Mistä näitä sikiää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
gnut sanoi:
Sinänsä aika huvittavaa, miten ihmiset "paljastavat korttinsa" ja provosoituvat kylmästä faktatekstistä. Teitähän lukee kuin avointa kirjaa (etenkin hauskaa tompsu pompsua.) Koittaisitte nyt edes vähän peitellä niitä alkukantasia tunteenpurkauksianne, vitun apinat. (Ei koske Yatesia).

Jos viittaat toteamukseeni, että jos olisit ollut joku lähipiirini henkilö niin saisit turpaasi, niin sekään ei ollut mitään muuta kuin kylmän laskelmoitu toteamus. :)

No mutta sinähän olet muuttunut mies, eikö? Sosialisoitunut yhteiskuntaan? Sopeutunut elämään muiden ihmisten keskellä? Hyväksynyt oman riippuvaisuutensa muista yhteiskunnan jäsenistä?

Vai ajatteletko yhä, että muut ovat vain objekteja, joiden olemassaolon ainoa merkitys on tulla sinun havaitsemaksi ja manipuloimaksi? Hetkinen... Kuka olikaan vitun apina?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh huh, kun näitä juttuja lukee. Kyllä mäkin oon aika pahoin hemmoteltuja kakaroita nähny mutta ei tälläisiä mitä täs threadis.
Enemmän raippaa vaan, niin oppiis. Kyllä muakin pienenä tukasta otettua kiinni ja aivan syystä. Ja voi sanoa että musta on kasvanu suht'koht asiallinen nuori mies (siis mitä jotkin sukulaiset ja tutut on puhu porukoille).

gnut sanoi:
Kai sillä jotain merkitystä on.

Niinpä. Gnut ehkä haluaa luoda itsestään kuvaa jonkin asteisena psykopaattina (narsistinen persoonallisuushäiriö terminä kun ei tunnu kantavan minkäänlaista glooriaa :rolleyes: ), mutta voimme tietysti toivoa, että hän ehtikin jo "paljastaa korttinsa". Kylmän tunteettomuuden ihailu kun ei vielä kenestäkään psykopaattia tee.

Ymmärtääkseni on kaiken lisäksi todettu, että lapset, jotka ovat oppineet edellä mainitulle tyypilliset luonteenpiirteet kasvattajiltaan ovat uudelleen koulutettavissa oikean ja väärän iskostamisella myöhemmin nuoruudessa.

Bret Easton Ellisin American Psycho sai kyllä aikanaan itsessänikin jonkinasteista narsisteille tyypillisen kylmäkiskoisen itsenäisyyden ihailua aikaan. Kaipa tuo murrosikäiseen ymmärrettävistä syistä vetosi :)

ylikuntoilija sanoi:
Bret Easton Ellisin American Psycho sai kyllä aikanaan itsessänikin jonkinasteista narsisteille tyypillisen kylmäkiskoisen itsenäisyyden ihailua aikaan. Kaipa tuo murrosikäiseen ymmärrettävistä syistä vetosi :)

?

Se on vuoden 2000 leffa. Miten sinä olet kasvanut murrosiästä "jo identiteetin löytäneeksi" viidessä vuodessa? :D

Älä suutu :piis: , mä katon leffan muutaman kerran päivässä jopa, se on yhtä hyvä joka kerta :D

:wanha:

Mainitsit itsenäisyyden. Bateman oli töissä faijansa yhtiössä, kyllähän sillä nyt on jotain duunipaikkansa kanssa tekemistä, että oma isä omistaa sen. Että se siitä "tein kaiken itse" jutusta. Toimihan äijä itsenäisesti ja muuta, mutta se vaikutti vähän "annetulta" työpaikalta, ei niinkään itse ansaitulta vaikka kävikin harwardin.

Originally Posted by Researcher

...Pari kakaraa irvistelee ja vittuilee naaman edessä aikansa kunnes palaa käpy ja sylkäisin yhtä päin näköä. Pojilla oli hyvin telkkarit katottuna kun kunnianloukkaussyytöksiä ja poliisilla uhkailuja alkoi kuulua välittömästi. Yleisimmät vittuilut olivat luonnollisesti vitun homo ja vitun pedofiili, johon vastasin luonnollisesti, että tuo se neitsytpeppusi tänne niin saat kerrankin miehistä rakkautta. Helvetin nilkit!

Saanko esitellä; pata tässä on kattila.

...Siis aikuinen mies sylkee toista ihmistä, LASTA kasvoille, ah mikä mies !

Omskakas sanoi:

Narsistinen persoonallisuushäiriö eli nettislangilla "Trolli". Nauttii sopan hämmentämisestä ja reaktioiden ihailusta. Tunnustaa tekevänsä niin, ja nauttii myös sen tunnustamisesta. Kerrassaan ihqu vatipää, jolle pesäpallomaila saunan takana olisi tosiaan ollut se oikea kohtalo. Kaikkein eniten tuollainen sekoboltsi tykkääkin ajatuksesta että joku ihan oikeasti on sen verran kiinnostunut hänestä että toivoisi hänelle saunakohtelua. Huomiota on pakko saada. Jos ei muuten niin sitten vaikka netissä. Määrä korvaa laadun. Ole hyvä, yksi viesti lisää, ei kestä kiittää.

BettyBlu sanoi:
...Siis aikuinen mies sylkee toista ihmistä, LASTA kasvoille, ah mikä mies !

Mitä sen mikämikämiehen olisi pitänyt tuossa tehdä?

uga sanoi:
Narsistinen persoonallisuushäiriö eli nettislangilla "Trolli". Nauttii sopan hämmentämisestä ja reaktioiden ihailusta. Tunnustaa tekevänsä niin, ja nauttii myös sen tunnustamisesta. Kerrassaan ihqu vatipää, jolle pesäpallomaila saunan takana olisi tosiaan ollut se oikea kohtalo. Kaikkein eniten tuollainen sekoboltsi tykkääkin ajatuksesta että joku ihan oikeasti on sen verran kiinnostunut hänestä että toivoisi hänelle saunakohtelua. Huomiota on pakko saada. Jos ei muuten niin sitten vaikka netissä. Määrä korvaa laadun. Ole hyvä, yksi viesti lisää, ei kestä kiittää.
Vau! Vau, vau, vaaau!

Tehokas motti. Etpä jättänyt paljoa pelastusteitä auki.

Ihana mies :love:

MEV sanoi:
?

Se on vuoden 2000 leffa. Miten sinä olet kasvanut murrosiästä "jo identiteetin löytäneeksi" viidessä vuodessa? :D

Älä suutu :piis: , mä katon leffan muutaman kerran päivässä jopa, se on yhtä hyvä joka kerta :D

:wanha:

Mainitsit itsenäisyyden. Bateman oli töissä faijansa yhtiössä, kyllähän sillä nyt on jotain duunipaikkansa kanssa tekemistä, että oma isä omistaa sen. Että se siitä "tein kaiken itse" jutusta. Toimihan äijä itsenäisesti ja muuta, mutta se vaikutti vähän "annetulta" työpaikalta, ei niinkään itse ansaitulta vaikka kävikin harwardin.

Taisi mennä hiukan ohi sinulla. En muuten huomannut maininneeni mitään identiteettini löytämisestä, joten äläs nyt poika liioittele :). Luin kirjan kerran enkä tietääkseni imenyt sen kummemmin vaikutteita, kunhan näin jotain ihailemisenkin aihetta itsekkäässä pyrkyryydessä, joka leimasi empaattisuuteen kykenemättömän sankarimme elämää. Tarkoitin itsenäisyyttä mitä tulee Batemanin täysin muista riippumattomaan tapaan tehdä päätöksiä ja elää elämäänsä. Itseltäni ei samanlainen minäminämeininki onnistuisi - ja parempi näin.

Tuskin hän muuten Harvardiin omatoimisesti pisteli, taisi isäukko jenkkiporvarillisten perinteiden mukaisesti jo tuossa vaiheessa avittaa.

Hohho, Gnut se jaksaa laukoa "fiksuja" palautuksiaan :rolleyes: .

Edit: Luin CTi2:sen sigusta osuvan toteamuksen: "Viisaat puhuvat siksi, että heillä on jotain asiaa, idiootit puhuvat koska heidän on sanottava jotakin." Platon. Ei tarvitse kenenkään provosoitua.

gnut sanoi:
* Mä sain joskus 7-vuotiaana mun ekat murtomaasukset. En osannut hiihtää heti, joten hermostuin ja katkasin ne. Mä sain uudet sukset.

* Ala- ja yläasteella mä vittuilin kaikille opettajilleni ihan vaan siksi, koska se oli mun mielestä kivaa. Kerran yksi opettaja hermostui ja tarrasi mua käsivarresta. Kun kerroin kotona tästä, mun faija, joka on lakimies, laati kirjeen koulun rehtorille. Mä sain julkisen anteeksipyynnön.

* 12-vuotiaana mä haukuin mun mutsia huoraksi ja löin sitä, kun en saanut viikkorahan korotusta.

* Kiusasin yhtä jätkää parin vuoden ajan. Lopulta se löi mua päähän. Me haastettiin se oikeuteen. Mä sain 13 000 mk korvauksia.

*Löin pesismailalla meidän mökista ikkunan paskaksi. Isä osti uuden ikkunan.

* Varastin kaupasta karkkia. Myyjä juoksi kiinni. Mä rupesin parkumaan ja haukuin sitä raiskaajaksi. Poliisit soitettiin paikalle. Mä pääsin pälkähästä.

* Satutin muita sekä fyysisesti että henkisesti silkasta mielenkiinnosta.

* Mulle lause "älä tee pahaa" oli johonkin 15-vuotiaaksi asti pelkkä lause. Se ei tarkoittanut mitään. Mä en tiedostanut mitä se meinaa. Se oli vain lause. Mä toimin kuin joku robotti, joka ei tiedostanut omaa olemassaoloaan. Mua ohjasi pelkkä mielenkiinto.

Lapsuuden ajalta oikeastaan kaikkiin ihmisiin on mennyt välit poikki.

Eikä tossa kaikki ollut, ehei todellakaan...

Musta tuntuu, ettei näitä geenejä kannata laittaa eteenpäin.

Joo, jos jotain positiivista täytyy hakea, niin se että olet itsekin ymmärtänyt olla siirtämättä geenejäsi eteenpäin.

Huonoin homma tuossa on se että tulet tänne "kehumaan" saavutuksillasi. Ja sitten haukut ne jotka provosoituu sinun jutuistasi, eli et ole edennyt mihinkään.

täysii kusipäitähä varmaa 60% lapsista ja vanhempien kasvatuksessahan se vika tietenki on. tänään mun isä maalas varastoo tos pihal ja jätti sit pensselit likoaan ämpäriin.. no eiköhä naapurin pikku kakarat ollu tullu ja maalanneet varaston ikkunoita ja sohvan siinä samalla :rolleyes: no isä kävi sanomas siitä niitten vanhemmille ja ne putsas sotkut mutta eipä lapset pyytäny ees anteeksi. Vituttaa muutenki suuresti se, että ne tulevat aina meille kerjään karkkia!! tai siis tulevat sisälle ja etsivät karkki kulhoa ja jos ei löydy nii sitte kysyvät että onko meillä sitä karkkia :curs: itsekki nuorempana tein tottakai pirruutta jonku verra mut selkää siitä sain jos oli vakavempaa, oppinu olen läksyni :D

Nogood sanoi:
Joo, jos jotain positiivista täytyy hakea, niin se että olet itsekin ymmärtänyt olla siirtämättä geenejäsi eteenpäin.

Kiusaaminen ei ole geeneistä kiinni. Kasvatus voi vaikuttaa kiusaamistaipumuksiin, mutta ei voi varmasti kasvattaa lastaan kiusaajaksi tai kiusaamattomaksi.

Tää sama pätee myös muuhun käytökseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom