Joo..vastasin tähän treadiin joskus kuukaus sitten (s.4 lukekaa huvikseen)Asenteessani on tullut ihan täysi muutos.En ois ikimaailmassa koskaan ikinä uskonut,että mulle käy näin.Olin jo silloin tavannut kyseisen naisen,mutta en vielä uskaltanut myöntää itselleni,että siitä voisi tulla mitään.Nyt olen rehellisesti sanottuna niin pätkähtänyt tähän ihmiseen,että jopa työntekoon on vaikea keskittyä ja paino on tippunut,kun ei oikein ruoka maistu.Hiljaa on menty ja pari kertaa viikossa nähty.Ikäero on aika suuri,7v.nuorempi minua,mutta toivon tosiaankin tästä tulevan jotain suurempaa.Nähtiin jännällä tavalla:olin baarissa melko kännissä etsien pää pyörien jotain hoitoa,kun sitten käännyin lähtekseni kävelemään niin varmaan ihan säpsähdin,kun se katsoi minua suoraan silmiin ihan läheltä.Ei juttu yhtä-äkkiä luistanutkaan tuttuun tyyliin,vaan melko änkytystä se varmaan oli.Muija oli selvinpäin liikenteessä ja ajeltiin autolla pari tuntia,juteltiin,jonka jälkeen mentiin minun luo ja juteltiin lähes koko yö ja nukahdettiin vierekkäin.Vieläkään lähes kaksi kuukautta tuosta hetkestä emme ole harrastaneet seksiä vaan yritetty tutustua toisiimme paremmin.Jaksan kyllä odottaakkin,koska tuntuu että se on sen arvoista.