Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lyhennys irc-nickistä .. joka taas tulee vanhoistia pippaloista vuodelta nakki ja vasara, jolloin kävi ilmi että jos olisin eläin, olisin jänis --> ja koska Elmeri on äijä, "be wevy wevy quiet, i'm hunging wabits" --> wabit

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joskus etin hotmailiin nimeä ja meikäläisen kohdalla vapaata oli älyttömän vaikee löytää kun se pitäs muistaakkin vielä, tuli sit mieleen yks kaveri joka oli aikanaan Libanonis YK'ssa ja se heitti kännissä aina kaikkee rättipää läppää hizbollahiin sun muihin liittyen ja tais uzbatahia hokee välillä, koitin onneani tällä nickillä ja yllätykses meni läpi :rock:

Tää oli alkujaan broidin ja sen kaverin nimimerkki. Sitten se vaan jotenkin siirtyi minulle. Lienenkö ollut liian laiska uuden accountin tekemiseen?

Betty Blue oli lempikirjani/elokuva teininä, en ole viitsinyt pilata sitä lukemalla se uudestaan. Betty on myös väännös etunimestä ja mulla on siniset silmät :)

'I'm the jesus in adidas'

Eräällä toisella keskustelupalstalla oli eräs Don Johnson Big Bandin ekan levyn biiseistä nickinä ja päätin jatkaa kunniakasta perinnettä täälläkin, joskin toisen biisinnimen turvin.

Joskus pari vuotta sitten kun piti keksiä nicki johonkin juttuun netissä, näin pöydälläni Papa Roachin CD:n ja nicki löytyi biisistä nimeltä Between Angels And Insects...jooh :jahas:

no kaikki elokuvan boogie nights nähneet varmaan muistavat dirkin molon pituuden, ajattelin sitten käyttää kyseistä nimeä jatkeena kun ei ole varaa ostaa kallista ja hienoa autoa siihen tehtävään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lainattu ravihevoselta.
Inhoan kaikkien salasanojen yms. keksimistä ja kirjautuessani ensimmäisen kerran palstalle päivän lehti sattui sopivalla kohtaa olemaan auki...

Nimikirjaimet, sen kummempaa... uskon myös vakaasti että se on enne että mun painon pitäs olla light heavyweight, eli bulkkia päälle :)

Joo, vaihdoin nickiä samalla kun Mike heitti mulle vipit :)

Nykyinen tulee sitten ensisijaisesti sankarivainaa isoisoisäni etunimestä ja toisaalta pakkiksen maskoteista Arvista ja Davidista.

Ennen olin "plag".

Sss

Super, Sexy, sukunimeni ensimmäinen kirjain.

Zone-sarja -42%
Suomi24:n bodipalstalta varastettu, ensimmäinen joka osui silmiini.

Kakarana(about 15-v)keksittiin kaikille kaveriporukassa huumorilla mukamas coolit lisänimet:Jake the Snake(Jarkko,Jakke)

Back
Ylös Bottom