Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kroonisia hartiakipuja ja ylikunnosta johtuvia vaivoja.
Tietty noitten ruokien kanssa on aina pientä säätöa jos olen kylässä tai matkoilla.

Meah sanoi:
Toi kuulostaa niin oksettavalta että:urjo: Mä syön kyllä puurot ja juustot ihan erikseen;) Ainut mikä on kyllä hyvää puuron kanssa niin jogurtti!! sellanen paksu:kuola:

edti: pitäs kokeilla joskus rahkan kans;)

On muuten oikeesti yllättävän hyvää. Banaania vielä sekaan niin avot.

Vätys sanoi:
On muuten oikeesti yllättävän hyvää. Banaania vielä sekaan niin avot.

okei:D banaanista mäkin tykkään. Nokare hunajaa ja banskupaloja sekaan:kuola:

Raskolnikov kirjota kirja jumalauta :D Aivan saatanan hyvää juttua lähtee :D

Välillä meinaa mennä hermo äipän miesystävän kanssa kun on niin saatanan vanhanaikainen, "ei se mäntyrannan eerokaa syöny rahkaa tai tonnikalaa"

Ei saatana, ehkä sen tavotteena ei ollukkaa kasvattaa lihaksia.

Oli kiva kattoa sen kanssa se kroppa kovilla missä testattiin kreatiinia yms, niin sehän meni ihan hysteeriseks kun britti juoksija sanoi että sai positiivisen testituloksen lisäravinteista, kyllähän tää äipän äijä ymmärsi sitten ku selvitin että jos noissa olis vitusti jotain doping aineita niin tuskin maksais 17,90e/kg :D

Sitä että joutuu joka saatanan kerta selitteleen porukoille lisäravinteiden ostoa/tonnikala/maitorahka ostoa,vaikka kuinka yrittää niille tuputtaa informaatiota salitouhuista ja mitä siihen tarvitaan,vittu.Kylläpä helpotti.:(

Raskolnikov sanoi:
Traaginen kertomus päivästäni aloitettuani saliharrastuksen...

- Ja aina se syö maitorahkaa!

Päivän paras:hyper: Kiitos!

...äidit...oma äiti sanoi:" Et ruppee syömmään mittään sötkötyksiä (palkkaria+proteiiini-keskustelun kuultuaan), sekasinhan niistä männöö!"
voi äiti-kulta:haart:

Tyttökaverini (ylipainoa jotain 25-30kg):"Sää olet ihan liian laiha, ota tuosta karkkia, sinä et syö enää mitään muuta kuin sitä MAITORAHKAA, ja kannattaisi miettiä sitä punttisalilla käyntiä, kun olet jo noin iso muutenkin!"
Siis samassa hengenvedossa tuli sekä liian laiha ja liian iso, päättäs nyt;)

Huonointa kommenttia sain exältä jonka mukaan lihaskasvu sai näyttämään läskiltä vaatteet päällä:jahas:

Ja kai se ihan tottakin on toisaalta. Mutta väliäkös tuolla...

Bandiitti sanoi:
Huonointa kommenttia sain exältä...

...Mutta väliäkös tuolla...

Kiinnitin huomioon sanoihin ex ja väliäkös tuolla, niin sitä pitää:thumbs:

Ja todettakoon vielä, että en ole vielä mitenkään iso...enkä laihakaan, taitaa vaan olla tytöllä oma itsetunto hukassa, mutta ylipainostahan ei saa puhua, toisin kuin minun syömisistä ja liikkumisesta, tätähän se on;)

Äiti aina sanoo ku oon puntille lähdössä että "et sitten revi siellä täysillä painoilla". "jos lentäjäks joskus haluat niin ei kannattas noita proteiinijauhoja syödä" :D:D ja yleensäki valittaa noista hiilareista ja herasta.. Sit joskus on sanonu et ei siellä puntilla o pakko painoja nostaa :D:D Varmaan pitäs vaan mennä istuskelee sinne :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pakkikselt on tullu ainoot vittuilut mulle :rolleyes:

''mun pikku systeri nostaa enemmän ku sä''

''mun pikku veli painaa enemmän ku sä ja se on 7''

''kärsitkö sä jostai vitun anorektiasta?''

nii ja aina ''en haluu masentaa/vittuilla mut...''

:thumbs:

KKHS sanoi:
Ton kaltasten kommenttien valossa vaikuttaa melkoselta tekopyhyydeltä että ollaan huolissaan lasten ja nuorten aikuisten huonosta ruokavaliosta ja kunnosta. Johan on kumma kun ei nuori mies saa syödä hyvin. Kokiksellako pitäis elää :-)

Kokiksellapa hyvinkin. Vituttaa ihmisten tietämättömyys ja siinä samalla koko ajan paisuva ennakkoluuloisuus. Vanhemmat olisivat tyytyväisiä, jos söisin suklaata ennemmin kuin esim. maitorahkaa. Sitten sanottiin, että tuo sinun ylensyöntisi johtuu selvästi karkin puutteesta. Hohhhoijaa, kyllä "tavalliset" ihmiset ovat neroja.

Siloposki sanoi:
Se vituttaa ettei löydy sopivia kledjuja. Olen 190 pitkä ja ei vaan koot meinaa riittää. Enkä edes paina kuin jonkun ~97.
Kattele seuraavaksi aikuisten osastolta. :rolleyes:

kuukunen sanoi:
En oo ees paljo kellekään kertonu että treenaan (perhe tietää), vaikka oon tehny sitä jo 6 vuotta tosissani. Ne vaan luulee mua läskiksi:nolo: (ne ei varmaan uskois ees :D )

Sitte jos mä alkaisin vielä jostain syömisistä ja liikkumisista sepostaan, nii varmaan tulis huvittuneita katseita (mitähän toikin pallero luulee tietävänsä :D ). Parempi olla hiljaa.

Mutta silti tuntuu hyvältä kun itse tietää missä kunnossa on ja mitä tekee.
Mulla on vähän sama juttu. Tulee pidettyä matalaa profiilia harrastuksen suhteen. Eihän sitä voi edes kertoa kenelläkkään (paitsi treenikaverille), että harrastan kehonrakennusta, ellei halua tappaa nauruun. :D

Hyvin vähän tullu mitään negatiivistakaan, joskus joku puristelee vähän habasta ja heittää herjaa, mutta eipä semmosta voi negatiivisesti ottaa.

Älkää syökö niitä jauheita kaikkien näkyvillä,kulkekaa normaaleissa vaatteissa ja älkää ottako niin tosissanne,niin ei tule piikittelyä.

Itsekkin olen saanut piikittelyä syömiestäni,mutta menen vain mukaan ja rupean nauramaan hifistely bodareille.

D sanoi:
Älkää syökö niitä jauheita kaikkien näkyvillä,kulkekaa normaaleissa vaatteissa ja älkää ottako niin tosissanne,niin ei tule piikittelyä.

Itsekkin olen saanut piikittelyä syömiestäni,mutta menen vain mukaan ja rupean nauramaan hifistely bodareille.

Telveisin Kalle 20 kg
;)

D sanoi:

?

eli älkää tehkö harrastuksestanne sen suurempaa numeroa kun fudaritkaan tekevät

vituttaa kun jotkut kyselevät "mitä noilla lihaksilla tekee?". Samaten voisi kysyä,mitä tekee taidolla osata pelata jääkiekkoa? :thumbs:

Nää kaikki em. kommentit kunnostani on ajalta jolloin olin iso. Nyt olen pikkuinen ja heiveröinen :wanha: muija.

"sullahan on isompi haba ku miehillä"
"mihin sä tarvitset noita lihaksia, ku teet duunii toimistopöydän takana?"
"paljonko nousee penkiltä?"
"naisen ei sovi olla lihaksikas"
"tuut sä auttaa muutossa, olis mm. pesukone ?"
"käytät sä jotain mömmöö?"
"hyi hitto noita suonias käsissäs"

Suositut

Back
Ylös Bottom