Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fabien sanoi:Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän? Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...
Narutumppu sanoi:Kasva vähän. Pliis.
Fabien sanoi:Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän?
Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...
Fabien sanoi:Mihin perustat toiveesi kasvamiseeni? Eihän tämä ole kuin keskustelua ja keskustelussa on aina eri mielipiteitä.Vai mitä.
;)
IronMind sanoi:Niinpä. Samalta se maailma tuntuu näyttävän kuin vanhemmillakin eli olen kyllä vanhempieni tapaan vahvasti parisuhdemyönteinen. Joskin pääasiallisena motiivina elinikäisiin suhteisiin pidän joko laiskuutta, yhteisiä lapsia tai hysteeristä yksin jäämisen pelkoa. edit. Siis motiivina Suomessa, uskonnollisemmissa ja perheyhteisökeskeisemmissä kulttuureissa liima voi toki olla myös yhteisön tuomion uhka, joka sekin mennee kategoriaan hysteeriset pelot.
screwdriver sanoi:Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä
IronMind sanoi:Tarkennetaan nyt sen verran että en puhunut aiemmassa tämänhetkisistä elinikäisen suhteen motiiveistani (koska niitä ei ole), vaan motiiveista joita olen elinikäisissä parisuhteissa kärvistelevillä kanssakansalaisilla havainnoinut olevan. Tai joita olen, näin jälkiviisaana katsoen, kenties naivina märkäkorvana "sitä oikeaa"-suhdetta muutaman vuoden liian pitkään venyttäessäni kenties omannut.
screwdriver sanoi:Ymmärsin kyllä, itsekkin tarkoitin pitkiä parisuhteita joissa nuo eivät ole suhteen kantavina motiiveina.
Mike sanoi:Tuon on pakko olla satavarma vale?
IronMind sanoi:Kuinka monelta, sanotaan nyt vaikka 10+ vuotta seurustelleelta, parilta olet saanut rehellisen vastauksen miksi he ovat pysyneet niinkin kauan yhdessä?
Vanhemmiltasi et tietenkään, koska kaikki vanhemmat vetävät lastensa - varsinkin aikuisten sellaisten - läsnäollessa roolia nimeltä "turvalliset vanhemmat", mutta edes muilta senioripariskunnilta?
IronMind sanoi:Kuinka monelta, sanotaan nyt vaikka 10+ vuotta seurustelleelta, parilta olet saanut rehellisen vastauksen miksi he ovat pysyneet niinkin kauan yhdessä?
Vanhemmiltasi et tietenkään, koska kaikki vanhemmat vetävät lastensa - varsinkin aikuisten sellaisten - läsnäollessa roolia nimeltä "turvalliset vanhemmat", mutta edes muilta senioripariskunnilta?
Muay sanoi:Eräs tuntemani pariskunta oli yhdessä ~25v, ja kun viimeinen lapsi lähti pois kotoa erosivat saman tien.