Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
Olenko ainoa, joka on kiinnittänyt huomiota reppanavanhempien ja lapsipsykopaattien räjähdysmäiseen kasvuun?
Tänään junassa kuuntelin, kun noin kahdeksan vuotias pikkuneiti rääkkäsi äitiään. Dialogin helmenä oli seuraava pätkä:
Lapsi: Älä itke! Se on ÄRSYTÄVÄÄ!!!!
Äiti: En mä itke.
Lapsi: Kato sun silmiä, kato sun silmiä!!! Niissä on VETTÄ!!!
Äiti: Okei, mä itken.
Lapsi (voitonriemuisena): Sä VALEHTELIT mulle! Lopeta toi ärsyttävä itkeminen!
Äiti: Sä olet ärsyttävä
Lapsi: En minä ole ärsyttävä, minä olen SELKEÄ!
Tziisus, että teki mieli mennä tukistamaan sitä pentua. Tuskin siitä mitään apua olisi ollut. Se oli jo päästetty niin vatipääksi, että en usko, että se oli enää parannettavissa. Teki myöskin mieli huutaa sille ämmälle, että millainen vitun idiootti antaa 8-vuotiaan dissata itseään junassa ja tuhertaa itse itkua. Oksettaa tollainen heikkous. Se pentu ei ollut huonosti käyttäytyvä. Se oli mielisairas. En sitten tiedä, että kummalta sitä loppujen lopuksi puuttui enemmän palikoita päästä - mutsilta vai penskalta.
Tänään junassa kuuntelin, kun noin kahdeksan vuotias pikkuneiti rääkkäsi äitiään. Dialogin helmenä oli seuraava pätkä:
Lapsi: Älä itke! Se on ÄRSYTÄVÄÄ!!!!
Äiti: En mä itke.
Lapsi: Kato sun silmiä, kato sun silmiä!!! Niissä on VETTÄ!!!
Äiti: Okei, mä itken.
Lapsi (voitonriemuisena): Sä VALEHTELIT mulle! Lopeta toi ärsyttävä itkeminen!
Äiti: Sä olet ärsyttävä
Lapsi: En minä ole ärsyttävä, minä olen SELKEÄ!
Tziisus, että teki mieli mennä tukistamaan sitä pentua. Tuskin siitä mitään apua olisi ollut. Se oli jo päästetty niin vatipääksi, että en usko, että se oli enää parannettavissa. Teki myöskin mieli huutaa sille ämmälle, että millainen vitun idiootti antaa 8-vuotiaan dissata itseään junassa ja tuhertaa itse itkua. Oksettaa tollainen heikkous. Se pentu ei ollut huonosti käyttäytyvä. Se oli mielisairas. En sitten tiedä, että kummalta sitä loppujen lopuksi puuttui enemmän palikoita päästä - mutsilta vai penskalta.