaa, tai jos joku 20v hakkaa alle 10v)/vammaista lyödään jne.
tiedän myöskin sen että opettajalle kertominen ei auta mitään, se vaan pahentaa asioita. helpoin tapa on kun annat olla, toinen on että sanot vaan että lyö nyt sitte jos se tuo sulle paremman mielen ja itse pidät kädet alhaalla.

palmu sanoi:
ja siis ainoa "syy" että jotain lyö on melkeenpä se että naista/lasta (tarkoitan vauvaa, tai jos joku 20v hakkaa alle 10v)/vammaista lyödään jne.
tiedän myöskin sen että opettajalle kertominen ei auta mitään, se vaan pahentaa asioita. helpoin tapa on kun annat olla, toinen on että sanot vaan että lyö nyt sitte jos se tuo sulle paremman mielen ja itse pidät kädet alhaalla.

No justiinsa niin... No okei opettajat ei tee asialle kyllä mitään, mutta jos sua tullaan lyömään niin otat tuiman ilmeen ja sanot jätkälle että voit kokeilla onneas etkä rupee mitään turpaas ottamaan :whip:

palmu sanoi:
:jahas: Selvä, tolleinhan ne oppii olla lyömättä.
IMO hölkkääjä ois voinu ilman kyselyitä tyrkätä nyrkkinsä tollasen ekaluokkalaisten hakkaajan nenään, vaikka se ois ollu kutomassa sukkia.

En tarkota tällä, että ihan jokasta nenille hyppijää murjotaan tauluun. Pieni opetus on välillä paikallaan sitä tarvitseville.

edit: Esim. just tollasesta "vieläkö hengaat niitten 7-vuotiaiden kanssa?" -heitosta ei pitäisi kenenkään henkisesti terveen menettää hermojaan.

hölkkääjä sanoi:
kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.
Seuraavan kerran kun kaverisi sanoo noin niin kerros sille ketä täällä kirjoittaa. Täältä löytyy kaikki isot pojat mm. Timo "Napalmi" Vilponen kirjoitelee joskus niin kuin Kaurasen Salla, Juntusen Ville, Mustosen Jari aka. Boogie sitten tietenkin nää fitness mimmit eli Hanna Kärkkäinen, Kaisa Piippo, ja muistaakseni Mimmi Jokinen? Eli jos poika yhtään tietää ketä noi on niin se marssii heti pakkotoiston sivuille jos ei niin sano pojalle, että laittaa nimet googleen.:D

Edit: Jos ei riitä niin sano, että Hulkkikin kirjoittaa..:D

suortti sanoi:
:jahas: Selvä, tolleinhan ne oppii olla lyömättä.
IMO hölkkääjä ois voinu ilman kyselyitä tyrkätä nyrkkinsä tollasen ekaluokkalaisten hakkaajan nenään, vaikka se ois ollu kutomassa sukkia.

En tarkota tällä, että ihan jokasta nenille hyppijää murjotaan tauluun. Pieni opetus on välillä paikallaan sitä tarvitseville.
yksikään ei ainakaan ole mua lyönyt kun on tolleen tehny, jos rupeet uhomaan takas niin IMHO on suuremmat mahdollisuudet että saat turpaasi.
ja jos alkaa lyömään, niin helpommin lyö seuraavaa ja pienemmästä syystä.
paras keino välttää turpiin saamista on välttää tuollaisia tilanteita
edit: Esim. just tollasesta "vieläkö hengaat niitten 7-vuotiaiden kanssa?" -heitosta ei pitäisi kenenkään henkisesti terveen menettää hermojaan.
anteeksi jos olen väärässä, mutta luulen että jutussa on "paljon" muutakin, aiemmin esim. esiintynyt vittuilua, jonka takia tuokin otetaan vittuiluna etc.
Jos on aiemmin itse tai muut vittuillut tuosta asiasta ja joku tulee sanomaan tuollaista joka ulkopuolisen korvaan kuulostaa "normaalilta" niin voi olla "sisäpiirin" korvassa täysin eri asia.
KÄRJISTETTY esimerkki.
joku on pannut muijaasi ja tietää että tiedät siitä.
joku päivä näät kyseisen tyypin kadulla ja se kysyy sulta "miten muijas voi?" tai "vieläko hengaat muijas kanssa?". kuulostaa ulkopuolisen korvaan normaalilta, mutta mites sinun tai jonkun muun joka tietää asiasta?
get my point?

palmu sanoi:
get my point?
Selvä, ymmärsin ton. Olen silti sitä mieltä, että toi jätkä ansaitsee kaiken :kakka: niskaansa, vaikka tohon heittoon sisältyisi jotain muutakin.

Ja hyvä ettei sua o kukaan lyönyt, vaikka oot noin toiminut. Tajuat kuitenkin, että hölkkääjän tapauksessa noilla sun isällisillä neuvoilla tee mitään?
"Mutta Jeesus neuvoi aina kääntämään toisenkin posken..." Jeesus kuolikin 3-kymppisenä :lol2: .

:piis: Anteeksi :offtopic:

siis kyllähän tuollaiselle tyypille olisi oikein saada kuonoonsa, mutta jos hölkkääjä puuttuu siihen, niin saa kuonoonsa, parempi vaan että antaa olla. :D
jeesus olikin hippi :evil: :niskalaukaushymiö:

muaki pännii salilla se ku yks tyyppi on ku takiainen
esim. ku on yrittämässä jotain maximi painoa, nii tää tulee siihen irvistelemään ja moittimaan ja mitä viel.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom