Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Rowena sanoi:
Yli 25-vuotiaat on keski-ikäisiä?:D Täytyykin kolmenkympinkriisin lisäksi ilmeisesti alkaa kärsiä jo keski-iän kriisistäkin... No ei kai, tuskinpa aivan noin tarkoitit;) /QUOTE]

No enpä kyllä tarkottanut joo. Koska kuuluu paljon 40-60v ihmisiäkin siihen mun kaveripiiriin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ultimecia sanoi:
Ihan rauhaa vaan, tarkotin siis sitä jos ITSE pitää mainostaa toisille että "olen ikäistäni kypsempi".
Totta, luulen ettei sitä kypsyyttään ole itse paras henkilö arvioimaan. Toki jokainen tuntee itse parhaiten oman ajatus- ja arvomaailmansa jne, ja sitä kautta ehkä kokee olevansa lähempänä jotakin muuta ikäryhmittymää kuin esimerkiksi luokkatovereitaan (niin kuin itsellänikin paljolti oli lukioiässä). Itse uskon myös siihen, että jos lapsuusiästä saakka on paljon tekemisissä itseään vanhempien henkilöiden kanssa, voi olla luonnollista kasvaa ns. pikkuaikuiseksi ja tätä kautta tuntea olevansa "eri maata" sitten muiden lasten kanssa. Minusta tuntuukin, että itseltäni jäi jotakin välistä nuoruudessa, hyppäsin niin pian siihen "aikuisuuden tavoitteluun". Tätä nykyä ei sitten enää olekaan yhtään kiire minnekään, ei mun tarvitse toitottaaa "olen jo kypsä ja aikuinen"..

Itsellenikin on kyllä sanottu, "kuinka vaikutat niin kypsältä".. Voi olla ja ihan positiivista jos niin onkin, enhän muutenkaan ole kuten monet muut ikäiseni. Elämäntapani ja -tyylini poikkeaa ns. "massakaksikymppisestä" varmasti paljon. Vaikka tähänastisen elämän kokemukset ovat varmasti kasvattaneet paljon, koko ajan sitä kasvaa ja oppii itsestä uutta, mielipiteet ja arvot vakiintuu jne. Kuten sanottu, nämä asiat on todella yksilöstä kiinni, mutta kyllä mä uskon, että sitä esim. kymmenen vuoden päästä katsoo maailmaa ja yksittäisiä asioita vielä jokseenkin eri silmin, mitä nyt. Viime aikoina olen monessakin asiassa huomannut ja todennut tämän "noin minäkin ajattelin tästä asiasta muutama vuosi sitten" keskustellessani nuorempien ystävieni kanssa.

Tjoo, tää nyt ei kyllä enää liity millään tavalla threadin alkuperäiseen aiheeseen, tää taitaa pian olla pakkiksen historian suurimpia off topic threadeja.

Edit: Ja niin sitä piti sanomani, että ennemmin tosta mainostamisesta "olen ikäistäni kypsempi" tulee sellainen olo, että siitä puhe mistä puute. Koska kyllä sitä kun ulkopuolisena katsoo/kuuntelee ihmistä, joka omasta mielestään on niin pirun fiksu ja kypsä aikuinen, IRL 16v, ajattelee monesti ihan muuta. Ja ne arvot, omasta mielestäni tärkeät, jos ne on perjantaina pussikaljaa-osastolla, tämä monesti rappeuttaa vaikutelmaa "kypsästä nuoresta". Mut mun on toki vaikea puhua tällaisista asioista, olenhan nuori itsekin. Joka tapauksessa, todettakoon vielä että ikä on vain numeroita, täten kypsyys yksillöllistä ja siihen kun vaikuttaa niin monet asiat.

/saarna päättyy

tokkopaisto sanoi:
Minä saan aina välistä kuulla olevani muuten vaan ihan kypsä :hyper: .

Shiish kypsä as in 'mature', vai kypsä as in 'ripe'?

Viedään sit off-topic uusiin ulottuvuuksiin, jos sille tielle lähdetään.

Edit. Hyvällä, ei lainkaan pahalla :love:

Rowena sanoi:
Nuorena tätä pään seinäänlyömisvaihetta ei ole vielä käyty läpi, jolloin on helppoa luulla tietävänsä kaikesta kaiken. (Niin mäkin luulin 18-vuotiaana.)
joku voisi tosiaan keksiä lääkkeen tuohon. aivan turhaa ajanhukkaa.

Måpå sanoi:
RRkalle. Tuo ei oo välttämättä hirveen positiivista kehitystä, että olet henkisesti 15v, mutta 125kg :jahas:

Kai mä joissain asioissa olen henkisesti vähän liiankin vanha, kyyninen kuusikymppinenkin, mutta yleisesti ottaen olisin saatanan tyytyväinen jollen ikinä kasvaisi aikuiseksi. Viisas ja älykäs voi olla olematta aikuinen.

ihmisillä on joku tarve luokitella aikuisia ja lapsia erikseen. aikuiset ei ole mitään muuta kuin lapsia, joilla on elämänkokemusta. aina kokemus ei vaikuta lapsellista käytöstä poistavasti ja aikuiset käyttäytyy typerästi.

Jotenkin en oikein minäkään osta tota "tytöt kehittyy 3 vuotta aikaisemmin"-sääntöä. En vaan voi edes kuvitella, että olisin henkisesti samalla tasolla keskiverto 16-v. tytön kanssa. En mitenkään! Näin ensituntumalta tuntuisi hassulta jopa seurustella tuon ikäisen kanssa... :rolleyes:

Mutta en missään nimessä pidä itseäni mitenkään kypsänä tai aikuisena. En väkisinkään edes haluaisi olla tämän aikuisempi. Osaan tarvittaessa kyllä käyttäytyä oikeinkin kypsästi, mutta sisällä on vielä todella suuri pikkupoika, joka on lähes joka käänteessä esillä. Niin sen mielestäni pitääkin olla. "Ei pidä yrittää olla ikäistään kypsempi" vai miten se meni. :)

Jos aikuisuus on kaavoihin kangistumista.....en halua olla aikuinen. Mun sisällä ainakin asuu "pikkulikka", joka haluaa otta elämästä kaiken irti...ja pilke silmäkulmassa, mielummin lyhyt kiihkeä elämä, kuin pitkä ja tylsä elämä. Haluan olla "henkisesti elossa" kuollessani, kuin "kuollut henkisesti" eläessäni. Ja kypsyys ei ole mielestäni paikalleen asettumista...vaan henkinen kypsyys on sitä ettei jää "tuleen makaamaan", tajuaa kääntää renkaat oikeaan suuntaan ajoissa eikä jahkailla. Vain omilla valinnoilla voi elämäänsä vaikuttaa. Elämän suuntaa ei kukaan näytä, kuin sinä itse. Ja onni jos oivallat oikean moottoritien...........:D

Ultimecia sanoi:
Ihan rauhaa vaan, tarkotin siis sitä jos ITSE pitää mainostaa toisille että "olen ikäistäni kypsempi". Minkäs sille mahtaa mitä muut on mieltä (paitsi käyttäytymällä tahallaan luontoaan vastaan).

Rauhaa rauhaa, en mä sotaa ollutkaan lietsomassa:piis::).

Pinni sanoi:
Jos aikuisuus on kaavoihin kangistumista.....en halua olla aikuinen. Mun sisällä ainakin asuu "pikkulikka", joka haluaa otta elämästä kaiken irti...ja pilke silmäkulmassa, mielummin lyhyt kiihkeä elämä, kuin pitkä ja tylsä elämä. Haluan olla "henkisesti elossa" kuollessani, kuin "kuollut henkisesti" eläessäni. Ja kypsyys ei ole mielestäni paikalleen asettumista...vaan henkinen kypsyys on sitä ettei jää "tuleen makaamaan", tajuaa kääntää renkaat oikeaan suuntaan ajoissa eikä jahkailla. Vain omilla valinnoilla voi elämäänsä vaikuttaa. Elämän suuntaa ei kukaan näytä, kuin sinä itse. Ja onni jos oivallat oikean moottoritien...........:D

:worship:. Tää on ihan kun mun näppiksestä. Hyvä Pinni! :hyper:

Belmondo sanoi:
millon Kiira Korpi on telkkarissa?

Jee, pakko päästä osallistumaan tähän :offtopic: -ketjuun.

Naisten taitoluistelun lyhytohjelma luistellaan tiistaina 21.2 ja vapaaohjelma torstaina 23.2, molemmat klo 20. Eiköhän noita näytetä vähintään ko. päivien koosteissa.

Belmondo sanoi:
/me vetää Pinniä saparosta

No niin, mutta palatakseni aiheeseen: millon Kiira Korpi on telkkarissa?
Äläkä "Belmonttimies" lietso ketään vetää mua saparosta...vai mitä saparoa tarkoitit???(eikös possuilla ole saparo...........:itku: )

Pinni sanoi:
Äläkä "Belmonttimies" lietso ketään vetää mua saparosta...vai mitä saparoa tarkoitit???(eikös possuilla ole saparo...........:itku: )

Myös hiukset voi kai olla saparolla? Tai sitten sillä tarkoitettiin että olisit joo ei mitään :D

PS: Katoin profiili kuvan -> mä voisin olla toinen joka kosii suorassa lähetyksessä :hyper:

veijari sanoi:
Myös hiukset voi kai olla saparolla? Tai sitten sillä tarkoitettiin että olisit joo ei mitään :D

PS: Katoin profiili kuvan -> mä voisin olla toinen joka kosii suorassa lähetyksessä :hyper:
JOO, oikeassa olit sen suhteen, että hiukset on joskus letillä...ja saparoa ei mulla kasva:whip: tai tollasta häntää:lol2: ........:itku: Byäääähhh olet jo toinen tänään ja ystävänpäivä on vasta huomenna.

Pinni sanoi:
JOO, oikeassa olit sen suhteen, että hiukset on joskus letillä...ja saparoa ei mulla kasva:whip: tai tollasta häntää:lol2: ........:itku: Byäääähhh olet jo toinen tänään ja ystävänpäivä on vasta huomenna.

Ohoh... sori no siirretään tarjous huomiselle :love:

Kiira Korpi Calgaryn MM-kisoissa

Belmondo sanoi:
/me vetää Pinniä saparosta

No niin, mutta palatakseni aiheeseen: millon Kiira Korpi on telkkarissa?
Olumpialaisethan tuossa meni jo, mutta seuraavaksi on MM-kisat Calgaryssa.

Perjantaina 24.3.2006 kello 19:30 YLE24 naisten lyhyt ohjelma

Lauantaina 25.3.2006 kello 21:00 YLE24 naisten vapaaohjelma

Yleisradio taitaa olla tosissaan sen digi-TV-hössötyksen kanssa, kun on pitänyt väkisin laittaa taitoluistelukilpailu syötiksi digikanavalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom