Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näyttelijä ex-kehonrakentaja Ralf Möller on yksi suosikeistani. Ja onhan möllerin tuotteet myös tärkeä osa päivittäistä ruokavaliota. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minun nick tulee nimestä Warren Buffett.Buffett on esikuvani,suuri sijoitusguru.Minulla nimimerkissä yksi t vähemmän,kunnioituksesta.

Ex- Manchester Unitedin, nykyisin Marseillen ja Ranskan maajoukkueen maalivahdin mukaan.

En oo kovin symmetrinen.

Hyvä leffa ja "jotenkin" aiheeseen sopiva nimi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus aikoinaan oli tapana laittaa nimeksi joka paikkaan Keke K. Veripää, en tiiä mistä se tuli, mutta siitä toi Keke K. on jäänyt.

Leelucky sanoi:
Joskus 90-luvun loppupuolella saliharrastusta aloitellessa oli pituutta samanverran kuin Lee " Lucky " Priestillä ja ukko oli muutenkin niin mahtavan näkönen että siitä tuli tämän nuorenmiehen idoli. Tuosta sitten yhdistelemällä muodostui Leelucky.Sen kummempaa glamouria ei tämän nickin takaa löydy.

Hitto mä olenkin ihmetelly mistä toi tulee...

Omani niki juontaa juurensa vaan mun nimeen.
En oikeen itsekään tiedä, miksi ton make sanan perässä on w.
Ei kaikkea voi tietää.

Glamour on aika kaukana tästäkin nickistä :D

Nickini tulee harrastuksestani:
s6f193.jpg

Vaippamerkistä. Aikuisten. Ei lasten. :rock:

Tulee avatarinkin henkilön (Winston Churchill, dough...) pitelemästä tuhon tekijästä eli Thompson aka Tommy Gun konepistoolista...

Zone-sarja -42%
sain lempinimekseni "Hape" joskus vuonna herne..ku olin ensimmäisessä hoitopaikassani.Normaalisti olen käyttänyt joka paikassa nm.Habe..mutta tuo oli jo varattu..joten päädyin takaisin hapeen..

Back
Ylös Bottom