Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaimo aina moitiskelee että häntä hävettää ostaa noin paljon rahkaa kerralla (jos lasti siis menee yli kuuden purkin). Sanon aina että enemmän mua hävettäisi ostaa yli kuusi pulloa kaljaa kerralla :D

Joidenkin kännisten uhoaminen heti jos näyttää vähäänkän treenatulta. Ja nosta sä toi vai oletko turhaan käyny salil.

jtt1983 sanoi:
Joidenkin kännisten uhoaminen heti jos näyttää vähäänkän treenatulta. Ja nosta sä toi vai oletko turhaan käyny salil.

No tuo on kyllä raivostuttavaa. Vain lihavat ja laihat saavat ilmeisesti laittaa vähääkään ihonmyöhäisiä vaatteita.

Känniääliö tarttuu sun habaan etusormipeukalo otteella ja sen jälkeen hänen ajatus/puheketjunsa menee näin:

"habahaba"
"paljon penkki"
"luuleks olevas kova jätkä"
"haluutko turpaas"

Tämä "keskustelu" käydään vaikket vastaisi sanaakaan kääliölle :curs:

Viimeksi Porin Vaakunan ovella tuli eräs armeijasta tuttu perässä sisälle ja minut huomattuaan mittaili hetken umpihumalaisilla silmillään ja sitten kertoi antavansa mulle selkään kun päästään sisälle.
Ei näkynyt kaveria koko illan aikana.

Toinen todella raivostuttava asia on se miten ihmiset sanoo "tee sitä tätä ni ei tarvi salilla käydä". Juu, tottakai santaa lapioimalla tai 5 kilon kiviä kantamalla lihasta kasvatetaan. Selvähän se :wall:

Tai syö sitä "kunnon perusruokaa" niin sillä pärjää. Eli hiilarimössöä mitä joka paikassa tuputetaan ja pullaa jälkkäriksi :itku:

No ei nämä varmaan uusia ollu, kunhan helpotti avautua :D

Billy66 sanoi:
Tässä yrittänyt saada massaa lisää,niin naiskolleega sanoi että ootsä laihtunut.
Laita enemmän kaloreita koneeseen niin hyvä tulee jos kerta naiskolleega noin sanoo.:rolleyes:

NGV sanoi:
Laita enemmän kaloreita koneeseen niin hyvä tulee jos kerta naiskolleega noin sanoo.:rolleyes:

Billyhän ei varmana tuota tiennytkään.

ymi sanoi:
Vaimo aina moitiskelee että häntä hävettää ostaa noin paljon rahkaa kerralla (jos lasti siis menee yli kuuden purkin). Sanon aina että enemmän mua hävettäisi ostaa yli kuusi pulloa kaljaa kerralla :D

Kuin toissapäiväinen reissu alepaan, ostin mm. 12 purkkia (lavan) ehrmannia ja lastasin niitä siinä kauppakassiin kun viereinen pultsari sai ostoksensa maksettua, tuijotti vähän aikaa mun rahkavuorta ja hymähti sitten päätä pudistellen .... ja otti 12-packin kaljaa kantoon ja laahusti ulos :)

tää on kyllä ärsyttävää, kun joku joka ei tiedä asioista yhtään mitään, niin tulee selittää, että kuinka perusruualla treenataan pitkälle. tottahan se on, mutta palkkari on todella tärkeä osa Maksimaalista kasvua. ja sitten nää " En mä tiedä ostanko noita jauhoja, onko ne ees terveellisiä? " luulee, että on jotain hormooneja :)

Pyranha sanoi:
No tuo on kyllä raivostuttavaa. Vain lihavat ja laihat saavat ilmeisesti laittaa vähääkään ihonmyöhäisiä vaatteita.

Känniääliö tarttuu sun habaan etusormipeukalo otteella ja sen jälkeen hänen ajatus/puheketjunsa menee näin:

"habahaba"
"paljon penkki"
"luuleks olevas kova jätkä"
"haluutko turpaas"

Tämä "keskustelu" käydään vaikket vastaisi sanaakaan kääliölle :curs:

Viimeksi Porin Vaakunan ovella tuli eräs armeijasta tuttu perässä sisälle ja minut huomattuaan mittaili hetken umpihumalaisilla silmillään ja sitten kertoi antavansa mulle selkään kun päästään sisälle.
Ei näkynyt kaveria koko illan aikana.

Toinen todella raivostuttava asia on se miten ihmiset sanoo "tee sitä tätä ni ei tarvi salilla käydä". Juu, tottakai santaa lapioimalla tai 5 kilon kiviä kantamalla lihasta kasvatetaan. Selvähän se :wall:

Tai syö sitä "kunnon perusruokaa" niin sillä pärjää. Eli hiilarimössöä mitä joka paikassa tuputetaan ja pullaa jälkkäriksi :itku:

No ei nämä varmaan uusia ollu, kunhan helpotti avautua :D

Tossa lopussa on hyviä pointteja. =) Kaikki vaatteet tehdään jollekki tuulen nussimille vinkuheinille.

Diettaamisessa vaikeinta on selittäminen, miksi ei syö pullia ym. Sukulaisilla vieraillessa joutuu oikeasti kieltäytymään kymmeniä kertoja, tuputtaminen on uskomatonta. Sitten jotkut vielä loukkaantuu kun ei mätä kaikkea mahdollista niin maan helvetisti.

Dieetissä ei muuten ole mitään vaikeaa, vetää vaan samaa soossia joka päivä. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jouduin toissailtana täällä Briteissä salilla poliisin kuulusteltavaksi ja tavarani tutkittiin...

Juttu alkaa siitä kun olin tapani mukaan melkein viimeinen asiakas paikallisessa kuntokeskuksessa ja juuri kun olin vetämässä housuja jalkaan pukuhuoneen valot sammuvat. Pimeässä kamat kasaan ja uloskäyntiä kohti. Kaikki ei kuitenkaan näyttänyt olevan kunnossa pälyillessäni ympärilleni, ei missään ketään ja täysin pimeää joka paikassa. Viimeistään ulko-oven kokeilu varmisti epäilykseni, minut oli todella lukittu sisälle. Muuta syvä hengenveto ja ainoaksi vaihtoehdoksi näytti jäävän puhelu poliisille. Juuri kun olin näppäilemässä numeroa salin puhelimeen huomasin pikavalinnat paikan työntekijöille. Soitin kaikki läpi ja viimein todella hämmästynyt nainen lupasi tulla päästämään minut pois noin kymmenen minuutin kuluttua. Hetki tämän jälkeen varashälytin pärähti sopivasti soimaan ja poliisikin kaarsi parahiksi pihalle. Yritä siinä nyt sitten selvittää tilannetta lasin oven läpi hälyttimen huutaessa vieressä. No eipä siinä, hyvin selvittiin ja pääsin jossain vaiheessa uloskin, ensin tosin kuulemma aivan normaaleista käytännön syistä reppuni tutkittiin ja nimi otettiin ylös..

Tänään lupasivat jonkinsortin pomon ottavan minuun yhteyttä ja tottakai aijon esittää isoa uhria mahdollisten korvausten toivossa, vuoden protskut kenties :D

macabel sanoi:
Tänään lupasivat jonkinsortin pomon ottavan minuun yhteyttä ja tottakai aijon esittää isoa uhria mahdollisten korvausten toivossa, vuoden protskut kenties :D
Ääh kyllä tuosta voi saada 10 vuoden protskut..:D

Lihakset ovat kasvaneet niin paljon, etten mahdu enää pyöräilyvarusteisiin. Ihan perseestä, eivät kuulemma edes tee tällaiselle fatbastardille sopivia trikoita. Jo viime kesänä nauroivat minut ulos pyöräilyliikkeistä.

Ja silti, vaikka oon ihan kynäniska. Pitäis varmaa olla 20cm tumppu, jotta saisi haluamiaan pyöräilyvaatteita.

NGV sanoi:
Ääh kyllä tuosta voi saada 10 vuoden protskut..:D

Oikein kun mallikkaasti asioi poliisin kanssa, niin saa vielä ilmaisen asunnon ja mahdollisuuden käyttää sellaista askeettista ulkoilmapunttista.:jahas:

Ehkä yleisimmät on: Miten oot ittes tohon kuntoo päässy? Vedäks jotain roteiinihormooneit?

Selitelly perusjutut protusta niille, ni vastaus on: ÄLÄ NYT SELITÄ, HUOMAAHAN TON JO ET KAMAA ON VEDETTY. Muutaki vedetty ku pulkkaa. Taitaa puuro maistua.

Joku vloppu baarissa tais kysyä että: Vedätkö aineita?

Jotkut tytöt tylyttivät suoraan ku luulivat meikää ylimieliseksi punttimieheksi ilman mitään ennakkotuntemista ja kysyivät, että onko totta että punttimiehillä on kaikilla pieni muna? Hetken olin siinä ja ajattelin laukoa takasin jotain samantyylistä, mutta en sitten viitsinyt ja tokaisin huumorilla jotain siihen.

Yksi on omat vanhemmat. Kyyläävät kuin viimeistä päivää. Sinäänsä jo ihan mukavaa että välittää, mutta kun koko ajan tulee kommenttia. Älä syö liikaa tai taas lihot. Älä vedä roteiinii niin paljon, tai taas lihot. Taas tota maitorahkaa, maitorahkaa, maitorahkaa, maitorahkaa, maitorahkaa.....jne

Yksi on että mahaa moni kyylää. Itse en omista mitään paskamahaa onneksi, mutta en sikpäkkiäkään. Ilmeisesti se on joku itsestäänselvyys että semmoinen pitäisi olla? Vanhemmat ihmettelevät huuli pyöreenä, että oho missä on päkki? Oot syöny liikaa ku sitä ei näy? rajota tota syömistäs? Älä syö liikaa vaa! Sit huomataan muka aina et mikää muu ei oo kasvanu ku vatsa.

niin, jos on treenannu, niin aina odotetaan, että näkyy sikspäkki, kohtuu perseestä, tuli muuten mieleen ,että kuka levittää tällästä paskaa? siis noista pieni muna, sikspäkki, bodarit on tyhmiä- juttuja?

KSENA sanoi:
tuli muuten mieleen ,että kuka levittää tällästä paskaa? siis noista pieni muna, sikspäkki, bodarit on tyhmiä- juttuja?
Kynikset.
Samalla tavalla älykkyyttä ja sukuelimen kokoa arvostellaan niillä miehillä, joilla on hieno auto(="munanjatke").

edit: niin ja mulla on yleensä olla palaute hyvää, joten vittumaiset kommentit jäävät sitäkin paremmin mieleen. Parhaiten jäi mieleen mummon kommentti joskus kun olin 15v: "Ompas sulla kauniin hoikat käsivarret." :curs::curs: Ja ihan vilpittömästi kohteliaisuutena tuon tarkoitti. Oikeesti, kuka vittu tollasen voi ottaa kohteliaisuutena?! Ei sillä, ettäkö olisi ollut aiheeton kommentti, hanska tais olla 37cm silloin ;)

Ja roinaajaksi on sanottu siitä asti, kun penkkasin 75kg, mutta yleensä otan nuo kommentit kohteliaisuutena paria poikkeusta lukuunottamatta. Vieläkin rupeaa puremaan hampaitaan yhteen raivosta kun muistelee sitä yhtä rotannaamaista kynistä, jonka piti JOKA KERTA kun nähtiin tulla sillä vitun heliumäänellään piipittämään kuinka "Maistuuxx steroitit hyvält???++"":curs:

Tohon munajuttuun vois naisena sanoa, että jos on oikeen komeet reidet (siis isot) niin saattaahan se muna niitten reisien rinnalla näyttää pieneltä. Ja taas jollain rimppakintulla saattaa näyttää isolta..:rolleyes:

Zelda sanoi:
Tohon munajuttuun vois naisena sanoa, että jos on oikeen komeet reidet (siis isot) niin saattaahan se muna niitten reisien rinnalla näyttää pieneltä. Ja taas jollain rimppakintulla saattaa näyttää isolta..:rolleyes:

Samaa olen itsekin pohtinut, jättäkäämme siis jalat huomiotta... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom