:thumbs:Hilarius sanoi:Pidetään peukkuja ettei tule vastausta "sori, oon varattu"..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:thumbs:Hilarius sanoi:Pidetään peukkuja ettei tule vastausta "sori, oon varattu"..
Fabien sanoi:eikä se pierukaan aamupalapöydässä ole kuin kevyt kaasupilvi rakkauden suihkukoneen moottorin uumenista
Fabien sanoi:Mustasukkaisuus ei olekaan mustasukkaisuutta, vaan syvää välittämistä
Fabien sanoi:Elämä muuttuu, ihminen ei. Tosin pikkuasiat saattavat muuttua, mutta ihminen on pohjimmiltaan aina samanlainen. Niin myös rakkaudessa. Roolin vetäminen rakkauden pulkkamäessä on ikuista jyrkkää ylämäkeä, jossa jalka lipeää yhden ainoan kerran, lopullisesti
osku sanoi:Tarkotatko että ihminen ei voi rakastua oikeasti kuin kerran?
Hilarius sanoi:Nonnii, kannattipa heittää apina selästä.. Ei tullu "sori, oon varattu" vastausta.. :thumbs: Ja tyttö sitten jopa vielä eilen illalla otti itse uudestaan yhteyttä.. Mutta kerto kyllä samalla että lähtee ens kesänä vuodeksi vaihtariksi.. :(
Eipäs passaa kuitenkaa nuolasta vielä..
pullea sanoi:Yhden löysin toisen kadotin,, Mä löysin oikean v1995, menetin hänet 1998. Sitten on ollut kaikenlaista, nyt avoliitossa, asuntolainaa ja kaikkee "kulissia".
Tiger Girl sanoi:Ois aivan mahtavaa rakentaa kestävää ja TERVETTÄ ihmissuhdetta sellaisen tervehenkisen ihmisen kanssa jolla ois terve itsetunto ja tahtois ymmärtää mua ja mun maailmankuvaa. Mä kyl tekisin aika paljon sellasen eteen.. Oon joskus aikoja sitten itsekin harrastanut yhden illan suhteita, muttei ne nykyisin sovi mun elämäntapaan enkä kyllä näe niissä mitään mieltä, en koe niitä hyväksi itselleni. Mut aito, terve ihmissuhde, se vasta ois jotain :