Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis käydä noita ostamassa, voitko sanoa miksi toi eka on parempi vai onko kyse vain siitä, että eroa ei juuri ole ja hinta on pienempi?Tiedz sanoi:Citymarketista pirkka-kalaöljy 4.95/60kpl ja pirkka-omega3 5.95/60kpl
Tosin ovat melkein samanlaisia niin suosittelen tuota ensimmäistä.
PMLats sanoi:Pitäis käydä noita ostamassa, voitko sanoa miksi toi eka on parempi vai onko kyse vain siitä, että eroa ei juuri ole ja hinta on pienempi?
Hulkki sanoi:Jos tarvitset vain hyvän omega-3-lähteen etkä välttämättä nimenomaan kalaöljyä, suosittelen pellavansiemenöljyä. 60 prosenttia rasvahapoista alfa-linoleenihappoa (omega-3), ja 250 ml pullo maksaa vain 4-5 euroa.
Mistä muuten huomaa, että pellavansiemenöljy on pilalla? Itse olen ostanut kaupan hyllystä.Omskakas sanoi:Pieni juttu: Pellavansiemenöljy kannattaa ehdottomasti ostaa luontaistuotekaupasta, jossa sitä on säilytetty jääkaapissa. Erehdyin kerran ostamaan ko. öljyä kaupan hyllystä ja se oli jo valmiiksi pilalla. :(
Vissiin maistuu niin perkeleen pahalle, että :urjo:Hulkki sanoi:Mistä muuten huomaa, että pellavansiemenöljy on pilalla? Itse olen ostanut kaupan hyllystä.
Hulkki sanoi:Mistä muuten huomaa, että pellavansiemenöljy on pilalla? Itse olen ostanut kaupan hyllystä.
Tuota tarvitsee hankkia :thumbs:Counani sanoi:Vitamar kalaöljy 7.40 e 200 ml pullo esim. Citymarketista. Ylivoimaisesti paras epa- ja dha-pitoisuus. 2 tl päiväannos sis. 1300 mg epa:a.
Oletko mitannut 2 tl määrän..tuolla luvataan hieman pienempää määrää epa:a.Counani sanoi:Vitamar kalaöljy 7.40 e 200 ml pullo esim. Citymarketista. Ylivoimaisesti paras epa- ja dha-pitoisuus. 2 tl päiväannos sis. 1300 mg epa:a.
Nyt on sitten hankittu ja maistettu, Onpa hyvän makustaCounani sanoi:Vitamar kalaöljy...