D.Yates sanoi:Kiira on tasavallan tämänhetkinen ykköskissa.
Oot säkin Meah söde ;)
Mitämitä... mä en löydä niitä kuvia :itku:
Siis ei sillä että mä oikeesti olisinkaan ettiny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D.Yates sanoi:Kiira on tasavallan tämänhetkinen ykköskissa.
Oot säkin Meah söde ;)
Mä en tiedä mutta pojat on sanonu että sen pitääkin olla tosi jäykkä että sen saa tungettua sinne kakkoseen. Kauniiseenkaan.Pecman sanoi:Ninni on kyllä parhaimman näköinen missi pitkään aikaan. Kakkonenkin oli kaunis, vaikkakin liikkuminen oli ihmeen jäykkää.
Törkkää kuukleen meah ;)veijari sanoi:Mitämitä... mä en löydä niitä kuvia :itku:
ZweCCo sanoi:Joo nyt loppu. Muuten JWO tulee ja.. ja.. no.. näyttää tuplat takaa!
ZweCCo sanoi:Joo nyt loppu. Muuten JWO tulee ja.. ja.. no.. näyttää tuplat takaa!
JWO sanoi::lol2:
Ehän näytä! Jos jotain näyttäisin niin moustin...se on tykimpi! :D
JWO sanoi:Jos jotain näyttäisin niin moustin
Pulla sanoi:Äläs ny hei viitti noiden sun juttujes kanssa. Tiedän, että tossa iässä itsetunto hakee hiukan paikkaansa mutta älä viitti purkaa sitä tänne. Eipä kenekään naama nyt oikeasti hirveä ole. Kukaan tuskin voittaa Miss Universumia mutta ei myöskään ansaitse laatta, eek tai muutakaan vähemmän positiivista hymiötä.
Ihan turha musta yrittää kaivaa tosta tuollaisia tökerösti ja räikeästi YLI muokattuja kuvia...tässä asiassa oon kyllä 100% tyttökaverin kanssa samaa mieltä...päivittäin kadullakin kävelee vastaan kauniimpia naisia kuin tuo rotkoporsas:Pulla sanoi:Ihmetyttää vaan, että mistä tuo uskomaton nillitys johtuu. Otetaan nyt vaikka tuo alla oleva kuva esimerkiksi. Onko tosiaan niin, että tuon kuvan nähdessäsi sinun ensimmäiset ajatukset ovat "Hyi S****NA!", "IHAN HIRVEE PÄRSTÄ!!1" tms?