Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
123jippo sanoi:
Huumorillahan tuo Fabien noita selvästi kirjoittelee. Jäbä on takuuvarmasti itsekin nauranut kippurassa noita satuja runoillessaan. Tämä on semmonen aikuisten satu ketju, jossa puhutaan niistä "oikeista" ja "rakkaudesta" pilke silmäkulmassa. Karumpaa todellisuutta löytää halutessaan vaikka tuosta "Iskuyritykset salilla" ketjusta. Hanun postauksesta poimittua: "Mutta aina ei kysyntä ja tarjonta kohtaa, joten useimmiten miehille riittää se, että naisella on vittu, ja se antaa räplätä sitä." Mukavaa viikonloppua kaikille! :D

Nämä asiat ilmeisesti ovat sinulle satua, ja ei tarvi kummoinen ennustaja olla, kun sinun ihmissuhteita pohtii...mutta kuten jo niiin monta kertaa aiemmin todettua, nämä tekstit ovat minua herkimmillään, huumorin hellässä syleilyssä toki. Ei pidä 123jippo suuttua, jos omalla kohdallasi ihmissuhteidesi parasta antia on se emättimen räplääminen..materia ei kaikkia aisteja tyydytä. Hyvää viikonloppua myös sinulle, veli-pakkislainen. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ironchef sanoi:
No ehkä mä vaan pidän naisista jotka ei tykkää lässytyksestä.

Juu, noinhan sinä kuvittelet, kunnes tapaat moisen naisen.

Erittäin kuvaava otos Neen elämästä:

Unelmien Prinssi: "Sä et koskaan puhu sun tunteista!"
Nee: "Mutta eikös tää asia ole jo kerran käsitelty?"

Olen siis avioliitossa kertaalleen piipahtanut yksineläjä, joka toisinaan tuumeksii, josko Se Oikea joskus tulisi kotiovelta asti hakemaan. Pöh, elämä on ihan mukavaa näinkin. Välillä hairahtuu virittämään, kunnes toteaa, ettei tästäkään mitään tule.

Mitä tulee väkivaltaan parisuhteessa ja naisen (miksei miehenkin) sitkistelyyn sellaisessa tilanteessa ... juu, kyllähän se oudolta saattaa äkkiä ajateltuna vaikuttaa normaalilla itsetunnolla varustetusta ihmisestä. Täytyy kuitenkin muistaa, että väkivalta useinkin alkaa henkisenä - toinen ihminen nujerretaan, alistetaan ja poljetaan maahan. Sen jälkeen tämä häiriintynyt puolisko etenee asteen verran ja siirtyy käyttämään fyysistä väkivaltaa. Uhri uskoo itse aiheuttaneensa tilanteen ja/tai ainoan parannuskeinon toisen säälittävään tilaan olevan jaksamisen ja jatkamisen siinä helvetillisessä (molemminpuolisessa) riippuvuussuhteessa. "Ei se oikeasti mua vihaa, eikä halua lyödä. Ei se olisi lyönyt, jos mä en olisi nalkuttanut. Se on kuitenkin niin hyvä isä/äiti." On tosi kunnioitettavaa, että jotkut pystyvät lopulta kiskoutumaan irti tällaisesta suhteesta.

Nee sanoi:
Juu, noinhan sinä kuvittelet, kunnes tapaat moisen naisen...

Tavattu, seurusteltu, asuttu, erottu.

Nee sanoi:
Olen siis av(i)oliitossa kertaalleen piipahtanut yksineläjä, joka toisinaan tuumeksii, josko Se Oikea joskus tulisi kotiovelta asti hakemaan. Pöh, elämä on ihan mukavaa näinkin. Välillä hairahtuu virittämään, kunnes toteaa, ettei tästäkään mitään tule.

Aika samoilla linjoilla.

Hulkki sanoi:
Heiheihei... Eipäs nyt kaunistella totuutta, oikea termi on synnynnäinen vanhapoika! :D

Samoin. Kenties housujeni jalkovälin kohdalla lukee "Poikamies jo kolmannessa polvessa, käsittele varoen." En vain itse huomaa sitä...
Tässä kesällä juuri oli hyvän ystävän häät ja morsian siellä sitten kerto, että miten tämä sulho sitten sai hänet houkuteltua "valkoisen ratsunsa" selkään.
Tavattuaan tämän naisein niin sulho oli kysynyt "Rakastutaanko?"
Otan kokeiluun.

Haffey sanoi:
"Rakastutaanko?"

Erittäin hyvä alkulinjaus! Sen seuraavan aamun momentumia välttääkseen, en suosittelisi tätä repliikkiä yhden yön ihmettä hakevalle. Siinä tapauksessa jos puhutaan tuhannen ja yhden yön- tilanteesta, tuo on mitä mainioin!

On myös tilanteita, jolloin vastakkainen sukupuoli saattaa kuvainnollisesti heitää jääveden niskaan sanomalla : "sori, olen varattu". Noh, siinä vaiheessa kannattaa henkilölle tehdä selväksi onko hän vain varattu jollekkin, vai onko kyseessä ihan oikea seurustelu-suhde? Näillä kahdella on niin jo niin vissi ero, että siihen ongenkoukkuun kannattaa paatuneemmankin kalastajapojan/tytön tarttua. Aina silloin tällöin koho keikkuu ja voi katsoa mitä onkeen mahtaisikaan tarttua..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fabien sanoi:
Nämä asiat ilmeisesti ovat sinulle satua...

No elähän nyt. Kyllä nuo sun juttusi on tähän asti hymyilyttänyt ihan enimmäkseen positiivisessa mielessä. Jatka toki minun puolestani samalla huumoripitoisella herkällä linjalla. Ja se mun todellisuus on tietysti jossain tuon postauksen edellisen karun lauseen ja kaikkien näiden runojen siirapin välimaastossa, mutta älä anna tämän pilata kirjoitteluasi. Ei se että itse näkee asiat eri tavalla ja tuo sen julki ole vielä kritiikkiä. Eli aika satua on mulle mutta jos sulle tuo on todellisuutta niin eihän siinä mitään. :)

Fabien sanoi:
Erittäin hyvä alkulinjaus! Sen seuraavan aamun momentumia välttääkseen, en suosittelisi tätä repliikkiä yhden yön ihmettä hakevalle. Siinä tapauksessa jos puhutaan tuhannen ja yhden yön- tilanteesta, tuo on mitä mainioin!

On myös tilanteita, jolloin vastakkainen sukupuoli saattaa kuvainnollisesti heitää jääveden niskaan sanomalla : "sori, olen varattu". Noh, siinä vaiheessa kannattaa henkilölle tehdä selväksi onko hän vain varattu jollekkin, vai onko kyseessä ihan oikea seurustelu-suhde? Näillä kahdella on niin jo niin vissi ero, että siihen ongenkoukkuun kannattaa paatuneemmankin kalastajapojan/tytön tarttua. Aina silloin tällöin koho keikkuu ja voi katsoa mitä onkeen mahtaisikaan tarttua..
Nyt on kyllä faabion koho ihan päin vittua! Eikös sulla ollu eka se mielipide, että varatuille ei saa puhua. Tai siis jos esim. joku "ahdistelis" sun muijaa verbaalisesti, vaikka tämä olisi ilmoittanutkin olevansa parisuhteessaeläjä, niin sinä et sitä sulattaisi. Näinhän sä annoit ymmärtää tredin alkuvaiheilla.

Eli jätetäämpäs pojat ne kohot rauhaa, ettei mee siimat solmuun! ;)

moppe sanoi:
Nyt on kyllä faabion koho ihan päin vittua! Eikös sulla ollu eka se mielipide, että varatuille ei saa puhua. Tai siis jos esim. joku "ahdistelis" sun muijaa verbaalisesti, vaikka tämä olisi ilmoittanutkin olevansa parisuhteessaeläjä, niin sinä et sitä sulattaisi. Näinhän sä annoit ymmärtää tredin alkuvaiheilla.

Eli jätetäämpäs pojat ne kohot rauhaa, ettei mee siimat solmuun! ;)

Selvennetään, ettei yöunet mene.

Varattu-status: Ihminen, jolla on jotain jonkun kanssa. Ei kuitenkaan elämää suurempia sitoumuksia suuntaan jos toiseen, kummankaan osapuolen taholta.Kahviseura, tunnustelu sekä pähkäily kuuluvat tämän statuksen kantajaan.

Seurustelen-status: Ihminen, joka elää parisuhteessa.Sitoutunut yhteen henkilöön, jonka kanssa yhteiselo tuntuu makoisalta ja miellyttävältä. Tämän statuksen ilmoitettuaan, tulisi sinkku-henkilön kunnioittaa tätä ja jatkaa vakavan seuran etsimistä seuraavan kulman takaa.

Amorin tähdätessä, antaudu.

Mike ja muut modet!
Ehdottomasti pystyyn "Dr.Love" Fabienin Q&A palsta.
Fabien -Amorin asialla since 1982

Fabien sanoi:
Selvennetään, ettei yöunet mene.

Varattu-status: Ihminen, jolla on jotain jonkun kanssa. Ei kuitenkaan elämää suurempia sitoumuksia suuntaan jos toiseen, kummankaan osapuolen taholta.Kahviseura, tunnustelu sekä pähkäily kuuluvat tämän statuksen kantajaan.

Seurustelen-status: Ihminen, joka elää parisuhteessa.Sitoutunut yhteen henkilöön, jonka kanssa yhteiselo tuntuu makoisalta ja miellyttävältä. Tämän statuksen ilmoitettuaan, tulisi sinkku-henkilön kunnioittaa tätä ja jatkaa vakavan seuran etsimistä seuraavan kulman takaa.

Amorin tähdätessä, antaudu.
Millähän sinä tämän statuksen erotat kun baarissa törmäät naiseen? Niin, juttelemalla mukavia suunnilleen koko illan, ja juuri sitä sinä jyrkästi paheksuit threadin alussa?

XXL sanoi:
Millähän sinä tämän statuksen erotat kun baarissa törmäät naiseen? Niin, juttelemalla mukavia suunnilleen koko illan, ja juuri sitä sinä jyrkästi paheksuit threadin alussa?

Edelleen painotan lemmen leikkikentille mieliviä käyttämään myös järkeä. Tunteiden vesiliukumäessä liuku loppuu lyhyeen, ellei järki ole mukana touhussa. Itse suosin tässä ns. "aakkosmenetelmää": Useimmissa tapauksissa nainen/mies viestittää tavalla tai toisella, onko hän a)vapaa, b) varattu, c)seurusteleeko hän vai d) hän ei ole vaan kiinnostunut sinusta. Mukavia kannattaa jutella vasta siinä vaiheessa kun selvität mille askelmalle kiinnostuksesi kohde sijoittuu parisuhteen portaikossa(ABCD). Jos kohteesi on portaikkovälillä A-B, on aika toimia tunteiden vaatimalla tavalla. Jos portaikosta tärähtää jotain väliltä C-D, on mukavat jutustelut parempi unohtaa ja säästää sitä parasta säkeistöäsi lemmensinfoniassa paremmin portaikossa sijouttuvalle henkilölle.

Portaissa moni väsyy, mutta rakkauden hissi ei vie koskaan perille.

SniffDaddy sanoi:
Hanni, tule ja tarjoa Faabiolle, rakkauden sapelinheiluttajalle, lämmin ja isällinen virtuaalifistaus. Voit käyttää myös atrainta.

Ei mielellään, veli Pakkotoiston.

Vielä etsitään, ei oo löytyny sitä oikeata eikä edes sitä väärääkään. Just äsken sain pakit oikein kivalta tytöltä eli ei pitäis ainakaan yrityksen puutteeseen homma kaatua :(. Luotan kyllä edelleen siihen että joku päivä se "oikea" löytyy, tai ainakin sopiva ehdokas...

Oikea nainen on löytymättä...elämä on tällä hetkellä niin kiireistä duunien ja salin ym kanssa, että en sitä oikeaa etsi.
Tulee sitten vastaan töissä, salilla, kaupungilla... Toisaalta rakastuttuaan sitä löytäisi varmasti aikaa sille rakkaallekin, ja osaisi vähentää duunia.

Richard75 sanoi:
Tulee sitten vastaan töissä, salilla, kaupungilla... Toisaalta rakastuttuaan sitä löytäisi varmasti aikaa sille rakkaallekin, ja osaisi vähentää duunia.

Hieno vastaus varmasti hienolta ihmiseltä. On totta, ettei rakkaus tule kello kaulassa, vaan hiljaa lemmenkipeän luokse hiipien. Ja sitten kellot jo soivatkin. Syksy on kyllä hienoa aikaa. Suosittelen jokaiselle pistäytymistä alastoman luonnon keskelle ja kuuntelemaan omaa sydäntään ja haaveitaan kaiken tämän maallisen kiireen ja meuhkaamisen keskellä.

Fabien sanoi:
Suosittelen jokaiselle pistäytymistä alastoman luonnon keskelle ja kuuntelemaan omaa sydäntään ja haaveitaan kaiken tämän maallisen kiireen ja meuhkaamisen keskellä.

No ei niitä muijia nyt metästä löydä!

osku sanoi:
No ei niitä muijia nyt metästä löydä!

Olet oikeassa, mutta entäpä jos pienellä rauhoittumisella syksyisen ympäristön keskellä löydät itsesi? Mikä sen mukavampaa naiselle, kun hyvässä henkisessä tasapainossa oleva mies. Siinä ei naisenkaan tarvitse hammassuojia toivoa joululahjaksi.

Löydä itsesi, niin löydät rakkauden.

...Tämä keskustelu on herättänyt ajatuksia yhdessä jos toisessakin, myös minussa. Joten oma korsi kekoon tulee tässä:

Olen sanonut tämän jo aiemmin, mutta sanon taas: Älkää hyvät ihmiset jättäkö tilaisuutta käyttämättä, jos teille rakkauden pelikentällä sellaista tarjotaan. Tiedän, että moni haluaa suojella itseään, pettymyksiä kun on kuulemma liikaa taustalla. Vaan kuinka voisi kokea jotain muuta kuin pettymyksen, jos ei anna itselleen siihen mahdollisuutta? Ihmissuhteissa on aina riskinsä, toisaalta riskin vastapainona on se voiton mahdollisuus...

...Tiedän itse kokemuksesta, että jossain vaiheessa alkaa usko loppua, sitä "oikeaa" ei vaan tahdo löytyä. Jaksamisella ja itsensä likoon laittamalla kaikki on kuitenkin mahdollista. Olkaa aitoja, aitous on valttia ihmissuhteissa. Vain aitoa ihmistä voi rakastaa aidosti...

... Itse en jää jumittamaan jos sitä kipinää ei jonkun kanssa syty. En usko, että pystyisin ikinä seurustelemaan jonkun kanssa sellaisen "no joo, onhan tää ny ihan kivaa kai"-vaiheen jälkeen. Se on joko tai. Kertarysäyksellä metrin :haart:-halko otsaan tai sitten etsimään seuraavaa.

Isompikin mies menee aivan sekaisin, kun se metrinen halko sieltä otsaa kopsahtaa. Tämän tiedän kokemuksesta, huh sitä tunnetta. Suusta tulee höpojä juttuja ja mies säteilee kuin Tsernobylin ydinreaktori konsanaan. Tuskin mikään tuntuu paremmalta.

... Tämän postin pointti oli tiivistettynä se, että antakaa itsellenne ja toisillenne mahdollisuus. Unohtakaa se kyynisyys ja suojakuori, olkaa avoimia ja suhtautukaa elämään positiivisesti.

Kaikille lykkyä tykö :haart:-asioissa, maailma on ihmeellinen.

:nolo:

Sumu sanoi:
...Tämä keskustelu on herättänyt ajatuksia yhdessä jos toisessakin, myös minussa. Joten oma korsi kekoon tulee tässä:
.
.
.
Kaikille lykkyä tykö :haart:-asioissa, maailma on ihmeellinen.

:nolo:

Tähän tunteiden sulosointuun on helppo yhtyä. Nimimerkistäsi huolimatta en usko, että noin kirkkailla ajatuksillasi kuljet rakkauden labyrintissa sumun saartamana, päinvastoin. Juuri tuollaisella ajatusmaailmalla vältetään ajautuminen lemmen rosvosektorille, jossa kyyniset ihmiset omaa onnenpyöräänsä pyörittelevät.

Rakkaus. Paljon se vaatii, paljon se antaa. Vaan ei ota, koska rakkaus ei ole itsekäs. :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom