Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rakas löydetty jo vuosia sitten, ja menetetty (taas) myös... varmaankin lopullisesti tällä kertaa... vituttaa... ku on tämmönen vitun mustasukkanen ja ujo vitun paskapää saatana :wall:

Elämä muuttuu, ihminen ei. Tosin pikkuasiat saattavat muuttua, mutta ihminen on pohjimmiltaan aina samanlainen. Niin myös rakkaudessa. Roolin vetäminen rakkauden pulkkamäessä on ikuista jyrkkää ylämäkeä, jossa jalka lipeää yhden ainoan kerran, lopullisesti. Tämä alustus siksi, että jokaiselle meille on tarkoittettu sellainen sielunveli, joka ymmärtää juuri sinua niin hyvin, että voi olla täysin oma itsenä.

Mustasukkaisuus ei olekaan mustasukkaisuutta, vaan syvää välittämistä,halaus ei ole lääppimistä, eikä se pierukaan aamupalapöydässä ole kuin kevyt kaasupilvi rakkauden suihkukoneen moottorin uumenista. Tältä asiat alkavat tuntua, kun se ihka oikea löytyy. Omana itsenään oleminen ja toisen ymmärtäminen..siinä se on.

Ei siis masennuta, jos joku ymmärtää sinua jatkuvasti väärin, ja kun tuntuu,että kaikki asiat menevät väärin. Ehkä olet väärän ihmisen seurassa.

Hyvää alkavaa rakkauden kuuta jokaiselle sen tunnistavalle.

Koskettele toista, tunnustele itseäsi. :love:

Fabien sanoi:
Mustasukkaisuus ei olekaan mustasukkaisuutta, vaan syvää välittämistä

No jaa... monesti mustasukkaisuus kumpuaa kyllä ihmisten heikosta itsetunnosta/muusta epävarmuudesta. :rolleyes:

Fabien sanoi:
Elämä muuttuu, ihminen ei. Tosin pikkuasiat saattavat muuttua, mutta ihminen on pohjimmiltaan aina samanlainen. Niin myös rakkaudessa. Roolin vetäminen rakkauden pulkkamäessä on ikuista jyrkkää ylämäkeä, jossa jalka lipeää yhden ainoan kerran, lopullisesti

Tarkotatko että ihminen ei voi rakastua oikeasti kuin kerran?

osku sanoi:
Tarkotatko että ihminen ei voi rakastua oikeasti kuin kerran?

En. Ihminen ei muutu, siksi roolin vetäminen parisuhteessa on vähän kuin kakan pidättämistä: hetken aikaa voi taistella vastaan, mutta lopulta tärähtää ja kunnolla. Rakastua voi useamminkin, mutta suhteessa tuo roolin paljastuminen tapahtuu vain kerran.

Tunnista itsesi, niin voit tunnistaa rakkaudenkin. :haart:

Ennemmin mää pidätän sitä kakkaa sen aikaa että pääsen vessaan saakka,se kato tulee muuten housuun eikä se siinä ole se idea.

Oli marraskuinen ilta 2002 ja Mansen bodyclubin pikkujoulut. Minä, Titan (tunnetaan myös nimellä Iso-Mamba) ja Teppei "Mörrimöykky" Morimoto oltiin liuettu saunatiloista Tampereen yöelämään muita aikaisemmin ja oltiin päästy hyvään vauhtiin. Oli pirun hauskaa. Erinäisten välietappien kautta siinä sitten päädyttin Vanha Diiva-nimiseen paikkaan (nykyisin noissa tiloissa vaikuttaa Sedun The Club). Ovella meitä oli vastassa Perälän Samuli ja viime vuoden noviisiraskaan mestari Niko Koskinen. Sampalla ja Nikolla oli silloin kyltit rinnassa ja niinpä miehet ei valitettavasti päässeet mukaan hauskanpitoon. Nikon kanssa naurettiin jälkeenpäin, miten mä olin mm. väittänyt olevani Peter Pan ja osaavani lentää ja kun joku oli sitten pyytänyt näyttämään, miten lennetään, olin vastannut pokalla naamalla, että "no, en mä nyt tässä voi..." Joopa joo. :D

Kaikki hauska loppuu aikanaan ja niin loppui sekin ilta, Diiva meni kiinni. Huomasin kuitenkin Diivan ulkopuolella kauniin naisen, jolle kävin sitten toteamassa, että "sä oot hyvännäkönen, lähetsä mun kans kahville ens viikolla?" Sain vielä puhelinnumeronkin. :hyper: Ahtauduttiin sitten porukalla Nikon bemariin ja sain ko. naisen luokseni yökylään... ;) Kahville ei seuraavalla viikolla menty, mutta yhdessä ollaan ja avoliitossa eletään vieläkin!

No pakko nyt kertoa, että viime perjantaina tärppäs oikee kunnolla. Tyttö oli kyllä ihan jees blondiksi. Pitää nyt toivoa, että tästä tulee jotain.

Nonnii, kannattipa heittää apina selästä.. Ei tullu "sori, oon varattu" vastausta.. :thumbs: Ja tyttö sitten jopa vielä eilen illalla otti itse uudestaan yhteyttä.. Mutta kerto kyllä samalla että lähtee ens kesänä vuodeksi vaihtariksi.. :(
Eipäs passaa kuitenkaa nuolasta vielä..

Hilarius sanoi:
Nonnii, kannattipa heittää apina selästä.. Ei tullu "sori, oon varattu" vastausta.. :thumbs: Ja tyttö sitten jopa vielä eilen illalla otti itse uudestaan yhteyttä.. Mutta kerto kyllä samalla että lähtee ens kesänä vuodeksi vaihtariksi.. :(
Eipäs passaa kuitenkaa nuolasta vielä..

heihei nuaret miähet (ja miksei vanhemmatkin)! Älkää nyt niin perkeleesti suunnitelko kaikkea, puuhailkaa, touhuilkaa, säheltäkää ja miettikää joskus toiste sitä kesää!

Heh.. :) Kyllä tarkotus olikin touhuilla ja säheltää ja miettiä myöhemmin näitä asioita. Mutta eihän tätäkään nyt voi jättää ihan pois mielestä jos jotain vakavempaakin kehkeytyy.. Mutta kahtellaan.. :thumbs:

Yhden löysin toisen kadotin,, Mä löysin oikean v1995, menetin hänet 1998. Sitten on ollut kaikenlaista, nyt avoliitossa, asuntolainaa ja kaikkee "kulissia". :david: :david: :david: :david: :david:

pullea sanoi:
Yhden löysin toisen kadotin,, Mä löysin oikean v1995, menetin hänet 1998. Sitten on ollut kaikenlaista, nyt avoliitossa, asuntolainaa ja kaikkee "kulissia". :david: :david: :david: :david: :david:

Oletko onnellinen.Aidosti?

Tikrutytön ihmissuhteet

ööö..Tiikeri etsii sopivaa saalista, on vaan viime aikoina ollut aika autiot metsästysmaat...nälkä. :jahas:

For real, no onhan sitä ihmissuhdetta jos jonkinlaista tullut läpikoluttua, avioliitossakin käväisin. En tiedä, missä mennään vikaan kun oon huokutellut lähelleni vain henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa harjoittavia sekopäitä, psykoottisia, sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenemättömiä ym. marginaaliryhmien edustajia...ehkä mun otsassa lukee psykoottimagneetti - mielenhöiriöiset alistajat, tännepäin! Täytyykin käydä peilin edessä tarkistamassa :rolleyes: Mut onneks noista oon selvinny voittajana=hengissä - se mikä ei tapa, vahvistaa.

Ois aivan mahtavaa rakentaa kestävää ja TERVETTÄ ihmissuhdetta sellaisen tervehenkisen ihmisen kanssa jolla ois terve itsetunto ja tahtois ymmärtää mua ja mun maailmankuvaa. Mä kyl tekisin aika paljon sellasen eteen.. :worship: Oon joskus aikoja sitten itsekin harrastanut yhden illan suhteita, muttei ne nykyisin sovi mun elämäntapaan enkä kyllä näe niissä mitään mieltä, en koe niitä hyväksi itselleni. Mut aito, terve ihmissuhde, se vasta ois jotain :)

No, mä jään etsimään saalista ;)

Hengailen edelleen samaisen tytön kanssa, josta mainitsin reilu kuukausi sitten. Kaikin puolin menee ok, ainoat ongelmat on mun pään sisällä. :(

Tytöllä on ollut hiukan enemmän aiempia kumppaneita kuin mulla ja se on edelleenkin ihan hyvä kaveri muutaman exän kanssa (toisin kuin mä mun exien kanssa). Kavereita saa olla, ei siinä mitään, mutta mulla lienee sen verran heikko itsetunto etten ole vielä päässyt sinuiksi tuon kuvion kanssa. Johtunee siitä etten ole aiemmin seukannut samanlaisen henkilön kanssa. Tytsyni tekee myös aika paljon duunia koulun ohella (mikä ei sinänsä ole opiskelijalle tavatonta), mutta mä haluaisin ehkä nähdä sitä hiukan enemmän kuin mitä nyt nähdään. Tottumiskysymys siis tämäkin kun aiemmissa suhteissa muijat on soitellu riesaksikin asti (mutta jokin välimuoto olisi mukava).

Edellä mainittu vuodatus siis liittyy enemmän yhteisen ajan vähyyteen kuin ex-jätkäkavereihin.

Lähinnä kiinnostaisi tietää josko joillakin olisi vastaavia kokemuksia pidemmistä suhteista edellä mainittuun liittyen.

Olen jutellut kaikennäköistä tytön kanssa, mutten haluaisi alkaa vaikuttamaan liian mustasukkaiselta/takertuvalta, koska siitä ei tule kuin paskaa huuleen.

Uskoisin, että muakin tyydyttävä järjestely löytyy mitä enemmän se oppii luottamaan muhun. Lienee loogistakin, että sellainen henkilö jonka kanssa on asunut pidempään samassa kämpässä, on edelleenkin hyvä juttukaveri (mikäli ero ei ole ollut riitaisa). Tyttö sanoikin, että hänellä on sen takia monta miespuolista kaveria, koska tytöt tykkää puukottaa selkään helpommin (mikä sinällään pitää aika hyvin paikkaansa). Tokihan sillä tyttökavereitakin riittämiin on.

Tiger Girl sanoi:
Ois aivan mahtavaa rakentaa kestävää ja TERVETTÄ ihmissuhdetta sellaisen tervehenkisen ihmisen kanssa jolla ois terve itsetunto ja tahtois ymmärtää mua ja mun maailmankuvaa. Mä kyl tekisin aika paljon sellasen eteen.. :worship: Oon joskus aikoja sitten itsekin harrastanut yhden illan suhteita, muttei ne nykyisin sovi mun elämäntapaan enkä kyllä näe niissä mitään mieltä, en koe niitä hyväksi itselleni. Mut aito, terve ihmissuhde, se vasta ois jotain :

Mielenkiintoista. Tuntuu, kun tyhjäksi luulemastani makeispussista olisi löytynyt vielä yksi pehmeä hedelmänalle. Lupasin eilen elää täysillä ja mitään pelkäämättä..siispä Tiger Girl..haastan sut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom