Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Eetu3 sanoi:
Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?

Aika heikolla pohjalla on kuntoilun harrastus minun mielesta, jos tuon asian takia kuntoilee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voima sanoi:
Aika heikolla pohjalla on kuntoilun harrastus minun mielesta, jos tuon asian takia kuntoilee.

Tuollaisia tyyppejä on yhtä paljon kuin kaloja vedessä. Yleensä heillä katoaa motivaatio siinä vaiheessa kun he huomaavat, että lihathan ei tartu sormia napsuttamalla.

Karpaasi85 sanoi:
Tuollaisia tyyppejä on yhtä paljon kuin kaloja vedessä. Yleensä heillä katoaa motivaatio siinä vaiheessa kun he huomaavat, että lihathan ei tartu sormia napsuttamalla.

Aivan. Kärsivällisyys on hyve myös rakkauden juoksuhaudassa, jossa asetelmia lemmen ryöpsähdykselle haetaan. Kun antaa aikaa, voi joskus antaa myös rakkautta. On tämä syksy ihanaa aikaa päästää tunteet rohkeasti puhaltavan tuulen syleilyyn... :love:

Fabien sanoi:
Aivan. Kärsivällisyys on hyve myös rakkauden juoksuhaudassa, jossa asetelmia lemmen ryöpsähdykselle haetaan. Kun antaa aikaa, voi joskus antaa myös rakkautta. On tämä syksy ihanaa aikaa päästää tunteet rohkeasti puhaltavan tuulen syleilyyn... :love:

:kippis1:

Toivotaan, että se sama kärsivällisyys, joka toimii kehonrakennuksessa pätee myös rakkaudessa. :haart:

Eetu3 sanoi:
Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?

Kyllä se vaan näin on ja silloin kun elämä ei pyöri seksin ympärillä ajatukset askartelevat tietokoneissa, moottoripyörissä ja tieteessä. Minkäs teet että miehen osaksi on tullut lajin säilymisen turvaaminen.

Eetu3 sanoi:
Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?

En pääasiassa, mutta kyllä nuo syyt kuulostavat ihan hyviltä ;)

osku sanoi:
Kyllä kevät on mun mielestä parempaa aikaa loven suhteen.
Voi olla että sillon natsaa useammin, mutta ainakin ite kaipaan juuri syksyn pimeinä iltoina toisen läheisyyttä.
:love:

Vaikka olenkin suhteellisen nuori niin aika pessimistiseksi olen tullut sen oikean löytämisen suhteen, niin monesti on joutunut naisten suhteen pettymään. Sen olen ainakin oppinut että baareista ei kannata mitään pitempiaikaista lähteä hakemaan ja sitä oikeaa ei kannata etsimällä etsiä.

Ilecules sanoi:
Vaikka olenkin suhteellisen nuori niin aika pessimistiseksi olen tullut sen oikean löytämisen suhteen, niin monesti on joutunut naisten suhteen pettymään. Sen olen ainakin oppinut että baareista ei kannata mitään pitempiaikaista lähteä hakemaan ja sitä oikeaa ei kannata etsimällä etsiä.

Totta. Lemmenjuoma ja alkoholi ovat toki kumpikin nesteitä, mutta vain toinen niistä humalluttaa ikuisesti.

Ohoi! Selvinpäin siis veljet taistoon, rakkauden taistelus, luota vaistoon!

Ilecules sanoi:
Sen olen ainakin oppinut että baareista ei kannata mitään pitempiaikaista lähteä hakemaan ja sitä oikeaa ei kannata etsimällä etsiä.
Itse olin aika pitkälti samoilla linjoilla... eli jos ei ryyppääminen nappaa niin ei kannata etsiä ryyppääviä naisia, right? Noh... onneksi baareissa sattuu olemaan myös urheilullisia naisia, jotka ovat lähes selvinpäin. :)

Lasketaanko se etsimällä etsimiseksi jos baarissa bongaa hyvännäköisen muijan ja koittaa tehdä lähempää tuttavuutta (eli menee baariin mm. pokaamaan, hauskanpidon ohella). En oikein ymmärrä "etsimällä etsimisen" määritelmää.

Proteos sanoi:
En oikein ymmärrä "etsimällä etsimisen" määritelmää.

Fabien auttaa.Tuo määritellään yhdellä sanalla: tuska. Etsimällä etsijän olemuksesta ja puheesta paistaa läpi tuo tuska ja se heijastuu myös henkilöön kenelle puhutaan. Etsimällän etsijän on pakko, aivan pakko saada ja löytää seuraa. Ilman toista kaikki tuntuu epätoivoiselle ja tyhjälle, kuin kesämökki ilman saunaa.

Yleensä henkilö, kuka etsimällä etsii "paljastaa" tilanteensa tahtomattaan, eikä siihen leikkiin lähde mukaan kuin se baarin ei-kaunein tai vastakkaisen sukupuolen vastaava etsijä.

Lemmen labyrintissa ulospäässeen ei tarvitse etsiä enää koskaan.

ööö...hullut hirteen? :rolleyes:

Fabien sanoi:
Yleensä henkilö, kuka etsimällä etsii "paljastaa" tilanteensa tahtomattaan, eikä siihen leikkiin lähde mukaan kuin se baarin ei-kaunein tai vastakkaisen sukupuolen vastaava etsijä.
.

Eli että tavallaan kannattaa lähteä ensisijaisesti bilettämään ja siinä samalla sitten mahdollisesti tutustuu johonkin siistiin muijaan...Vois totakin koittaa,normaalisti mä kiertelen kapakkaa kuin hai ja teen "hyökkäyksiä",kyllä sekin nyt toimii mutta jos tolla ekalla voi saada sitä laatua sitten...

Internetskusta.

Fabien sanoi:

Noita sun postauksia lukemalla saa oikeasti jonkun diabeteksen, on sentään sen verran siirappista kamaa että siinä jää jo joulupiparitkin kakkoseks. :urjo:

Huen sanoi:
Internetskusta.

Itse en ole internettiä oikein ikinä mieltänyt rakkauden alttariksi. Missä nämä "internetissä tavattiin"- ihmiset ovat sen omansa löytäneet? Vaiko onko kyse vain perinteisestä chatista? :love:

Fabien sanoi:
Itse en ole internettiä oikein ikinä mieltänyt rakkauden alttariksi. Missä nämä "internetissä tavattiin"- ihmiset ovat sen omansa löytäneet? Vaiko onko kyse vain perinteisestä chatista? :love:

..en sitten ite tiiä, mut frendini löysi deitti.netistä itselleen vaimon ja lapsensa äidin. Eli kaipa toi internettikin käy rakkauden alttarista? :)

Laffer sanoi:
Noita sun postauksia lukemalla saa oikeasti jonkun diabeteksen, on sentään sen verran siirappista kamaa että siinä jää jo joulupiparitkin kakkoseks.

Muista sinäkin Laffer avata rakkaudelle paraatiovi, kun se koputtaa ja pyytää sisään. Postaukseni ja rakkauden ruletti kulkevat käsi kädessä: kukaan ei pakota osallistumaan. :love:

subotai sanoi:
Eli kaipa toi internettikin käy rakkauden alttarista? :)

No toki toki! En ole sitä vaan jostain syystä siksi oikein mieltänyt. Kuten näet, rakkaus yllätti jälleen!

Eipä ole löytynyt, yksi varteenotettava ehdokas oli mutta en saanut tehtyä mitään joten hänkin on nykyään varattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom