miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
Totanoin, niitä ei valitse suomalaiset miehet. Eiköhän 90% suomalaismiehistä pidä skandinaavista tai suomalaista naista paa-ljon kauniinpana kuin brasilialaista.. luulisimpa että suurin osa suomalaisista miehistä ei todellakaan pidä italialais-espanjalais-brasilialaisesta naistyypistä, vaan enemmänkin suomalais-ruotsalais-tanskalaisesta. Japseista puhumattakaan, koko aasian mantereella ei ole yhtään nättiä tyttöä, eiköhän siitäkin ole suuri osa samaa mieltä.
vai muka blondifiksaatio:) lol.. Miss suomi 07 ei ole suomessa parhaasta päästä ollenkaan, mutta ei noinkaan kauniita naisia ole missään länsimaailman ulkopuolella, tai itävallan eteläpuolella euroopassa.
Kyllä kuule aika moni suomalainen mies pitää brasilialaista naista kauniina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän 90% suomalaismiehistä pidä skandinaavista tai suomalaista naista paa-ljon kauniinpana kuin brasilialaista.. luulisimpa että suurin osa suomalaisista miehistä ei todellakaan pidä italialais-espanjalais-brasilialaisesta naistyypistä, vaan enemmänkin suomalais-ruotsalais-tanskalaisesta.

:anssi:

Muutama IRL kaveri on kyllä sitä mieltä että jos naiskauneutta haluaa nähdä pitää mennä espanjaan tai italiaan, en voisi enempää eri mieltä olla. Mitä mä olen 8 kertaa (muistaakseni, ehkä 9) espanjassa ollut, ei siellä todellakaan paikalliset naiskauneudella juhli. Saatikka sitten Afrikka, ilmankos ne afroäijätkin on niin valkoisen perään, kun ne afrikkalaisnaiset ovat aika vastenmielisen näköisiä. suorastaan rumia. Eipä kyllä mitkään turkintytöt eikä latinot sytytä. Suomalaistytöt on niin paljon paremmannäköisiä kuin latinot, ettei mitään rajaa.. Kyllä varmasti suurin osa on samaa mieltä, vai onko täällä muka joku jonka mielestä afrikassa on kauniita naisia? Charlize Theronia ei lasketa:)

Muutama IRL kaveri on kyllä sitä mieltä että jos naiskauneutta haluaa nähdä pitää mennä espanjaan tai italiaan, en voisi enempää eri mieltä olla. Mitä mä olen 8 kertaa (muistaakseni, ehkä 9) espanjassa ollut, ei siellä todellakaan paikalliset naiskauneudella juhli. Saatikka sitten Afrikka, ilmankos ne afroäijätkin on niin valkoisen perään, kun ne afrikkalaisnaiset ovat aika vastenmielisen näköisiä. suorastaan rumia. Eipä kyllä mitkään turkintytöt eikä latinot sytytä. Suomalaistytöt on niin paljon paremmannäköisiä kuin latinot, ettei mitään rajaa.. Kyllä varmasti suurin osa on samaa mieltä, vai onko täällä muka joku jonka mielestä afrikassa on kauniita naisia? Charlize Theronia ei lasketa:)

Makuasioita täysin, minun mielestä semmonen blondi/blondattu on vastenmielisintä mitä löytyy.Tummat on mun makuun, vaikka ois Burundista kotoisin

Makuasioita täysin, minun mielestä semmonen blondi/blondattu on vastenmielisintä mitä löytyy.Tummat on mun makuun, vaikka ois Burundista kotoisin

Makuasioista ei saa kiistellä, eikä niitä saa moittia, mutta, kyllä sulla on outo naismaku. Vai muka blondit on vastenmielisiä? Nehän on ainoita naisia jotka sytyttää. en kyl ymmärrä.. tai sitte lasket leikkiä:)

viimeisen kymmenen vuoden aika miss universumissa on menestyneet nämä maat:
1. 2. ja 3.

1996 Venezuela Aruba Suomi
1997 USA Venezuela Trinidad/Tobago
1998 Trinidad/Tobago Venezuela Puerto Rico
1999 Botswana Filippiinit Espanja
2000 Intia Venezuela Espanja
2001 Puerto Rico Kreikka USA
2002 Venäjä Panama Kiina
2003 Dominikaaninen Tasavalta Venezuela Etelä-Afrikka
2004 Australia USA Puerto Rico
2005 Kanada Puerto Rico Dominikaaninen Tasavalta
2006 Puerto Rico Japani Sveitsi

Eli tän mukaan mun pitää lähteä Puerto Ricoon tai Venezuelaan :)

ps. Yleensä niiden suomalaisten siiderillä lihotettujen emäsikojen perään itkee ne karjalalippisjuntit jotka ei muuta tuu koskaan saamaankaan ja niille naisessa on ihanaa kun leukoja on 3 ja tukka on blondattu korpuksi. Myös verkkarit ja sätkien vetäminen putkessa lasketaan ihanuudeksi, kuten myös läskilöysät tissit joita puristetaan liian pienillä paidoilla esiin..Ai nii ja tietty ne koirankarvalla vuoratut kolmeraitakopioverkkarit. Ai vittu ku on ehanata ne naaaaset joo!

Makuasioista ei saa kiistellä, eikä niitä saa moittia, mutta, kyllä sulla on outo naismaku. Vai muka blondit on vastenmielisiä? Nehän on ainoita naisia jotka sytyttää. en kyl ymmärrä.. tai sitte lasket leikkiä:)

Ei, oon tosissaan. Mutta mikäs tän parempaa: ota sää ne blondit, niin minä otan tummat?
Hyvä jako, eikä tarte tapella (ainakaan sun kanssa)

-miesten kerholaiset-

:lol2:

Eli tän mukaan Ei paljon eurooppalaiset juhli ja Etelä-Amerikka menestyy ja menestyy...

Niinhän nuo menestyy, ei kai kukaan voi tuosta eri mieltä ollakaan. Mistä se kertoo onkin jo eri juttu.

E:
suomalaisten siiderillä lihotettujen emäsikojen... leukoja on 3 ja tukka on blondattu korpuksi. Myös verkkarit ja sätkien vetäminen putkessa lasketaan ihanuudeksi, kuten myös läskilöysät tissit joita puristetaan liian pienillä paidoilla esiin..Ai nii ja tietty ne koirankarvalla vuoratut kolmeraitakopioverkkarit.

katkeruutta ilmassa? entäs hampaaton keskiarvoslummibrassi?

Ne on kauniita vallitsevien kauneusihanteiden mukaan?

Olisko Pissi-kisoissa kyse paljosta muustakin? Kenen vallitseva ihanne. Onko mun nyt ihan pakko tykätä brassista yli kaiken.

p.s. :D mistään ei sovi kiistellä niin hyvin kuin makuasioista

E: tuntuu että ainakaan Suomessa - ehkä muussakin Euroopassa - ei oo missikisat kauheen kovassa huudossa osallistujien suhteen ja muutenkaan. Eikö ne jossain liiteriostarissa käyny vähän kiertään ja melkein oli siinä. En tiedä kartottaako tämmönen kisa kovinkaan todenmukaisesti Suomen todellista tilannetta.

Ei, oon tosissaan. Mutta mikäs tän parempaa: ota sää ne blondit, niin minä otan tummat?
Hyvä jako, eikä tarte tapella (ainakaan sun kanssa)

-miesten kerholaiset-

:lol2:

We have a deal;)

...suomalaisten siiderillä lihotettujen emäsikojen...leukoja on 3 ja tukka on blondattu korpuksi. Myös verkkarit ja sätkien vetäminen putkessa lasketaan ihanuudeksi, kuten myös läskilöysät tissit joita puristetaan liian pienillä paidoilla esiin..Ai nii ja tietty ne koirankarvalla vuoratut kolmeraitakopioverkkarit...

En tunnista itseäni kuvauksestasi. :lol2:

Kohtuullisesti matkustelleena vaatimaton mielipiteeni on se, että joka maassa on ihania gissoja, ja vastaavasti niitä korppikotkia.

Ottakaa huomioon että Miss Universum kisoihin saavat osallistua myös leikellyt naiset.

En tunnista itseäni kuvauksestasi. :lol2:

Kohtuullisesti matkustelleena vaatimaton mielipiteeni on se, että joka maassa on ihania gissoja, ja vastaavasti niitä korppikotkia.

Ottakaa huomioon että Miss Universum kisoihin saavat osallistua myös leikellyt naiset.

No nekin vielä, mikäs vuosi se oli se yks täti(oliko peräti äijjä alunperin?)..tais menestyäkin ihan hyvin. sillä ei tainnu olla kropassa enää muuta omaa kun ulosteet, ja nekin poistumaan päin.

Tahtoo vaan olla malli/missi yms piireissä niin sairasta tuo kauneuden tavoittelu, että mitä vaan ollaan valmiita tekemään.

Olikos ne nämä Simpsonin sisarukset, jotka nyt on alkanu leikellä kehoaan?Oli lehessä juttua...huoh, mihinkä nekin tarttee enää parannusta?Nättejä kun mitä, sairasta.

Tarkemmin ajateltuna, taidan minäkin koota itelleni uuden kropan:

Pää:Brad Pitiltä
Niska:Matt hughesilta
Hartiat:Orville Burkelta / Markku Ruulilta
Selkä:Coleman
Jalat:Haney (ei ois liian isot)
Kädet: vartsenekkeriltä
Tissit ja vatsapalikat:vaikka nyyssölältä

Johan on kysyntää tuon jälkeen :kippis1:

Siis etelä-Amerikassa koko missikulttuuri on niin erilaista. Siellä sua valmennetaan yläasteikäsestä lähtien missiks, sut laitetaan kaikkiin kauneusleikkauksiin yms. et täyttäisit jokaisen kriteerin.

Hyvänä esimerkkinä tää uusin Miss Universum, joka voittaessaan oli 18v ja niin viimeseen asti valmennettu ja tuunattu. Siellä toi misseilly ja kauneudella kisaaminen on verrattavissa urheiluun toisinku täällä pohjolassa. Harva täällä on oikeasti niin hyvännäkönen luonnostaan ku MU-skaboihin vaadittas, ja koska leikkaukset on kiellettyjä, niin vittuatko tässä paljoa voi. Enpä kyllä jaksa uskoa, että täältä löytys muutenkaan intoa sellaseen älyttömään missimaniaan, mitä e-amerikassa on.

--

Onkos täällä sun omia kuvia, kun toi missi on nyt niin hirveä lehmä sun mielestä?
Mummopökät on varmaan itse valinnu päälleen?Just joo...

Ei ehkä Suomen kaunein, mutta mihin sä vertaat?Itteesi?kavereihisi? kehen?
Pistä joku esimerkki?

Jotain rajaa missimittelöihinkin! Perintöprinsessoihin voisi vaikka verrata. Joka kuvassa olivat Nooraa nätimpiä! Kauneus on toki katsojan silmissä. Ja minun silmissä väärä missi valittiin. Varmasti tulee maailmalla menestysä.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom