Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Angelica-82 sanoi:
No ei noi nyt sentään läskejä ollut, mut esim. numero 2 Elisan vyötärölinja näytti tosi pahalta missimittarissa. Helkkarin pieni ja laiha yläkroppa ja lanteiden yläpuolella kuitenkin selkeesti ylimäärästä. Sama monella muullakin et jenkkikset pursuaa vaikka muu kroppa on hiton laiha.
Pieni urheilullisuus parantais monen kroppaa huomattavasti. Ja jos haluttais maailmalla menestyvä missi niin timmi keskivartalo ois aika avainsana. Yllättävän paksuja vyötärön ympäryksiä joillain tytöillä vaikka painoa juuri nimeksi.

Ehdottomasti numero 2 oli pahimmat jenkat koko porukasta. Suu ihan loksahti auki, kun niin nuori ja kaunis tyttö...ja mitäs vaatteitten alta paljastuukaan.

Minä en ainakaan ole arvostellut ketään missikandidaattia lihavaksi/pullukaksi, joten nämä kommentit menevät vähän yli. Kysymys onkin etteikö missikisoihin tarvitse enää valmistautua? Muistatte varmasti Heidi Willmanin ja hänen valmistautumisensa missikisoihin usean vuoden ajan. Aika kunnioitettavaa. Tyttö teki oikeasti töitä sen eteen että saavuttaisi unelmansa. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meah sanoi:
Voeee vittu, kiva harakkakolmikko:wall:
Meah sanoi:
Just joo, noista hirviöist ei ykskään universum-kisoissa pärjää. Mun mielest taas ennemmin noilt misseilt se naama kuin kroppa vaihtoon! Ovathan ne sentään ihan hoikkia ja hyvävartaloisia nuoria naisia, mutta naamalla ei kyllä nyt koreilla. :rolleyes:
Minä vuonna lähet "putsaamaan pöydän"? :rolleyes:

No vittu tekiskin mieli:lol2: *läppä läppä, älkää ottako hernettä nenään*:)

Ja miksi mun tarvis? Menisinkin jos tietäisin että olen ehdottamasti Suomen kauneimpiin lukeutuvia naisia, mutten halua samanlaista kettuuntumista kiroamista muilta, kun itse kiroan ja odotan että sinne menee joku joka voittaa ja todella ansaitsee sen palkinnon..Faktaahan on ettei noi tuu pärjäämään ja ei kyllä edusta Suomen kauneimpia tyttöjä todellakaan.

Ninni=ihan nätti, tosi tavallinen tyttö, eriskummallinen hymy.
Sini= Tosi tavallinen tyttö, näyttää Siwan myyjältä, vähä possun nenä.
Sit se kolmas tummatukkanen= näyttää Tarja Haloselta nuorena ja tummana.

rahkanaama sanoi:
Minä vuonna lähet "putsaamaan pöydän"? :rolleyes:

Ai ihan niinku aina tarviis olla parempi kun se josta antaa kommenttia? Jeesus että kummaa ajattelutapaa aina porukalla. Joku tulee ja heittää ton "ootko ite muka parempi?". Sitäkään ei suoraan osata sanoo vaan tuollein piilovittuilu tyyliin. Kukapa tässä paljon ketään sitten enää voiskaan arvostella jos aina ite tarviis pystyä "putsaamaan pöytä" tai muuta vastaavaa. :rolleyes:

veijari sanoi:
No toi ei ainakaan oo óikeesti kovin kaunis:jahas:
Ainakaan tuossa kuvassa.

Tässä taas ihan jees.

suvi_hartlin1.jpg

Edit: hups aika iso kuva. No jos on tylsää, voitte tappaa aikaa laskemalla ripset. :jahas:

ZweCCo sanoi:
Ai ihan niinku aina tarviis olla parempi kun se josta antaa kommenttia? Jeesus että kummaa ajattelutapaa aina porukalla. Joku tulee ja heittää ton "ootko ite muka parempi?". Sitäkään ei suoraan osata sanoo vaan tuollein piilovittuilu tyyliin. Kukapa tässä paljon ketään sitten enää voiskaan arvostella jos aina ite tarviis pystyä "putsaamaan pöytä" tai muuta vastaavaa. :rolleyes:
Täh? Ei se ollu v*ttuilua, se oli kysymys. :D

rahkanaama sanoi:
Täh? Ei se ollu v*ttuilua, se oli kysymys. :D

:jahas:

Meah sanoi:
Ninni=ihan nätti, tosi tavallinen tyttö, eriskummallinen hymy.
Sini= Tosi tavallinen tyttö, näyttää Siwan myyjältä, vähä possun nenä.
Sit se kolmas tummatukkanen= näyttää Tarja Haloselta nuorena ja tummana.

Pistetääs tosi tavallinen tyttö siwan kassalta tv-kameroiden, super valaituksien ja zoomauksien kohteeksi niin johan näyttää hirveeltä!
vaikkei tytöistä suurin osa kovin kummosessa kondiksessa oo niin kyl ne silti massasta erottuu edukseen.

ps. suosikkini oli nro 6 :worship:

pikku mies sanoi:
Pistetääs tosi tavallinen tyttö siwan kassalta tv-kameroiden, super valaituksien ja zoomauksien kohteeksi niin johan näyttää hirveeltä!
vaikkei tytöistä suurin osa kovin kummosessa kondiksessa oo niin kyl ne silti massasta erottuu edukseen.

ps. suosikkini oli nro 6 :worship:

Kaikillahan on omat mielipiteensä mutta katos ei se ihan riitä että Miss Universum-titteliä tavoitteleva erottuu suomalaisista tosi tavallisista tytöistä hiukkasen. Ja ilman meikkiä, farkut jalassa, tavallinen paita päällä, ei muuten erotu. Tavallinen tummahiuksinen tyttö näyttää ihan samalta kun stailistit sen laittaa.

ZweCCo sanoi:

Harvassa ois tosiaan arvostelijat jos pitäisi itse näyttää aina paremmalta ennen kuin arvostelee. Voitteko siis postaa kuvia tuomaristosta ja Eino Makusesta ja katsotaan näyttääkö ne paremmilta kun nuo missit.:rolleyes:

Meah sanoi:
Harvassa ois tosiaan arvostelijat jos pitäisi itse näyttää aina paremmalta ennen kuin arvostelee. Voitteko siis postaa kuvia tuomaristosta ja Eino Makusesta ja katsotaan näyttääkö ne paremmilta kun nuo missit.:rolleyes:

muistatko_new.jpg

No Eino vois ainaki mua arvostella 24/7 ihan 100-0. :D

Olkaas nyt Meahit sun muut vähemmällä siellä.

MINUN mielipiteeni on se, joka ratkaisee tämän. Omasta mielestäni MINÄ olen Suomen kaunein ja komein ihminen. MINÄ tykkään enemmän omasta vartalostani kuin noiden missien tai Eva Wahlströmin. Nuff said. Eva Wahlström tai nuo missit tai Gillyanne ei erotu normaalista ihmisestä mitenkään normaalit vaatteet päällä, kun taas MINÄ näytän erinomaisen hyvälltä ja erotun edukseni. Vaikka kaikki muut olisivat eri mieltä, sillä ei ole mitään väliä, koska MINÄ olen oikeassa.

Te kaikki muut näytätte Hannu Karpolta nuorena. Paitsi Setae, joka näyttää Hannu Karpon mikrofonilta nuorena.

And I base these facts on absolutely nothing.

-edit.
93_1.jpg

:lol2:

Höh, saa kai noita missejä arvostella vaikkei paremmassa kunnossa ite oliskaan. Ihan yhtälailla tulee arvosteltua fitness-kisaajia ja bodareita, "onpas pienet olkapäät" vaikka tasantarkkaan tiedän että omat olkapäät on vielä 100 kertaa pienemmät. Arvostelulajejahan noi on.

Ja onhan se nyt selvä, että noi kolme tyttöä on kaukana siitä, millasia naiset on jossain miss universumeissa.

Angelica-82 sanoi:
Höh, saa kai noita missejä arvostella vaikkei paremmassa kunnossa ite oliskaan. Ihan yhtälailla tulee arvosteltua fitness-kisaajia ja bodareita, "onpas pienet olkapäät" vaikka tasantarkkaan tiedän että omat olkapäät on vielä 100 kertaa pienemmät. Arvostelulajejahan noi on.
hmphm... saahan sitä toki arvostella.

Itse kuitenkin näkisin homman näin, että jos sanot vaikka että "onpas pienet olkapäät", sillä automaattisesti tarkoitetaan, että jollain on pienet olkapäät suhteessa muuhun kroppaan, se ei ota kantaa siihen minkälainen sinä (arvostelija) olet.

Sama asia jos joku arvio, että muut on rumia verrattuna vaikka nro kakkoseen, okei tämäkään ei ota kantaa siihen minkälainen itse arvostelija on.

Sen sijaan jos itse sanoisin jotain Mr Finland ehdokasta rumaksi, siinä jää periaatteessa kaksi vaihtoehtoa:

1. Puhun lämpimikseni
2. Myönnän itse olevani vitun ruma (ellen sitten ole komeampi, mikä on hyvin epätodennäköistä)

Mitä Makuseen ja muihin tuomareihin tulee, niin en usko että he kovin tiukoin sanankääntein ketään arvosteleekaan (tyyliin, "Vittu miten ruma/läski") Vaan ainoastaan laittavat tytöt paremmuusjärjestykseen ja sehän on taas sama tilanne mitä tuossa alussa selitin, eli ei ota kantaa siihen minkälainen itse arvostelija on.

Ymmärsköhän kukaa? :rolleyes:

PS: Puhuin nyt ihan yleisesti enkä saarnaa Meahille, koska hänellä on oikeasti varaa sanoa. :D

veijari sanoi:
Tsiikaa irc-galleriasta...;) Meah on beibe:kuola: ...Joo mitä noihin misseihin tulee, niin arvostelulajihan tuo kauneuskisakin on...sitä varten ne tytöt siellä on. Itse en ainakaan osallistuisi ko. kisaan ellei kroppa ja naama olisi kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom