Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Hiukan aihetta sivuten olen vuosien varrella huomannut kuinka paljon vituttaa jos ei saa sanottua jollekin mukavalle vastakkaisen sukupuolen edustajalle omia tunteitaan. Itselleni jäi aika pitkäksi aikaa apina selkään lukioaikaisesta tyttösestä jonka kanssa ei edetty kaveruutta pidemmälle.

Virheistä oppii.

"Better to regret the things you do than the things you don´t do."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Karpaasi85 sanoi:
Tuollaisia tyyppejä on yhtä paljon kuin kaloja vedessä. Yleensä heillä katoaa motivaatio siinä vaiheessa kun he huomaavat, että lihathan ei tartu sormia napsuttamalla.
Motivaatiohan katoaa siinä vaiheessa kun huomaa, että eihän bodilla naista saa. Onneksi homoseksuaaliset taipumukset tuo puolestaan uutta motivaatiota tätä hienoa lajia kohtaan. :nolo:

Exä mokasi ja oli mennyt peuhaamaan kännipäissään eräissä bileissä kahden jätkän kanssa. Kaveri oli ollut paikalla ja kertoi kaiken yksityiskohtaisesti. Toivotin hyvää loppuelämää...

Nyt on uudet kuviot ja tämän nuoren pojan pää on pelkästään :haart::iä täynnä.

Kävin viettämässä syyslomani Joensuussa kaverien luona ja pidimme lahjakkaasti hauskaa. Mentiin sitten perjantai-iltana illanviettoon: Omakotitalossa pidettyihin pirskeisiin ja kun astuin ovesta sisään, hyppäsi kaulaani tuttu ja riemuissaan oleva tyttönen, joka oli tuttu jo kahden vuoden takaa.

Olimme molemmat vielä kohtalaisen selvinpäin siinä vaiheessa, sähköä ilmassa ja vietin sitten iltani nautiskellen tarjolla olleista, nestemäisistä antimista ja siitä, että nyt sylissä oli sellainen tyttö mitä olin etsinytkin.

Yön saikin sitten viettää söpö neitonen kainalossa, juteltiin pitkälle aamuyöhön ja sitten prinsessani nukahti.
Aamulla tehtiin syömistä, hoidettiin krapulaisia ystäviämme ja murehdittiin sunnuntaina loppuvaa lomaani.
Onneksi sähköposti,kännykkä ja msn messenger ovat olemassa.

Tulevaisuus on todella lupaavan näköinen.
Se tyttö on ihan uskomaton ja antaisin hänelle vaikka tähdet taivaalta, jos vain pystyisin... :rolleyes:

Ruusun terälehtiä ja kynttilät olenkin jo luvannut hänelle tuoda joku päivä...
Se on mun tyttö. :haart:

Proteos sanoi:
Hiukan aihetta sivuten olen vuosien varrella huomannut kuinka paljon vituttaa jos ei saa sanottua jollekin mukavalle vastakkaisen sukupuolen edustajalle omia tunteitaan. Itselleni jäi aika pitkäksi aikaa apina selkään lukioaikaisesta tyttösestä jonka kanssa ei edetty kaveruutta pidemmälle.

Virheistä oppii.

Ja sama suomeksi; Älä ikinä kadu asioita joita olet tehnyt, kadu asioita joita et tehnyt.

Itsellä oli samanlainen tilanne, 'apina selkään' jäi aivan liian pitkäksi aikaa.

Onneksi opin virheestäni.

Joo..vastasin tähän treadiin joskus kuukaus sitten (s.4 lukekaa huvikseen)Asenteessani on tullut ihan täysi muutos.En ois ikimaailmassa koskaan ikinä uskonut,että mulle käy näin.Olin jo silloin tavannut kyseisen naisen,mutta en vielä uskaltanut myöntää itselleni,että siitä voisi tulla mitään.Nyt olen rehellisesti sanottuna niin pätkähtänyt tähän ihmiseen,että jopa työntekoon on vaikea keskittyä ja paino on tippunut,kun ei oikein ruoka maistu.Hiljaa on menty ja pari kertaa viikossa nähty.Ikäero on aika suuri,7v.nuorempi minua,mutta toivon tosiaankin tästä tulevan jotain suurempaa.Nähtiin jännällä tavalla:olin baarissa melko kännissä etsien pää pyörien jotain hoitoa,kun sitten käännyin lähtekseni kävelemään niin varmaan ihan säpsähdin,kun se katsoi minua suoraan silmiin ihan läheltä.Ei juttu yhtä-äkkiä luistanutkaan tuttuun tyyliin,vaan melko änkytystä se varmaan oli.Muija oli selvinpäin liikenteessä ja ajeltiin autolla pari tuntia,juteltiin,jonka jälkeen mentiin minun luo ja juteltiin lähes koko yö ja nukahdettiin vierekkäin.Vieläkään lähes kaksi kuukautta tuosta hetkestä emme ole harrastaneet seksiä vaan yritetty tutustua toisiimme paremmin.Jaksan kyllä odottaakkin,koska tuntuu että se on sen arvoista.

Sustanooli sanoi:
Vieläkään lähes kaksi kuukautta tuosta hetkestä emme ole harrastaneet seksiä vaan yritetty tutustua toisiimme paremmin.Jaksan kyllä odottaakkin,koska tuntuu että se on sen arvoista.
Jätkä ottaa aika kovan riskin tossa, mitä jos se seksi ei olekkaan sitten odottamisen arvoista. Aattele, ihan turhaan sitten odotit. :eek:

;)

Proteos sanoi:

Virheistä oppii.

Riippuu vähän tapauksesta. V***ttaa vielä enemmän kun takaasin ei tule mitään.

Ompa kiva huomata, kuinka moni on jälleen riisunut haarniskansa rakkauden taistelukentillä ja hyökännyt taisteluun vain omana itsenään. Tulee pettymyksiä ja onnistumisia, mutta liian monelle jää vain pettymykset mieleen. Täytyy muistaa, että ihminen oppii, sekä pettymyksistä että onnistumisista. Matkalla kohti oikeaa ihminen näkee paljon väärää.

Lempi on kuin posti. Kyllä sen huomaa ja kuulee, kun se kolahtaa. Jos olet kotona.
:love:

Proteos sanoi:
Itselleni jäi aika pitkäksi aikaa apina selkään lukioaikaisesta tyttösestä jonka kanssa ei edetty kaveruutta pidemmälle.

Ihanko totta!
Mulle kävi just samalla tavalla :itku: :itku:

Sen verran ollut ongelmia koko "aikuisiän", ettei niihin ole viitsinyt toista sekoittaa. Nyt kun suurin osa on takana, ei enää oikein osaa ajatellakkaan muunlaista elämää kuin nykyinen.

Ja mihin "terve" mies naista tarvitseekaan kun on tunaa kaapissa, raastinrauta ja fleshlight?

Sustanooli sanoi:
Joo..vastasin tähän treadiin joskus kuukaus sitten (s.4 lukekaa huvikseen)Asenteessani on tullut ihan täysi muutos.En ois ikimaailmassa koskaan ikinä uskonut,että mulle käy näin.Olin jo silloin tavannut kyseisen naisen,mutta en vielä uskaltanut myöntää itselleni,että siitä voisi tulla mitään.Nyt olen rehellisesti sanottuna niin pätkähtänyt tähän ihmiseen,että jopa työntekoon on vaikea keskittyä ja paino on tippunut,kun ei oikein ruoka maistu.Hiljaa on menty ja pari kertaa viikossa nähty.Ikäero on aika suuri,7v.nuorempi minua,mutta toivon tosiaankin tästä tulevan jotain suurempaa.Nähtiin jännällä tavalla:olin baarissa melko kännissä etsien pää pyörien jotain hoitoa,kun sitten käännyin lähtekseni kävelemään niin varmaan ihan säpsähdin,kun se katsoi minua suoraan silmiin ihan läheltä.Ei juttu yhtä-äkkiä luistanutkaan tuttuun tyyliin,vaan melko änkytystä se varmaan oli.Muija oli selvinpäin liikenteessä ja ajeltiin autolla pari tuntia,juteltiin,jonka jälkeen mentiin minun luo ja juteltiin lähes koko yö ja nukahdettiin vierekkäin.Vieläkään lähes kaksi kuukautta tuosta hetkestä emme ole harrastaneet seksiä vaan yritetty tutustua toisiimme paremmin.Jaksan kyllä odottaakkin,koska tuntuu että se on sen arvoista.

:love:

Apina selässä jo toista vuotta eikä sieltä minnekään lähde vaikka kuinka yrittäisi hätistää pois...heikolta vaikuttaa vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuva kanssakäyminen noin yleisesti ottaen omalta kohdaltani, liityn myös hulkin&co ikuisten poikamiesten klubiin. Nyyh.

Ravintolasta. Jo pidemmän aikaa olimme tunteneet, aina vain kännäys reissujen merkissä. Tuolloin vain molemmat sattuivat olemaan selvinpäin, siitä se juttu sitten lähti kehittymään. :)

Nyt viesteistä rohkaistuneena päätin että tänä iltana annetaan apinalle kyytiä selässä, meni syteen tai saveen..
Bileissä viikonloppuna näin tytön ja katseita kyllä vaihdeltiin puolin ja toisin, itse "harmikseni" vain selvinpäin ja ku ujo olen niin en uskaltanut mennä juttelemaan.. :(
Mutta mutta, tänään etsin tyttösen kännykkänumeron ja kokeilen onneani..
Pidetään peukkuja ettei tule vastausta "sori, oon varattu"..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom