miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
tuo mimmi oli just telkkarissa ja näytti kyllä paljon paremmalta kuin yhdessäkään täällä olleessa kuvassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä siittä yritetään tarkoituksella ottaa huonoja kuvia että saataisiin vedonlyöntikohulle lisää pontta. Lukija määriin roskalehdet tähtää. Tavalla tai toisella. Vedonlyönnin epäily lienee tehokkaampi konsti saada lukijoita kuin tavallisen missin esittely.

Ehkä juu.:jahas:

Olin aika kauhuissani noista kuvista mitä tähän asti olen nähnyt. Katsoin äsken kuitenkin nuo Seiskan kuvat läpi ja tyttö oli hyvinkin nätti joissakin kuvissa.

En kuitenkaan sanoisi, että iltalehden kannen jne. tähän asti raportoidun perusteella olisi tittelinsä arvoinen. Olen todella pahoillani, kaikki ihmiset ovat kauniita jollain tapaa, mutta miss suomi, se on eri asia. En siis käsitä vieläkään. Olen aika kauhea ...mutta olen shokissa.Kyllä tämä vielä laantuu. Loppuen lopuksi en ole viime missiäkään nähnyt vuoden aikana kuin kaksi kertaa, parkkisakkoihin liittyvissä jutuissa, joten... samapa tuo.

tuo mimmi oli just telkkarissa ja näytti kyllä paljon paremmalta kuin yhdessäkään täällä olleessa kuvassa.

Kyllä, ja oli sanavalmiimpi kuin kukaan misseistä viimeiseen kymmeneen vuoteen. Mun mielestä kukaan tämän vuoden ehdokkaista ei ollut mitenkään selkeä voittajasuosikki ja yleiseen tasoon nähden Noora on ihan ok valinta. Olisin mäkin voinut sitä veikata jos olisin nuo järjettömät vedonlyöntikertoimet tiennyt.

sikanauta sanoi:
WTF, tyttöhän oli über suloinen. Meillä täytyy olla toooooosi erilainen naismaku...

Joo makuja on monia. Mun mielestä tuo on ihmeellisen näköinen tihrusilmä-nököhammas. :)

miss_polski_2006_%2012.jpg

Se on niin, että Suomen kauneimmat kävelevät tuolla kadulla vastaan.

Television kaunein on sitten eri asia.

Näinhän se yleensä on. Ne oikeasti Suomen kauneimmat naiset ovat sen verran fiksuja etteivät lähde tommoisiin kisoihin mukaan. Miss Suomi-titteli kun ei kuitenkaan kaikissa piireissä ole niin suuresti arvostettu juttu.

Näinhän se yleensä on. Ne oikeasti Suomen kauneimmat naiset ovat sen verran fiksuja etteivät lähde tommoisiin kisoihin mukaan. Miss Suomi-titteli kun ei kuitenkaan kaikissa piireissä ole niin suuresti arvostettu juttu.

Jep, ja maailman nopeimmat ihmiset ovat sen verran fiksuja etteivät lähde 100 metrin kisoihin mukaan. Miksi kannattaa edes yrittää jos kerran jossain muualla on joku fiksumpi joka ei ole ylpeydeltään vaivautunut kilpailemaan muiden kanssa.

Jep, ja maailman nopeimmat ihmiset ovat sen verran fiksuja etteivät lähde 100 metrin kisoihin mukaan. Miksi kannattaa edes yrittää jos kerran jossain muualla on joku fiksumpi joka ei ole ylpeydeltään vaivautunut kilpailemaan muiden kanssa.
Jos jotain juoksukisavertailua lähdetään rakentelemaan, voisi ehkä pohtia miksei kärkinimet hingu Kuntovitoselle osallistumista, vaikka voittaisivat varmasti. Missin titteli ja naaman kuluminen kansikuvissa voivat mallin uralla toimia hidasteenakin, jos haussa on muuta kuin pr-keikkoja messuilla ja markkinoilla. Ammatikseen ulkonäöllä tienaavat suomalaiset taitavat voittopuolisesti ns. anonyymimalleja, ja työskennellä ulkomailla. Harvempi Miss Suomi on luonut menestyvän uran ulkomailla.

Ok, missikisat voivat toimia ponnahduslautana mallisopimuksiin (ja Seiskaan), mutta aidosti potentiaaliselle sopimuksia irtoaa ilmankin, ilman Kajaanin Prismassa irstaille isännille kekkulointia, lapsuuskuvien esittelyä ja wöörldpiissiä. Toki osa misseistä onnistuu myöhemmin luomaan mallinuraa (Karita Tuomola), valtaosa ei (tähän niitä missien nimiä joita kukaan ei muista, vaikka Heli Pirhonen, Mira Salo ja Henna Kukasenytoli).

E: No löytyihän se, Meriläinen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Miss_Suomi

Ok, missikisat voivat toimia ponnahduslautana mallisopimuksiin (ja Seiskaan)

Kyllä misseillä on tsäänssejä hyville naimakaupoillekin rahakkaiden jääkiekkoilijoiden ja formulakuskien siivellä liihottamaan.
- Piritta Hannula
- Jenni Dahlman
- Vanessa Forsman
- Heidi Willman

jne...

Kyllä misseillä on tsäänssejä hyville naimakaupoillekin rahakkaiden jääkiekkoilijoiden ja formulakuskien siivellä liihottamaan.
Katkera tilitykseni oli ilmeisen läpinäkyvä, kun perimmäinen motiivi ratkaistiin hetkessä. :D Johan ne tältä uusimmaltakin ehti kysellä joko on kaukalot katsastettuna.

Ammatikseen ulkonäöllä tienaavat suomalaiset taitavat voittopuolisesti ns. anonyymimalleja, ja työskennellä ulkomailla. Harvempi Miss Suomi on luonut menestyvän uran ulkomailla.

Öö, eipä nyt äkkiseltään tule mieleen yhtäkään hyvännäköistä huippumallia. Yleensähän ne mallit näyttävät ylipitkiltä ja luisevilta 13-vuotiailta pojilta. Misseistä haetaan onneksi vielä sitä perinteistä naisellisuutta.

Misseistä haetaan onneksi vielä sitä perinteistä naisellisuutta.
Jota edustaa tuossa ylemmässä jaggerin kuvassa appelsiini-iho, kapeat hartiat vrt. lantio, ja ihan yleinen laihaläski-olemus.

Jos en vastustaisi yrjöhymiötä sen paikka olisi tässä.

:thumbs:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/

Tuossa on hieman enemmän oikeutta tuolle tytölle tekeviä kuvia, mun mielestä hyvin persoonallisen näköinen tyttö, ja missiksi ihan ok kuosissa ainakin keskikroppa. Ei kyllä mikään hymy-tyttö, parempi vaan kun pitää suunsa kiinni. (ja tämähän pätee itse asiassa aika moneen naiseen ;) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom