Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tää on kyllä pahimmasta ja tyhmimmästä päästä:

"Punttejako aikas nostelet ja lappaat tuota rahkaa, niin kohta ei oo aivoja." Ja esimerkkitapauksena mainittiin mm. Halme:hyper:

En edes suuttunu. Nauroin päin naamaa:hyper: :D :D :)

Copacabana sanoi:
Nää kaikki em. kommentit kunnostani on ajalta jolloin olin iso. Nyt olen pikkuinen ja heiveröinen :wanha: muija.

"sullahan on isompi haba ku miehillä"
"mihin sä tarvitset noita lihaksia, ku teet duunii toimistopöydän takana?"
"paljonko nousee penkiltä?"
"naisen ei sovi olla lihaksikas"
"tuut sä auttaa muutossa, olis mm. pesukone ?"
"käytät sä jotain mömmöö?"
"hyi hitto noita suonias käsissäs"

Voi:(

Jotkut on mulkkuja, mutta ei siitä kande välittää

Negatiivisin asia ehkä tähänmennes on see, et kaikki Rhp-teinit kasvaa mun ohi :D

kyllä, nää " aivot menee pilalle bodauksessa " jutut on AIVAN SAATANAN NAURETTAVIA!!!!!!! teet töitä lihaksillas, kasvatat lihaksia, et tee töitä aivoilla, ne ei voi vaurioitua, niin miks ne pilaa aivot? ei kaikki bodarit vaan syö ja treenaa ja kato maahan mitään miettimättä :D:D:D varmaan moni tienaa rahansa harrastustansa varten :D eli on töissä. entäs ne ihmiset jotka kattoo vaan televisiota? nekö on sitten niin viisaita?

en nyt tiiä onko tää nii vittumaista mutta kuitenki:

Olin tuossa jokunen päivä sitte naapurissa reenaamassa ja olin ostanut kaverini pyynnöstä muscle+:ssaa. No olin tekemässä siinä suhteellisen kovaa pystypunnerrus sarjaa, ni tämän kaveri veli tuli siihen ja kysy et "mikäs saatanan huumepussi tämä on?". Jäi sarja kesken.

Weak sanoi:
Negatiivisin asia ehkä tähänmennes on see, et kaikki Rhp-teinit kasvaa mun ohi :D
sama.. :)
Mut näin se vaa on aina ollu, joukon pienin on aina minä, joka treenaan eniten..

Nyt tulee pahimmasta päästä

"vieläkö syöt niitä voimanappeja?"
"Emmää oo koskaan syöny mitään nappeja"
"No mitä se jauho siellä purkissa on?"
"Kato maitopurkin kylkeen"

Eihän perusjuntti tuota voi heti tajuta, mutta jonain päivänä ehkä se tajuaa vetävänsä joka päivä samaa "voimanappia" ku minä :D

E: Jos joku on niin idiootti, ettei se tajua yhellä selittämällä mitä ne jauhot on niin ei mulla oo mikään velvollisuus saada sitä ymmärtämään. En tosin teekkää harrastuksesta mitään numeroa, vaan vastaan tyhmään kysymykseen vähintään yhtä tyhmästi. Jos joku on heti valmiiksi jo hyökkäävä nii ei se voi asiaa tajuta, vaikka kuinka vääntäs. Ei kannata ees vaivautua.

Ja niin, onha niitä tullu kaikennäköstä. Paras ehkä oli ku yks kaveri tuli sanomaa et "mitä sä niitä proteiineja syöt? niihi voi olla piilotettu vaikka mitä lisäaineita. Ite en ainakaa koskaan koske mihinkää proteiinipaskaan".
joo o

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Masterpiece sanoi:
Olin tuossa jokunen päivä sitte naapurissa reenaamassa ja olin ostanut kaverini pyynnöstä muscle+:ssaa. No olin tekemässä siinä suhteellisen kovaa pystypunnerrus sarjaa, ni tämän kaveri veli tuli siihen ja kysy et "mikäs saatanan huumepussi tämä on?".

Kohtuullisen klassikko!

eilen tapahtui!

Fysioterapeutti sanoi mulle et oonpa miehistyny et oonko käyttäny treenaamisen yhteydessä jotai lisäravinteita?

sanoin et noh ihan vaa maltoa ja proteiinia ajattelin hankkia...

se sano et SIIHEN KYSYT KYL LÄÄKÄRILT LUVAN niihi on piilotettu vaik mitä lisä aineita ja jos sä sille tielle ajaudut siitä ei oo paluuta ja moni on kuollu niihin.

mistä sä ees oot saanu noi lisäaine jutut päähäs?

mä:sellane sivusto ku www.pakkotoisto.com

fysioterapeutti: joo laitanki ylös.. pitää mennä kattoo millane aivopesu sivusto se on.

MUISTA ETTÄ NETISTÄ SAAT HUONOA TIETOA JA PALJON PUHUTAAN PASKAA.

osta tästä tälläinen 50 euron treenaus kirja. -.-

hölkkääjä sanoi:
osta tästä tälläinen 50 euron treenaus kirja. -.-

:D Voin kuvitella kun äijä eka pitää saarnan ja sitten lasauttaa ton lauseen puhuttelun päätteeksi.

jos puhuu lisäravinteista, niin kannattaa puhua selvällä suomen kielellä. jos joku kysyy, mitä sä juot ( salin jälkeen ) niin sano, että hiilihydraattia ja proteiinia nestemäisessä muodossa, äläkä mainitse palautusjuoma, tai proteiinipaukku. itsellä ainakin tepsiny, kun jollekin yrittäny selittää

KSENA sanoi:
jos puhuu lisäravinteista, niin kannattaa puhua selvällä suomen kielellä. jos joku kysyy, mitä sä juot ( salin jälkeen ) niin sano, että hiilihydraattia ja proteiinia nestemäisessä muodossa, äläkä mainitse palautusjuoma, tai proteiinipaukku. itsellä ainakin tepsiny, kun jollekin yrittäny selittää

Tarvitseeko idiooteille vastata mitään ? Itse yleensä heitän "fiksuihin" kysymyksiin samantasoisen vastauksen.

Ehheh.

Työkaveri alkoi kesken syömisen (pöydässä noin puolenkytä osaston hoitsua) kysellä harrastanko puntteja, kun syön tuota öllötystä (=kanaa, kananmunanvalkuaisia ja rehuja)
Vastasin tietty et joo.
"paljonko nousee penkistä"
:jahas: :curs: "En oikeasti tiedä, teen käsipainoilla"
:eek: "penkkiä sillä tangolla?"
"ei kun käsipianoilla"
"paljonko käsiPAINO painaa"
:rolleyes: :D "riippuu päivästä"
:david: :david: :evil: "käytätsää niitä hormooneita paljon?"
Siinä vaiheessa koko pöytä töllötti mua.
"Lisäravinteita joo ja paljon"
Siinä vaiheessa ämmät oli ihan:eek: :eek: :arvi: :jahas:
Tarkensin sitten, että "jauheita, proteiineja, hiilareita ja aineenvaihduntaa kiihdyttäviä aineita"
"Nehän on vaarallisia, ei ole kovin fiksua"

Mä keräsin tyhjiä kuppejani pöydästä ja lähdin pois kun nauratti niin paljon. Kai mä olin sitten osaston "lisäravinnehirviö". heitin sitten niille työtovereilleni, että niiden hormoonien käyttäjät näyttävät hieman parempi kuntosilta kuin minä....Sinneppä jäivät ihmettelemään. Eivätkä muuten enää toisten kyselleet...:lol2:

Vähän kummastuttaa toi hölkkääjän vastaus. Onko fysioterapeuteilla muka niin huono koulutus etteivät muka tuollaisia asioita tiedä ja antaa tuollaisia vastauksia vai onko postissa vaa 'vähän' ilmaa? :david:

Sählyssä/jalkapallossa ei voi ketään hipastakaan kun aletaan soitteleen, että kun taito loppuu otetaan voima käyttöön....:curs:

joo no, meidänkin kouluterveydenhoitaja ei ole "lisä"ravinteiden puolustapuhuja. Ei nähtävästi niille ole opetettu, että ne lisäravinteet on proteiinia ja hiilaria, ei muuta. Tosin ei niitä oo pakko käyttää, mutta aina niin negatiivisesti niistä puhutaan, kun ei tiedetä, mitä ne ees on

Suositut

Back
Ylös Bottom