Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keksin aikanaan irc-nickini iki-ihanan venäläisen taistelulaulun nimestä ("Nataalia"). Olen yrittänyt palstaillessani pysyä samantyylisissä nimissä, että "tunnistaisin" itseni. Tänne halusin nimen, josta ei välttämättä heti tietäisi, onko se naisen vai miehen, koska arvelin kuntoilusta voitavan keskustella osin myös sukupuolettomasti. Kun en tiennyt ja tuntenut palstaa, pelkäsin myös "läähätysviestejä", jos miesvaltaisella palstalla olisi huomattavan naisellinen nicki. Se pelko osoittautui kuitenkin turhaksi, ja nyt avatarini onkin sellainen, ettei sukupuolesta ole epäilystä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aikoinani nuoruudessani polttelin "jointteja" ja siitä kaverit antoivat lempinimen jointti.
Kutsuvat vieläkin sillä nimellä :)

Dies Irae: "Vihan päivä", eli "end of the world" tavaraa. Mozartin sinfonian osa. Raamatustakin tuon löytää. Taitaapa olla vielä Dies Irae niminen hevibändikin. Alkujaan sain innostuksen tuohon nimimerkkiin pääasiassa P.T. Kekkosen (R.I.P) luomilta "gunwriters" sivuilta.

Viimevuoden YO-kirjoitusten jälkivitutuksessa tuli lyötyä johonkin nickiksi...

Huokaus. Meitsin nickki on peruja ajoilta, jolloin roinaforum oli vielä lapsenkapaloissa ja Tomi oli vielä seiskaseiska. Terävänä kaverina halusin jo nimeni kertovan, että allekirjoittanut EI anabolisiin koske... Perään vielä vuosikerta ja persoonaton nick oli täysin valmis. :arvi:

Aikoinaan kihlattuni luokkakaverit menivät utelemaan häneltä, että minkälainen minä oikein olen, kun tyttöparat eivät olleet koskaan nähneet minua. No, hän oli sitten sanonut tytöille, että mie olen sellanen pieni ja pippurinen. Koska miut aikalailla tunnetaan kaveripiirissä sellaisena, että ärsyynnyn aika helposti, niin hän oli sitten vielä sanonut likoille, että "sitä kun vähän tökkii, niin se hermostuu ja räjähtää silmille.. eli sellanen dynymenttipakkaus". Eli ainakin totuudenmukainen nickki. :nolo:

...on (vähemmän yleinen) pokeritermi ja tarkoittaa kahta paria. Se kuulostaa jo niin typerältä itse pelissäkin, niin ajattelin että olisi tarpeeksi typerän kuuloinen myös nickinä...ja niinhän se onkin! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penneck vaihtui viimeaikaisten tapahtumien johdosta Bad Karmaan...eli vaikken vitutus ketjuun pahemmin ole kirjoittanut niin arki on tuntunut ihan saatanan harmaalta ajoittain. Ehkäpä tuhkan sirottelu päällensä toimii toiseen suuntaan.

Inside-läppä. Kaverit asusti mielisairaalan lähistöllä, ja teinivuosien pussikaljahumppailut muistutti kuulemma kyseisen hoitolaitoksen asukkien arkitoimia :rolleyes:
Nohh...näyttäähä se edes tässä muodossa hyvältä...

Mulla on ollut mitä ihmeellisimpiä nickejä eri forumeilla, tänne ajattelin laittaa ensin jonkun hyperupean tyyliin "Modesty Blaise", mutta päädyin sitten itseironisesti Reinhardtiin, koska se on ihan älytön naisen nickiksi -sehän oli Blade II:ssa Ron Perlmanin roolihahmo. Tykkään sitäpaitsi Perlmanista. Ja Bladesta. Sitäpaitsi yritän aina olla ihan tosi cool ja katu-uskottava (huonolla menestyksellä), mikä tekee tästä nickistä aivan erityisen itseironisen.

Stone%20Cold%20Finger.gif

Joo. Ruma äijä niinku minäkin.

Zone-sarja -42%
Nimimerkkini on jo väännös etunimestä, oltiin penskoina ollessa serkun kanssa erään tuttavan mielestä Topi ja Toivoton... Kirjauduttaessa piti laittaa ylimääräinen t kun pelkkä topi oli jo varattu. Avatar kertoo omaa kieltään toisesta harrastuksestani.

joo elikkä aika "perustarina"..eli nicki on tosiaan keksitty vuonna 99..ja nickin kolme ensimmäistä kirjainta on samalla oman etunimen kolme ensimmäistä kirjainta.. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom