Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noup, ei ole löytynyt ketään. Tosin en ole etsimässäkään ketään mutta jos kohdalle tulee niin rok! Toki sitä miettii yksinäisissä hetkissä, tuleeko joku kohdalla kuukauden, vuoden vai 10 vuoden päästä, vai tuleeko ollenkaan...

Mutta no, itse en ole aktiivinen ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen joten se mies joka kohdalleni tulee, saa olla melkoinen ritari että vie huomioni :rolleyes:

Mä tuun välillä hulluks yksinäisyyden kanssa, mutta siinähän tuun se ei ainakaan auta asiaa. Rakastettavan olosia naisia hyyyvin vähän. Löytyy kauniita ja fiksuja, mutta harva on kaunis, sulonen ja fiksu - siis rakastetava. :itku:

Honey sanoi:
Tämähän on ihan kuin minun elämästä. Paitsi, että viisi vuotta tuli elettyä (henkistä ja fyysistä väkivaltaa) sen kusipään kanssa ennenkuin uskalsin lähteä menemään. Kun sitten olin jo omassa kämpässä niin tämä yks päivä oli odottamassa rappukäytävässä kun tulen töistä kotiin ja tunkeutui asuntooni ja pahoinpiteli eteisessä ja vasta tuntien rukoilemisen (naama veressä) jälkeen hän suostui päästämään minut kämpästäni terveysasemalle. Tuloksena oli murtumia kasvoihin ja leikkaukseen.

Oikeutta käytiin vuoden eri oikeusasteissa ja jätkä sai 1 v ja 6 kk ehdollista. Tästä on nyt kaksi vuotta aikaa ja vielä käy pelko että se odottaa jossakin minua ja tekee sen mitä parisuhteen aikana usein uhkasi. Onneks se ei tiedä missä asun. Huippua on se, että jätkä ei käytä mitään päihteitä, luonnevika varmaan. Viimeseen asti se väitti mun kaatuneen rappukäytävässä, ei mitään vastuuta omista tekemisistä.

Jep, seurustellessa ei koskaan koskenut, vaikka kuinka oli mustasukkainen.
Oli taas onkinut mun uuden puhelinnumeron tietoonsa, vittu.. :wall: Varovainen saa olla edelleenkin. Itse selvisin loppujen lopuksi helpolla murtumien suhteen, vasemmassa poskessa ollut isohko haava vaan liimattiin kasaan, arpi peittyy pitkien hiuksien taakse melko hyvin.
Eniten hirvittää se mitä ko. henkilö tekee jos uuden miehen itselleni satun löytämään..

Muay sanoi:
No, toivottavasti et menettänyt luottamustasi miehiin ihan kokonaan... tollaiset sekopäät edustaa kuiteskin aika pientä marginaalia.

Pikkaisen vaan tuota työpaikan/alan menetystä ihmettelen, kun en vastaavasta ole kuullut aiemmin... jopa poliisit on (ihmeellistä kyllä) saaneet jatkaa hommissaan tollaisten jälkeen, ainakin ne tapaukset mistä olen kuullut... minkä alan ihmisiä tämä äijä oikein oli?

Mikä luottamus? :evil: :D
No joo, oli huono juttu tuo..
En minä yleistä kaikkia miehiä samanlaisiksi sekopäiksi, mutta pakko myöntää että sen verran kipeää teki, että vähän varovaisempi olen.

Tuo on pitkä juttu, mutta oltiin saman firman palveluksessa silloin.

EDIT Törmäsin muuten ihan mukavaan mieheen viikolla baarissa, saa nyt nähdä.. Josko vaikka ja silleen.. :love:

Kyllä taas vetää hiljaiseksi... En vaan jaksa ymmärtää, että mistä näitä puolisoaan/rakastaan pahoinpiteleviä kusipäitä oikein sikiää. Täysin käsittämätöntä, en vaan ymmärrä. Ei auta muu kuin hiljaa mielessään toivoa, että vastaavaa ei enää samoille ihmisille sattuisi, väkivalta tuskin ikinä loppuu kokonaan.

Itse en voisi koskaan kuvitella lyöväni itselleni rakasta, enhän lyö ketään muutakaan.

Parempaa tulevaisuutta odotellessa...

Uhri on jo valittu, harrastaa voimannostoa. Vielä kun uskaltaisi mennä puheille, kun ottaa huomioon sen, että millaset ovat olleet jätkän entiset likkakaverit: blondeja ja nättejä... Voihan nakki

Päätinpä sitten minäkin avautua tähän keskusteluun. Sivuhuomautuksena todettakoon, että olen nainen vaikka nikistä voisi luulla toisin.
En ole löytänyt sitä oikeaa, mutta toivoa ei ole vielä menetetty :).

Minusta on alkanut tuntua, että etsimääni miestä ei ole tai ainakin hän on erittäin harvinainen tapaus. Olen monesti ihmetellyt missä kaikki kivat miehet ovat. Baareissa tapaa kyllä miehiä, mutta tuntuu, että he ovat kiinnostuneita lähinnä toosastani... itse en harrasta yhden illan suhteita. En todellakaan usko, että pidän vaatimustasoani miehestä liian korkealla. Haluaisin löytää suhteen, joka pohjautuu muuhunkin kuin vain pelkkään seksiin. Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?

Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?

Vastaan tähän threadiin uudestaan...

Näillä näkymin löyty baarista joku aika sitten. Kaunis, fiksu, urheilullinen ja huumorintajuinen eli juuri sellainen mitä olen hakenut.

Tutustumisprosessi on kuitenkin vielä kesken ja näin ollen ei tiedä vielä mitä tuleman pitää. Tyttönen tuntuu lisäksi haluavan tutustua todella hyvin ennen kuin päästää ketään todella lähelleen. Tuntuisi siten että on tosissaan liikkeellä.

Hyvät merkit on ainakin ilmassa tällä kertaa.

Baarista, nykyisn vaimoni
whisper.gif

Eetu3 sanoi:
Päätinpä sitten minäkin avautua tähän keskusteluun. Sivuhuomautuksena todettakoon, että olen nainen vaikka nikistä voisi luulla toisin.
En ole löytänyt sitä oikeaa, mutta toivoa ei ole vielä menetetty :).

Minusta on alkanut tuntua, että etsimääni miestä ei ole tai ainakin hän on erittäin harvinainen tapaus. Olen monesti ihmetellyt missä kaikki kivat miehet ovat. Baareissa tapaa kyllä miehiä, mutta tuntuu, että he ovat kiinnostuneita lähinnä toosastani... itse en harrasta yhden illan suhteita. En todellakaan usko, että pidän vaatimustasoani miehestä liian korkealla. Haluaisin löytää suhteen, joka pohjautuu muuhunkin kuin vain pelkkään seksiin. Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?

Kuinka moni mies täällä myöntää treenaavansa pääasiassa saadakseen kunnioitusta muilta miehiltä ja helpottaakseen pimpsan saantia?

Baari ei taida olla se paras paikka etsimiseen, siellä kun ainoa ajatus miehillä on yleensä pimpsa. En tosin sano ettei sieltäkin löytäisi, mutta tuuria tarttee.

No minä en ainakaan myönnä, mulla on aivan eri syyt treenata.

Ai niin, mut löytää kotoa, salilta, tai tatamilta:)

Eetu3 sanoi:
Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin?

Tuollainen vaikutelma kieltämättä melko helposti tulee. En ole vielä päättänyt, kumpi ärsyttää minua enemmän, suoraan vonkaajat vai ne, jotka teeskentelevät olevansa kiinnostuneita siitäkin, mitä päässäni tapahtuu.

Muutenkin postauksesi olisi voinut olla minun näppiksestäni. Tuntuuko sinustakin, että olet nelikulmainen palikka ja kaikki reiät on pyöreitä? :rolleyes: Ainakin parisuhdejutuissa.

Mutta kieltäydyin luopumasta toivosta, että joskus tielle vielä sattuisi mies, joka ihan oikeasti välittää minusta eikä vaan hyvästä perseestäni.

EDIT: Tai sitten pääni sisältö vaan ei ole niin kiinnostavaa kuin luulen. :(

Viimeksi muokattu:
reinhardt sanoi:
Mutta kieltäydyin luopumasta toivosta, että joskus tielle vielä sattuisi mies, joka ihan oikeasti välittää minusta eikä vaan hyvästä perseestäni.

EDIT: Tai sitten pääni sisältö vaan ei ole niin kiinnostavaa kuin luulen. :(

Tai sitten sinulla on liian hyvä perse :kuola: viitaten tuonne liian kaunis tai liian älykäs -aiheeseen :D

lyhyesti. :hyper: rakkaus => avioliitto => :wall: =>ero :itku:
aikansa :evil: => :kippis1: ½puolirakkaus??? => avoliitto => mukula :worship: => ero :wall:
nykyään :wanha: :kippis1: :urjo:

juu ja banniin jos on liikaa hjymiöööitää

reinhardt sanoi:
Tuollainen vaikutelma kieltämättä melko helposti tulee. En ole vielä päättänyt, kumpi ärsyttää minua enemmän, suoraan vonkaajat vai ne, jotka teeskentelevät olevansa kiinnostuneita siitäkin, mitä päässäni tapahtuu.

juu, itse kyllä erotan toisistaan panot ja muut. Eli sanon kyllä tytsille suoraan esim. baarissa mikä on sitten meno. Jos pannaan, niin pannan, that's it. Ei sen kummempaa. Toisaalta sitten olen tälläkin hetkellä tavannut pari likkaa kenen kanssa oon käynyt deiteillä jne. Eikä nää sitten ole mitään "hoitoja", vaan ehkä jotain vakavempaa. Katsotaan-katsotaan..
Mutta siis pointtini on se, että kyllä mun mielestä sekä naisten, että miesten on hyvä tehdä selväksi, että missä mennään. En myöskään tajua "vonkaamista", eli jos kerran jompi kumpi ei ole kiinnostunut vaikka sänkyyn hyppäämisestä, niin mitä vi**ua sitä vonkaamaan?
Eli jos ei etsitä yöseuraa enempää, niin turha siinä on käydä mitään lässyttämään ja teeskentelemään. Kyllä nykyaikana noi naisihmiset ovat sen verran fiksuja/avoimia/itsenäisiä, että ei niille tarvii mitään selitellä.
Tai no ainakaan itse en selittele ja hyvin näyttää toimivan.
..niin ja kyllä sieltä baareistakin ihan vakavaa seuraa voi löytyä ja on löytynytkin. Älä anna periksi :thumbs:

Eetu3 sanoi:

Okei...myönnetään, että parantunut "pimpsan" saanti on ihan hyvä motivaattori kuntoiluharrastukseen. Mutta koska työssäni rasittuvat lähinnä vain istumalihakset, on se myös oman fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin kannalta järkevää.

Eetu3 sanoi:
Pikkuhiljaa on alkanut tuntua siltä, että miesten elämä pyörii lähinnä seksin ympärillä. Onko todella näin??

Onhan se seksi tärkeä asia, ei voi kieltää. Mutta onhan sitä paljon muutakin, sitä ei vaan välttämättä huomaa. Ei ainakaan baarissa.

Siitä nyt kuitenkin on hyvä lähteä, että jos haluan nauttia hyvästä seurasta tai purkaa murheita, niin sitä varten on jo olemassa ystävät/sukulaiset. Ja jos sitä alkaa lähestymään jotain ventovierasta naista, niin saattaahan sitä jotain muutakin olla mielessä, kuin ihan muuten vaan tutustuminen seuran vuoksi. Niin se vaan menee. :rolleyes:

Kun olin pieni ja viaton (5 V sitten), niin menin aina baariin sillä mielellä, että:
A) jospa täältä löytäisi tyttöystävän, jonkun ihanan ihmisen
B) ehkä sen jälkeen voisi tehdä sitäkin, kun on tutustunut paremmin

Noh...joskus löytyi jotain, mutta useimmiten on vain tullut turpaan ja joutunut pettymään..

josta päädytään siihen, että kun nykyään menee baariin tutka päällä, niin asenne on enemmänkin:
A) jospa saisi jonkun kaadettua
B) ehkä sitten voisi tutustua paremmin (jos jaksaa/huvittaa)

Ja jotta eikuitenkaan ihan liian kyyniseksi heittäydytä, niin tapasin kuukausi sitten tosi ihanan tytön, pitää kattella kuin homma etenee... :love:

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni... Tässä threadissa vissiin saa lässyttää oikein luvan kanssa?

Herra Oikea löytyi 6 vuotta sitten. Nähtiin sivunmennen toisiamme ravintolassa (jossa hän oli töissä) ja kaupassa (jossa minä olin töissä) ja sitten tietenkin siinä baarissa, jossa molemmat kävimme. Siinä juteltuamme sovimme treffit seuraavalle viikolle (huom. ei siis heti sänkyyn :thumbs: ) ja sillä tiellä ollaan. Vasta tuli 5 avioliittovuotta täyteen ja kaksi leikki-ikäistä lasta temmeltää. Ilman kriisiä ei olla selvitty mutta mikä ei tapa se vahvistaa - siksi kai uskallan sanoa löytäneeni Sen Oikean.

Kehaisempa vielä, että mieheni ei juo, lyö eikä katso tv:stä urheilua. Muuten pitää kunnostaan huolta, omistautuu lapsille ja minulle, on juoksunsa juossut, aikuinen mies, tienaa leivän kotiin sekä ennen kaikkea kestää ja jaksaa tätä minun fitness-harrastustani... :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom