Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meah sanoi:
Täähän on ihan kuin Mirva/Mervi-Tapola/Nykänen-Elina Knihtilä Matti-elokuvassa.
^Heh, asiasta puheen ollen...kenet lähettäisitte edustaan suomea miss universum-kisaan?
Mä lähettäisin Fondin Anniina P:n
tai Razzin Sofian (Sofial tosin liian pienet tisut et pärjäis Universes:D)
Molemmat tyrmääviä luonnossa ja kuvissa. Anniinalla tosin vähän liian "isot" mitat (89-63-94 175cm) Universeen mutta harvoilla suomalaisilla ois naama ja mitat kunnossa sinne, joten siihen nähdessä noi ois erinomaiset, ei tarvisi hävetä.
e: Mitäs MissEvileve tykkää? :D
Tää on varsin mukavata :D Kyllä muakin välillä nauratti kun tajusin et suurin osa mun postauksia. Viihdytän näillä lähinnä itseäni mutta mukavaa jos se muitakin viihdyttää.:lol2:Meah, kiitos nauruista. En ole vähään aikaan nauranut tällä palstalla, mutta kun huomasin miten intohimoisesti olet omistautunut tälle threadille (95% Meah:in viestejä) ei voi muuta kuin kunnioittaa tuollaista omistautumista.:lol2::lol2:
Tää on varsin mukavata :D Kyllä muakin välillä nauratti kun tajusin et suurin osa mun postauksia. Viihdytän näillä lähinnä itseäni mutta mukavaa jos se muitakin viihdyttää.:lol2:
MissEvileve, Jiihaa! :whip: Arvasin, ;)
Mun voittajakolmikko on:
Kilpailija nro 1. Elsi Suolanen
Kilpailija nro 3. Heli Kuhlberg
Kilpailija nro 6. Pauliina Markkola (Näyttää paljon Suvi Miinalalta...)
Kilpailija nro 9. Essi Pöysti voi myös pärjätä, hieman erikoinen ulkonäkö...
Sarianna olisi aika potentiaalinen kilpailija, mutta sillä noi silarit estää MS:n...;) On se kyllä muuten menestynyt kansainvälisissä kisoissa.Tässä vähän esimerkkiä viimevuoden biksukierroksesta. Suomeen kiitos sama meininki!:D
http://www.youtube.com/watch?v=WkQgA26HPEc
Malena, Sarianna ois kans hyvä aivan ehdottomasti. Harmi ettei sitä kiinnosta kisaaminen enään.
Ja mitä toiseen foorumiin tulee, itse olen kaivanut noita esimerkkejä. Mahdollisesti myös sinne. Mutta onko sillä väliä?