Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Copacabana sanoi:Nää kaikki em. kommentit kunnostani on ajalta jolloin olin iso. Nyt olen pikkuinen ja heiveröinen :wanha: muija.
"sullahan on isompi haba ku miehillä"
"mihin sä tarvitset noita lihaksia, ku teet duunii toimistopöydän takana?"
"paljonko nousee penkiltä?"
"naisen ei sovi olla lihaksikas"
"tuut sä auttaa muutossa, olis mm. pesukone ?"
"käytät sä jotain mömmöö?"
"hyi hitto noita suonias käsissäs"
bodybuumi sanoi:vituttaa kun jotkut kyselevät "mitä noilla lihaksilla tekee?". Samaten voisi kysyä,mitä tekee taidolla osata pelata jääkiekkoa? :thumbs:
sama..Weak sanoi:Negatiivisin asia ehkä tähänmennes on see, et kaikki Rhp-teinit kasvaa mun ohi :D
Masterpiece sanoi:Olin tuossa jokunen päivä sitte naapurissa reenaamassa ja olin ostanut kaverini pyynnöstä muscle+:ssaa. No olin tekemässä siinä suhteellisen kovaa pystypunnerrus sarjaa, ni tämän kaveri veli tuli siihen ja kysy et "mikäs saatanan huumepussi tämä on?".
hölkkääjä sanoi:osta tästä tälläinen 50 euron treenaus kirja. -.-
KSENA sanoi:jos puhuu lisäravinteista, niin kannattaa puhua selvällä suomen kielellä. jos joku kysyy, mitä sä juot ( salin jälkeen ) niin sano, että hiilihydraattia ja proteiinia nestemäisessä muodossa, äläkä mainitse palautusjuoma, tai proteiinipaukku. itsellä ainakin tepsiny, kun jollekin yrittäny selittää