Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:niistä olinkin just tulos kommentoimaan et hyi helkutti, kyl noiden kolmen pärstät on ihan hirveät!! Kattokaas vaan Oho-lehden sivuilla olevia kuvia..Vai missejä nuo
Meah sanoi:Myönnetään, että olen ollut/olen edelleenkin niin paljon mallien ja missejen kanssa tekemisissä
Joo, mielipide asioitahan nämä ovat, mutta jotenkin musta vähän tuntuu että pakkiksen pojat on "vähän" puutteessa. :lol2:Ronn Moss sanoi:Hoh hoijaa. Jotenkin tuntuu, että jengi ampuu vähän yli tässä. Vaikka ei nämä missit ehkä edusta kaikkien kauneusihanteita tai tasoa, niin ei noista finalisteista nyt yksikään ruma ollut, saati sitten "rotkoporsaita".
JWO sanoi:Joo, mielipide asioitahan nämä ovat, mutta jotenkin musta vähän tuntuu että pakkiksen pojat on "vähän" puutteessa. :lol2:
Tuo pecmanin äskeinen kuvavertailu vaan todisti lisää missimme kauheutta, sillä piti kuva hakea ihan uglypeople netistä asti että löyty joku kauheampi. :D
Tiedättekö btw että miksi monet eivät mene misseiksi? siksi että ne joilla näköä löytyy oikeasti ei tarvitse lähteä kalastamaan mallitoimiston sopimusta misseyden kautta, vaan saavat sen suoraan vaikka paparazzille. Misseiksi haavittelee ne wannabe mallit jotka työntävät kuviaan cityn peilikuvaan ja kerran elämässään ovat pääseen car showhun poseeraamaan nissan micran päälle...eivätkä mallitoimistojen torjunnoista huolimatta tajua että naama on kuin alligaattorin perse. Missit voittavat mallitoimiston sopimuksen. :lol2:
rahkanaama sanoi:JWO: Selitäppä tota "puute-korttia" vähäsen. Se nyt on itsestäänselvyys, että puute on kova, mutta mitä se tähän liittyy?
JWO sanoi:Jos miss suomea pitää jotenkin erikoisen kauniina niin on selvää ettei ole saanut. (paitsi ehkä keittäjä-keijukaiselta :lol2: )
no et varmasti, sillä tuohan on sun makuun jo aivan liian vanhakin:D;)JWO sanoi:Eikai tuo nyt ruma ole, mutta itse en henk.koht panisi vaikka maksaisi.
neutraali sanoi:no et varmasti, sillä tuohan on sun makuun jo aivan liian vanhakin:D;)
JWO sanoi:Eikai tuo nyt ruma ole, mutta itse en henk.koht panisi vaikka maksaisi.
neutraali sanoi:no et varmasti, sillä tuohan on sun makuun jo aivan liian vanhakin:D;)
Ihan turha toi on vetää henkilökohtaisuuksiin. Jokainen on vapaa esittämään oman mielipiteensä mitä mieltä on misseistä, sehän tämän treadin tarkoitus oli. Täällä kaikkien pitäisi aina vaan kehua ihan mitä tahansa ettei itse vaikuta kusipäältä...kaikenlainen kritiikkihän on väärin.Emppuli sanoi:Tarkotus ei oo mitenkään enää jatkaa tai haastaa riitaa, mutta on vaan pakko todeta, että mistä näin saatanan kusipäistä ja ylimielistä porukkaa löytyy?( kuten JWO..)
JWO sanoi:
Eleonoora sanoi::urjo: Sori. En panis. :urjo: Jopa Ninni voittaa tuon. ;)
JWO sanoi:Ihan turha toi on vetää henkilökohtaisuuksiin. Jokainen on vapaa esittämään oman mielipiteensä mitä mieltä on misseistä, sehän tämän treadin tarkoitus oli. Täällä kaikkien pitäisi aina vaan kehua ihan mitä tahansa ettei itse vaikuta kusipäältä...kaikenlainen kritiikkihän on väärin.
Ennemmin kuin alat mua haukkumaan eriävien mielipiteidemme vuoksi, olisi varmaan järkevämpää kertoa oma mielipiteesi missistä. :lol2:
Toihan ei ole ninni.JWO sanoi: