Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Niin kauan kun homma ei jatku tosta kysymyksestä, niin ei siinä mitään. Tullut vaan nähtyä sellaistakin, että yritys jatkuu siitä huolimatta muka "kaverina" tms. Tekstareilla ja sähköpostilla "häiriköinti" on nykyaikana vähän turhan helppoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fabien sanoi:
Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän? Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...
:eek:

Kasva vähän. Pliis.

Niin, ja varsinaiseen threadiin, niin etsin vielä tai itseasiassa odotan. Se on tuossa vieressä kyllä, muttei ole löytänyt vielä itsestään sitä, että onko siinä elämän vai vaan huomisen.

En kyllä odota enää kauaa... :evil:

Narutumppu sanoi:
Kasva vähän. Pliis.

Mihin perustat toiveesi kasvamiseeni? Eihän tämä ole kuin keskustelua ja keskustelussa on aina eri mielipiteitä.Vai mitä.
;)

Fabien sanoi:
Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän?

No kerro minulle mitä minun pitäisi siitä ajatella jotta voin ajatella mielestäsi oikein. Pliis :haart:

Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...

Jos tyttö kerran olisi jo päättänyt pysyä uskollisena niin mitä se juttelu tai silmän iskeminen enää haittaisi? Joko on uskollinen tai ei, ei se sen iskijän vika voi olla jos toinen haluaa pettää.

Fabien sanoi:
Mihin perustat toiveesi kasvamiseeni? Eihän tämä ole kuin keskustelua ja keskustelussa on aina eri mielipiteitä.Vai mitä.
;)

En ole Narutumppu, mutta josko kasvamistoive olisi liittynyt vaikkapa siihen että et luota omaan vetovoimaasi / tyttöystäväsi sitoutumiseen sen vertaa että hän voisi ihan itse päättää miten toimii iskuyrityksen kohteeksi jouduttuaan, vaan kommentoit ikäänkuin naisesi olisi tahdoton pikkulapsi jota sinun viisaampana tulee suojella huonoilta vaikutteilta.

edit. Jahas, ihmisen paras ystävä näköjään jo samansuuntaisella idealla ehtikin väliin.

IronMind sanoi:
Niinpä. Samalta se maailma tuntuu näyttävän kuin vanhemmillakin eli olen kyllä vanhempieni tapaan vahvasti parisuhdemyönteinen. Joskin pääasiallisena motiivina elinikäisiin suhteisiin pidän joko laiskuutta, yhteisiä lapsia tai hysteeristä yksin jäämisen pelkoa. edit. Siis motiivina Suomessa, uskonnollisemmissa ja perheyhteisökeskeisemmissä kulttuureissa liima voi toki olla myös yhteisön tuomion uhka, joka sekin mennee kategoriaan hysteeriset pelot.

Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä :D

Kohta siitä on 2 vuotta, kun tapasin ton ukon rötkäleen baarissa.
Minulle on aivan sama kuka kultaani yrittää iskeä, enemmän kiinnitän siihen huomiota kuinka kultani siien suhtautuu. :jahas:

Omat vanhempani olleet keskenään naimisissa.. öh.. kohta 25 vuotta, kundikaverin vanhemmat lähemmäs 40, ihan keskenään hekin.
Kenenkään ystävänikään vanhemmat eivät ole eronneet. :)

Ei mökötetä. Syksy on kuitenkin aikaa rakkauden! Jokainen on erilainen, jokainen reagoi eri tavalla. Hieno threadi kaiken kaikkiaan, rakkaus yhdistää.

Nonni.. Mitä ne naiset nyt haluaa? No nehän haluaa ritarin valkoisella ratsulla.
Jos nyt sattuisin hommaamaan valkoisen ratsun ja haarniskan ja lähtisin puottelemaan kylille, niin mitä naiset sanois? No nehän sanois, että "Poikaparka on päästään sekaisin!" sekä "Hullu se on! HULLU!" Irvistellen kävelisivät naiset karkuun minua ritarin asussain.

Kerran kuulin, että "se oikea voi löytyä mistä vaan, vaikkapa kirjastosta." Sen jälkeen kävin kirjastossa joka päivä, vaan ei sitä löytyny.

screwdriver sanoi:
Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä

Tarkennetaan nyt sen verran että en puhunut aiemmassa tämänhetkisistä elinikäisen suhteen motiiveistani (koska niitä ei ole), vaan motiiveista joita olen elinikäisissä parisuhteissa kärvistelevillä kanssakansalaisilla havainnoinut olevan. Tai joita olen, näin jälkiviisaana katsoen, kenties naivina märkäkorvana "sitä oikeaa"-suhdetta muutaman vuoden liian pitkään venyttäessäni kenties omannut.

IronMind sanoi:
Tarkennetaan nyt sen verran että en puhunut aiemmassa tämänhetkisistä elinikäisen suhteen motiiveistani (koska niitä ei ole), vaan motiiveista joita olen elinikäisissä parisuhteissa kärvistelevillä kanssakansalaisilla havainnoinut olevan. Tai joita olen, näin jälkiviisaana katsoen, kenties naivina märkäkorvana "sitä oikeaa"-suhdetta muutaman vuoden liian pitkään venyttäessäni kenties omannut.

Ymmärsin kyllä, itsekkin tarkoitin pitkiä parisuhteita joissa nuo eivät ole suhteen kantavina motiiveina.

screwdriver sanoi:
Ymmärsin kyllä, itsekkin tarkoitin pitkiä parisuhteita joissa nuo eivät ole suhteen kantavina motiiveina.

Kuinka monelta, sanotaan nyt vaikka 10+ vuotta seurustelleelta, parilta olet saanut rehellisen vastauksen miksi he ovat pysyneet niinkin kauan yhdessä?

Vanhemmiltasi et tietenkään, koska kaikki vanhemmat vetävät lastensa - varsinkin aikuisten sellaisten - läsnäollessa roolia nimeltä "turvalliset vanhemmat", mutta edes muilta senioripariskunnilta?

Mike sanoi:
Tuon on pakko olla satavarma vale?

Ei edes ole, totta joka sana. Sättäiltiin n. kuukauden ennenkuin nähtiin livenä. En sitten tiedä voiko siitä "oikeasta" puhua mutta kolmatta vuotta olen ko. henkilön kanssa seurustellut.
Eikö internet olekin loistava keksintö?

Tai niinkuin eräs kaveri kerran totesi: "Koskaan ei voi tietää millä oksalla se pillu istuu."

IronMind sanoi:
Kuinka monelta, sanotaan nyt vaikka 10+ vuotta seurustelleelta, parilta olet saanut rehellisen vastauksen miksi he ovat pysyneet niinkin kauan yhdessä?

Vanhemmiltasi et tietenkään, koska kaikki vanhemmat vetävät lastensa - varsinkin aikuisten sellaisten - läsnäollessa roolia nimeltä "turvalliset vanhemmat", mutta edes muilta senioripariskunnilta?

On niitä rakkausliittojakin, tosin imho ehkä 1-2%. Loppu on tosiaan pidemmän päälle tottumusta ja sen luomaa turvaa, sosiaalisia paineita, lapsia, yms.

Eräs tuntemani pariskunta oli yhdessä ~25v, ja kun viimeinen lapsi lähti pois kotoa erosivat saman tien.

Edelleen hakusessa se oikea on...

Salilla pyörivistä naisista en varmaan kyllä ikinä ketään tule treffeille kysymään. Jos nainen sanoo ei niin sehän on salin vaihdon paikka sen jälkeen mulla. Tuntuisi jotenkin kiusallisesta tjsp sen jälkeen samalla salilla hillua. Tiedän, olen asian suhteen täysi idiootti mutta minkäs teen...Ei niitä saleja turhan montaa paikkakunnalla ole mihin vois vaihtaa montaa kertaa, siis tarkoitan satoja kertoja :D

IronMind sanoi:

Hei, se on ihan ok jos et usko että jotkut ihmiset voi pitää toistensa seurasta sen verran paljon etteivät eroa pitkässäkään suhteessa..

Onko muut huomanneet/tunteneet että se mahdollinen OIKEA onkin varattu?
Aika harmillista,miten sitä ihastuu varattuihin~kaverin tyttöön :itku:
Mulle on ainaskin käynnyt noin ja
useat kaverit ovatkin kysynneet (huomanneet): " onko sulla jotain sen kaa?" ei voi kuin vastata:" Ei oo, Emmä nyt ala kaverin tyttöystävää iskemään !"
Kai se näkyy "läpi", jos on ihastunut...

Nii, onko muilla samanlaisia kokemuksia/tuntemuksia?

Musta tuntuu, että Hulkin lailla jään ikuiseksi poikamieheksi. Minun tapauksessani itsekritiikki omaa kroppaa kohtaan ei anna mahdollisuutta edes yrittää rakentaa suhteita. Takana yksi kokeilu, joka jäi lyhyeen, kun ei itsetuntoa riittänyt tehdä aloitteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom