miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
No mutta, tuohan on suorastaan ruma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iltasanomien sivun missiesittelyitten numero 8, essi on tosi cute, mut muut ei.ja ei pyöritetä mitään ihme kissoja, ei:) mutta ei noikaan mitään elämääsuurempia tyttöjä ole. IMO en ymmärrä mitä kaunista noissa kyllä sitten on.. Ei niin ollenkaan mitään.. Indican Jenny pesisi ne kirkkaasti, samoin Tea Hiilloste. tai oikeastaa puolet mun tuntemista tytöistä. Pitkiä ja laihoja ne on, mutta that's it. söpöjä? no Essi on, ei muut.

Sähän fanitat tuota Indicaa melkein kuin änkkäri hulkkia.

iltasanomien sivun missiesittelyitten numero 8, essi on tosi cute, mut muut ei.ja ei pyöritetä mitään ihme kissoja, ei:) mutta ei noikaan mitään elämääsuurempia tyttöjä ole. IMO en ymmärrä mitä kaunista noissa kyllä sitten on.. Ei niin ollenkaan mitään.. Indican Jenny pesisi ne kirkkaasti, samoin Tea Hiilloste. tai oikeastaa puolet mun tuntemista tytöistä. Pitkiä ja laihoja ne on, mutta that's it. söpöjä? no Essi on, ei muut.

eiku tarkotin tota puolan missiä mitä jengit dissas, onhan tuo suomen missi aika luokaton tapaus. :D

Sähän fanitat tuota Indicaa melkein kuin änkkäri hulkkia.

no Indican Jenny on aivan jäätävännätti. ihan syötävän söpö, just niin mun tyyppiä, ku olla voi. Luonnossa se on vielä kakskertaa ihananpi.. :)

Ja ei se ikuinen virtakaa mikää huono biisi ole.:)

Indican Jenny

Meikkipossu. Mutta makunsa kullakin...

iv-video-jenny2-h500w333.jpg

iv-video-jenny-h600.jpg

Jenny VS. Miss Suomi
26664-1_missit5.jpg

No jaa, aika selkee etulyöntiasema tällä missillä on mun silmissä, vaikkei mikään kedon kaunein kukkanen olekaan.. Makunsa kullakin, enkä tarkoita halveerata sun naismakua. Indicalle tarkoitettu viesti siis...

No mutta onhan tuo jenny aika porsas :yrjö:
Miss suomi ei ole hyväkroppainen ja vieläpä karseat kasvot, edes tuo seiskassa oleva kuva ei saa hänestä kaunista vaan vähemmän ruman ehkä?
Saksassakin oli voittaja aika jännä, ainakin omaan silmään molemmat perintöprinsessat olivat kauniimpia, mutta eikös joku sanonutkin että niin sen pitääkin olla :D.

Tuollaista sais aika kauan kyl juoda kauniiks.. ei tsiisus.

Seurusteleeko porukka täällä jumalattarien kanssa kun on varaa rumaksi haukkua varsin nättiä neitoa? Onhan sitä tietty kauniimpiakin nähty, mutta ehkä olis aika herätä todellisuuteen ja katsoa mitä siitä vierestä löytyy. Ei ihme jos naisilla on hirveitä paineita ulkonäöstään kun porukka kilpaa moukaroi täälläkin "rumaa korppikotkaa" maan alle. :jahas:

Seurusteleeko porukka täällä jumalattarien kanssa kun on varaa rumaksi haukkua varsin nättiä neitoa? Onhan sitä tietty kauniimpiakin nähty, mutta ehkä olis aika herätä todellisuuteen ja katsoa mitä siitä vierestä löytyy. Ei ihme jos naisilla on hirveitä paineita ulkonäöstään kun porukka kilpaa moukaroi täälläkin "rumaa korppikotkaa" maan alle. :jahas:

Hei, eiks ton kuitenki pitäis olla sen verran nätti että helposti ei löytyis niitä kauniimpia? Mä nään päivittäin paremman näköisiä ja muotoisia suomalaisia naisia niin paljon, että toi missi tuntuu lähinnä vitsiltä. Ei sillä, panisin helposti, ronkelit runkkaa..

Mielestäni varsin ihastuttava ilmestys...

Maskotti sanoi:
Seurusteleeko porukka täällä jumalattarien kanssa kun on varaa rumaksi haukkua varsin nättiä neitoa?

Luulen että suurin osa haukkujista seurustelee lähinnä oman itsensä kanssa. Monilla on nykyään ihan epärealistisia kauneusihanteita, noitakin missien kuvia pitäisi varmaan photoshopata jotta kelpaisi enemmistölle.

Tuli idea, mitä jos täs viikolla jengi ottais kameroita messiin ja kysyis aina sopivan kuvattavan sattuessa kohdalle lupaa kuvata tuolla liikenteessä? Vois selittää viel et minkä takia kuvan haluais ottaa (mikä mahtava iskurepliikki).
Niit vois johonki threadiin tunkea. Siinä vois sit jengi arvostella vs. tää missi.
Toi missi ei pärjäis muulle materiaalille vaikka nää muut olis ihan keskeltä arkee napattu.

Mulla on pientä salaliittoteoriaa ton kisan suhteen.. Tän uutisen takia http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702125730386_uu.shtml

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom