Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Toi kuulostaa niin oksettavalta että:urjo: Mä syön kyllä puurot ja juustot ihan erikseen;) Ainut mikä on kyllä hyvää puuron kanssa niin jogurtti!! sellanen paksu
edti: pitäs kokeilla joskus rahkan kans;)
Vätys sanoi:On muuten oikeesti yllättävän hyvää. Banaania vielä sekaan niin avot.
Raskolnikov sanoi:Traaginen kertomus päivästäni aloitettuani saliharrastuksen...
- Ja aina se syö maitorahkaa!
Olisko toi tunnustus, että olet hyvässä kunnossa.hannelek22 sanoi:Siis samassa hengenvedossa tuli sekä liian laiha ja liian iso, päättäs nyt;)
Bandiitti sanoi:Huonointa kommenttia sain exältä...
...Mutta väliäkös tuolla...
KKHS sanoi:Ton kaltasten kommenttien valossa vaikuttaa melkoselta tekopyhyydeltä että ollaan huolissaan lasten ja nuorten aikuisten huonosta ruokavaliosta ja kunnosta. Johan on kumma kun ei nuori mies saa syödä hyvin. Kokiksellako pitäis elää :-)
Kattele seuraavaksi aikuisten osastolta.Siloposki sanoi:Se vituttaa ettei löydy sopivia kledjuja. Olen 190 pitkä ja ei vaan koot meinaa riittää. Enkä edes paina kuin jonkun ~97.
Mulla on vähän sama juttu. Tulee pidettyä matalaa profiilia harrastuksen suhteen. Eihän sitä voi edes kertoa kenelläkkään (paitsi treenikaverille), että harrastan kehonrakennusta, ellei halua tappaa nauruun. :Dkuukunen sanoi:En oo ees paljo kellekään kertonu että treenaan (perhe tietää), vaikka oon tehny sitä jo 6 vuotta tosissani. Ne vaan luulee mua läskiksi (ne ei varmaan uskois ees :D )
Sitte jos mä alkaisin vielä jostain syömisistä ja liikkumisista sepostaan, nii varmaan tulis huvittuneita katseita (mitähän toikin pallero luulee tietävänsä :D ). Parempi olla hiljaa.
Mutta silti tuntuu hyvältä kun itse tietää missä kunnossa on ja mitä tekee.
D sanoi:Älkää syökö niitä jauheita kaikkien näkyvillä,kulkekaa normaaleissa vaatteissa ja älkää ottako niin tosissanne,niin ei tule piikittelyä.
Itsekkin olen saanut piikittelyä syömiestäni,mutta menen vain mukaan ja rupean nauramaan hifistely bodareille.
D sanoi:Älkää syökö niitä jauheita kaikkien näkyvillä,kulkekaa normaaleissa vaatteissa ja älkää ottako niin tosissanne,niin ei tule piikittelyä.
Itsekkin olen saanut piikittelyä syömiestäni,mutta menen vain mukaan ja rupean nauramaan hifistely bodareille.