Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
28i8d3m.jpg

Tuksu edustamaan suomea miss universumiin! :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Heh, asiasta puheen ollen...kenet lähettäisitte edustaan suomea miss universum-kisaan?

Kiitos Meah kun jaksat päivitellä ketjua :)

Olipas Norjan tytöt nopeella silmäyksellä pienoisen harppauksen Suomea edellä. Aijaijaijai...

Muutama kaunis ehdokas. Ei mitään shokeeravia mutta ei se ulkonäkö ole se ainoa kriteeri enää. Onkos jo näissä kisoissa joissa yleisön äänien perusteella ratkeaa voittaja? Tää pohjautuu ilta-sanomien etusivusta luettuihin otsikoihin.

Täähän on ihan kuin Mirva/Mervi-Tapola/Nykänen-Elina Knihtilä Matti-elokuvassa.

Näyttää 35-vuotiaalta ks. missi... Hieman hälyttävää kuinka kulahtanut voi nainen 22 iässä olla... :rolleyes:

^Heh, asiasta puheen ollen...kenet lähettäisitte edustaan suomea miss universum-kisaan?

Mä lähettäisin Fondin Anniina P:n
1225883233.jpg

1225883210.jpg

1225883195.jpg

tai Razzin Sofian (Sofial tosin liian pienet tisut et pärjäis Universes:D)
elle03.jpg

sofia_m1.jpg

sofiam15.jpg

Molemmat tyrmääviä luonnossa ja kuvissa. Anniinalla tosin vähän liian "isot" mitat (89-63-94 175cm) Universeen mutta harvoilla suomalaisilla ois naama ja mitat kunnossa sinne, joten siihen nähdessä noi ois erinomaiset, ei tarvisi hävetä.:)

e: Mitäs MissEvileve tykkää? :D

Mä lähettäisin Fondin Anniina P:n

tai Razzin Sofian (Sofial tosin liian pienet tisut et pärjäis Universes:D)

Molemmat tyrmääviä luonnossa ja kuvissa. Anniinalla tosin vähän liian "isot" mitat (89-63-94 175cm) Universeen mutta harvoilla suomalaisilla ois naama ja mitat kunnossa sinne, joten siihen nähdessä noi ois erinomaiset, ei tarvisi hävetä.:)

e: Mitäs MissEvileve tykkää? :D

Täydelliset valinnat. Anniina P rokkaa kympillä! Hänessä olisi täsmälleen sitä mitä pitää, tuollaista Victorias Secret-kamaa. Sofia bueno myös!

Me ollaan lähes aina samaa mieltä näistä, oh yeah! :lol2:

Meah, kiitos nauruista.:worship: En ole vähään aikaan nauranut tällä palstalla, mutta kun huomasin miten intohimoisesti olet omistautunut tälle threadille (95% Meah:in viestejä) ei voi muuta kuin kunnioittaa tuollaista omistautumista.:lol2::lol2:

Ja, erittäin hyvät esimerkit suomalaisesta naiskauneudesta nuo kaksi typyä. Sulla tosiaankin on silmää naiskauneudelle. Voisit ehkä alkaa metsästämään malleja, kuten lady Snellman.

Meah, kiitos nauruista.:worship: En ole vähään aikaan nauranut tällä palstalla, mutta kun huomasin miten intohimoisesti olet omistautunut tälle threadille (95% Meah:in viestejä) ei voi muuta kuin kunnioittaa tuollaista omistautumista.:lol2::lol2:
Tää on varsin mukavata :D Kyllä muakin välillä nauratti kun tajusin et suurin osa mun postauksia. Viihdytän näillä lähinnä itseäni mutta mukavaa jos se muitakin viihdyttää.:lol2:

MissEvileve, Jiihaa! :whip: Arvasin, ;)

Tää on varsin mukavata :D Kyllä muakin välillä nauratti kun tajusin et suurin osa mun postauksia. Viihdytän näillä lähinnä itseäni mutta mukavaa jos se muitakin viihdyttää.:lol2:

Se on vaan hyvä että ne ketkä ketjuja aloittavat osallistuvat myöskin itse niihin keskusteluihin. Usein se jää siihen että heitetään joku juttu ilmoille ja siihen se sitten jääkin. Tästäkään ei olisi syntynyt varmaan puoliakaan näistä keskusteluista ellei Meah oisi fiksusti ja asiallisesti päivittänyt tietoja ja kertonut myös omia mielipiteitään.

:thumbs:

MissEvileve, Jiihaa! :whip: Arvasin, ;)

Hehe. Hyvin sä tiedät :)

Edit: Tosiaan ilman Meahin aloitusta threadille ja hyviä kommentteja ei itseäni kiinnostaisi juuri yhtään mitkään misseilyt. Nyt tässä on jtn hohtoakin kun asiasta kirjoittelee henkilö joka oikeasti tietää mistä puhuu. Antaa ihan erilaiset lähtökohdat tällekin ketjulle.

Huvittavaa sinänsä että eka kuka mulle tämän vuoden missifinalistit linkitti ei suinkaan ollut asialle omistautunut nainen vaan semmonen hirvee voimaileva jässikkä. Että terveisiä vaan jpm :D

Suurin osa noista Meahin postaamista kuvista taitaa olla julkkikset.fi-foorumin missi keskustelusta napattuja ;)

Toi Anniina P on kyllä tosi kaunis ja Sarianna Kankaristo ois kans hyvä:
sarianna15.jpg

Misseydessä ei ainakaan nykypäivänä ole mitään arvostettavaa,erikoista tai hienoa kun täysin tavalliset tytöt pääsevät finaaliin. Näen kaupungilla toinen toistaan kauniimpia suomalaisia tyttöjä, jotka eivät uskoakseni ole kuitenkaan missejä.

Missit hakevat vain, jotain julkkis statusta ja harvoin sinne tosiaankin mennään enään todellisen kauneuden vuoksi. Tuo Nikola vai Mikola ko se olikaan on selvästi kasvoiltaan kaunein,luonnollisin,nätein..jne Muita en halua kommentoida.

Tässä vähän esimerkkiä viimevuoden biksukierroksesta. Suomeen kiitos sama meininki!:D

http://www.youtube.com/watch?v=WkQgA26HPEc

Malena, Sarianna ois kans hyvä aivan ehdottomasti. Harmi ettei sitä kiinnosta kisaaminen enään.
Ja mitä toiseen foorumiin tulee, itse olen kaivanut noita esimerkkejä. Mahdollisesti myös sinne. Mutta onko sillä väliä? :)

Perkules kun tein pari kuukautta sitten ihan huvin vuoksi videon maailman seksikkäimmistä beibeistä (sopis hyvin tähän threadiin). Mukana oli mm muutama miss universum. Se oli hieman liian seksikäs youtubeen ja siksi poistettiin.:)

Mun voittajakolmikko on:

Kilpailija nro 1. Elsi Suolanen
Kilpailija nro 3. Heli Kuhlberg
Kilpailija nro 6. Pauliina Markkola (Näyttää paljon Suvi Miinalalta...)

Kilpailija nro 9. Essi Pöysti voi myös pärjätä, hieman erikoinen ulkonäkö...

Komppaan tätä muuten, mutta vaihtaisin kyllä Markkolan ja Pöystin paikat.

Kyllähän nuo missikisojen taso on tosiaan laskenut melkein vuosi vuoden perään, mutta kyllä musta tuntuu että kun katsoo joitain 10 vuodenkin takaisia, etteihän nekään loppujen lopuksi sen kummempia olleet. Ihan samanlaisia nättejä tyttöjä tulee kaduilla vastaan.

Tässä vähän esimerkkiä viimevuoden biksukierroksesta. Suomeen kiitos sama meininki!:D

http://www.youtube.com/watch?v=WkQgA26HPEc

Malena, Sarianna ois kans hyvä aivan ehdottomasti. Harmi ettei sitä kiinnosta kisaaminen enään.
Ja mitä toiseen foorumiin tulee, itse olen kaivanut noita esimerkkejä. Mahdollisesti myös sinne. Mutta onko sillä väliä? :)
Sarianna olisi aika potentiaalinen kilpailija, mutta sillä noi silarit estää MS:n...;) On se kyllä muuten menestynyt kansainvälisissä kisoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom