Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee, Ninni on kaunein ja tittelinsä ansainnut. :)

Ihan hyvä voittaja, tosin jokseenkin yllättävä. Kyllähän Ninni on sievä näin taviksen silmään, mut ei ne suosikit yleensä ole niitä tuomariston suosikkeja. Hyvä näin! :)

Hyvä Ninni! Kerrankin muodokas missi...:hyper:

Minun mielestäni myös aika yllättävä veto. Katselin just niillä arkipuku- ja turkkikierroksilla, että hän on vähän liian tavallinen. Vähän sellaisen "raggarin/pahiksen" näköinen. Ei millään pahalla, mutta ehkä tuimat katseet tekivät sellaisen vaikutelman. Ei jotenkin yhtään sellainen sunshine hymyileväinen missi.

Mun mielestä tänä vuonna ei ollut kovin tasokas sakki, koska vaikka missi on jo kruunattu, niin minulla ei edelleenkään ole omaa mielipidettä siitä kuka heistä olisi paras missi. Kaikki jotenkin hyvin samanlaisia. Pari viimeistä tyttöä oli turkkikierroksella mun mielestä hyvin samannäköisiä. Hyvä kun tunnisti toisistaan, kun oli samalla tavalla meikattu ja hiukset molemmilla nutturalla.

Blaah, onpahan missi valittu taas seuraavalle vuodelle!

Yks positiivinen asia tuli sentään mieleen, että on upeaa nähdä kuinka edellisen vuoden missit (kuten Hanna Ek) puhkeavat kukkaan missivuotenaan. Heistä tulee kauniita AIKUISIA naisia.

Eka kerran näin finalistit tossa kisalähetyksessä, aika valmistelematta sulateltavaa..so not, niinku kummisetäni sanoi "hyvää keskitasoa"..vai puhuiko se edes tästä kisasta vai jostain muusta, meni vähän osaltaan ohi ku likat huusivat ja pomppivat toosan edessä :jahas: Mun suosikit äkkiseltään oli kolme, kuus ja seiska...onpahan mennyt vuosia kun yksikään mun kolmesta suosikista ei ole minkään parhaan joukossa :lol2: Ja tosiaan, uusi missi aika kovapiirteinen, tai siis ei tule ekana mikään lämminhenkäys mieleen. Mutta sekin riippuu hiuksista ja meikistä, jahka tulee uusia kuvia haastatteluista ym ym...Oikeesti ei kyllä nämä missijutut kiinnosta pätkääkään :D

Ninnillä on semmoiset kissamaiset silmät:haart: ...meikillä pystytään kyllä vaikuttamaan loppupeleissä siihen ilmeeseenkin. Rosa-Marialla oli aika timmi kroppa, huomasi että urheilua on harrastettu.

Yllätyin aika kovasti, kun missimittarissa oikeastaan joka tytöllä oli vyötäröllä kunnon "levikkeet". Tyypillinen näky baarissakin kun nuorilla tytöillä on hoikat kädet ja jalat, mutta sitten topin alta pursuaa.

Jos itse henk.koht olisin tähdännyt Miss Suomi mittelöihin, niin olisin kyllä jonkinlaista dieetti pitänyt ennen kisoja. Ihan sen takia että bikineissä kroppa näyttäisi hyvältä. Sanoihan Suvi Miinalakin illan lähetyksessä että uimapukukierros on se ratkaiseva kierros. Silloin tytön koko kokonaisuus nähdään.

Joo, oikea mimmi voitti. Luulen että Ninnin eksoottiset, kissamaiset ja vähän viekkaat/viettelevät silmät ratkaisivat. Aika usein misseillä on semmoset nin nätit usein isohkot silmät, tää tuo mukavaa vaihtelua. Joo, totta että Ninni on ehkä vähän "kylmempi", mutta uskon että tulee hyvä Miss Suomi.

Kaiken lisäks Ninnillä on mitä mainioin sukunimi :lol2:, siitä ekstradropit....

-edit-
Totta toi jenkka-juttu. Meinas :urjo: lentää kun näin missimittarissa esim. kakkosen "muodot". Ei perkele. Miss laihaläski-kisa oikein, kärjistettyä joo. Jonkin sortin dieetin tynkä tosiaan olis hyvä tietyille... Mutta kai se on sitä sitten että tavis-suomalaisten mielestä noi on just niitä "muotoja" tms :rolleyes:

Tähtityttö sanoi:
Toisin kun meidän muuta kansaa parempien punttaajien! Me ollaan oikeesti niin parhaita!

Peace :piis: Ei tälle linjalle kannata lähtee!

Jos tietäisin että mun bikinikuvat tulisi pyörimään MTV3 kanavalla joka päivä ja myös suorassa lähetyksessä, niin kyllä minä ainakin tekisin hieman valmisteluja kuntoni suhteen. Jokaiselle kisaan aikovalle on kuitenkin harvinaisen selvää, että pienen pienissä biksuissa siellä on keikisteltävä. Miss Suomi titteli on ollut pienestä lähtien näitten tyttöjen unelma, niin miksi sen unelman eteen ei voisi tehdä hiukan töitä? Eihän fitness kilpalavoillekaan nousta puolikuntoisena.

Miss Suomi kisa on kuitenkin KILPAILU. Miksi antaa tasoitusta muille kilpasiskoille sellaisessa asiassa, johon itse voi vaikuttaa, joten ihan turha on arvostella näitä katsojien kommentteja.

edit. tulee ihan sellainen fiilis niin kuin kilpailijat eivät arvostaisi Miss Suomi titteliä tarpeeksi. Eikös kilpailun säännöissäkin sanota, että missien tulee vaalia kauneuttaan. Kauneus ei tarkoita ainoastaan kasvoja!

fitnesspimu sanoi:
Eihän fitness kilpalavoillekaan nousta puolikuntoisena.

Miss Suomi kisa on kuitenkin KILPAILU. Miksi antaa tasoitusta muille kilpasiskoille sellaisessa asiassa, johon itse voi vaikuttaa, joten ihan turha on arvostella näitä katsojien kommentteja.

edit. tulee ihan sellainen fiilis niin kuin kilpailijat eivät arvostaisi Miss Suomi titteliä tarpeeksi. Eikös kilpailun säännöissäkin sanota, että missien tulee vaalia kauneuttaan. Kauneus ei tarkoita ainoastaan kasvoja!

Ehkä tytöt eivät tiedä, miten dietata oikein? Ehkä heidän mielestään ruikkukroppa on kaunis? "missinmittoihin" ei paljoa (=yhtään) lihaskiloja kyllä mahdu, ja eihän sitä nyt puntille voi mennä, kun lihakset kasvaa heti ihan mahdottoman kokoisiksi.

Ärsyttää vaan noi laattahymiöt, ei ruikkumissit "laihaläskit" munkaan mielestä oo nättejä, mutta taitaa kuitenkin MAAILMASSA olla edelleen valloilla sellainen käsitys, että se on kaunista, vaikka itse panisinkin mieluummin sporttista ja lihaksikasta.

En passittaisi heitä puntille, sillä A) heillä ei ole motivaatiota/kiinnostusta siihen B) lyhyellä ajalla puntilla ei ihmeitä saada aikaan.

Jos tytöillä olisi mielenkiintoa olla timmimpi, niin kait he ottaisivat mallimammaltaan tai taustajoukoiltaan selvää kuka heitä voisi auttaa tässä asiassa. Minä ainakin toivoisin että missiorganisaatio puuttuisi tähän "ongelmaan" hyvissä ajoin, sillä kai te kaikki olette itse nähneet mihin tämä nykyajan nuorison kunto on menossa.

Aikoinaan kun siskoni kilpaili ko. kisassa, niin ainakin muistelen että he ystävänsä/kilpasiskonsa kanssa tiputtivat pari kiloa kisaan, vaikka eivät mitään pulleita olleetkaan. Enkä kyllä muista että yhdelläkään kilpailijalla esim. samana vuonna olisi ollut vyötäröllä mitään "levikkeitä". (makkaraksi sitä on hankala kutsua, mutta kehittyvä sellainen :D ) Ne olivatkin niitä aikoja!

Tähtityttö sanoi:
Ehkä tytöt eivät tiedä, miten dietata oikein? Ehkä heidän mielestään ruikkukroppa on kaunis? "missinmittoihin" ei paljoa (=yhtään) lihaskiloja kyllä mahdu, ja eihän sitä nyt puntille voi mennä, kun lihakset kasvaa heti ihan mahdottoman kokoisiksi.

Ärsyttää vaan noi laattahymiöt, ei ruikkumissit "laihaläskit" munkaan mielestä oo nättejä, mutta taitaa kuitenkin MAAILMASSA olla edelleen valloilla sellainen käsitys, että se on kaunista, vaikka itse panisinkin mieluummin sporttista ja lihaksikasta.

Jep, samaa mieltä.

Ps. Lähetäänkö treffeille...;)

Tähtityttö sanoi:

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään se, mikä "maailmalla" on kaunista, ja ymmärtääkseni nämä keskustelupalstat ovat sitä varten, että se oma mielipide tuodaan esiin. Ja minun(kin) mielipiteeni tästä asiasta on se, että aika monella missillä on nätit kasvot ja hiukset, mutta rehellisesti sanottuna RUMA vartalo. Ja jos joku tästä nyt herneen nenäänsä vetää, niin voi kyynel!

EDIT: Allekirjoitan täysin fitnesspimun kommentit viestissä #212.

Gillyanne sanoi:
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään se, mikä "maailmalla" on kaunista, ja ymmärtääkseni nämä keskustelupalstat ovat sitä varten, että se oma mielipide tuodaan esiin. Ja minun(kin) mielipiteeni tästä asiasta on se, että aika monella missillä on nätit kasvot ja hiukset, mutta rehellisesti sanottuna RUMA vartalo.
.

Ei minuakaan kiinnosta henk. koht maailmassa vallitseva trendi (siksihän tältä näytänkin;) ), mutta missikisoissa ilman sitä tuskin pärjää. Kyllä kai nuo missikokelaat valitaan myös sen perusteella, kuka heistä mahdollisesti voisi pärjätä myös miss universum (tai mitä mittelöitä ovatkaan) kilpailuissa, eikä vain suomessa maitotyttönä.

Ja jos mielipidelinjalla jatketaan, niin suurin osa noista misseistä oli mielestäni ihan tavallisen taavi tallaajan näköisiä. Voittaja tosin kasvoiltaan ihan nätti.

Tähtityttö sanoi:
EKyllä kai nuo missikokelaat valitaan myös sen perusteella, kuka heistä mahdollisesti voisi pärjätä myös miss universum (tai mitä mittelöitä ovatkaan) kilpailuissa, eikä vain suomessa maitotyttönä.

Tulee vaan mieleen, että siellä karsinnoissa kun on satoja tyttöjä rivissä ja kaikkien kropat varustettu noilla levikkeillä, niin ei ole ihme että tuomaritkin jo siinä sokeentuvat! Lopputuloksena siis finaalissakin seisoa töröttää tyttöjä, joiden vyötäröä koristaa kehittyvä vyötärömakkara. Minun mielestäni tämä on aivan järkyttävää!

Jos missiorganisaatio haluaa olla esikuva nuoremmille, niin heidän tulisi kannustaa missejä liikkumaan ja syömään terveellisesti. Näyttämään siltä, että viikonloppuna on tehty muutakin kuin juotu muutama siideri yökerhossa.

VelttoV sanoi:
Missä te asutte? Jos noi oli taavi tallajaan näköisiä, ihan nättejä ja vartaloltaan jopa rumia, niin mä haluun siihen ulottuvuuteen missä te asutte! Woah!

Bangkok, Thailand ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom