Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZannaZ sanoi:Mutta kai se on sitä sitten että tavis-suomalaisten mielestä noi on just niitä "muotoja" tms
Tähtityttö sanoi:Toisin kun meidän muuta kansaa parempien punttaajien! Me ollaan oikeesti niin parhaita!
fitnesspimu sanoi:Eihän fitness kilpalavoillekaan nousta puolikuntoisena.
Miss Suomi kisa on kuitenkin KILPAILU. Miksi antaa tasoitusta muille kilpasiskoille sellaisessa asiassa, johon itse voi vaikuttaa, joten ihan turha on arvostella näitä katsojien kommentteja.
edit. tulee ihan sellainen fiilis niin kuin kilpailijat eivät arvostaisi Miss Suomi titteliä tarpeeksi. Eikös kilpailun säännöissäkin sanota, että missien tulee vaalia kauneuttaan. Kauneus ei tarkoita ainoastaan kasvoja!
Tähtityttö sanoi:Ehkä tytöt eivät tiedä, miten dietata oikein? Ehkä heidän mielestään ruikkukroppa on kaunis? "missinmittoihin" ei paljoa (=yhtään) lihaskiloja kyllä mahdu, ja eihän sitä nyt puntille voi mennä, kun lihakset kasvaa heti ihan mahdottoman kokoisiksi.
Ärsyttää vaan noi laattahymiöt, ei ruikkumissit "laihaläskit" munkaan mielestä oo nättejä, mutta taitaa kuitenkin MAAILMASSA olla edelleen valloilla sellainen käsitys, että se on kaunista, vaikka itse panisinkin mieluummin sporttista ja lihaksikasta.
Tähtityttö sanoi:Ärsyttää vaan noi laattahymiöt, ei ruikkumissit "laihaläskit" munkaan mielestä oo nättejä, mutta taitaa kuitenkin MAAILMASSA olla edelleen valloilla sellainen käsitys, että se on kaunista, vaikka itse panisinkin mieluummin sporttista ja lihaksikasta.
Gillyanne sanoi:Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään se, mikä "maailmalla" on kaunista, ja ymmärtääkseni nämä keskustelupalstat ovat sitä varten, että se oma mielipide tuodaan esiin. Ja minun(kin) mielipiteeni tästä asiasta on se, että aika monella missillä on nätit kasvot ja hiukset, mutta rehellisesti sanottuna RUMA vartalo.
.
Tähtityttö sanoi:EKyllä kai nuo missikokelaat valitaan myös sen perusteella, kuka heistä mahdollisesti voisi pärjätä myös miss universum (tai mitä mittelöitä ovatkaan) kilpailuissa, eikä vain suomessa maitotyttönä.
VelttoV sanoi:Missä te asutte? Jos noi oli taavi tallajaan näköisiä, ihan nättejä ja vartaloltaan jopa rumia, niin mä haluun siihen ulottuvuuteen missä te asutte! Woah!