Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
VelttoV sanoi:
Missä te asutte? Jos noi oli taavi tallajaan näköisiä, ihan nättejä ja vartaloltaan jopa rumia, niin mä haluun siihen ulottuvuuteen missä te asutte! Woah!

Hö! Ei tässä keskustelussa ole tarkoitus itseään ylentää ja missejä alentaa! :down: Asiallista keskustelua siitä minkälaiseksi missikandidaattien taso on mennyt.

p.s vitsi myös ymmärretty ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VelttoV sanoi:
Missä te asutte? Jos noi oli taavi tallajaan näköisiä, ihan nättejä ja vartaloltaan jopa rumia, niin mä haluun siihen ulottuvuuteen missä te asutte! Woah!

Mielipidekysymys, itse pidän urheilullisista ja treenatuista vartaloista à la esim. Eva Wahlström. Nuff said.

Kyllä aika monen kroppa "paranisi" jos saisi vetää päällensä oikean kokoiset bikinit. Oikein kylkiä koskee itelläkin ihan myötätunnosta kun kaikille on tungettu liian pienet kamat päälle.

Vaikka kuinka pitäisi erilaisesta naisvartalosta, niin silti kumastuttaa että pitää noiden vartaloa rumana tai jopa läskinä. :rolleyes: Mielipiteet on kaikilla, mun mielestä noi näytti ihan terveiltä kauniilta tytöiltä. Ja joidenkin mielipiteet on yliampuvia. Otti se siitä sitten herneen nenäänsä tai ei. :D

VelttoV sanoi:
Vaikka kuinka pitäisi erilaisesta naisvartalosta, niin silti kumastuttaa että pitää noiden vartaloa rumana tai jopa läskinä. :rolleyes: Mielipiteet on kaikilla, mun mielestä noi näytti ihan terveiltä kauniilta tytöiltä.

Niin, kyllä minustakin tuntuu ihan mahdottomalta, että jotkut oikeasti pitävät fitnessnaisten ja aikaisemmin mainitsemani Eva Wahlströmin vartaloita kamalan ylibodattuina ja aivan liian lihaksikkaina. ;)

Asiallisesti ottaen: jokaisella on mielipiteensä, ja se, mikä on toiselle kuuminta hottia, on toiselle ruma rimppakinttu/luotaantyöntävä läski/muuten vaan vastenmielinen, ja kääntäen. Niin se vain menee. :piis:

VelttoV sanoi:
Vaikka kuinka pitäisi erilaisesta naisvartalosta, niin silti kumastuttaa että pitää noiden vartaloa rumana tai jopa läskinä. :rolleyes: Mielipiteet on kaikilla, mun mielestä noi näytti ihan terveiltä kauniilta tytöiltä. Ja joidenkin mielipiteet on yliampuvia. Otti se siitä sitten herneen nenäänsä tai ei. :D

No ei noi nyt sentään läskejä ollut, mut esim. numero 2 Elisan vyötärölinja näytti tosi pahalta missimittarissa. Helkkarin pieni ja laiha yläkroppa ja lanteiden yläpuolella kuitenkin selkeesti ylimäärästä. Sama monella muullakin et jenkkikset pursuaa vaikka muu kroppa on hiton laiha.
Pieni urheilullisuus parantais monen kroppaa huomattavasti. Ja jos haluttais maailmalla menestyvä missi niin timmi keskivartalo ois aika avainsana. Yllättävän paksuja vyötärön ympäryksiä joillain tytöillä vaikka painoa juuri nimeksi.

Osa oli kropaltaan melkeinpä rumia omasta mielestäni, osalla ihan hyvä kroppa (jos ihan normikansaan vertaa). Kuitenkin Gillyannen mainitseman Eva Wahlströmin kroppa veis noita 100-0, omasta mielestäni. Noihin verrattuna Evan kroppa näyttää nimenomaan terveeltä eikä sellasen kropan saavuttaminen ole tavalliselle ihmiselle mitenkään mahdotonta.

Joten jos kateellinen jollekin pitää olla niin olen mieluummin vaikka sit Evalle :D

Parempi väki kommentoi:
- "Miss Finland 2006 är en riktig bitch. Jag känner henne, så jag vet."
- "Hon ser osympatisk ut."

- "Hon verkade ha lite extra kring midjan på de där bilderna. I övrigt okej, men inget att desto mer hurra för."
- "Nej, hon är inte fet, men miss Finland förväntas normalt vara smal, och det är hon nog inte heller."
- "Kanke hon har otroligt bra muskler... Nää."

- "Enligt min åsikt har hon en sådän där "perus-blondi"-look. Totalt intetsägande. Do her and forget her."

Paras voitti. Ei ole täydellinen, mutta selkeesti paras vaihtoehto. :haart:

Noista IRL kuvista; muutaman kilon on kyllä kisaan pudottanu, ja noissa kuvissa näyttää melkosen tavalliselta mutta eikös me kaikki ilman pro-meikkaajaa yms. stailausta. :lol2:

Ehkä paras tosta sakista voitti, muuten kyl pakko sanoa, että taso oli aika huonoa. Ei sillä, että omat deitit olisi parempia :rolleyes:

Selkeesti kaunein missi kautta aikojen on Suvi Hartlin, joka tuli 2003 kolmanneksi. Lisää näitä! :haart:

hartlin_suvi_01_kp.jpg

http://www.dexviihde.fi/kuvapankki/suvi_hartlin1.jpg

Voeee vittu, kiva harakkakolmikko:wall:

Tähtityttö sanoi:
Ei minuakaan kiinnosta henk. koht maailmassa vallitseva trendi (siksihän tältä näytänkin;) ), mutta missikisoissa ilman sitä tuskin pärjää. Kyllä kai nuo missikokelaat valitaan myös sen perusteella, kuka heistä mahdollisesti voisi pärjätä myös miss universum (tai mitä mittelöitä ovatkaan) kilpailuissa, eikä vain suomessa maitotyttönä.

Just joo, noista hirviöist ei ykskään universum-kisoissa pärjää. Mun mielest taas ennemmin noilt misseilt se naama kuin kroppa vaihtoon! Ovathan ne sentään ihan hoikkia ja hyvävartaloisia nuoria naisia, mutta naamalla ei kyllä nyt koreilla. :rolleyes:

Kisoista jäi tänä(kin) vuonna päällimmäiseksi mieleen, että kisajärjestäjät tuntuvat vuosi vuodelta vetävän kisat aina entistä halvemmalla budjetilla läpi. Kisa-asut sponsorien sanelemia, viis siitä näyttääkö hyvältä kenenkään päällä (eli ei), valokuvaajat kuvien perusteella jotain kadulta repäistyjä, samoin meikkaajat ja kampaajat. Ei hyvääpäivää esimerkiksi ne ruskeat bikinit. Ei todellakaan "korosta parhaita puolia".

Meah sanoi:
Just joo, noista hirviöist ei ykskään universum-kisoissa pärjää. Mun mielest taas ennemmin noilt misseilt se naama kuin kroppa vaihtoon! Ovathan ne sentään ihan hoikkia ja hyvävartaloisia nuoria naisia, mutta naamalla ei kyllä nyt koreilla. :rolleyes:

Ei todennäköisesti pärjääkään!

Suositut

Back
Ylös Bottom