Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sais nauraa kyllä, mutta en voi mitään... sori :DPyranha sanoi:Duunissa ja urheiluseurassa lempinimeni onkin nykyään "mömmö-Pyranha". Hauskasti löysin asian katsomalla kansiosta erästä työkeikkaa johon oli sitten kirjattu tekijöiden nimet.
Mukavata tämmöinen, oikein naurattaa.
006 sanoi:28€ kuussa kunnallisesta salista on mielestäni aika paljon!
Lihamestari sanoi:-Miuta kun oikeesti ihan sydämmestä ottaa kun kattelen ku sie noita roteiinihormoonimömmöjä syöt ja turpoot. Sitten kun oot vielä viimeaikoina ollut niin hirveen kireä, niin eikös sekin noista johdu.....
Ja isäukko: Kyllä sitä "normaalilla" (pullamössöhiilari) perusruualla pitäisi pärjätä, silloinkin kun minä ja naapurin pertsa jne....
On nuo onneksi vähän rauhoittuneet....
Olisit tyynesti vastannut: "Poltettavaa herskaa, mitennii?"Masterpiece sanoi:Olin tuossa jokunen päivä sitte naapurissa reenaamassa ja olin ostanut kaverini pyynnöstä muscle+:ssaa. No olin tekemässä siinä suhteellisen kovaa pystypunnerrus sarjaa, ni tämän kaveri veli tuli siihen ja kysy et "mikäs saatanan huumepussi tämä on?". Jäi sarja kesken.
Ihan sattumalta. Eikö niin... :Dkemikaalix sanoi:Itellä kans nää perus:
"mikä sääki luulet olevas" (sattui oleen vähän tiukempi paita baaris pääl)
Driamer sanoi:En varmasti kehtaa ensi kesänä käyttää shortseja. Vaikka kuinka olen satsannut noihin pohkeisiin niin edelleen näyttävät joltain sprintterin pohkeilta..
En tiiä, mutta jos Sepi haluat sprinterin pohkeet niin ei teidän tarvitse tehdä pohjeliikkeitä. Tosin olet ensimmäinen joka sanoi tähän tapaan. Itse unelmoin mahdollisen isosta pohkeesta, jos pitäisi päättää haluatko ison pohkeen vai käden, niin pohkeen ottaisin jos saisin..:DSepi80 sanoi:Kunpa minunkin pohkeet näyttäis sprintterin kintuilta...