Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli ala-asteikäisenä leikkipeleissä maalissa jäkiksessä ja huusin "lämäri!".. Siitä tuli sit lempinimi Lämäri joka sit muokkaantui nykyiseksi lempinimekseni.

Zone-sarja -42%
Minulta kysyttiin kerran, että jos olisin koira, minkä rotuinen koira olisin..
Hetken mietin ja sanoin sitten että ehdottomasti amerikanpittbullterrieri, siitä se on jäänyt. Jos lukee ko. rodun rotumääritelmän voi jo sanoa tietävänsä jotain minusta, varsinkin luonteesta.. :lol2:

Iron on työkavereiden antama lempinimi. :evil:

Kuten jotkut varmaan huomaavat vaihdoin siis tämän käyttööni tänne myös.

Jules Vernen kirjasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tolkienilta on tämä nimi. Eli Estel on oikeasti miehen lempinimi... Nimi, jonka Aragorn sai kun äitinsä vei hänet lapsena Rivendelliin kasvatettavaksi. Aragorn on elämäni suuri rakkaus :) joten poimin monista nimistään / lempinimistään sellaisen, joka kuulostaisi naiselle sopivalta. Yleensäkin netissä liikkuessani, keskustelualueilla, käytän Tolkienilta ''lainattuja'' nimiä.

Pokeripöydästä......Oon kuulemma jääkylmä,kun pelaan pokeria. :whip:

Taisin silloin rekisteröityessäni juuri kuunnella Bad Religionin American Jesus biisiä ja siitä sitten repäisin tämän kun en jaksanut parempaakaan alkaa keksimään.

Mä oon kynis niiq, paitsi et en mä enää oikeen oikeen kynis enää ees oo, vähän ajan kuluttua mul voi olla jo lihakset - täytyy rajottaa reenaamista.

Karoshi = Japanissa ihmiset tekevät aika kovia työpäiviä ja ylitöitä tehdään kunniasta, ei siitä rahaa saa. Siellä laitetaan ihmisille niin kovat paineet että monet ovat saaneet sydänkohtauksen ennen 30 vuoden ikää. Eli lyhyesti sanottuna se tarkoittaa sydänkohtausta liiasta työmäärästä. Ja sehän sopii näin laiskalle ihmiselle kuin minä :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom