Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tyttöystävän äiti aina sanoo sairaanhoitajan kokemuksella että "älä ikinä syö niitä proteiinijauhoja kun niistä tulee semmoset lillulihakset, niin että ku ravistat pohjetta ni aallot menee päähän asti:hyper: "

koulussa yks jätkä väitti mua roinaajaks ni löin sitä kerran päähä ei oo sen jälkee tullu kukaa enää avautuu

peks1 sanoi:
koulussa yks jätkä väitti mua roinaajaks ni löin sitä kerran päähä ei oo sen jälkee tullu kukaa enää avautuu
:lol2: Onko tää totta? :david:

Jos on niin mitä vittua? Mitä sulla liikkuu päässä? :D

peks1 sanoi:

oho! sähä se kova jätkä oot! :rock: opetit ne ainakaa olee luulematta sua roinaajaks!

oisimpa mä sun kaltanen

Meinasi äsken turpaan tulla, kun laitoin iltaprotskuun rypsäriä.

Mutsi valittaa että olen läski, mutta nyt kun olen dieetillä se valittaa siitä. Ja nyt musta kuulemma tulee vielä läskimpi kun laitoin rypsäriä. Joo. Luotan ruokailupäiväkirjaan ja taulukkolaskentaohjelmaani paremmin kuin mutsin arvioihin.

Mul o ukko vähän samaa vihjaillu että olis sitä läskiä kerääntyny. Ala siinä sitten selittää että se mitää läskiä ole ku lihasta:curs:

muijja jätti, faijja pieksi, paidat jäi pieneks, rahat meni roinaa ja koulu loppu ku piti aina vaa olla salilla.

nojoo, enpä oo koskaa ees nähny mitää roinaa livenä.

tai sit se meni nii että nakertaa vaa ku kaikki paikat o aina niin jumissa ku en jaksa joka helveti ilta venytellä :S

Heitot "säähän oot lihonu!" vähä ärsyttää. Vaatteet jää pieneksi (johtuu varmaan siitä lihoamisesta). Rahaa menee. Mutta enpä nyt pahempaa vittuilua ole saanut kuulla, toisaalta I don't give a fuck vaikka joutuisinkin... Kannattaa muistaa että nämä piruilijat on just sitä porukkaa joista ei ole sitoutumaan mihinkään lajiin, kateellista porukkaa. Sitoutumistahan tämä laji vaatii. Ei muutako päät pystyyn ja tsemiä kaikille.:rock:

hölkkääjä sanoi:
oho! sähä se kova jätkä oot! :rock: opetit ne ainakaa olee luulematta sua roinaajaks!

oisimpa mä sun kaltanen

En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä väliä jos joku urpo sanoo et sä roinaat. :D Siinähän luulee.

peks1 sanoi:
En nyt "egoile" tolle että jou vittu oon kovajätkä nyt, mutta veikkaan että jos olisitte 2v tämän jätkän kanssa samalla luokalla ja joutuisitte kuunnella jokapäivä samaa paskaa niin kyllä teilläkin nyrkki heilahtaisi.

eiku lapio.

joku kerran sano mua metrossa isoks ni löin kirveellä.

peks1 sanoi:

No voin kertoa, ettei ensimmäisenä tullut mieleen että jou vittux olet kova jätkä kun sitä turpaax löit. Kyllä ei niin paljoa ihminen voi jostain roinaamisesta vinkua, että ohtaan sitä laittaisin.

"Ai sää oot noita proteiinipoikia"-lausahdus tulee joskus. Ja sit perään se penkkitulos kysytään. Joku sano et "Kyllä mäkin sun kokoseks tulisin jos vetäsin noita proteiinejä" plää...

taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!

minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.

kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.

minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?

hölkkääjä sanoi:
taas tää sali kaveri:
tein maastavetoa ja tää tulee siihe seisoo viereen...
kattoo siin vähän aikaa ja sanoo: ei aloittelijoiden tarvitte tehä ku jotai ylätaljaa penkkii ja jalka prässii!

minä:perusteluja? enhän saa treenattuu ala selkää ja persettä ja takareisii yhtään noilla liikkeillä.

kaveri:vittu sä oot kyl yks homo.. luet jotai siel pakkotoistost ja uskot heti kaiken.

minä: sovitaaks et sä keksit jonku kuudennen hauis liikkeen ja pumppaat sitä 10 sarjaa nii mä teen tän MAVE:n rauhassa?

Hyvin sanottu.:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom