Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä moderaattori-Tomi. Ethän sinä voi tuomita toista ihmistä ja toisen ihmisen ajatuksia? Kuten mainittua, tämä on keskustelua ja mielipiteitä.Eikö se pitäisi moderaattorinkin tietää.Vai? Tässä on nyt mennyt kommentteja ristiin ja ehkäpä omalta kohdaltakin viidakkopuukko jäi turhan teräväksi tässä rakkauden viidakossa, enkä oikein osannut järkeillä asioilla.Mutta se, että moderattori epäilee allekirjoittaneen täysijärkisyyttä..julkisesti. Olisiko anteeksipyynnön paikka?

Tämä threadi koskee rakkautta ja sen kokonaisvaltaista olemusta ihmiskunnan syntymäpäivillä - joillekin kakusta riittää, joillekkin ei. Mielipiteitä tulee ja menee, mutta jonkinasteinen kunnioitus olisi mielestäni hyvä säilyttää varsinkin "kaikkivoipien" moderaattoreiden toimesta. Hyväksyn anteeksipyyntösi, veli-Tomi, ja jatkan mielenkiinnolla Pakkotoiston seuraamista ja osallistumista keskusteluihin. Edelleen täysjärkisenä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fabien sanoi:
Hyväksyn anteeksipyyntösi, veli-Tomi, ja jatkan mielenkiinnolla Pakkotoiston seuraamista ja osallistumista keskusteluihin. Edelleen täysjärkisenä.
En ole pyytämässä sinulta mitään anteeksi. "Uuuh, aaah, varmaan olisit saanut vihamiehen jos joku olis kuullut että kysyit (tietämättäsi) jonkun tyttöystävältä oliko tämä varattu..." Voi Jeesus P. Kristus. Sun pitää kuule iskeä itsellesi joku 200-kiloinen riihen seinästä revitty syöttösika, joka pitää Miss Sixty Tons -farkkuja ja kertoo sinulle viskibassolla asioita, niin kukaan ei juttele julkeasti naisellesi eikä saa sinusta, rakkauden suuresta kauhakuormaajasta, itselleen vihamiestä. :jahas:

Fabien sanoi:
Tämä threadi koskee rakkautta ja sen kokonaisvaltaista olemusta ihmiskunnan syntymäpäivillä - joillekin kakusta riittää, joillekkin ei.
Huumeet on pahasta.

Hape sanoi:
ensimmäinen kunnon juttu kesti vuoden päivät.se oli jotai nii upeeta.sit kaikki muuttu.ite oon vieläkin(8kk:n jälkeen)ihan pihalla mitä kävi :( tuli nuorelle sällille niin paha arpi tästä ettei oo tähän mennessä uusia suhteita ollut,vain joitakin yhen illan-juttuja..

Samanlaisia kokemuksia, mut mulla tulee vielä paljo helpommin sellane viilto, mikä on vedetty 15 heppasella moottorisahalla. Ekan "suhteen" jälkee olin sillai et eipä tunnu miltää. Tokan "suhteen" jälkee olin taas sillai et eipä paljo välii et erottii. Kolmannen jälkeen, mikä tosissaa oli aika vakavalla pohjalla (kesti n.8kk), olin iha mieli maassa ja musa vaihtu näistä romanttisista hempeilyistä vähä raskaampaa. Oli sellane fiilis, et sitä ei pysty edes kuvailee.. Samalla vihaa (en tiiä ketä kohtaan) ja surua.. :wall:
Pienemmistäki jutuista menee välil vähä mieli maaha, jos kyse on noista :haart: asioista.. (Enpähän oo ainakaa tunteeton paska :D (tosin omasta mielestä vähä liianki tunteellinen) )

Muutta nykysin oon huomannu, et turha sitä on lähtee noita menneitä suremaan, vaikka ne palaileeki välillä vähä ikävästi mielee. Ite oon hoitanu sen hommaamalla elämään muuta mielenkiintoo, kuten esim urheilu, mikä on kylläki aina ollu elämässä tärkee osa..

Tän mun sekavan viestin tarkotus oli oikeestaa sanoo sulle Hape ja muille, että kyllä näistä asioista selvii ja pääsee yli, kuhan ei liikaa ajattele niitä.. Yrittää ajatella positiivisesti niinku mä nykysin, nii usein ne asiatki kääntyy hyviks. :thumbs:

( ja myönnetää: sinkku oon tällä hetkelle, mutta haku päällä :) )

Siita nyt pida suuttua jos naista tullaan iskemaan. Hyvahan se on etta muillekin kelpaa. :D
Ei pida niin omia kaikkia leluja itselleen, eikos sita jo niin tarhassakin opetettu?
Ja sitapaitsi, Jumala rakastaa iloista antajaa...:D

Fabien en tarkoittanu vittuilla... mulle tuli vaan joku gunther mieleen viidakkoveitsen kanssa viidakossa heiluttamassa viiksiään. Tosin olikohan tämäkin vittuilua, kuka tietää. ps. ei se vituta jos joku koettaa iskee eukkoa, paitsi jos se jätkä ei lopeta heti kun kuulee sanan varattu.

Nepheg sanoi:
ps. ei se vituta jos joku koettaa iskee eukkoa, paitsi jos se jätkä ei lopeta heti kun kuulee sanan varattu.

Niin..tämä oli se minunkin pointtini, mutta nähtävästi Tomilla on sitä vaikea ymmärtää.Onko sinulla paha olla Tomppa, kun noin purat ärtymystäsi täysin tuntemattomaan henkilöön? Jotenkin tämä vetää pienen särön Pakkotoiston sädekehän ylle, sillä mun mielestä täällä on ollut hyvä vaihtaa kommentteja ja mielipiteitä. Nyt jos tässä allekirjoittanutkin kirjoittelee selvällä ( ei näköjään Tomballe) huumorilla jotain rakkaus-hömppää, niin kaveri alkaa kirjottelee huumeiden vaikutuksesta.Ei voi oikeasti kuin ihmetellä.

Vielä kerran Tombba...sinua ei haittaa, jos rakasta tyttöystävääsi/poikaystävääsi joku toinen puristelee baarissa pyllystä tai lähettelee tekstiviestejä? Kyllä minä mieluusti tätä henkilöä jututtaisin ja sanoisin, että olisiko parempi antaa olla. Sinä kättelisit kaveria ja tarjoaisit hyvin sekoitetun protskudrinkin? Kaikkea ne siellä moderaattori-koulussa opettaa..

Fabien sanoi:
Vielä kerran Tombba...sinua ei haittaa, jos rakasta tyttöystävääsi/poikaystävääsi joku toinen puristelee baarissa pyllystä tai lähettelee tekstiviestejä? Kyllä minä mieluusti tätä henkilöä jututtaisin ja sanoisin, että olisiko parempi antaa olla. Sinä kättelisit kaveria ja tarjoaisit hyvin sekoitetun protskudrinkin? Kaikkea ne siellä moderaattori-koulussa opettaa..
Voi voi... Sinun ensimmäisessä kommentissasi mieshenkilö A saa mieshenkilö B:stä itselleen vihamiehen jutellessaan tytölle, jonka ei tiedä seurustelevan. Muutenhan A:n ei tarvitsisi kysyä tytöltä asiaa, jos tietäisi tämän seurustelevan, eikö niin? Alatko sinä tosiaan vihata kaikkia niitä ihmisiä, jotka juttelevat tyttöystävällesi ja ehkä pyytävät kahville? Ensinnäkin, jos se tyttöystävä oikeasti on kunnollinen tyttöystävä, niin hän vastaa kahvikyselyihin "ei kiitos." Tyttöystävät yleensä myös pitävät huolen siitä, että vieraat miehet eivät ehdi puristella sitä persettä 0,2 sekuntia kauempaa. Edelleenkin, ensimmäisessä kommentissasi ei puhuttu edes perseen puristelusta, vaan "seurusteletko sä?" -kysymyksestä.

Lopuksi yritän kirjoittaa kuin sinä: "Fabien, parahin universaalin rakkauden sulttaani ja lemmen suurlähettiliäs, Kama Sutran taitaja ja rektaalihieronnan piirinmestari. Voisitko ystävällisesti, mutta ah, silti niin romanttisesti ja aistikkaasti, ottaa sen jumalaisen adonismaisen päänne pois sieltä nukkapeitteisen, mutta silti niin romanttisen peräsuolenne uumasta?"

ps. jos haluat mua ärsyttää, tarvit siihen huomattavasti enemmän kuin sanat "poikaystävä" ja "Tombba". :rolleyes:

Fabien sanoi:
Niin..tämä oli se minunkin pointtini, mutta nähtävästi Tomilla on sitä vaikea ymmärtää.Onko sinulla paha olla Tomppa, kun noin purat ärtymystäsi täysin tuntemattomaan henkilöön? Jotenkin tämä vetää pienen särön Pakkotoiston sädekehän ylle, sillä mun mielestä täällä on ollut hyvä vaihtaa kommentteja ja mielipiteitä. Nyt jos tässä allekirjoittanutkin kirjoittelee selvällä ( ei näköjään Tomballe) huumorilla jotain rakkaus-hömppää, niin kaveri alkaa kirjottelee huumeiden vaikutuksesta.Ei voi oikeasti kuin ihmetellä.

Eikai Faabio nyt vedä hernettä nenään vähän turhan helposti? Mun mielestä toi sun lausahdus kuulosti myös hiukan jonkun hipin lsd-höyryissä lausumalta filosofialta. Ei millään pahalla. :D

Jartze sanoi:
Kysytäänpä nyt tähän väliin tällainen kysymys näiltä(tai siis meiltä) rakastuneilta:
Olenko ainut joka on muuttunut "pehmeäksi" suhteen alettua... eli siis hiukan pehmommaksi? tajuatteko?
Miten muut?
No ei. Aina oon tykännyt sekä rakkautta tihkuvista hempeilyelkoista, kuten myös suolia, verta ja aivonkappaleita tursuavista kauhuelkoista sekä luoteja ja nyrkiniskuja singahtelevista toimintapläjäyksistä, JOS niin näyttelijäntyö, ohjaus kuin juonikin ovat laadukkaita. Elokuva miellyttää lajityypistä huolimatta, jos se on hyvä.

Musa on sitä samaa, kuin ennenkin, entistä kahtiajakautuneempaa ehkä: lähes pelkästään rentoa ja urakasta (groovy) jatsia tai ankaraa mättöä (Bloodbath ja The Crown soivat ny ahkerasti), radiokanavista en siedä edelleenkään muita kuin useimmiten YLE1, joskus City (sieltä tulee sentäs rokkia ja meloheviä, ei listapaskaa) ja Pietarinkadun Oilers gogon aikaan YLEX. Niinno ehkä semmoinen ero entiseen on, etten kuuntele kummoisesti mitään synkistelymusaa tällä hetkellä. Ei nappaa Mana Mana, Paradise Lost, My Dying Bride, Niskalaukaus, Kotiteollisuus yms. "ranteet auki" meininki, kun on onnellinen. :)

En ole kyllä kummoisesti muuttunut aiemmissakaan suhteissa. Toki elämäntapojen suhteen on pitänyt järkätä kompromissiratkaisuja ja joustaa (kuuluu asiaan aina parisuhteessa), mutta perusluonne ei ole muuttunut pehmeämpään suuntaan.

Äläs nyt modetomi. En tahtonut ärsyttää, vaan selvittää.Ilmeisesti siitä pikkuruinen piikki sun lihaasi kuitenkin jäi, kun noinkin voimakkaasti reagoit. C'moon..myönnän, että meni vellit ja jauhot sekasin täällä päässä ton asian yhteydessä, tosin sen mainitsin jo aikaisemmin. Ei ollut tarkoitus kylvää vihaa, päinvastoin ammentaa mielipiteitä rakkauden ja parisuhteiden monivivahteisesta maailmasta.Siinä kaikki. Sun kommenttia tähän threadiin rakkauden universaalisesta vaikutuksesta läpi Kiinan muurien aina meille tänne kylmään Pohjolaan en ole löytänyt. Onko rakkaus kiertänyt sinut, Tombba?

Rakkauden aalloille ilman purtta yrittävä pettyy. Palaa rantaan ja rakenna purje, joka kestää kovimmatkin myrskyt. Sen jälkeen anna paattisi viedä lemmen tyrskyihin ja kestät putoamisen kovimmankin aallon harjalta.

Tomi sanoi:
Ensinnäkin, jos se tyttöystävä oikeasti on kunnollinen tyttöystävä, niin hän vastaa kahvikyselyihin "ei kiitos." Tyttöystävät yleensä myös pitävät huolen siitä, että vieraat miehet eivät ehdi puristella sitä persettä 0,2 sekuntia kauempaa.

Tomi puhuu asiaaa miten kunnollinen tyttoystava kayttaytyy. :worship:

Fabien sanoi:
Sun kommenttia tähän threadiin rakkauden universaalisesta vaikutuksesta läpi Kiinan muurien aina meille tänne kylmään Pohjolaan en ole löytänyt. Onko rakkaus kiertänyt sinut, Tombba?
Haluan pitää tietyt asiat Pakkotoistosta erillään. Rakkaus ei ole silti "kiertänyt minua", mutta kiitos huolenpidosta. Erittäin rakastunut olen. :)

ps. en sinuun

Fabien sanoi:
Vielä kerran Tombba...sinua ei haittaa, jos rakasta tyttöystävääsi/poikaystävääsi joku toinen puristelee baarissa pyllystä tai lähettelee tekstiviestejä? Kyllä minä mieluusti tätä henkilöä jututtaisin ja sanoisin, että olisiko parempi antaa olla. ..
Aiemmin puhuit juttelusta ja silmän iskemisestä, nyt perseen puristelusta ja tekstiviesti häiriköinnistä. Samaten nyt puhut henkilön "jututtamisesta", ja aiemmin kuulostit enemmänkin tappelunhaluiselta (tai vaimonpieksijältä). Sinun romanttinen höpöttely on huumoria, mutta muiden läppää mielenvikaisuudesta pitää pyytää anteeksi?

Kannattaa pitää linja eikä joka viestissä muuttaa juttuaan...

Tuosta pehmeämmäksi muuttumisesta... Itse olen aina ollut yhtä nössö ja liikutun ihan mistä vaan. Mutta jos saa juoruta miehestäni, niin siitäkin on ilmennyt pehmopuolia suhteen edetessä. On se suloinen ollut aina, puhunut höpöjä ja muuta. :) Mutta nyt, varsinkin kuopuksen synnyttyä kun mies on saanut kokea ihan pikkuvauva-ajankin, hän on alkanut välillä ihan liikuttuakin.

Vai mitä voisi sanoa miehestä, joka huokailee syvään Yön Ihmisen poika -biisille ja halailee mua ja lapsia... ja Tiktakin biisi, joka alkaa "faija on väsynyt sen duuneihin" aiheuttaa radion / stereoiden volyyminnousun. Siitä on tullut pehmoisi sisäisesti, vaikka se yrittää olla kuria pitävä perheenpää. :D

Fabien sanoi:
Mistä löytyi tuo satumainen sielunveli rinnallesi vai jatkatko yksin kulkuasi syys-sateiden piiskatessa, toivoen että SE oikea kävelee ennen ensilumia vielä vastaasi..ja pysähtyy??? :love: Vai uskotko edes rakkauteen?
Etsin vielä vaikka joku täällä silloin tällöin käväsee. Uskonko rakkauteen? En. Mielestäni on vain suurta kiintymystä, itsekkyydestähän tuossa on kyse. Kuinka koukussa ollaan toisen ihmisen kanssaoloon.

Porukat ovat olleet 22vuotta naimisissa, alamäki alkaa päättymään ja rotko huutaa edessä. Harmi. Avioliittoonkaan en usko millään tapaa, mielestäni vain turha symboli.

Sillä lailla. Nyt voimme siis haudata melko suureenkin mittakaavaan nousseet erimielisyydet ja olla samaa mieltä, että rakkaus voittaa kuitenkin? Siitä olen Tomi vilpittömästi iloinen ja ehkä aavistuksen verran huojentunutkin, ettet minuun ole rakastunut, mutta eihän tästä nyt jää mitään kaunoja kahden miehen välille? Kuten mainittua mopo lähti käsistä tuossa vihamies-tarinassa, tosin kaverille näin kävi oikeassa elämässä, ei siis täysiltä osin fiktiota.

Rauha maahan siis ja keskustelu senkun jatkuu...ok?

Onkos täällä paljon vanhempaa väkeä, jonka eka 'rakkaus' on kestänyt. Eli teinivuosina aloitettu suhde kukkii vieläkin? Itse tuossa huomasin parisen vuotta sitten melkoisen tyttöystävä kadon kaveripiirissä. Mä aloitin 7v seurustelu sanoi riksraks ja poikki, vielä hyvin epämielyttävällä tavalla :(, ehkäpä tästä johtuu kyynisyyteni. Tämän jälkeen tuli monta kaveria perässä vastaavista suhteista. En tiedä miksi tuo tapahtui suurelle osalla kavereitani ja vielä puolen vuoden sisään kaikki. Tarkemmin kun mietin niin ainoastaan yksi suhde ystäväpiirissä on kestänyt +10v ja pariskunta on vuoden minua nuorempia.

Miten olette suhteenne saaneet pelaamaan? Kippikset heitän näille huimapäille, jotka teinivuosina aloitetussa suhteessa viihtyvät :).

Otetaan tuohon ikärajaksi vaikka ~25v.

Omat vanhemmat ovat olleet naimisissa 29 vuotta ja kaippa niillä hyvin pyhkiii.

Jartze sanoi:
Olenko ainut joka on muuttunut "pehmeäksi" suhteen alettua... eli siis hiukan pehmommaksi?

Et. Tuli kerrast asuomirokki mukaan musiikkimakuun. Muija on vaihtunut (tai vaihtunut ja vaihtunut... Tällä hetkelle yksineläjä :down: ) mutta suomirokki pysynyt tuolla metallin rinnalla. On muutes kavereilta tullut kuittia, kun levyjen juokosta on Burzumin ja Darkthronen välistä löytynyt Popedaa :whip:
Tuolloin tuli myös melkein hylättyä ug bm bändit ja jopa Raamattuun koskin, ensimmäisen kerran vapaaehtoisesti elämäni aikana. Muija siis oli uskovainen, mutta omasta tahdostani ja ilman hänen paikallaoloa aloitin. Ja en siis usko Jumalaan, ihan vaan pikku huomautuksena ;)

Uuden suhteen aikana myös treeni tuntui toimivan helevetin hyvin. Itseluottamus oli kova ja mikään ei tuntunut liian raskaalta. Myös muutenkin tuntui elämä tuolloin menevän hyvin. Noh, kun meni poikki niin tuli vedettyä ekat kunnon tappokännit (ikää tällä hetkellä 17, muijan kanssa ollessa 16 :P ), seuraavana aamuna herätys sairaalasta. Promilleja oli kuulema ollut kiitettävä määrä ja itsellä ei mitään hajua paljon meni ja mitä. :david: ^2

Hiljaisella liekillä nyt etsitään "Sitä oikeaa". Kesällä voisi alkaa kunnolla katsella, mutta ei kyllä haittaa vaikka talvellakin kävelisi vastaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom