Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
JWO::rock: näimpä murunen.:thumbs:

edit: harmi et mul ei jostain syystä näy mitkään kuvat nytten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meah sanoi:
niistä olinkin just tulos kommentoimaan et hyi helkutti, kyl noiden kolmen pärstät on ihan hirveät!! Kattokaas vaan Oho-lehden sivuilla olevia kuvia..Vai missejä nuo:eek:

Meah sanoi:
Myönnetään, että olen ollut/olen edelleenkin niin paljon mallien ja missejen kanssa tekemisissä

Niinpä. Iteki ku olen hengaillu mallejen ja missejen ja leikkiny barbi-nukkijen kanssa pienestä pitäjen niin kyllä oli järkytys noi missihirviöt.
:urjo:
Jos toi Ninni :eek: on muka Suomen kaunein nainen niin en uskalla ajatellakaan miltä ne "normaalit" ihmiset sitte näyttää. Uskaltaakohan tässä edes lähikauppaan kävellä ku ei tiiä minkälaisia hirviöitä siellä tulee vastaan.

Kuin kaksi marjaa:
ugly.jpg

361913.jpg
:itku: :urjo:

Hoh hoijaa. Jotenkin tuntuu, että jengi ampuu vähän yli tässä. Vaikka ei nämä missit ehkä edusta kaikkien kauneusihanteita tai tasoa, niin ei noista finalisteista nyt yksikään ruma ollut, saati sitten "rotkoporsaita".

No onhan nämä misseiksi vähän Anne Pohtamo tyyppisiä "pallinaamoja". On varmasti liioiteltua puhua Suomen kauneimmista näiden kanssa samassa lauseessa.
1975_Anne_Marie_Pohtamo_Finland.jpg

Ihan mukavan näköisiä silti. :rolleyes:

JWO: Selitäppä tota "puute-korttia" vähäsen. Se nyt on itsestäänselvyys, että puute on kova, mutta mitä se tähän liittyy? :rolleyes:

Ronn Moss sanoi:
Hoh hoijaa. Jotenkin tuntuu, että jengi ampuu vähän yli tässä. Vaikka ei nämä missit ehkä edusta kaikkien kauneusihanteita tai tasoa, niin ei noista finalisteista nyt yksikään ruma ollut, saati sitten "rotkoporsaita".
Joo, mielipide asioitahan nämä ovat, mutta jotenkin musta vähän tuntuu että pakkiksen pojat on "vähän" puutteessa. :lol2:

Tuo pecmanin äskeinen kuvavertailu vaan todisti lisää missimme kauheutta, sillä piti kuva hakea ihan uglypeople netistä asti että löyty joku kauheampi. :D

Tiedättekö btw että miksi monet eivät mene misseiksi? siksi että ne joilla näköä löytyy oikeasti ei tarvitse lähteä kalastamaan mallitoimiston sopimusta misseyden kautta, vaan saavat sen suoraan vaikka paparazzille. Misseiksi haavittelee ne wannabe mallit jotka työntävät kuviaan cityn peilikuvaan ja kerran elämässään ovat pääseen car showhun poseeraamaan nissan micran päälle...eivätkä mallitoimistojen torjunnoista huolimatta tajua että naama on kuin alligaattorin perse. Missit voittavat mallitoimiston sopimuksen. :lol2:

Ahahahaahahahahahahahah:lol2:

Nyt ei voi muuta tehdä kuin nauraa Pecmanin ja JWO:n esimerkkikuville(nyt taas kuvat näkyy)

Ja pullalle: Tuo olisikin ollut parempi vaihtoehto kun ykskään 3 parhaan joukusta, tosin tuossa kuvassa. Muissa kuvissa ei sitten näyttänyt mitenkään silmiinpistävältä.

Nauretaas vielä lisää:hyper: :lol2:

Jos toi Ninni on muka Suomen kaunein nainen niin en uskalla ajatellakaan miltä ne "normaalit" ihmiset sitte näyttää.

Niimpä, sitä voimme sitten miettiä :lol2: :evil:

JWO sanoi:
Joo, mielipide asioitahan nämä ovat, mutta jotenkin musta vähän tuntuu että pakkiksen pojat on "vähän" puutteessa. :lol2:

Tuo pecmanin äskeinen kuvavertailu vaan todisti lisää missimme kauheutta, sillä piti kuva hakea ihan uglypeople netistä asti että löyty joku kauheampi. :D

Tiedättekö btw että miksi monet eivät mene misseiksi? siksi että ne joilla näköä löytyy oikeasti ei tarvitse lähteä kalastamaan mallitoimiston sopimusta misseyden kautta, vaan saavat sen suoraan vaikka paparazzille. Misseiksi haavittelee ne wannabe mallit jotka työntävät kuviaan cityn peilikuvaan ja kerran elämässään ovat pääseen car showhun poseeraamaan nissan micran päälle...eivätkä mallitoimistojen torjunnoista huolimatta tajua että naama on kuin alligaattorin perse. Missit voittavat mallitoimiston sopimuksen. :lol2:

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Mä Hajoon tänne:hyper:

siis onko jossain maininta että miss suomi on suomen kaunein. rumaksi missiä ei voi oikeasti kukaan sanoa tai voi muttei tosissaan

rahkanaama sanoi:
JWO: Selitäppä tota "puute-korttia" vähäsen. Se nyt on itsestäänselvyys, että puute on kova, mutta mitä se tähän liittyy? :rolleyes:

Se selittyy sillä että esimerkiksi intissä alkaa 100 kiloinen keittäjä-keijukainenkin näyttämään hehkeeltä poikien silmissä kun toosaa ei olla saatu aikoihin jos koskaan. Jos miss suomea pitää jotenkin erikoisen kauniina niin on selvää ettei ole saanut. (paitsi ehkä keittäjä-keijukaiselta :lol2: )

Neutraalin kommentin kanssa olen kyllä 100% samaa mieltä. tuo on nyt miss suomi, mutta ei missit nyt oikeasti ole koskaan mitään suomen kauneimpia naisia...missit edustavat tavallista suomalaista naista joka vain haluaa hiukan enemmän maistaa tähteyttä. Eikai tuo nyt ruma ole, mutta itse en henk.koht panisi vaikka maksaisi. :rolleyes:

JWO sanoi:
Jos miss suomea pitää jotenkin erikoisen kauniina niin on selvää ettei ole saanut. (paitsi ehkä keittäjä-keijukaiselta :lol2: )

Vai niin. Kauneus on katsojan silmässä. Ehkä Ninnissä on jotain sellasta, mikä jonkun mielestä on erityisen kaunista :rolleyes:

JWO sanoi:
Eikai tuo nyt ruma ole, mutta itse en henk.koht panisi vaikka maksaisi. :rolleyes:
no et varmasti, sillä tuohan on sun makuun jo aivan liian vanhakin:D;)

neutraali sanoi:

:lol2: ehkäpä....ehkäpä...mutta mä printaan ton ninnin keltaisen virnistyksen ja lykkään kuvan jääkaapin oveen dietillä niin ei varmasti tule naposteltua ylimääräisiä. ;)

No rauha maahan kuitenkin...sen kun tykkäätte musta vaikka sikalan possuista, mä vaan kerroin oman mielipiteeni.

Tarkotus ei oo mitenkään enää jatkaa tai haastaa riitaa, mutta on vaan pakko todeta, että mistä näin saatanan kusipäistä ja ylimielistä porukkaa löytyy?( kuten JWO..) :rolleyes:

JWO sanoi:
Eikai tuo nyt ruma ole, mutta itse en henk.koht panisi vaikka maksaisi. :rolleyes:

neutraali sanoi:

touché :lol2: :D :lol2:

Emppuli sanoi:
Tarkotus ei oo mitenkään enää jatkaa tai haastaa riitaa, mutta on vaan pakko todeta, että mistä näin saatanan kusipäistä ja ylimielistä porukkaa löytyy?( kuten JWO..) :rolleyes:
Ihan turha toi on vetää henkilökohtaisuuksiin. Jokainen on vapaa esittämään oman mielipiteensä mitä mieltä on misseistä, sehän tämän treadin tarkoitus oli. Täällä kaikkien pitäisi aina vaan kehua ihan mitä tahansa ettei itse vaikuta kusipäältä...kaikenlainen kritiikkihän on väärin.
Ennemmin kuin alat mua haukkumaan eriävien mielipiteidemme vuoksi, olisi varmaan järkevämpää kertoa oma mielipiteesi missistä. :lol2:

Eleonoora sanoi:
:urjo: Sori. En panis. :urjo: Jopa Ninni voittaa tuon. ;)

selvästi:
eturita_aaltolahti_vi.jpg

:urjo:

Nyt alkaa hei kyllästyttämään tää aihe...en mä täällä jaksa koko iltaa tota muijaa kattoa.

JWO sanoi:
Ihan turha toi on vetää henkilökohtaisuuksiin. Jokainen on vapaa esittämään oman mielipiteensä mitä mieltä on misseistä, sehän tämän treadin tarkoitus oli. Täällä kaikkien pitäisi aina vaan kehua ihan mitä tahansa ettei itse vaikuta kusipäältä...kaikenlainen kritiikkihän on väärin.
Ennemmin kuin alat mua haukkumaan eriävien mielipiteidemme vuoksi, olisi varmaan järkevämpää kertoa oma mielipiteesi missistä. :lol2:

Jos on valmis kertomaan hyvinkin kärkkäitä huomautuksia, (oli aihe mikä hyvänsä) niin ei pitäisi vetää noin pienestä sivuhuomautuksesta palkokasvia nenuun. ;) ja mä en ala kertomaan mielipidettäni misseistä, koska mulla ei ole varsinaisesti sellasta..:rolleyes: Sinähän saat olla misseistä ihan mitä mieltä tahansa, ja kirjottaakin mihin tyyliin haluat. Siitä nyt vaan sattu välittymään tosi ylimielinen vaikutelma, jota sitten kommentoin noin yleisesti. (huom. olit vaan esimerkkinä) Ei mulla muuta.. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom