Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
big_little_guy sanoi:Eniten mua ainakin vituttaa horkkaepäilijät. Ja ne on just yleensä niitä perkeleen kateellisia kyniksiä, mitkä eivät itse tee oman kuntonsa eteen yhtään mitään.
suortti sanoi::urjo: Siis onks sul hautunu toi etova sekotus koko treenin ajan siel pullossa? Ehkä se hera olis kuitenkin parempi vaihtoehto ;) ?
Deat sanoi:Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:
Deat sanoi:Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:
Måpå sanoi:Niinpä :D
Älä vingu että sua epäillään horkan käytöstä jos oikeesti vetelet horkkuja. Haloo.
big_little_guy sanoi:Tosiaankin olen ottanut nyt jopa neljä milliä Decaa ja kuukausi tätä ennen huikeat 100 thaikkua ja puoli purkkia ryssiä, jotka eivät vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen. Horkka epäilyjä on ollut jo viimiset kaksi vuotta.
kaNi- sanoi:taitaa olla Mr.Perfeckt toisella nickillä. sehän selitteli olevansa natu, mutta kuurittelee aina välillä niinku kaikki.
kaNi- sanoi:taitaa olla Mr.Perfeckt toisella nickillä. sehän selitteli olevansa natu, mutta kuurittelee aina välillä niinku kaikki.
tiieitiijuu sanoi:tästä pääsemmekin offtopic raiteelle ja kysyn itseäni pitkään mieltä askarruttaneen kysymyksen. miksi ihmeessä valtaosan näistä ihmisistä jotka kuurittelee on niin helvetin vaikeaa myöntää sitä ?
tiieitiijuu sanoi:tästä pääsemmekin offtopic raiteelle ja kysyn itseäni pitkään mieltä askarruttaneen kysymyksen. miksi ihmeessä valtaosan näistä ihmisistä jotka kuurittelee on niin helvetin vaikeaa myöntää sitä ?
oon aivan samaa mieltä, koska ne sitte on OIKEASTI ISOJA :DAndy sanoi:No sehän siinä just onkin, että välimallin miehille riittää uhittelijoita ja naamailijoita, mutta ne OIKEESTI isot on sitten todellakin niin isoja ettei niille uskalleta soittaa poskea.
Miksi vedät niitä jos ne ei kerran vaikuta?big_little_guy sanoi:Tosiaankin olen ottanut nyt jopa neljä milliä Decaa ja kuukausi tätä ennen huikeat 100 thaikkua ja puoli purkkia ryssiä, jotka eivät vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen. Horkka epäilyjä on ollut jo viimiset kaksi vuotta.
rahkanaama sanoi:Miksi vedät niitä jos ne ei kerran vaikuta?