miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/frame.asp?id=9873

Jos joku sanoo, että kuvat ovat onnistuneita ja meillä on nätti miss suomi 2007, niin mä käyn ostamassa haulikon ja ammun itseni.

edit. katsokaa kolmatta kuvaa. mitkä on noi mummopökät? :itku:

"Gasellimaisen tumma kaunotar.." Kauheeta, kun on pakko kehua ja ylistää ei kovin nättiä ihmistä..

Mul on haulikko, mut en viitti lainata. Ja on se kamala, no offence mutta kuitenkin:(

Se on vaan ikävää kun uutta miss Suomea mollataan joka suunnasta. Ei sille mitään voi jos suomalaiset geenit eivät takaa kuin sisäistä kauneutta. Enemmin katson tuon näköistä miss Suomea kuin sellaista, joka ei näytä suomalaiselta.

Riippuu minkä ikäisenä. ;)

Mutta jos nyt pitää oikein rotuopillisesti määritellä "suomalaisen näköinen" -nainen. Mä olen sen verran sokea etten nää kuin kauniita ja rumia naisia...

edit: onks se tää perinteinen leveä lantio, pienet tissit, maantien väriset hiukset ja pienet silmät syvällä päässä LOL

Mutta jos nyt pitää oikein rotuopillisesti määritellä "suomalaisen näköinen" -nainen. Mä olen sen verran sokea etten nää kuin kauniita ja rumia naisia...

edit: onks se tää perinteinen leveä lantio, pienet tissit, maantien väriset hiukset ja pienet silmät syvällä päässä LOL
Unohdit lyhyet jalat.

Ei saa haukkua suomalaisia naisia, suomessa on pääsääntöisesti aivan sairaan hyvännäköiset naiset vertaa melkein mihin maailman kolkkaan tahansa.. suomalainen blondi:kuola: x10^8235

Maailmassa ei monessa maassa ole ollenkaan kauneutta jos naisista puhutaan, lähinnä maailman naiskauneus on akselilla pohjoismaat, saksankieliset alueet (jotkut hollantilaiset kanssa on ihan :kuola:, mutta täällä ne on harvassa), itä-eurooppa ja maat joissa on siirtolaisuutta kyseisistä maista.

Mennään jonnekkin eteläamerikkaan niin siellä ei käytännössä koko mantereella ole yhtään hyvännäköistä naista..
Mun suosikit: suomi, venäjä, norja:kuola:

Naiskauneus on keskittynyt varsin harvaan, ja oon onnellinen että satun olemaan seudulta missä sitä on.

Ohan tuo ny ihan helvetin hyvännäköinen muija. :kuola:

Just tommoset hiukan persoonnallisen näköiset kasvot tekevät tuosta vielä ehanamman. Vaimoainesta. :D

Ei saa haukkua suomalaisia naisia, suomessa on pääsääntöisesti aivan sairaan hyvännäköiset naiset vertaa melkein mihin maailman kolkkaan tahansa.. suomalainen blondi:kuola: x10^8235

Mennään jonnekkin eteläamerikkaan niin siellä ei käytännössä koko mantereella ole yhtään hyvännäköistä naista..

Jos joltain on päässyt menemään ohi silmien sun blondifiksaatio niin hyvä että jaksat toitottaa sitä yhä uudelleen ja uudelleen. Voisko olla niin että yleinen kauneuskäsitys (mikä se ikinä onkaan) ja sinä olette aika eri linjoilla? Kun ottaa huomioon että esimerkiksi Miss Universum -kisojen kärjessä on todella usein eteläamerikkalaisia naisia, sun väite kuulostaa hassulta.

Ja jottei menis ihan :offtopic: niin tän päivän Ilta-Sanomissa on uusi missi alusvaatekuvissa, eikä se näytä yhtään pahalta. On muuten tänään vieraana Ruben & Joonas -ohjelmassa. (Kuin myös Idols-finalistit Johanna ja Ari.)

Ohan tuo ny ihan helvetin hyvännäköinen muija. :kuola:

Just tommoset hiukan persoonnallisen näköiset kasvot tekevät tuosta vielä ehanamman. Vaimoainesta. :D

Ei nuissa kuvissa mitä aiemmin oli (iltalehden galleria) ole todellakaan ruma...

Meilläkin töissä semmoset mitään sanomattoman näköiset lasoperseet valittaa kun missi on niin ruma.
On tainnu peili särkyä itellään?tekis mieli mjoskus puottaa maan pinnalle ja sanoa, että vilkaseppa peiliin.

Miksei sitten voida siirtyä ihan rehtiin kansanäänestykseen?? Mihin helvettiin niitä tuomareita tarvitaan? Luulis nyt 5 miljoonaa ihmistä tietävän paremmin ku muutama jannu, jotka sopii voittajan saunassa ja soittavat kavereilleen kehen rahansa panostavat.:curs:

edit: Siksi :curs:, kun eivät soittaneet mulle :D

http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/frame.asp?id=9873

Jos joku sanoo, että kuvat ovat onnistuneita ja meillä on nätti miss suomi 2007, niin mä käyn ostamassa haulikon ja ammun itseni.

edit. katsokaa kolmatta kuvaa. mitkä on noi mummopökät? :itku:

"Gasellimaisen tumma kaunotar.." Kauheeta, kun on pakko kehua ja ylistää ei kovin nättiä ihmistä..

Onkos täällä sun omia kuvia, kun toi missi on nyt niin hirveä lehmä sun mielestä?
Mummopökät on varmaan itse valinnu päälleen?Just joo...

Ei ehkä Suomen kaunein, mutta mihin sä vertaat?Itteesi?kavereihisi? kehen?
Pistä joku esimerkki?

Voisko olla niin että yleinen kauneuskäsitys (mikä se ikinä onkaan) ja sinä olette aika eri linjoilla? Kun ottaa huomioon että esimerkiksi Miss Universum -kisojen kärjessä on todella usein eteläamerikkalaisia naisia, sun väite kuulostaa hassulta.

No, eipä oikeastaan. Yleinen kauneuskäsitys liittynee varmaan enemmän sellaisiin seikkoihin kuin säännölliset kasvonmuodot jne., Indican blondifiksaatio on taas enemmän henk. koht. mieltymys. Itsekin pidän lähes järjestään vaaleista pikemmin kuin tummista.

Taitaa tuollaisissa kilpailuissa vaikuttaa sijoitukseen muut asiat kuin puhtaasti esteettiset (arvostelulajit on vähän korneja siinä mielessä että mitään absoluuttista kriteeriä ei ole). Voin tietty olla väärässäkin. :)

Ainoo vaan että suomalaisista "blondeista" 80% on purkista vaalennettu...

Wikipedian mukaan (varma tiedonlähde, et voi väittää vastaan :D ) suurin luonnonvaaleiden sinisimmujen tiheys löytyis juuri Suamesta. Tiä sitten.

Voisko olla niin että yleinen kauneuskäsitys (mikä se ikinä onkaan) ja sinä olette aika eri linjoilla? Kun ottaa huomioon että esimerkiksi Miss Universum -kisojen kärjessä on todella usein eteläamerikkalaisia naisia,

Totanoin, niitä ei valitse suomalaiset miehet. Eiköhän 90% suomalaismiehistä pidä skandinaavista tai suomalaista naista paa-ljon kauniinpana kuin brasilialaista.. luulisimpa että suurin osa suomalaisista miehistä ei todellakaan pidä italialais-espanjalais-brasilialaisesta naistyypistä, vaan enemmänkin suomalais-ruotsalais-tanskalaisesta. Japseista puhumattakaan, koko aasian mantereella ei ole yhtään nättiä tyttöä, eiköhän siitäkin ole suuri osa samaa mieltä.
vai muka blondifiksaatio:) lol.. Miss suomi 07 ei ole suomessa parhaasta päästä ollenkaan, mutta ei noinkaan kauniita naisia ole missään länsimaailman ulkopuolella, tai itävallan eteläpuolella euroopassa.

Japseista puhumattakaan, koko aasian mantereella ei ole yhtään nättiä tyttöä, eiköhän siitäkin ole suuri osa samaa mieltä.

Aasiassa on aika perkuleesti populaa että eiköhän sieltä nyt muutama nätti nainen löydy ;) mutta muuten samaa mieltä. Aasialaisfanitus on aika yliarvostettua, ei säväytä mua kyllä. Taitaa olla aasiafanitus sitä petite-fiksaatioo lähinnä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom