Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ratu sanoi:Ei edes ole, totta joka sana. Sättäiltiin n. kuukauden ennenkuin nähtiin livenä. En sitten tiedä voiko siitä "oikeasta" puhua mutta kolmatta vuotta olen ko. henkilön kanssa seurustellut.
Eikö internet olekin loistava keksintö?
Tai niinkuin eräs kaveri kerran totesi: "Koskaan ei voi tietää millä oksalla se pillu istuu."
Ironbutt sanoi:Mä järjestin sinkut.net chatin miitin, johon tuli kaikki kynnelle kykenevät sinkut. Parinkymmenen hengen porukasta oli hyvä valita paras...
Suosittelen miittejä - säästyy aikaa! Katsasta kaikki kerralla!
screwdriver sanoi:Hei, se on ihan ok jos et usko että jotkut ihmiset voi pitää toistensa seurasta sen verran paljon etteivät eroa pitkässäkään suhteessa..
Fabien sanoi:Oletko itse Tove jo polvistunut rakkauden kaikkivoipaisuuden edessä?
Omat vanhemmat eros melkeen 10v sitten. Siitä mulle on varmaan jääny päähän ajatus "mitä järkeä mennä naimisiin, kun erotaan kuitenkin".screwdriver sanoi:Kuinkahan monen tänne kirjoittavan vanhemmat ovat vielä yhdessä?
No mitäs hävittävää siinä sitten on? Anti mennä vain ja kysy suoraan "alettaisko oleen tai jos ei niin laitettaisko edes pissavehkeet yhteen ja täristäis?"Mixu sanoi:Takana yksi kokeilu, joka jäi lyhyeen, kun ei itsetuntoa riittänyt tehdä aloitteita.
Mike sanoi:No mitäs hävittävää siinä sitten on? Anti mennä vain ja kysy suoraan "alettaisko oleen tai jos ei niin laitettaisko edes pissavehkeet yhteen ja täristäis?"
Kohmelo sanoi:Huono itsetunto on tietenkin asia, joka ei helpota näitä juttuja, mutta itse suosisin sellaiista ajattelutapaa, että joka kerta kun voittaa itsensä tällaisessa tilanteessa, niin se tekee hyvää itsetunnolle, meni syteen tai saveen