Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Tytteli sanoi:
Tsiikaa irc-galleriasta...;) Meah on beibe:kuola: ...Joo mitä noihin misseihin tulee, niin arvostelulajihan tuo kauneuskisakin on...sitä varten ne tytöt siellä on. Itse en ainakaan osallistuisi ko. kisaan ellei kroppa ja naama olisi kunnossa.

Eipä ole enää meahilla :kuvia: galleriassa :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fitnesspimu sanoi:
Tulee vaan mieleen, että siellä karsinnoissa kun on satoja tyttöjä rivissä ja kaikkien kropat varustettu noilla levikkeillä, niin ei ole ihme että tuomaritkin jo siinä sokeentuvat! Lopputuloksena siis finaalissakin seisoa töröttää tyttöjä, joiden vyötäröä koristaa kehittyvä vyötärömakkara. Minun mielestäni tämä on aivan järkyttävää!

Jos missiorganisaatio haluaa olla esikuva nuoremmille, niin heidän tulisi kannustaa missejä liikkumaan ja syömään terveellisesti. Näyttämään siltä, että viikonloppuna on tehty muutakin kuin juotu muutama siideri yökerhossa.

Uskoisin näistäkin tytöistä ainakin suurimman osan liikkuvan ja syövän terveellisesti. Ei pieni epäsopivien bikinien aikaansaama "minijenkkakahva" välttämättä tarkoita epäterveellisiä elämäntapoja. Ja painoindeksin mukaan missikisat antavat varmasti paljon terveellisemmän kuvan pikkutytöille, kuin joku kolmosen tai nelosen mallikoulu.

Ja saishan noissa misseissä minunkin mielestä treenaus näkyä enemmän myös lihastenkin muodossa.

veijari sanoi:
Eipä ole enää meahilla :kuvia: galleriassa :itku:

Onpas, edelleenkin ;)

Ja tosiaan ei sitä itse tarvi mikään upea olla voidakseen arvostella tälläisissä ulkonäköön liittyvissä kisoissa kilpailijoita. Kyllä sitä itsekin ukon kanssa hämmästyttiin muutaman missin todella huomattavan suurista 'levikkeistä', 'pullonkaulahartioista' sekä yleisesti epäsuhtaisista vartaloista tms vaikkakaan itsellänikään ei olisi mitään asiaa tällä naamalla/kropalla mihinkään missikisoihin. Mielestäni tämä oli ensimmäinen vuosi jolloin näin huomattavia vikoja vartaloissa oli, en koskaan ennen nimittäin muista hätkähtäneeni kilpailijoiden uimapuku-zoomauksissa... Olin aidosti :eek: :eek: :eek:

Tytteli sanoi:
Tsiikaa irc-galleriasta...;) Meah on beibe:kuola: ...Joo mitä noihin misseihin tulee, niin arvostelulajihan tuo kauneuskisakin on...sitä varten ne tytöt siellä on. Itse en ainakaan osallistuisi ko. kisaan ellei kroppa ja naama olisi kunnossa.

Hahahhaha, kiitoksia tytteli, ite oot:love: ;)

Ja heh, onhan mulla sielä vielä kuvia, paljonkin..mä vaan vaihdoin väliaikasesti nickiä kun kaveri nimitti mua sillä...jokainen voi sitten päätellä mikä nimi mua lähiten kuvais:lol2: Ja nyt kun ette selvästikään löydä mun kuvia niin pysyn tuntemattomana vähän aikaa:evil: Selailkaa vaan pakkiskanavaa:D

D.Yates sanoi:
I've seen better :D

Enpä ala tarkemmin analysoimaan ettei pala näpit...

No oon mäkin nähny paremman näkösii tyttöjä kuin minä itse:lol2: Tottakai löytyy aina joku joka näyttää paremmalta;)

Miten nuo kilpailijat tuonne oikein valikoituu? Itsekö sinne ilmoittaudutaan? Ettäkö kuka tahansa korson lukion trinsessa voi tunkea ruotonsa koko kansan arvosteltavaksi, oli sitten strategiset mitat vaikka 100-0 (vyötärönympärys, minäkuvan korrelaatio todellisuuden kanssa). Eihän tämä pojat näin voi koskaan toimia. Ei todellakaan.

Ehdotan uudeksi systeemiksi suoraa kansanvaalia suljetulla lippuäänestyksellä ja ehdokkaina kaikki 17-25 -vuotiaat naispuoliset Suomen kansalaiset. Perustuslakiin kirjattakoon myös tässä tapauksessa käyttöön otettava yleinen äänestysvelvollisuus. Näin saataisiin joka vuosi valittua kiistattomasti paras tahi ainakin suurinta osaa miellyttänyt Miss Suomi. Nykysysteemillähän lähtöviivoille valikoituu pari kolme perusnäpsäkkää aihiota ja muutama lähiöbaarin kulmapöydästä siideripalkalla ihan vaan vaaditun nuppiluvun täyttämiseksi lavalle houkuteltu tursas. Lisäksi säästyisimme aivan liian monen valuvikaisella muotilla veistetyn keskivertopirjon myöhäisherännäiseltä paatokselta siitä kuinka poikaystäväperan mielestä hän on "paljon nätimpi, oikeesti".

Kaikesta tästä olisi myös se hyöty, että kilpailun voittanut Kiira Korpi joutuisi todennäköisesti jossain yhteydessä näyttäytymään uimapuvussa. Pelkästään tämä seikka on mielestäni kaiken mahdollisen vaivan arvoinen.

Äijä sanoi:

Paskan marjat, tietää miten Suomalaisten äänet jakautuu kun pelkät mummot äänestää. Missinä ois joku Elsa Lapualta. Tai Kekkonen. Sitten sen bikinikuvia jouduttas kattelemaan koko vuosi.

Belmondo sanoi:
Tämä viesti sisälsi suuruutta sekä ajatuksen Kiira Korvesta uimapuvussa.

Äänestän tätä viestiä. Ihan sama missä äänestyksessä, minä äänestän sitä.

Kuka on Kiira Korpi?

Rowena sanoi:
Kuka on Kiira Korpi?

Kissa.
KORPI.jpg

rafael30 sanoi:
OK:) Kaipa mä sitten ymmärrän, että haluatte nähdä tuon uimapuvussa. Jaa taitoluistelija... Mä oon ihan missannut koko tyypin. Sorry ja jatkakaahan vaan aiheesta!

Meah sanoi:
No oon mäkin nähny paremman näkösii tyttöjä kuin minä itse

Et aijaa. En mä oo ainakaan vielä nähnyt itseäni paremman näköistä tai muuten vaan parempaa ihmistä.

"Rakasta itseäsi enemmän kuin lähimmäistäsi" :david:

Ninni on kyllä parhaimman näköinen missi pitkään aikaan. Kakkonenkin oli kaunis, vaikkakin liikkuminen oli ihmeen jäykkää.
Ninnin katseet oli kyllä paikoitellen missille ehkä jo hieman liian tuhmia :kuola: :haart:

Ronn Moss sanoi:
Et aijaa. En mä oo ainakaan vielä nähnyt itseäni paremman näköistä tai muuten vaan parempaa ihmistä.

"Rakasta itseäsi enemmän kuin lähimmäistäsi" :david:

Joo..ja luitkohan ton Aiemman jutun?:jahas: Siis tosiaan tarkotin että totta vitussa joku ihminen on aina paremman näkönen kun toi yks kirjoitti että olen nähnyt paremman. Niin meinasin että onkos tuo mikään ihme.

Suositut

Back
Ylös Bottom