Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sen takia mä sen tänne laitoin. fysioterapeutti sairaalassa.

vaikuttavat lisäravinteet pituus kasvuun ja niihin kuolee.

siltä tieltä ei ole paluuta.

Näin suomalaiset fysioterapeutit :peukku:

Ite ku oon baarissa, niin miehet ei mistään muusta voi puhua mulle kun haban koosta tai mitä mä puuhaan. Ne ei edes osaa enää sanoa jotain typerää kun: moi, mitä sulle kuuluu? vaan eka tervehdys on: käytkö paljon salilla? taidat nostaa paljon penkistä? kiva kun itse ihminen unohtuu...:wall:

tuohon lisäravinne & fysioteraupetti juttuun:
oma fysioteraupeuttini sanoo "kylhän ne protskut ja kreatiinit on hyvii, mutta malto& dextro on saatanasta, popsi banaanii ni ei mee rahat noihin, ja varmasti maistuu paremmalta kuin sokerivesi"

ja tuohon kun tutun kyselee ravinteista, nii vastaan yleensä vaan että testosteronia ja hevosen kasvuhormonia, ei kukaan koskaan usko, mutta eipähän kysele toisten :lol2:

Negatiivisia asioita:

Vaatekaappia on joutunut uusimaan... Ottaa päähän kun jotkut lähes käyttämättömät vaatteet on jääneet pieneksi.

Kaverit vittuilee painon noususta ja pullaposkista. Tosin aika iso osa siitä painosta on kyllä läskiä:D (njam kebabiaaah!! :kuola: massakausi jo vuodesta 82!), mutta kai sitä lihasta johonkin on tarttunut näin voimatreenin sivussa.

Rahaa palaa palkkareihin ja salimaksuihin. Kyllä sen vielä sietää, mutta 28€ kuussa kunnallisesta salista on mielestäni aika paljon! No on se ainakin hyvä sali.

Joskus tulee aika vaivautunut olo kun näkee vanhoja tuttuja, niin ne rupee ihmettelemään että olen kasvanut. Humalassa varsinkin inttävät: Näytä haba? :curs: paljon penkki? :curs: on se vaan paljon noin lyhyeks/pieneks kaveriks! :curs: no voi helvetin helvetti! Kun se ei ole edes paljon... :curs: Harvemmin kukaan kyykky tai mave tuloksia kyselee! Ei tosin ole paljon nekään..:D

- Poikaystävän ihmettely (en kuulemma syö normaalisti, olen friikki, outo... ym.. Elämäntapamme ei kyllä oikein muutenkaan natsaa, kun toinen on ruuasta nautiskeleva sohvaperuna ja toinen ei). Treenaankin kuulemma liikaa (:curs: )
- Äidin ihmettely silloin, kun syön jotain "ei-terveellistä". Hirveä numero jostain karkkipussista tai sämpylöistä. Kyselyä tyyliin "mistäs nyt kiikastaa, kun karkkia olet ostanut, sinähän et yleensä syö sitä" :jahas:
- Kämppisten pyöreät silmät maitorahkapurkkien edessä

Duunissa ja urheiluseurassa lempinimeni onkin nykyään "mömmö-Pyranha". Hauskasti löysin asian katsomalla kansiosta erästä työkeikkaa johon oli sitten kirjattu tekijöiden nimet.

Mukavata tämmöinen, oikein naurattaa.

Pyranha sanoi:
Duunissa ja urheiluseurassa lempinimeni onkin nykyään "mömmö-Pyranha". Hauskasti löysin asian katsomalla kansiosta erästä työkeikkaa johon oli sitten kirjattu tekijöiden nimet.

Mukavata tämmöinen, oikein naurattaa.
Ei sais nauraa kyllä, mutta en voi mitään... sori :D

Itellä kans nää perus:
"näytä haba"
"mikä sääki luulet olevas" (sattui oleen vähän tiukempi paita baaris pääl)
"paljos nousee penkist"

006 sanoi:
28€ kuussa kunnallisesta salista on mielestäni aika paljon!

:offtopic: Pakko heittää tähän väliin, ite maksan 10€ puolesta vuodesta :D ja on kaikki laitteet mitä tarviin, toisin käsipainot on vähän ruvennu käymään pieneks mut asiaan on kuulemma tulossa korjaus...

kemikaalix kuulostat jotenkin trollita,en tiedä miksi mut siltä kuulostaa vaan.
jee 1.5v:ssä 41 postia! varmaan uusi pakkiksen ennätys :P

Joutuu sitä varmaan sitten tähänkin keskusteluun kortensa kantamaan. Ihmisillä on kyllä ihan perkeleelliset harhaluulot lisäravinteista kuten tässä ketjussa on suht monta kertaa tullut esille.

Ja sitten omakohtaiset parhaimmat kokemukset aiheesta. Muinoin kun opiskelujakson takia vaihteeksi vanhempien nurkissa asuin ja rupesi hermot olemaan jo riittävän kireällä yhteiselon takia (+ muita huolia) Olin siinä jokusen kuukauden kerennyt palkkareita sekoittamaan, niin rakas äitimuori tulee siihen liki ja tokaisee (huom. jauhoja syöty toisten nenän alla jo 2kk):

-Miuta kun oikeesti ihan sydämmestä ottaa kun kattelen ku sie noita roteiinihormoonimömmöjä syöt ja turpoot. Sitten kun oot vielä viimeaikoina ollut niin hirveen kireä, niin eikös sekin noista johdu.....

Ei perkele. Ilme oli miehellä tuollainen->:eek: Raavi siinä sitten päätä... ...toisella kestää kaksi kuukautta avata sanallinen arkkunsa, ja sitä ennen toinen on päässään miettinyt kaikkea hormooneja ja mömmöjä syövästä pojastaan. Ja ilmeisesti oli sitten roid-rage:kin meneillään!!!! Yritä siinä sitten selitellä proteiinipussin ja palvikinkkupaketin tuoteselosteiden kanssa asioiden oikeata laitaa!!!! Eipä tainnut uskoa sittenkään......:wall:

Ja isäukko: Kyllä sitä "normaalilla" (pullamössöhiilari) perusruualla pitäisi pärjätä, silloinkin kun minä ja naapurin pertsa jne....

On nuo onneksi vähän rauhoittuneet....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lihamestari sanoi:
-Miuta kun oikeesti ihan sydämmestä ottaa kun kattelen ku sie noita roteiinihormoonimömmöjä syöt ja turpoot. Sitten kun oot vielä viimeaikoina ollut niin hirveen kireä, niin eikös sekin noista johdu.....

Ja isäukko: Kyllä sitä "normaalilla" (pullamössöhiilari) perusruualla pitäisi pärjätä, silloinkin kun minä ja naapurin pertsa jne....

On nuo onneksi vähän rauhoittuneet....

:D :D ;)

näinhän se menee!

itellä ikävin muistelo on varmaan jostain seittemänneltä luokalta kun oltiin koulun kanssa salilla ja ajatelin sitten sitä KUULUISAA penkki kokeilla. noh hyppäsin penkille maaten ja aloin tangosta puristaa, jolloin kaverini joka oli jo jonkunverran salilla käynyt heitti: "HEI VILLE.. SE TANKOKIN PAINAA JO 20.." :D

heheehe .. sitä me jaksetan nauraa aina...:D

En varmasti kehtaa ensi kesänä käyttää shortseja. Vaikka kuinka olen satsannut noihin pohkeisiin niin edelleen näyttävät joltain sprintterin pohkeilta..
En ole ikinä ennen kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mutta nyt kun tuntuu että muu paketti on jollain tavalla kunnossa niin hiukan harmittaa että kesällä se huonoiten kehittynyt alue on eniten esillä.

-edit- Sitten tietysti nämä ravintokeskustelut ärsyttävät aivan kolossaalisesti!! Keskustelut sarjassa "ei se ole se sokeri joka lihottaa ku RASVA!!" ja koeta siinä sitten vakuuttaa mitään muuta.

Masterpiece sanoi:
Olin tuossa jokunen päivä sitte naapurissa reenaamassa ja olin ostanut kaverini pyynnöstä muscle+:ssaa. No olin tekemässä siinä suhteellisen kovaa pystypunnerrus sarjaa, ni tämän kaveri veli tuli siihen ja kysy et "mikäs saatanan huumepussi tämä on?". Jäi sarja kesken.
Olisit tyynesti vastannut: "Poltettavaa herskaa, mitennii?" :rolleyes:

kemikaalix sanoi:
Itellä kans nää perus:
"mikä sääki luulet olevas" (sattui oleen vähän tiukempi paita baaris pääl)
Ihan sattumalta. Eikö niin... :D

Driamer sanoi:
En varmasti kehtaa ensi kesänä käyttää shortseja. Vaikka kuinka olen satsannut noihin pohkeisiin niin edelleen näyttävät joltain sprintterin pohkeilta..

Kunpa minunkin pohkeet näyttäis sprintterin kintuilta...:kuola: :rolleyes:

Sepi80 sanoi:
Kunpa minunkin pohkeet näyttäis sprintterin kintuilta...:kuola: :rolleyes:
En tiiä, mutta jos Sepi haluat sprinterin pohkeet niin ei teidän tarvitse tehdä pohjeliikkeitä. Tosin olet ensimmäinen joka sanoi tähän tapaan. Itse unelmoin mahdollisen isosta pohkeesta, jos pitäisi päättää haluatko ison pohkeen vai käden, niin pohkeen ottaisin jos saisin..:D

Ja aiheeseen:

Jouduin tänään treenaamaan 45min tunnin treenistä todella ärsyttävästi ja typerän ääliömäisesti käyttäytyvien penahauistyyppien sabotoidessa treenifiiliksen täysin. Söi oikeasti miestä kun treenin ilmapiiri oli muuten helvetin hyvä. Ähiseviä isoja körmyjä, ähiseviä helkkarin kovassa kunnossa olevia punttimimmejä, radio city, painojen kolinaa ym.
:curs: :curs: :curs:

Tosin niiden käytös oli niin käsittämätöntä kaikessa älyttömyydessään etten oikeen tiedä pitäiskö kuitenkin nauraa. :D

Tuli viikonloppuna vähän otettua. Olin kaverini kanssa baarin edessä röökillä, itselläni oli t-paita päällä. Sitten joku n.40v pilottimies tulee baarista kaverinsa kanssa ulos ja sanoo: "mitä sää täällä pullistelet, pitääks sua vetää turpaan?" "vedetään sitä turpaan".kyllä se sitten jonkin ajan päästä rauhottu, aika kypsää käytöstä kuitenkin.. Tietääkseni olin ihan normaalisti röökillä, tai miten röökillä nyt yleensä ollaan. "Pullistelematta" kuitenkin.

Vaatekaappi on menny uusix aivan liian monta kertaa.. Lisäks housuja on todella vaikee löytää. Kun housut on reisistä sopivat niin vyötärölt ne on liian suuret. Jos vyötärölt tuntuu hyvält, ni sit reisist puristaa. :wall:

se kun on niin puhki, ettei meinaa päästä salilta pois, on kohtuullisen ärsyttävää, ja kun ei väsytä yhtään, niin ei voi mennä nukkumaankaan

Suositut

Back
Ylös Bottom