miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
Seurusteleeko porukka täällä jumalattarien kanssa kun on varaa rumaksi haukkua varsin nättiä neitoa? Onhan sitä tietty kauniimpiakin nähty, mutta ehkä olis aika herätä todellisuuteen ja katsoa mitä siitä vierestä löytyy. Ei ihme jos naisilla on hirveitä paineita ulkonäöstään kun porukka kilpaa moukaroi täälläkin "rumaa korppikotkaa" maan alle. :jahas:

Kaikki ei ole vielä vanhoja :evil: . Me liikumme lukioissa ja muissa oppilaitoksissa joissa näkee naisia jotka eivät ole vielä täysin kyrpiintyneitä elämään ja rupsahtaneet ajan saatossa :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jaa, aika selkee etulyöntiasema tällä missillä on mun silmissä, vaikkei mikään kedon kaunein kukkanen olekaan.. Makunsa kullakin, enkä tarkoita halveerata sun naismakua. Indicalle tarkoitettu viesti siis...
Täytyy sanoa, et en voisi enempää eri mieltä olla.. mutta saa siitä missistäkin tykätä, vaikka onse vähän omituinen valinta.
333737.jpg

siin on sitte suomen 2. kaunein nainen.. ja toikin pätkii missin aivan sata-nolla

Seurusteleeko porukka täällä jumalattarien kanssa kun on varaa rumaksi haukkua varsin nättiä neitoa? Onhan sitä tietty kauniimpiakin nähty, mutta ehkä olis aika herätä todellisuuteen ja katsoa mitä siitä vierestä löytyy. Ei ihme jos naisilla on hirveitä paineita ulkonäöstään kun porukka kilpaa moukaroi täälläkin "rumaa korppikotkaa" maan alle. :jahas:

en tiedä muista, mutta omalta kohdaltani voin sanoa että vieressä on 100x kauniimpi emäntä kuin tuo. itse tietysti olen ruma mikä kuuluukin asiaan.

en minä nyt silti tuota missiä RUMAKSI yleisesti ottaen sano, mutta kyllä tuosta naisesta on "valtakunnan ykkös nainen" nimitys kaukana.

tota täytyy sen verran kompata, että kaikki entiset naiset, ja yleensäkään naiset joita olen tapaillut, on olleet paljon nätimpiä kuin meitin valtakunnan ihq ykkostyttö. Vedonlyöntisotku on ainoa, millä tuon tytön valinnan tajuan

Eihän tou mikään ruma ole, mutta kaukana mielestäni siitä miltä Miss Suomen pitäisi näyttää

Esim Karita :haart:

karita01.jpg

tuomolakaan ei silloin valinta vuotenaan ollut oikein edukseen. vuosien myötä sitten mennyt parempaan päin. niinkuin muuten usein misseille käy.

Kisoissa oli ylipäätään niin paska taso että olis ollu muutenki pakko heittää arvalla. Pelimiehet keksi sitte kuitenki paremman idean:thumbs:

Mä voin ainakin sinkkunakin sanoa aivan rehellisesti, että en panis - en todellakaan! Mun mielestä toi uus missi on vain ja ainoastaan ruman ja vastenmielisen näköinen. Makuasioitahan nämä on..

Toisaalta sillon kun tosta vierestä on joku löytyny niin kyllä se on ainakin omasta mielestä ollu poikkeuksetta viehättävämmän näkönen kun tää tuore missi.

Tossa bikinikuvassa uudella missillä näyttäis olevan ihmeen kapeat luuranko-olkapäät lantioon verrattuna.

Ai niin, kun misseillä ei saa olla lihaksia :rolleyes:

Tääkö oli sun mielestä hyvä? :rolleyes:
WTF, tyttöhän oli über suloinen. Meillä täytyy olla toooooosi erilainen naismaku... ;)

Kyllä tuo voittaja kisassa näytti ihan hyvältä ja veikkasinkin hänestä voittajaa ennen tulosten julkistamista. Nuo kuvat on mitä on.

Mä katsoin parista lehdestä kuvat ja niiden, sekä kisan perusteella ajattelin että tuo tyttö on kaunein ja voittaa. Ihme tapahtui ja mun ennustus kävi toteen :D

Aikamoisia mielipiteitä kyllä taas tullut. Toki makuja on monia, mutta yrjöhymiöt sun muut ovat kenties lievästi övereitä :lol2:

Ihan nätti tyttö on, ei ehkä maamme kaunein...mutta eipä ole ollut aikaisempinakaan vuosina.

Ei ne maan kauneimmat ole noissa kisoissa.
Kyllä minä vaan voisin tuon mimmin kuvitella omaan kainalooni, ottaen toki huomioon, ettei ole luonteeltaan aivan pärsseest.

Tämä kuva ei tee oikeutta Miss Suomellemme...:rolleyes:

Liitteet

• 9781_5.jpg
    9781_5.jpg
    39 KB · Katsottu: 721
Ei hemmetti, ton on pakko olla vitsi.. Olen katsonut pienestä pitäen Suomen missikisoja, enkä ymmärrä...en edes ymmärtänyt että tuo nainenhan on niin ruma ettei siitä saa edes onnistunutta kuvaa päivälehden kanteen.
Vaikka se ehkä monen mielestä on ihan ok, niin ei kyllä missiksi ole ok, ei helvetissä.

Mua vaivaa välillä aina tällaset empatiapuuskat, mutta harmittaa vähän tuon tytön puolesta. Vaikka se ei olekaan nyt ihan priimamissi niin on se kuitenkin valittu missuomeksi ja on aika kurjaa kun se ei voi nauttia tittelistään tän kamalan kritiikin ja vedonlyöntihuijausepäilyjen takia.

Ei hemmetti, ton on pakko olla vitsi.. Olen katsonut pienestä pitäen Suomen missikisoja, enkä ymmärrä...en edes ymmärtänyt että tuo nainenhan on niin ruma ettei siitä saa edes onnistunutta kuvaa päivälehden kanteen.
Vaikka se ehkä monen mielestä on ihan ok, niin ei kyllä missiksi ole ok, ei helvetissä.

Ehkä siittä yritetään tarkoituksella ottaa huonoja kuvia että saataisiin vedonlyöntikohulle lisää pontta. Lukija määriin roskalehdet tähtää. Tavalla tai toisella. Vedonlyönnin epäily lienee tehokkaampi konsti saada lukijoita kuin tavallisen missin esittely.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom