Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Onko tää totta?peks1 sanoi:koulussa yks jätkä väitti mua roinaajaks ni löin sitä kerran päähä ei oo sen jälkee tullu kukaa enää avautuu
peks1 sanoi:koulussa yks jätkä väitti mua roinaajaks ni löin sitä kerran päähä ei oo sen jälkee tullu kukaa enää avautuu
hölkkääjä sanoi:oho! sähä se kova jätkä oot! opetit ne ainakaa olee luulematta sua roinaajaks!
oisimpa mä sun kaltanen
Lapo sanoi:Mitä väliä jos joku urpo sanoo et sä roinaat. :D Siinähän luulee.
peks1 sanoi:koulussa yks jätkä väitti mua roinaajaks ni löin sitä kerran päähä ei oo sen jälkee tullu kukaa enää avautuu
peks1 sanoi:En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.
kaNi- sanoi:eiku lapio.
joku kerran sano mua metrossa isoks ni löin kirveellä.
peks1 sanoi:En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.
hölkkääjä sanoi:taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!
minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.
kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.
minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?