Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään, mitä se "urheilija ei tervettä päivää näe" tarkoittaa.

Lisäksi pyykin peseminen alkaa rispaamaan, kun sitä pitää tehdä melkein parin päivän välein :D (kyllä, dietti)

ihmiset jotka mulkkaavat jatkuvasti ja hirveet egoilijat. rahan meno on melko suurta tässä harrastukses, mut eikait tässä sillee muuta hirveitä haittoja ole. eniten haittaa toi rahan meno,

alussa mä kuulin ainaski tosi paljon kommenttia siitä kui hartiat levenee ja alkaa näyttää ihan mieheltä :D varsinkin mun pikkusisko ja mummo oli täysin liittoutuneita mun saliharrastusta vastaan... Mummo raukka tais kyl huolehtii siitä lähinnä sen takia et "pojat" ei tykkää ku on liian "raamikas" nainen :D
sitte ku se on huomannu et kyl niitä miehiä vaihdellaan siitä huolimatta ihan samaan tahtiin nii ei oo tullu enää kommenttii *virn* x)

Tänään taas meinas kiehahtaa yli ku oltii koulus syömässä. Jotenki keskustelu pääty painoindekseihin ja luokkakaveri kysy:

"Paljo sul on painoindeksi?"
Minä: Jotain about 26
:eek: "Miten vitus sul voi nii paljo olla, mul on jotai 21?"
Lihas sattuu painamaan enemän ku rasva
"Paljo sä muka painat?"
Pyöreesti 83
"Aijaa..ootsä alkanu vetää jotai mömmöjä"
Täs vaihees oli :jahas: -ilme päällä ja sanoin syöväni harmaakarhuille tarkoitettuja sterilointipillereitä, ravihevosille tarkotettuja rohdosvalmisteita sekä aivokasvainpotilaille tarkotettuja hermostimulantteja :jahas:

tääl tuntuu olevan liikaa noita "parhaat huomautukset" ketjuun kuuluvia juttuja.. tässä tuskin oli yhdestä kommentista kiinni vaan vähän isommista asioista.

itelläni ainut negatiivinen juttu on se, että paikat on aina paskana.

Ratu sanoi:
Sitte taidat tehdä jotain väärin.

tein joskus ja paikat meni rikki. esim selkä revähti enkä menny ees lääkärille vaa olin sohval pari päivää ja jatkoin treenaamista.

pitäs varmaa käydä jossain tarkastukses.. varmaa välilevyt ja kaikki paskottu ulos jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No lähinnä on tuo sählyn pelaaminen vähän kärsinyt kun on lähemmäs 30 kiloo tullut painoa lisää. No tässä iässä voi muutenkin jo ruvetä "jäähdyttelemään". Sinänsähän painonnousu ei tarkoita, että nopeus ja muut sählyssä tarvittavat ominaisuudet huononee, mutta mun kohdalla homma kävi näin.

Löysääkin on tullut, kun yrittänyt saada lihasta liian nopeesti. Nyt tuntuu ettei niitä se enää ikinä pois.

kaNi- sanoi:
voisin melkee väittää, että Ratu tekee jotain väärin jos sillä ei ikinä oo mikään paikka vihoitellu :D

Jaa niin jos lihakset on rasituksesta kipeenä tietty. Luulin jotenki, että kaNi:lla on jatkuvasti nivelet, polvet, selkä tms. paskana. Siis "huonolla" tavalla paskana. :)

Ratu sanoi:
Jaa niin jos lihakset on rasituksesta kipeenä tietty. Luulin jotenki, että kaNi:lla on jatkuvasti nivelet, polvet, selkä tms. paskana. Siis "huonolla" tavalla paskana. :)

niiku tossa sanoin ni on mul kyl pari kohtaa huonollaki tavalla kipeenä aina välillä. johtuen aloittelijan tyhmyydestä.

Dynamite88 sanoi:
rahan meno on melko suurta tässä harrastukses, mut eikait tässä sillee muuta hirveitä haittoja ole. eniten haittaa toi rahan meno

"harrastus on väärin valittu, jos rahaa jää jäljelle"

Se kun kaikki ihme pellet väittää et on skini kun on iso ja kalju.
Nii ja se mun syöminen taitaa liikutaa muita ihmisiä erityisen paljon, jos ei vedä jotain lihapiirakkaa 17 nakilla ni on tosi outo.:D

Rahka :rock:

BenDover sanoi:
Tuskimpa se sun kaljuuntuminen salilla käynnistä johtuu ... vai mitäs olet mieltä ?
Haetaas kunnon mutua tähän :lol2:
Salilla käynti -> vapautuu enemmän androgeeneja -> kaljuuntumista (jos on geeneissä). :rolleyes:

Amis sanoi:
sama.. :)
Mut näin se vaa on aina ollu, joukon pienin on aina minä, joka treenaan eniten..

Kuule voi tiiäkkin kuinka monet yöunet on ton takia menny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom