Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hurjan omaperäisesti nimikirjaimista.
Äm = M ja S = S
Näin ihan rautalangasta väännettynä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oma nikkini juontuu lempinimestä Pupu, jolla mieheni minua kutsuu. Pumpsi on yksi variaatio siitä.. Pupun alkuperä pysyköön salassa :D

Mun nicki on vähän sellanen inside juttu , mutta porukka varmaan tietää kuka sanoo: "kisskiss ylämummo, elä lähre sinne päin."

Minä olen puolestani ollut fish jo aikapäiviä sitten ja kaikilla palstoilla/chateissa missä olen ollut. En muista mistä tuli, kai se jonkun pakkorekisteröitymisen myötä jotenkin..?

TiKaRi
Tulee etunimien alkujen mukaan.

Ai Tiresa de Rita Kavlek, mutta sä oot ovelasti sotkenut järjestystä!?

;)

Jotenki juontaa juurensa mun muihin lempinimiin Bono ja Bow-Wow, eli Pehva tulee nuista ja anssi taas oli erään mun suuren vihamiehen etunimi ja jostain kumman syystä kaverit on sen tuohon muotoon muokannu...Vissii ollu kavereilla tylsää ku on pitäny tommosta nimeä mulle väsäämään...tiiä sitte.

Yritin saada ensin Naturaali nickiä mutten saanu(oli jo jollain tai sitten kämmäsin jotain) ja sitten laitoin Neutraali ja se tärppäs.

U2 fanina nimi väännetty The edgestä ja miekanterästä..eli äännettynä voisi olla= Tiedz

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Suosikkiartistini Edu Kettusen biisistä "Halla".

Ja tiedän että siinä on tavallaan kirjoitusvirhe, mutta noin se näyttää paremmalta. Toinen vaihtoehto oli cocacola-jeesus, mutta näin tällä kertaa.

Luulis varmaan että TarKeMo tulisi nimikirjaimistani, mutta todellisuudessa se on väännetty vuosia sitten yhden entisen Tarmo nimisen luokkakaverin nimikirjaimista.
Tuli aina vinoillessani käytettyä hänen nimeään kaikissa Iltalehtien sun muiden kirjautumis lomakkeissa. Sairasta, tiedän.
Tarkemo jäi sitten käyttöön koska se on kuulostaa hyvältä mielestäni.

Piti yrittää rekisteröityessä uudestaan ja uudestaan kun kaikki nickit tuntuivat olevan varattuja. Tämä ei ollut.

harde tulee siitä kun autokoulunopettaja kutsui minua sillä nimellä.20 taas tulee siitä kun 20-vuotiaana tuli rekisteröidyttyä netissä moneen paikkaan niin päätin laittaa kaikkiin saman tunnuksen ja siitä se sitten on jäänyt, mahtava stoori :nolo:

Back
Ylös Bottom