Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zelda sanoi:
Tohon munajuttuun vois naisena sanoa, että jos on oikeen komeet reidet (siis isot) niin saattaahan se muna niitten reisien rinnalla näyttää pieneltä. Ja taas jollain rimppakintulla saattaa näyttää isolta..:rolleyes:

Hyvin sanottu:thumbs:

Noita "huhuja" levittelevät ovat todellakin vain kateellisia kynäniskoja. Kukapa ei todella haluaisi olla iso? :urjo: on muka ensimmäinen kommentti kun vähänki löytyy lihasta, vaikka oikeasti ollaan piilokateellisia:jahas:

Zelda sanoi:
Tohon munajuttuun vois naisena sanoa, että jos on oikeen komeet reidet (siis isot) niin saattaahan se muna niitten reisien rinnalla näyttää pieneltä. Ja taas jollain rimppakintulla saattaa näyttää isolta..:rolleyes:
Noniin, löytyihän se todellinen syy miksei RHP:t reenaa jalkoja :lol2:

Deat sanoi:
Kynikset.
Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:
Tuo on toisille ihan hauskaa läppää, jota toiset ei vaan tajua. "onks kova kuuri päällä?", "jätkä kuurittaa taas", "hyvät mömmöt koneessa" jne. Tommosia saattaa joku heittää ihan läppänä, eikä sitä ei varmaankaan ole tarkoitettu otettavaksi ihan tosissaan. Ja jos noista provosoituu, niin niitä saa kuulla vaan entistä enempi, näytti sitten maratoonarilta tai ryhävalaalta.

Toki tommosta voi joku heittää ihan tosissaankin, mutta tuskin nyt ihan normaalikokoisille ihmisille.

Doggoned sanoi:
Hyvin sanottu:thumbs:

Noita "huhuja" levittelevät ovat todellakin vain kateellisia kynäniskoja. Kukapa ei todella haluaisi olla iso? :urjo: on muka ensimmäinen kommentti kun vähänki löytyy lihasta, vaikka oikeasti ollaan piilokateellisia:jahas:
Riippuu mitä tarkoittaa iso. Uskoisin kuitenkin, että kovin moni ei oikeasti haluaisi olla mikään todella iso ukko. Voisi kuvitella, että yleiseen ihanteeseen ei sovi edes arskalla aikanaan ollut atleettinen kunto, koska se on aivan liian lihaksikas.

Lonkalta jos pitäisi joku vartalo heittää, joka olisi lähellä ihannetta, niin varmaan Brad Pitt, vaikka 99% pakkislaisista pitää brattiä ihan riukuna. Nopeella googlauksella Brad on n 183/80, eli ei kovin iso.

kahlaajalintu sanoi:
- Lompakko on joutunut kärsimään huomattavasti enemmän kuin minä :D Se raukka on joutunut venymään millon jonku jauhon takia ja millon jonkun muun. Ruoka on yllättävän kallista.
- Vaatteiden osto on ollut välillä lähes joulu ostosten tasoinen hermojen kesto koe. Housujen ja paitojen löytäminen on ollut ajoittain vaikeaa, etenkin kun tykkään kulkea löysemmissä vaatteissa.

2xl tai 3xl kuteita vaan :)

anticatabolic sanoi:
En voi ymmärtää että minkätakia tällaiset jäbät sitten tulevat kehittämään jotain jutun aihetta sitten puntti jätkien kanssa vaan varmaan loogisempaa olisi kehittää niitä jonkun vielä rasvattomamman ja heiveröisemmän henkilön kanssa jos jäbät kyseisiä ominaisuuksia enemmän arvostavat.

Pitäs varmaan sanoa niille pikkunilkeille: "Go pick on someone your own size" :lol2:

Perinteiset kivut ja rahan meno on vain positiivisia asioita (ei mene rahat turhuuksiin kun pitää olla säästeliäämpi) mutta todelliset ongelmat on oikeastaan ihmiset. Ihmisist lähinnä yksi, joka on mukana treenaamassa. Kyseinen tyyppi ei välitä aikatauluista (ja odottelun vuoksi treeni voi jäädä melkoisen lyhyeksi) vaan voi venyttää sovittua aikaa tunninkin (no nyttemmin sitä ei enään siedetä, vaan on annettu tarkat rajoitukset) täysin tyhjänpäiväisten asioiden vuoksi. Salilla sitten se heittelee ties mitä tietoutta (usein myytteihin perustuvaa) kuin paraskin besserwisser, kehuskelee penkkimaksimillaan jota ei paria senttiä ylemmäs ole saanut rinnalta (sekin vähä tuli pompulla), valittaa siitä että me muut tehdään maastavetoa, kyykkyä tai painonnosti liikkeita sanomalla että siinä ei kauaa selkä/jalat kestä (itse käyttää koneita ja on porukastamme ainoa joka on loukannut itsensä salilla), kehuskelee vanhoilla tuloksilla jotka perustui itsetuhoisuuteen, juo aina ediä ja valistaa että syömisellä ei ole vaikutusta, kunhan energiaa (siis sokeria) saa, ylistää kofeiinin hienouksia, kitisee koska ei voi keskittyä suorituksiin kuin tietyissä olosuhteissa (esim. penkin edessä ei saa kukaan olla), ei välitä neuvoista vaan uskoo ettäoma tapansa on paras (vaikka johtaakin varmaan loukkaantumiseen ja mikä hienointa, tyyppi ei tajua miksi jotain asioita tehdään vaan jättää mm. venyttelemättä koska on lihakset jumissa.

hmm. tuota listaa kun katsoo, niin nyt vasta tajuan miten iso ongelma se jäbä on.

Sellainenkin pikkuhaitta tuli salilla käymisen myötä, että kun harrastuksen aloittamisesta tuli kerrottua muille, kukaan ei enään luullut että olen vahva :-) Läskit jotenkin vetosi paremmin

eddy sanoi:
Riippuu mitä tarkoittaa iso. Uskoisin kuitenkin, että kovin moni ei oikeasti haluaisi olla mikään todella iso ukko. Voisi kuvitella, että yleiseen ihanteeseen ei sovi edes arskalla aikanaan ollut atleettinen kunto, koska se on aivan liian lihaksikas.

Lonkalta jos pitäisi joku vartalo heittää, joka olisi lähellä ihannetta, niin varmaan Brad Pitt, vaikka 99% pakkislaisista pitää brattiä ihan riukuna. Nopeella googlauksella Brad on n 183/80, eli ei kovin iso.

Juh, mutta tästä päästään sitten käsitykseen, että ei haluta käydä salilla, kun kasvetaan ihan liian isoksi:david:
En itsekään tarkoittanut sentään mitään roinamörköjä. Alkaa joku Colemann menemään minunkin makuni yli:)

eilen sali kaverin kanssa olin salilla ja join sitten jo maitorahkakananmunaraejuustooliiviöljyfunlight juttuapullosta ja kaveri kysy mitä siin on nii kerroin.

tämä sitten kaikki tietävänä alko valittaa et ''ei sun tollassii tarvi juoda ku mä kävin sellases luontais tuote kaupas ja ne sano et lisä proteiineja ei tarvi paitsi jos käy 5 x viikos salilla''

mä: ''mut tarviihan sitä proteiinia nyt tarpeeks ku ei ne lihakset ilmankaa kasva...''

kaveri: ''eihän tarvi! mun hauis on kasvanu ihan sikana vaik en oo syöny mitää tollast''

..............

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hölkkääjä sanoi:
eilen sali kaverin kanssa olin salilla ja join sitten jo maitorahkakananmunaraejuustooliiviöljyfunlight juttuapullosta ja kaveri kysy mitä siin on nii kerroin.
:urjo: Siis onks sul hautunu toi etova sekotus koko treenin ajan siel pullossa? Ehkä se hera olis kuitenkin parempi vaihtoehto ;) ?

Eniten mua ainakin vituttaa horkkaepäilijät. Ja ne on just yleensä niitä perkeleen kateellisia kyniksiä, mitkä eivät itse tee oman kuntonsa eteen yhtään mitään. Ja sitten samaan kategoriaan menee myös nämä "ei ihme kun kasvat ku vedät noita juomia". Yritä näille sitten selittää proteiinien ja hiilarien tarkoituksesta. :wall:
Tää sama on tullut jo monta kertaa tässä tredissä, mutta laitetaan nyt taas yksi samanlainen muiden joukkoon.

hölkkääjä sanoi:
tämä sitten kaikki tietävänä alko valittaa et ''ei sun tollassii tarvi juoda ku mä kävin sellases luontais tuote kaupas ja ne sano et lisä proteiineja ei tarvi paitsi jos käy 5 x viikos salilla''

mä: ''mut tarviihan sitä proteiinia nyt tarpeeks ku ei ne lihakset ilmankaa kasva...''

kaveri: ''eihän tarvi! mun hauis on kasvanu ihan sikana vaik en oo syöny mitää tollast''

Heehee, pari kaveria tuli ihmettelemään mun lisäravinteita ja toinen sitten sanoi toiselle kaverilleni: "Mehän ei Jannen kans tollasia tartteta, vai mitä". On se kiva tietää että kaverina on jonkinlaisia arjalaisia yli-ihmisiä, jotka eivät tarvitse proteiinia lihasten rakentamiseen. :)

hölkkääjä sanoi:
diipadaapa

Slarto sanoi:
On se kiva tietää että kaverina on jonkinlaisia arjalaisia yli-ihmisiä, jotka eivät tarvitse proteiinia lihasten rakentamiseen. :)

Jotkut syövät todella hyvin ja monipuolisesti, eikä tarvetta proteiinilisille täten ole.

Yusu sanoi:
Ei kai toi sun kohdalla enää pelkkiin epäilyihin jää

tjeu: aikaisemmat postaukset ;)

Niinpä :D :hyper: :rock:

Älä vingu että sua epäillään horkan käytöstä jos oikeesti vetelet horkkuja. Haloo.

Lihamestari sanoi:
Miuta kun oikeesti ihan sydämmestä ottaa kun kattelen ku sie noita roteiinihormoonimömmöjä syöt ja turpoot. Sitten kun oot vielä viimeaikoina ollut niin hirveen kireä, niin eikös sekin noista johdu.....

Joo ei se mittään. Oon ite kuunnellu 2.5 vuotta tuota. Porukat tietää satavarmasti ku oon maitopurkkien ja kinkkupakettien kanssa vääntäny rautakangesta, mutta tiukan paikan tullen tuo on niin ylivoimanen keino vedota.

Yusu sanoi:
Ei kai toi sun kohdalla enää pelkkiin epäilyihin jää

tjeu: aikaisemmat postaukset ;)
Hohhoh :D

big_little_guy sanoi:
Eniten mua ainakin vituttaa horkkaepäilijät. Ja ne on just yleensä niitä perkeleen kateellisia kyniksiä, mitkä eivät itse tee oman kuntonsa eteen yhtään mitään. Ja sitten samaan kategoriaan menee myös nämä "ei ihme kun kasvat ku vedät noita juomia". Yritä näille sitten selittää proteiinien ja hiilarien tarkoituksesta. :wall:
Tää sama on tullut jo monta kertaa tässä tredissä, mutta laitetaan nyt taas yksi samanlainen muiden joukkoon.
Alan ymmärtää miksi tavikset rinnastaa lisäravinteet roiniin. :rolleyes:

Jossain vaiheessa kuulin hormooneista mainittavan itseni yhteydessä. Olihan se hauska kuulla: "Ei noi sun leuat ollu noin isot ennen.", kun posket kasvoi kun vedin massaa. Tai sitten jotain viittauksia mun treenitahtiin.

Eipä se toki haittaa tuollainen. Itseasiassa miettikööt mitä haluavat jos se tekee aisioista helpompia käsitellä. Negatiivinen tulee aina positiivisen kanssa, eli kun ihmiset alkavat kuunnella sillon kun avaat suusi, ne alkavat myös olettaa sinusta asioista jotka monesti eivät pidä paikkaansa.

Suositut

Back
Ylös Bottom