ZannaZ sanoi::lol2:
WTF?
Niin, aika moni uros on lätkässä sinuun pakkiksella. :thumbs:
Ite olen kyllä varattu
[mod]Quotet kuntoon! t: Quote-keiju[/mod]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZannaZ sanoi::lol2:
WTF?
ei ei ei ihan naispuolinen mä oon ja hetero että en ZannaZiin sekaannu..yks toinenhan se kyseessä on ;)osku sanoi:Ai Zannaz?
Honey sanoi:Tämähän on ihan kuin minun elämästä. Paitsi, että viisi vuotta tuli elettyä (henkistä ja fyysistä väkivaltaa) sen kusipään kanssa ennenkuin uskalsin lähteä menemään. Kun sitten olin jo omassa kämpässä niin tämä yks päivä oli odottamassa rappukäytävässä kun tulen töistä kotiin ja tunkeutui asuntooni ja pahoinpiteli eteisessä ja vasta tuntien rukoilemisen (naama veressä) jälkeen hän suostui päästämään minut kämpästäni terveysasemalle. Tuloksena oli murtumia kasvoihin ja leikkaukseen.
Oikeutta käytiin vuoden eri oikeusasteissa ja jätkä sai 1 v ja 6 kk ehdollista. Tästä on nyt kaksi vuotta aikaa ja vielä käy pelko että se odottaa jossakin minua ja tekee sen mitä parisuhteen aikana usein uhkasi. Onneks se ei tiedä missä asun. Huippua on se, että jätkä ei käytä mitään päihteitä, luonnevika varmaan. Viimeseen asti se väitti mun kaatuneen rappukäytävässä, ei mitään vastuuta omista tekemisistä.
Muay sanoi:No, toivottavasti et menettänyt luottamustasi miehiin ihan kokonaan... tollaiset sekopäät edustaa kuiteskin aika pientä marginaalia.
Pikkaisen vaan tuota työpaikan/alan menetystä ihmettelen, kun en vastaavasta ole kuullut aiemmin... jopa poliisit on (ihmeellistä kyllä) saaneet jatkaa hommissaan tollaisten jälkeen, ainakin ne tapaukset mistä olen kuullut... minkä alan ihmisiä tämä äijä oikein oli?
Eetu3 sanoi:Päätinpä sitten minäkin avautua tähän keskusteluun. Sivuhuomautuksena todettakoon, että olen nainen vaikka nikistä voisi luulla toisin.
En ole löytänyt sitä oikeaa, mutta toivoa ei ole vielä menetetty .
Minusta on alkanut tuntua, että etsimääni miestä ei ole tai ainakin hän on erittäin harvinainen tapaus. Olen monesti ihmetellyt missä kaikki kivat miehet ovat. Baareissa tapaa kyllä miehiä, mutta tuntuu, että he ovat kiinnostuneita lähinnä toosastani... itse en harrasta yhden illan suhteita. En todellakaan usko, että pidän vaatimustasoani miehestä liian korkealla. Haluaisin löytää suhteen, joka pohjautuu muuhunkin kuin vain pelkkään seksiin. Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?
Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?
Eetu3 sanoi:Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?
reinhardt sanoi:hyvästä perseestäni
reinhardt sanoi:Mutta kieltäydyin luopumasta toivosta, että joskus tielle vielä sattuisi mies, joka ihan oikeasti välittää minusta eikä vaan hyvästä perseestäni.
EDIT: Tai sitten pääni sisältö vaan ei ole niin kiinnostavaa kuin luulen. :(
reinhardt sanoi:Tuollainen vaikutelma kieltämättä melko helposti tulee. En ole vielä päättänyt, kumpi ärsyttää minua enemmän, suoraan vonkaajat vai ne, jotka teeskentelevät olevansa kiinnostuneita siitäkin, mitä päässäni tapahtuu.
Eetu3 sanoi:Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?
Eetu3 sanoi:Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin??