Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Doggoned sanoi:
Hyvä esimerkki pakkiksen tasosta? Tämähän alkaa kuulostaa jo lapselliselta... :jahas: Ei tietenkään JWO:ta yksin syyttäen.
Joillakin on kuitenkin tainnut nousta kusi hattuun ja aina Jeesuksen vierelle taivaaseen näissä ulkonäköasioissa.
Tämä threadi on kyllä täysin mennyt aiheen vierestä.
EDIT: Signatureni kertoo kaiken

Pyydän anteeksi kornia tekstiä mutta koittakaa ymmärtää että kyllä kenellä tahansa keittää yli jos toiset alkaa saatetekstien kera postaamaan tyttöystävien kuvia ilman lupaa aivan vääriin paikkoihin.

Jos katsot mun koko viestihistoriani läpi et löydä mitään muuta täysin turhaa postausta kuin nämä tässä topiikissa.

Musta modet voisivat poistaa edelliset neljä sivua, sillä ovat aivan :offtopic:

Ja koitetaan jatkossa pysyä henkilökohtaisista loukkauksista erossa. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti noita JWO:n ja Meah:n viestejä. Hetken luulin että ylimielisyyden raja on tullut tälläkin palstalla jo vastaan, mutta ei. :eixniinmuru:

Ultimecia sanoi:
Ninni oli äsken Huomenta Suomen haastattelussa, ja mun mielestä se on hyvännäköinen ja vaikutti ihan fiksultakin. Siinä mielipide (ja nyt odotellaan että joku kaivaa tuolta mun postaukset Steve Buscemista että päästään taas yrjöhymiöiden pariin).

Itse katsoin kanssa... kaunis Ninni siinä oli.

ps. reinon kuvasarja tais pudottaa Meahin maan päälle... ei noita ensimmäisiä voi edes verrata kuvan 3 barely legal teeny blondiin.

ps2. JWO: kannattaa muistaa, että jos kuvansa tunkee nettiin niin se saattaa eksyä "ehkä" joidenkin ihmisten näkyville. Ei reino varmaan laita pahaksi, jos sen kuvan netistä löydät ja postaat tänne. Mielestäni itse olet loukannut henkilökohtaisesti missi-ehdokkaita, kyllähän esim. Ninni saattaa tälle palstalle kirjoitella (epätodennäköistä tosin). ... turha itkeä ja pyytää poistamaan sivuja threadistä.

Hohhoijjaa...mä en ees enään jaksa kommentoida:rolleyes: Senkus postaatte mun kuvia tänne, aivan totaali sama.:lol2: Saattepahan uutta väittelyn aihetta. Mä vaan en ihan tajuu miks mun naama pitää olla täällä kun tää on missikeskustelu. Njaaaaa, kiitoksia sitten;) Mutta tottahan on toi mitä JWO sanokin että eiköhän mee pikkasen liikaa henkilökohtasuuksiin? Täs on nyt varmaan tullut jo kaikkien mielipiteet esille missistä (ja minusta, JWO:sta, möllisköstä ja neutraalista, mikä tosiaan on tyhmää muodostaa edes mielipidettä toisista sen mukaan, onko heidän mielestään Miss Suomi kaunis vai ei) Joten postatkaas vaan sen Ninnin kuvia tänne ja ihailkaa sitä. Ja vaaaaan sitten niitä positiivisiä kommentteja ja kehuja kiitos.

Kun kerran tämän on jo pelkkää off-topiccia niin onpa hieno huomata kuinka komeita ja kauniita ihmisiä täältä löytyy pelkästään...:rolleyes:

Antza sanoi:
Itse katsoin kanssa... kaunis Ninni siinä oli.

ps. reinon kuvasarja tais pudottaa Meahin maan päälle... ei noita ensimmäisiä voi edes verrata kuvan 3 barely legal teeny blondiin.

ps2. JWO: kannattaa muistaa, että jos kuvansa tunkee nettiin niin se saattaa eksyä "ehkä" joidenkin ihmisten näkyville. Ei reino varmaan laita pahaksi, jos sen kuvan netistä löydät ja postaat tänne. Mielestäni itse olet loukannut henkilökohtaisesti missi-ehdokkaita, kyllähän esim. Ninni saattaa tälle palstalle kirjoitella (epätodennäköistä tosin). ... turha itkeä ja pyytää poistamaan sivuja threadistä.

Anteeksi???????? Missä vaiheessa mä olen sanonut että mä olisin kauniimpi kuin Ninni ja voittaisin sen missikisoissa?????????? Miten se pudottas mut maanpinnalle kun laitat noiden kuvia tohon? ei mitenkään. Ja mä olen puhunut AINOASTAAN voittajakolmikosta, en pahemmin muista. Toi vaalee oiski ollut musta paras. Että sillä viisiin.

Ps. Postatkaas noista niitä ihan arki kuvia, ilman mitään Photosoppauksia.

edit: Musta on tosiaan kummaa että täällä puhutaan ylimielisyydestä jos maku ei ole sama ja on tyytymätön tulokseen. Mul ei oo koskaan ollu tapana arvostella ihmisten luonteita ennen kuin tunnen ne, mutta tapansa kullakin. Ulkonäköä saa arvostella, sitä varten ne kisat onkin.
:offtopic:

hohoh... Osu ja uppos ;) et sä ole missään vaiheessa sellaista väittänyt suoraan, mutta katsopa rauhassa aikaisemmat kirjoituksesi niin voit ymmärtää mistä sellainen käsitys on saanut alkunsa.

Antza sanoi:
hohoh... Osu ja uppos ;) et sä ole missään vaiheessa sellaista väittänyt suoraan, mutta katsopa rauhassa aikaisemmat kirjoituksesi niin voit ymmärtää mistä sellainen käsitys on saanut alkunsa.

Pahoittelen tosissani. Kun ei missään nimessä ollut tarkoitus sellaista kuvaa antaa. Halusin vaan olla missistä erimieltä ja olen edelleenkin. Mutta hei, makuasioista ei voi kiistellä?:) Joten oisko vaik nyt:piis: Kyl mä oon oikeesti ihan kiva;) :D

Onhan noi missit kauniita ja luonnossa vieläkin kauniimpia imo. Jos joku alkaa väittämään tyylin (en panisi vaikka maksettaisiin) niin kyllä sitten on päässä jotain vikaa. BTW...mielestäni toi blondi, olisko ollu numero 4, jonka kuva o tullu esille oli paras.

Onko se pimeys siellä Suomessa näin pahasti ihmisiin vaikuttanut, ku missithread näyttää tältä. :eek:

Eihän se nyt järkevää ole postailla toisten kuvia tänne noin vaan. Mutta ei sekään ole järkevää, jos puhutaan puutteessa olemisesta jos joku on jonkunmielestä kaunis, mutta omasta mielestä ei. Eikös nämä ole makuasioita ja fiksu ihminen osaa arvostaa toistenkin ihmisten makua/mieltymyksiä. Solidaarisuutta peliin. :kippis1:

Meah sanoi:
Anteeksi???????? Missä vaiheessa mä olen sanonut että mä olisin kauniimpi kuin Ninni ja voittaisin sen missikisoissa??????????
Meah sanoi:
Myönnetään, että olen ollut/olen edelleenkin niin paljon mallien ja missejen kanssa tekemisissä niin ketutus on suuri kun tiedän jo heti kaveripiiristänikin paremman näköisiä kun nuo
No sori, tarkoitettiin varmaan näitä sun kavereita, mutta kun kukaan ei tiedä keitä ne on. :kuvia:

Jos joku vaikuttaa näiden keskustelujen perusteella kusipäältä, niin eiköhän se johdu siitä että kyseinen henkilö on kusipää. Tunnustan omalta kohdaltani. :)

Meah sanoi:
Ps. Postatkaas noista niitä ihan arki kuvia, ilman mitään Photosoppauksia.
Myös kannattaa muistaa se, että noi iltalehden kuvat välttämättä ole parhaimpia kuvia tytöistä. Jossain vaiheessa thrediä oli kiertuekuvia, joissa tytöt eivät poseeranneet vaan olivat "liikkeessä". Kaikki tytöt näyttivät paremmalta. Tuskin oli photoshopattuja. Onhan niitä ilman meikkejä -kuvia ollutkin jo kierrossa. Keskimäärin Ninni on mielestäni ollut paras. Ja Ninnistä oli myös "siviili"kuvia jossain...

Tiedän ja olen täällä sanonutkin, ettei kauneimmat eksy missikisoihin kuin harvoin (Karita Tuomola esim.).

Mä pyydän viel anteeksi omia tyhmiä heittojani :worship:

Yksi hauska pointti muuten on että en ole edes haukkunut miss suomea...mä kuulin tyttökaverilta että ei ole hyvännäköinen, ja otin keskusteluun osaa siinä luulossa että tuo rita vai mikä lie on se missi...:nolo:
Tajusin vasta kun porukka huomautti että eihän tuo ole...:lol2:

Mutta kyllä se omaa likkakaveria täytyy tukea aina vaikka ite vähän pihalla asioista olisikin. :D

D.Yates sanoi:
No sori, tarkoitettiin varmaan näitä sun kavereita, mutta kun kukaan ei tiedä keitä ne on. :kuvia:

Jos joku vaikuttaa näiden keskustelujen perusteella kusipäältä, niin eiköhän se johdu siitä että kyseinen henkilö on kusipää. Tunnustan omalta kohdaltani. :)

En mä oo sanonu et kukaan vaikuttas kusipäältä, teil vaa hirttää pahasti kiinni tää juttu:) Jokos lopetetaan? Mä laitan näit peace-merkkei niin kauan kun tää keskustelu ei oo siirtyny takaisin misseihin.

:piis: :piis: :piis:

edit: ja mun mielest toi Rita olikin kaunein. JWO oot hassu.:)

Meah sanoi:
Ja heh, onhan mulla sielä vielä kuvia, paljonkin..mä vaan vaihdoin väliaikasesti nickiä kun kaveri nimitti mua sillä...jokainen voi sitten päätellä mikä nimi mua lähiten kuvais Ja nyt kun ette selvästikään löydä mun kuvia niin pysyn tuntemattomana vähän aikaa.

Meah sanoi:
Nonniis pojat :D älkää kiusatko mua:( No mut vinkkinä teille että ainakin tuo klubituksen profiili meah on mun;)

edit: jos törkkäätte googleen.

:jahas: Millon sun hattu on täynnä?

Helpompaa ois pysyä tuntemattomana jos ei tyrkyttäis omia kuviaan koko ajan.

Niin? Kun ihmiset vinku kuvaa ni sai sen. Eipä mitään ihmeelistä mutta siinä se on. Eikä mua haittaa, senkus arvostelette vaan, mutta? mä en tietääkseni ollut missikisoissa edelleenkään. Nyt mun hattu alkaa tosiaan olla täynnä tätä teidän jankutusta kun aina joku jaksaa jatkaa, mutta onneksi olen perus iloinen ihminen ja jaksan ottaa noi huumorilla.:)

edit::piis:

Noniin, nyt tähän keskusteluun vähemmän meahia ja JWO:ta (vaik ihan nättejä tekin olette, varsinkin JWO :wank: ), ja lisää :kuvia: kisojen kärkikolmikosta. Harmi ku missasin kisat, ei noista kuvista kovin paljoo pysty sanoon, toisissa näyttää hyvältä, toisissa sit taas vähemmän.

Meah sanoi:
En mä oo sanonu et kukaan vaikuttas kusipäältä
Joo et, tää oli vain noihin JWOn juttuihin tyyliin "Postaahan nyt se oma finninen läskipääsi katottavaksi niin kaikki ymmärtää miksi missi on sinusta, sian nussiasta ainutlaatuisen kaunis."

Eiköhän tää ole tässä :)

ps panisin Ninniä, minä siannussia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom