mitä illalla suuhun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu
mitä te yleensä syötte iltaisin? ite syön noin:6 aikaa päivällisen ja sen jälkee vaa 250g rahkaa 9 maissa ja 250g rahkaa 11-12 maissa ja nukkumaa.on vaa koko illan ihan kauhee nälkä koko ajan ku ei viittis hirvesti syödä mitää raskasta ja hiilari pitosta ja tonnikala ei oo kovin herkkua mun makuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä menee rahka/tonnaripurkki iltapalaksi ja joku hedelmä. Tonnariakin on paljon erilaista. Jos jotain euroshopperin tunaa oot maistanut niin ei ihme jos ei uponnut ja ainahan ruokia voi maustaa!

Ite vedän puolikattilaa kaurapastaa, 400g jauhelihaa, maitorahkan +45g öljyä, 2 ruisleipää paksulla voi kerroksella ja isolla kasalla juustoa sekä hedelmiä, pähkinöitä n. 100g ja kalaöljyä, kalkkia. Ilta/yö-ateria on rasvan määrästä riippuen noin 2000-6000kcal suuruinen.

Ite vedän puolikattilaa kaurapastaa, 400g jauhelihaa, maitorahkan +45g öljyä, 2 ruisleipää paksulla voi kerroksella ja isolla kasalla juustoa sekä hedelmiä, pähkinöitä n. 100g ja kalaöljyä, kalkkia. Ilta/yö-ateria on rasvan määrästä riippuen noin 2000-6000kcal suuruinen.

Eihän se sinänsä VÄÄRIN oo, mutta ku sun ilta-aterias voi olla suurempi ku mun koko päivän syömiset... Ja varsinki illalla pähkinöitä=armottomat määrät hiilaria..

Loistava iltapala:

palanen juustoa (vaikka edam 17%) pieniksi kuutioiksi
iso kourallinen manteleita

ja napsii niitä telkkarin ääressä. jos tarvitsee niin kyytipojaksi vaikka pieni protskudrinkki. ilmankin pärjää tuohon aikaan.

Jos syö kaikki päivän hiilarit yhdellä aterialla kuten minä niin lihomista ei tarvitse pelätä. Olettaen, että hiilarit ovat hyvälaatuisia eli hitaita.

Jos syö kaikki päivän hiilarit yhdellä aterialla kuten minä niin lihomista ei tarvitse pelätä. Olettaen, että hiilarit ovat hyvälaatuisia eli hitaita.
Jos iltapala on 2000-6000kcal ja päivän aikana syöt muutakin kuin iltapalan, niin ei siinä paljoa hiilarit pitkin päivää paina, on ne hyviä tai huonoja. Kun päivän kalorit liikkuu 5000-10000kcal tienoilla kokonaisuudessaan, niin lihomista on todellakin syytä pelätä :D Ellei nyt satu harrastamaan aktiivisesti triathlonia tai muuta pientä kivaa kuluttavaa. Tai olemaan kireässä kunnossa oleva 250kg bodari... Juhos, mantelit eivät sisällä kovinkaan paljoa hiilaria, toisinkuin kaurapasta ja ruisleipä. Eikä niitä hiilareita nyt ihan henkeen ja vereen tartte pelätä illallakaan, jos nyt ei pelkkää sokeria kisko iltapalaksi.

Mä ansaitsisin tolla määrällä ittelleni monta outoa unta ja putoisin vissiin punkasta.

Syön illalla noin 5-6 aikaan tukevan ruoan, yleensä sen jälkeen ei tuu syötyä muuta kuin yks rahka mansikoitten ja yöproteiinin kera, välillä vähän porkkana raastetta tai omena lisäks. Eikä oo suurempi nälkä.

Koita syödä vähän isompi annos päivällisellä niin tod. näk. illallakaan ei oo niin helposti nälkä.

Ja toki sitä nyt jonkun leipäpalan voi illalla vetästä, ei sen hiilarit sua vielä hirmu rasvaseen kuntoon saa

Mä saatan paistaa esim. 250-300g hunajamarinoituja broiskun fileesuikaleita ja nauttia ne salaatin ja parin hedelmän kera.

Yks vaihtis on myös esim. prk raejuustoa ketsupilla, keitettyjä kasviksia ja pari hedelmää.

Tai sitten keitän kaniksia 3-4, maustan suolalla ja sekoitan niihin 200g pinaattikeittoa.

Yks vaihtis on myös tehdä Pikkupavun pinaattinen proteiinipläjäys (tällä sivustolla ohje).

...mutta nälkäisenä ei kykene nukkumaan mennä! :O

Syön illalla n. 250g rahkaa, tuhdin protsku- ja rypsäridrinkin maidossa ja jotain muuta mitä kaapista löytyy, viilistä kalkkunapulliin tai tonnariin. Iltapalassani saattaisi olla päivän suurin kalorimäärä juuri tuon rypsärin takia

Usein 200-300g raejuustoa, grahampaahtoleipäsiivu jossa kinkkua/juustoa, 2-3 munaa ja jos sattuu olemaan niin yks pullo keskikaljaa :kippis1:

Nyt kun oon dietillä niin yleensä jotain rahkaa ja joku ruisleipä.

Itse vedän 250-500g ehramia+oliivi- tai rypsiöljyä 2-4 rkl. Tai sitten heraa tai kaseiinia 30-50g+oliivi- tai rypsiöljyä tai vedän reajuustoa med oliivi- tai rypsiöljyä.

Itse syön yleensä 2 sandwichiä joihin laitan:

4 palaa (100g) moniviljapaahtoleipää
35 g tomattimurskaa
8 tai 16 siivua kevyttä (17%) oltermannia
purkki tonnikalaa (100g)
puoli purkkia raejuustoa (n.50-100g)

Tuon iltapalan jälkeen voi mennä hyvillä mielin nukkumaan. :D

Viimeinen iltapala on 8 Vaasan ruispalaa joihin:
- koskenlaskijaa
- reilusti omega-levitettä
- 4 munaa
- purkillinen tonnikalaa
- purkillinen raejuustoa
- 8 kinkkusiivua
- etikkakurkkua

Ei siis mitään ihmeellistä, tosin klo 19-20:n aikaan on tavallisesti syöty tukevasti kanaa. Tämä on tosiaan se aivan viimeinen iltapala joku 45min ennen nukkumaan menoa.

Kun herään yöllä kuselle niin maha mouruaa hillittömästi. Aamulla on aivan mieletön nälkä, ainoa ajatus herätessä on "ruokaa. äkkiä."

Juomana on maito, aina. Tuossa klo 19 ja iltapalan välillä menee tavallisesti litran maitopurkki.

Eikai tosta ny sentään aivan tonnia tule? Muut päivän ruokailut on kuitenkin selvästi tukevampia.

Suositut

Back
Ylös Bottom