Pecman sanoi:Toihan ei ole ninni.
Ei niin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pecman sanoi:Toihan ei ole ninni.
Ups...se olikin se toinen rotko...Eleonoora sanoi:Ei niin..
Tytteli sanoi:Musta on kuitenkin hyvä, että Ninni ei ole sellainen anorektinen luuranko, vaan näyttää terveltä ja raikkaalta.
Käsittääkseni sikäli, että sinä olet nyt se 17 v. blondi, josta on itsensä ja poikaystävänsä JWO:n toimesta tehty jonkinlainen mittapuu sille, miltä näyttävät ne kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse laittaa kuviaan irc-galleriaan, mutta jotka silti saavat mallisopimuksia yms. ja joita kaikki haluavat panna.Meah sanoi:Tais olla asiaton lause tai sit mä en vain ymmärtänyt?:jahas:
Ja saanko kysyä miten tämä liittyy missikeskusteluun??
Sorruit itsepetokseen.reino sanoi:En välttämättä retostelisi tapahtuneesta kavereilleni.
mölliskö sanoi:Tää ketju on ihan paras :D :D :haart: :thumbs:
Mää arvasin että jätkä tuntee mut jostain ennestään!!!VITTU!!!:DRRKalle sanoi:Mun ehdotus on tämä: mölliskö ja Neutraali Meahin ja JWO:n kanssa baariin kamppailemaan. Lajeina:
6.Vitun huutaminen (desibelikamppailu)
Tässä on molemmille kilpailijapareille vahvoja lajeja.
reino sanoi:Käsittääkseni sikäli, että sinä olet nyt se 17 v. blondi, josta on itsensä ja poikaystävänsä JWO:n toimesta tehty jonkinlainen mittapuu sille, miltä näyttävät ne kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse laittaa kuviaan irc-galleriaan, mutta jotka silti saavat mallisopimuksia yms. ja joita kaikki haluavat panna.
RRKalle sanoi:Olen lukenut viimeset 4 sivua, en juurikaan alun jälkeen muuta. Vaikuttaa vahvasti klassikkomateriaalilta.
Mun ehdotus on tämä: mölliskö ja Neutraali Meahin ja JWO:n kanssa baariin kamppailemaan. Lajeina:
1.Puuhelmet kaulassa vatsapose
2.Mallien tunteminen/Barbinukkien stailaaminen
3.Paris Hilton tai Peter Andre- imitaatio
4.Kädenvääntö
5.Ylätaljamaksimi
6.Vitun huutaminen (desibelikamppailu)
Tässä on molemmille kilpailijapareille vahvoja lajeja. Voittajapari saa kertoa viimeisen ultimaalisen totuuden siitä kuka on Suomen kaunein kaikkien mielestä.
JWO sanoi:Toi sun postis on jo ihan silkkaa paskaa...täällä kukaan ei ole väittänyt että tässä leikittäisiin mitään ikoneita, vaan että ei yksinkertaisesti olla samaa mieltä siitä että miss suomi on kaunis.
Sinä viet taas keskustelun henkilökohtaiseksi vittuiluksi joka tuskin on pakkiksen sääntöjen mukaista yleensä, saati sitten fiksua....metsästät kuvia niistä jotka eivät missistä pidä ja postaat ne tänne kaikkien pällisteltäviksi. Ole hyvä ja postaa myös sitten oma ruma naamasi jos uskallat molopää. :piis:
Jos miss suomi edustaa omaa naiskauneusihannettasi ja viime öistä runkkausfantasiaasi, voit mielestäni vempata itsesi vaikka suohon, silti ei tarvitse vittuilla henk.kohtaisesti niille jotka ovat kanssasi jyrkästi erimieltä.
Postaahan nyt se oma finninen läskipääsi katottavaksi niin kaikki ymmärtää miksi missi on sinusta, sian nussiasta ainutlaatuisen kaunis. :lol2: