Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eräs Singaporelainen yritti kerran arvata miten nimeni lausutaan. Pitkän pohdinnan jälkeen: hey-kee

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Piti nopeesti keksii joku nickki ja sattu pöydällä olemaan julia niminen kirja... no, siitä se on ajan kanssa vääntyny Juuliaks ja tuo 151 siihen perään tuli monen mutkan kautta aku ankan rekkarista (313) :)

Zone-sarja -42%
Aloitin bodauksen luettuani tony "viikinki" halmeen kirjan jumala armahtaa minä en! jotan viikinki siitä ja sitten syntymävuosi 1986 eli -86

Viikinki 86 sanoi:
Aloitin bodauksen luettuani tony "viikinki" halmeen kirjan jumala armahtaa minä en! jotan viikinki siitä ja sitten syntymävuosi 1986 eli -86

Olenkin ehtinyt miettiä, mistä tuollaisen nimimerkin olet keksinyt. :)

Luin joskus viisitoista vuotiaana bändiaikoina draconen tarkoittavan jollain kielellä käärmettä ja tahdoin sen "artistinimeksi". Siitä lähin ollut nickkinä ja demojen kansissa nimenä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on ajan saatossa ollu monen moista nickiä, mut pelailtiin tossa kaverin kanssa joskus netissä CivIIIsta ja piti keksiä joku parempi, suomenkielinen nimi... nooh vähän ajan pohdinnan jälkeen tuli mieleen että porkkanahan olis hyvä nimi, kun kuvastaa mua ku oon kasvis linjalla ollu jo pidempään, mut tuntu vähän orvolta nimeltä ni aattelin että josko pistäis siihen eteen sininen, elikkäs siitä tulee sininenporkkana :rock:

No näistä mun käsistähän toi tulee.

Pitää nyt kyllä alkaa kunnolla keskittymään tohon hauistreeniin, niin pääsen edes sinne Ville Valon lukemiin olkavarren ympärysmitassa...

No ensin yritin "Dragon" nickiä (pelaillut liikaa roolipelejä ja lukenut Black Belteistä Bruce Leestä), jolla olen erääseen ulkomaan foorumiin kirjoitellut, mutta sellainen oli jo.

No kait sitten jotenkin DR-alkuisesta lyhyehköstä sanasta aivot väänsi toisen kiinnostuksen aiheen eli unet. Olen joskus aikoinani harrastanut lucid dreamingiä kun olen jaksanut siihen panostaa, joten siitä tuli se Dreamer. Ja onhan niitä unelmia muutenkin. Esim. 200kg penkki, 300kg veto ja 300kg kyykky.

...tällä hetkellä saan tosin tyytyä näkemään noista unta :zzzz:

Thomas Vanek, Itävallan lahja kansainväliselle jääkiekolle, tosi omaperäistä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom