Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Dragon sanoi:
Fabion, sinä suuri rokokoo-romantiikan rauhallinen ritari, olet todellakin ansainnut Pakkotoiston Tommy Taberman -jaoston Trasselipalkinnon. Huumoripitoisista ja samalla asiallisista lauseista. :)

* Dragon luovuttaa palkinnon Fabionille

Olkoot rakkaus aina sydämissämme. :haart:

Se, että tiedän osaavani rakastaa ja teen jonkun tytön todella onnelliseksi on minulle suurin palkinto, jonka voin rakkauden gaala-illassa saada. Kun on sinut itsensä kanssa ja tietää mihin pystyy ja ei pysty, niin asiat tuntuvat helpoilta. Näin myös ihmissuhteiden pyörteissä. Tietää mitä haluaa ja tarvitsee.Ei enempää, ei vähempää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
XXL sanoi:
Tätä mä hain takaa. Vaikka Fabien on hetero ja runosuoni sykkii, ei tälläinen rakkauslööperi välttämättä vetoa heteronaiseen.

Nyt voit päättää huiman takaa-ajosi. Luuletko oikeasti, että näinkin suuria asioita, kuin rakkaus jauhaisin kaikille vähänkin mielenkiintoisille naisille? En ole ollut, enkä tule koskaan olemaan mikään lemmen yli-pappi. Osaltaan rakkaus on lööperiä ja liika lööperi tappaa talossa ja puutarhassa. Näissä teksteissäni on huumorin kukka ja rakkauden siemen itämässä, olkoon siis niin.

XXL sanoi:
Tätä mä hain takaa. Vaikka Fabien on hetero ja runosuoni sykkii, ei tälläinen rakkauslööperi välttämättä vetoa heteronaiseen.
Mutta miettikäämme nyt yhdessä, onko Fabien vetoamassa naisiin vaiko meihin pakkislaisiin miekkosiin?

Anyways, Dragonin jakama Tabermann-palkinto meni tasan tarkkaan oikeaan osoitteeseen, pidä toi Fabien!

Mike sanoi:
Mutta miettikäämme nyt yhdessä, onko Fabien vetoamassa naisiin vaiko meihin pakkislaisiin miekkosiin?

Tiedä vetoamisesta, mutta ajattelmisen aihetta tämä threadi on antanut itsellekkin. Pirun moni sitä rakkautta vaan haluaa. Osalle se on lässyn lässyä, mutta ehkäpä nekin epäilevät tuomaat miettivät syys-sateen keskellä, että mielellään sitä tämän pienen sateenvarjon antaisin suloisen tytön olkapäille ja itse olisin sateen piiskattavana - jos se tyttö vain siinä vieressä olisi. :love:

Fabien sanoi:
Tiedä vetoamisesta, mutta ajattelmisen aihetta tämä threadi on antanut itsellekkin. Pirun moni sitä rakkautta vaan haluaa. Osalle se on lässyn lässyä, mutta ehkäpä nekin epäilevät tuomaat miettivät syys-sateen keskellä, että mielellään sitä tämän pienen sateenvarjon antaisin suloisen tytön olkapäille ja itse olisin sateen piiskattavana - jos se tyttö vain siinä vieressä olisi. :love:
Syksy on hands down romanttisin vuodenaika. Kuiva syysilma, lehdet maassa ja rauhallinen sunnuntaipäivä tyttökaverin kanssa. Jossain kivassa kahvilassa kahvia hörppiessä voisin sanoa olevani kohtuu tyytyväinen.

Fabien sanoi:
Joo joo, mutta miksäkäs sitä tuhlata energiaa pakkilaisten äijien naurattamiseen netti areenoilla?? Netti ja rakkaus sopii yhtä hyvin yhteen kuin suola ja sokeri.

Plus noi valitukset "jos se vain siinä olisi" kannattaa kyllä pyyhkiä maton alle ja nuo itse uhraukset sateen piiskattavana kannattaa pyyhkiä maton alle.

MUtta kyllä se siitä... Kun tarpeeksi kauan: :wall:

Fabien sanoi:
Siis kyllähän rakkaus on jees ja sitä löytyy itseltäkin, mutta kun aletaan puhumaan sykkivistä vaaleanpunaisista hattaroista, ei se mahdu minun sielunelämään. Ajattelin siis että ehkä Fabien on nerokas naistenmies ja runot olisi loistavaa materiaalia vokottelussa. Mutta jos se ei sitäkään ole, jää hyöty minun kohdalta vähäiseksi.

Mike sanoi:
Syksy on hands down romanttisin vuodenaika.

Allekirjoitan! :)

Demoritus sanoi:
Joo joo, mutta miksäkäs sitä tuhlata energiaa pakkilaisten äijien naurattamiseen netti areenoilla?? Netti ja rakkaus sopii yhtä hyvin yhteen kuin suola ja sokeri.

Plus noi valitukset "jos se vain siinä olisi" kannattaa kyllä pyyhkiä maton alle ja nuo itse uhraukset sateen piiskattavana kannattaa pyyhkiä maton alle.

MUtta kyllä se siitä... Kun tarpeeksi kauan :wall:

En tod. allekirjoita, en tiedä mikä sinut, Demoritus, on näin pahasti katkeroittanut, mutta toden totta toivon etten ikupäivänä kuunakullan valkiana tulisi puoleksikaan näin kyyniseksi. Eipä taida tosin olla pelkoa kyllä... :ikiromantikko: :love:

En tieda romantiikasta, mutta kevat on minulle parasta aikaa. Sillon tuntuu etta ei ookkaan sellasta tyttoa jolle en antaisi ki....siis kukkia. ;)

Voima sanoi:
En tieda romantiikasta, mutta kevat on minulle parasta aikaa. Sillon tuntuu etta ei ookkaan sellasta tyttoa jolle en antaisi ki....siis kukkia. ;)
Kyllä nyt pitää korjata. Kyllä se on niin, että naiset rulettavat tässä maailmassa, pimpsalla on vaikutettu moneen asiaan ja sen edessä miehet on kauraa. Miehet SAAVAT, eivät anna, naiset taas päinvastoin.

XXL sanoi:
Siis kyllähän rakkaus on jees ja sitä löytyy itseltäkin, mutta kun aletaan puhumaan sykkivistä vaaleanpunaisista hattaroista, ei se mahdu minun sielunelämään. Ajattelin siis että ehkä Fabien on nerokas naistenmies ja runot olisi loistavaa materiaalia vokottelussa. Mutta jos se ei sitäkään ole, jää hyöty minun kohdalta vähäiseksi.

Vain naistenmies käyttää runoja..? Entäpä romanttinen mies? En minä kiellä, ettenkö olisi naistenmies jossain määrin, mutta mieshuorien saavutuksiin on matkaa. Itse olen näitä lemmen sulosäveliäni lausunut vain parille harvalle ja valitulle,ja vain hyvästä syystä - rakkaudesta. Jotta sinä xxl saisit hyötyä ilmeisen latteaan rakkauselämääsi, niin olet vapaa käyttämään kirjoittamiani tekstejä. Kyllä niistä voi tytöt tykätä, mutta vielä enemmän tyttö tykkää, kun sille sanoo jotain mitä sydämestään tarkoittaa. Oli se sitten Fabienin sieluntuotantoa tai jonkun muun.

Demoritus sanoi:

MUtta kyllä se siitä... Kun tarpeeksi kauan: :wall:

Katkeroituneen miehen katkeraa vuodatusta. Elämääni kuuluu hyvinkin paljon muuta kuin "energian tuhlaamista" Pakkotoiston sivuilla.Näin vahvasti uskon. Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt tekstejäni, niin huomaisit, ettei ole tarkoitus naurattaa pakkis-äijiä. Totta hitossa noissa teksteissä on ollut huumoria ja nauraminen on sallittua, mutta jos luulet, että olen kirjoittanut vailla punaista lankaa, olet pahasti metsässä.

Rivien välistä suorastaan huokuu yksinäistä epätoivoa ja uskon menettämistä siihen, ettei sinulle tipu tänä(kään?) vuonna kutsua rakkauden sadonkorjuu-juhliin, jossa ihmiset löytävät toisensa ja matkaavat tunteineen uusiin ulottuvuuksiin. Kutsu tulisi, jos vain pikkuisen sitä kovaa ja kyynistä ulkokuorta rapsutettaisiin rikki..pakkis-veli ole rohkea ja anna tunteillesi periksi. Ihmisluonto on luotu rakastamaan - myös sinut.

Fabien sanoi:
Seksi, tuo nautinnon lähde, joka meitä kaikkia jollain tavalla kiinnostaa. Sana pillu tärähtää lemmen lauhkealla basaarilla ikävästi korvaani,ennemmin käyttäisin sanaa puhtaan aistikas nautinto. Seksi on mielestäni kuin lisäravinne - se antaa puhtia, muttei ole kaikki kaikessa. Lisäravinteet pönkittävät kyllä kroppaa, mutta raaka työ tehdään salilla. Jokaisella meistä on omat tarpeet, elämäntilanteista riippuen. Oletko valmis kävelylle syksyiseen metsään naisen kanssa, jonka mielestä et ole ruma, vai haluatko vain itsekkäästi orgasmin tajunnan lamaannuttavaan maailmaan? Selvitä tuo kysymys itsellesi ja selviät.

Siis metaforilla saa sitä pil... eikun sitä mystisten taikapuutarhojen ympäröimää, huumaavalta lemmeneliksiiriltä hienovaraisesti tuoksahtavaa, viipyilevän viekottelevaa ja rationaalisen aivotoiminnan tarpeettomaksi tekevää intohimon afrodisista karvaburgeria?

Franco Begbie sanoi:
Siis metaforilla saa sitä pil... eikun sitä mystisten taikapuutarhojen ympäröimää, huumaavalta lemmeneliksiiriltä hienovaraisesti tuoksahtavaa, viipyilevän viekottelevaa ja rationaalisen aivotoiminnan tarpeettomaksi tekevää intohimon afrodisista karvaburgeria?

Orgasmin puutarhan ovet aukevat, jos toimit kuten näet parhaaksi. Metaforat ovat yhtä tyhjän kanssa, jos niitä ei tarkoita. Kyllä sitä pimppiä saa ilman runokirjaakin, mutta kuinka kauan pelkkä materia riittää sinulle? Jos voisit saada pimpin rinnalle myös rakkautta, niin ei kai se virhe olisi? Laita itsesi likoon. Meissä jokaisessa asuu pieni lemmen ritari. Joillekkin se on jo ilmoittanut olemassaolostaan, joillakin se vielä vaikenee sydämen suojamuurien kätköissä - odottaen sitä oikeaa hetkeä.

Fabien sanoi:
Vain naistenmies käyttää runoja..? Entäpä romanttinen mies? En minä kiellä, ettenkö olisi naistenmies jossain määrin, mutta mieshuorien saavutuksiin on matkaa. Itse olen näitä lemmen sulosäveliäni lausunut vain parille harvalle ja valitulle,ja vain hyvästä syystä - rakkaudesta. Jotta sinä xxl saisit hyötyä ilmeisen latteaan rakkauselämääsi, niin olet vapaa käyttämään kirjoittamiani tekstejä.
Epäilen että rakkaus loppuisi lyhyeen jos alkaisin höpisemään näin imelää tekstiä. Hyvin on omatkin keinot tepsineet ja olen tyytyväinen.

XXL sanoi:
Epäilen että rakkaus loppuisi lyhyeen jos alkaisin höpisemään näin imelää tekstiä. Hyvin on omatkin keinot tepsineet ja olen tyytyväinen.

No sittenhän kaikki on kunnossa. Imelyys pitää totta kai säilyttää kohtuuden rajoissa, mutta...yllättävän moni neiti tykkää juuri sen kovan ritarin suusta sanotuista kauniista, alkukantaisen romanttisista lauseista. Kohtuudella. Hyvä, että olet tyytyväinen, nyt vain sitten teet jonkun muunkin tyytyväiseksi, niin eihän se muuta enää vaadi. :love:

Fabien sanoi:
Katkeroituneen miehen katkeraa vuodatusta. Elämääni kuuluu hyvinkin paljon muuta kuin "energian tuhlaamista" Pakkotoiston sivuilla.Näin vahvasti uskon. Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt tekstejäni, niin huomaisit, ettei ole tarkoitus naurattaa pakkis-äijiä. Totta hitossa noissa teksteissä on ollut huumoria ja nauraminen on sallittua, mutta jos luulet, että olen kirjoittanut vailla punaista lankaa, olet pahasti metsässä.

Rivien välistä suorastaan huokuu yksinäistä epätoivoa ja uskon menettämistä siihen, ettei sinulle tipu tänä(kään?) vuonna kutsua rakkauden sadonkorjuu-juhliin, jossa ihmiset löytävät toisensa ja matkaavat tunteineen uusiin ulottuvuuksiin. Kutsu tulisi, jos vain pikkuisen sitä kovaa ja kyynistä ulkokuorta rapsutettaisiin rikki..pakkis-veli ole rohkea ja anna tunteillesi periksi. Ihmisluonto on luotu rakastamaan - myös sinut.
Köh köh...

Tämän kesän ja syksyn kylmyyden lemmen ihmeaineet on jo syöty loppuun, viimeksi viime viikonloppuna saimme maistaa tätä euforisen ihmemaan nektaria. Vaikka tämä meneekin jo testosteroniseksi kerskailuksi, mutta jos sallinemme tämän lipeämisen tämän pikkiriikkisen kerran, sillä onhan kysymyksessä sentään RAKKAUS.

Eihän sentään tule liian usein juoda tästä lemmen aikaansaannoksesta, jotta se ei lakastu ja pääse pois käsistämme. Ei tule hellyyden antaa matkustaa autuaammille metsästysmaille.

Matkustakaamme Olympos vuorelle etsimään tätä Afroditen todellista syntyperää niin voimme päästä osallisiksi sen tuomista lahjoista ennen kuin elämän kylmyys meidät lakaisee metaforinemme.

Kreikkalaisenkaan ei tule kuitenkaan nauttia vain yhden puolen lahjoista vaan kaikista tasapuolisesti joten talvitelat kutsuvat kreikkalaista häntä Demoratusta.

Demoritus sanoi:
Köh köh...

Tämän kesän ja syksyn kylmyyden lemmen ihmeaineet on jo syöty loppuun, viimeksi viime viikonloppuna saimme maistaa tätä euforisen ihmemaan nektaria. Vaikka tämä meneekin jo testosteroniseksi kerskailuksi, mutta jos sallinemme tämän lipeämisen tämän pikkiriikkisen kerran, sillä onhan kysymyksessä sentään RAKKAUS.

Eihän sentään tule liian usein juoda tästä lemmen aikaansaannoksesta, jotta se ei lakastu ja pääse pois käsistämme. Ei tule hellyyden antaa matkustaa autuaammille metsästysmaille.

Matkustakaamme Olympos vuorelle etsimään tätä Afroditen todellista syntyperää niin voimme päästä osallisiksi sen tuomista lahjoista ennen kuin elämän kylmyys meidät lakaisee metaforinemme.

Kreikkalaisenkaan ei tule kuitenkaan nauttia vain yhden puolen lahjoista vaan kaikista tasapuolisesti joten talvitelat kutsuvat kreikkalaista häntä Demoratusta.

Kuten rakkaudessakin, liika yrittäminen ja vouhottaminen eivät ole aina hyviä asioita. Väkisin ei kannata kirjoittaa edes metafooraa.Vai mitä Demoritus.

Hyvää yötä täältä temppelien kätköistä.

Jees, no jos nyt minäkin sitten osallistun keskusteluun..

Sinkku olen, jo reilut pari vuotta ihan hyvin näin viihtynyt. En etsimällä etsi mitään/ketään.

Pisin suhde reilut 3 vuotta, loppui toisen osapuolen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Alkoi olla jo mahdotonta käydä töissä, kun melkein kaikki työkaverit on miehiä ja siitä ei ex päässyt yli millään.
Siispä pistin suhteen poikki ja muutin pois yhteisestä kämpästä. Siitä se riemu vasta alkoi, soittelua keskellä yötä, uhkailua, kyttäämistä asunnon/työpaikan ulkopuolella..
Viimeinen erehdys oli mennä hakemaan yhteiseen kämppään unohtuneita tavaroitani pois, äijä oli paikalla pienessä sievässä. Siinä sitten purki patoutumansa eron johdosta ja pieksi ihan perinpohjaisesti.
Omin jaloin pääsin karkuun ryömimään turpa veressä ja sain kaverin soitettua apuun. Seurauksena sairaalareissu, muutama murtunut luu (kasvoissa 3 murtumaa ja selkänikamassa 1) ja pitkä sairasloma.

Joten pienellä varauksella miehiä nykyään katselen.

Vanhemmista sitten. isääni en ole ikinä nähnyt, erosivat ennenkun synnyin.

Btw Kaverin kautta tapasin tuon ex ukon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom