Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon aina ihmetelly että mitä väliä sillä on, epäileekö joku roinariksi?
Ottaako se niin sitten luonnon päälle? Jos ottaa niin miksi ihmeessä?
Mä ainakin sanon että joo, kolmatta munuaista roinaan parasta aikaa pilalle.

big_little_guy sanoi:
Eniten mua ainakin vituttaa horkkaepäilijät. Ja ne on just yleensä niitä perkeleen kateellisia kyniksiä, mitkä eivät itse tee oman kuntonsa eteen yhtään mitään.

Hehee... kaveri jäi kiinni housut nilkoissa! :hyper:

suortti sanoi:
:urjo: Siis onks sul hautunu toi etova sekotus koko treenin ajan siel pullossa? Ehkä se hera olis kuitenkin parempi vaihtoehto ;) ?

hautu juu, ja maistu hyvältä kannattaa kokeilla!

hertat ja muut jauhot joutuisin ostaa ite mut noita aineksia äippä tuo kaupasta nii paljon ku jaksaa kantaa,

Deat sanoi:
Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:

no wondering why.. jos samalla lailla purat aggressiivisuutta elävässä elämässä..;)

Deat sanoi:
Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:

Hahhaa vittu miten säälittävän ilmiselvää kateutta. Ei tuollaista voi ottaa itseensä. Pitää vain ajatella että se toinen ei vain ole sinut oman itsensä kanssa ja purkaa huonoa itsetuntoaan itseään paljon isompaan ja vahvempaan tyyppiin. Noita apinoita on omalle kohdalle sattunut tusinoittain, mutta silloin nuorempana ei vielä ymmärtänyt, mistä pohjimmiltaan on kysymys... :rolleyes:

Horkkaepäilythän voi ottaa kohteliasuutena, niin kauan kunnes ne ei ole enää epäilyjä, kuten big_little_guyin kohdalla. :rolleyes:

Måpå sanoi:
Niinpä :D :hyper: :rock:

Älä vingu että sua epäillään horkan käytöstä jos oikeesti vetelet horkkuja. Haloo.

Tosiaankin olen ottanut nyt jopa neljä milliä Decaa ja kuukausi tätä ennen huikeat 100 thaikkua ja puoli purkkia ryssiä, jotka eivät vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen. Horkka epäilyjä on ollut jo viimiset kaksi vuotta.

big_little_guy sanoi:
Tosiaankin olen ottanut nyt jopa neljä milliä Decaa ja kuukausi tätä ennen huikeat 100 thaikkua ja puoli purkkia ryssiä, jotka eivät vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen. Horkka epäilyjä on ollut jo viimiset kaksi vuotta.

taitaa olla Mr.Perfeckt toisella nickillä. sehän selitteli olevansa natu, mutta kuurittelee aina välillä niinku kaikki.

saa koko-ajan kuulla asioista mitään tietäviltä miten vaarallista on syödä kaikkia mömmöjä( ei tajuu et hera protsku ja anaboliset on vähän eri asioita.)
baareissa mää oon joku yleinen kohde jonka kans pitää haastaa riitaa yleensä mua on vaikee saada hermostuu mut kerran yks mua kaks kertaa leveempi äijä tuli vääntää mua nenästä ni sillon meni hermot ja äijä makas baarin lattialla. Sit kerran yks jannu tuli v*****leen aivan täysillä ku istuin pöydässä ja sitte ens jaksanu enää kuunnella ja nousin ni jannu kysy et harrastanko mää bodausta :) ... ihmeellistä touhua

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kaNi- sanoi:
taitaa olla Mr.Perfeckt toisella nickillä. sehän selitteli olevansa natu, mutta kuurittelee aina välillä niinku kaikki.

Miksi käyttäisin kahta nickkiä ja kuka on mr.perfect?

kaNi- sanoi:

tästä pääsemmekin offtopic raiteelle ja kysyn itseäni pitkään mieltä askarruttaneen kysymyksen. miksi ihmeessä valtaosan näistä ihmisistä jotka kuurittelee on niin helvetin vaikeaa myöntää sitä ?

tiieitiijuu sanoi:
tästä pääsemmekin offtopic raiteelle ja kysyn itseäni pitkään mieltä askarruttaneen kysymyksen. miksi ihmeessä valtaosan näistä ihmisistä jotka kuurittelee on niin helvetin vaikeaa myöntää sitä ?

Koskan vahvan kuoren sisällä on heikko ihminen....

tiieitiijuu sanoi:

En tiiä, mutta jossain threadissa taisin viitata tähän samaan ilmiöön tuolla verkkopelien ihmeellisessä maailmassa. Eka haxataan niin paljon ettei tosikaan että päästään sosiaalisessa tikapuussa sinne isojen poikien kerhoon, sen jälkeen kärähdetään/myönnetään suoraan että haxattu on, mutta pidetään sosiaalinen status. Tai sitten se että siitä voi silti ottaa osan itelleen: "Ei nää paljon mitää vaikuta nää, ihan sama vaikken söiskään, oon kato lahjakas.", mutta silti napsii kuin huora e-pillereitä.

Tuolta douppauspuolella mitä lukee noiden kokeneimpien äijien juttuja niin aika sinut ne on sen asian kanssa. Peittelyä näyttäisi ilmenevän vaan sillon kun asiaan sisältyy itsepetosta, titteleitä tai rahaa. Noin zulupohjalta.

Eiks se oo vähän niin että jos vetää niin vetää. Ihan jokasen oma asia eikä sitä tartte kenellekkään muulle selitellä.

P.S. huorat ei syö ee-pillereitä..

Mun on sen takia vaikea myöntää(vähäistä) kuuritteluani muille ihmisille, koska silloin he kuvittelevat, että lihas ja voima tulee itsestään ja he ajattelevat: "ihmekös tuo ku se vetää aineita ja blaa blaa...". Nämä ihmiset luulevat, että heti kun vetää jotain tullaan colemaneiksi, eivätkä he ymmärrä sitä, että töitä on tehtävä perkeleesti ja asialle on omistauduttava, jotta kehittyisi, vaikka käyttäisi mitä.
Eriasia on tietenkin ne, jotka itse treenavat ja tietävät asioista.

Andy sanoi:
No sehän siinä just onkin, että välimallin miehille riittää uhittelijoita ja naamailijoita, mutta ne OIKEESTI isot on sitten todellakin niin isoja ettei niille uskalleta soittaa poskea.
oon aivan samaa mieltä, koska ne sitte on OIKEASTI ISOJA :D

big_little_guy sanoi:
Miksi vedät niitä jos ne ei kerran vaikuta? :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Miksi vedät niitä jos ne ei kerran vaikuta? :rolleyes:

Jospa on sattunu feikkejä olemaan nämä yksilöt?

Ei mulle pahemmin mitään negatiivisia juttuja ole punttailuista aiheutunut noin sosiaalisella puolella. Intissä joutu kantelemaan jotain, silloin kun oli edes jonkinlaisessa kunnossa (aluksi :D ), mutta sekin loppui kun ne huomas etten mä mitään jaksa pitkää matkaa kantaa. Fyysisellä puolella on sit noita jänteitä tulehtunu, mitä tuskin olis ilman salia tapahtunu. Tosin urheiluvammat on arkipäivää lajissa, kuin lajissa. Ihmisen kroppaa ei vain oo luotu kestämään.

Suositut

Back
Ylös Bottom