Missä olet hyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Hippa sanoi:
Minusta tulee hyvä opettaja.

Osaan auttaa, neuvoa ja tukea ihmisiä erilaisissa asioissa.

Hetken kun mietin, niin mäkin tykkään auttaa ja neuvoa ihmisiä, jos oikeasti osaan kyseisen asian. Oon auttanu kavereita ennen tenttejä koska se on mukavaa, lisäksi selitän mieluusti asioita opiskelukavereille (jos ymmärrän kyseisen asian paremmin).

Eih, ei kai musta oo tarkotus tulla opettajaa!??!! Oon kyllä jo ehtiny päättää, ettei musta opea tule.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Paneudun asioihin erittäin syvällisesti, jos ne kiinnostavat minua. Opiskelumenestyskin perustuu mulla enemmänkin ahkeruuteen kuin lahjakkuuteen. Sitten taas jos jokin tietty asia ei kiinnosta, niin mulla on suuria vaikeuksia tehdä mitään sen eteen. Esim. 80% lukion aineista.

- Rock-musiikista tiedän aika paljon. Omassa soittamisessa(kitara) olisi kyllä
vielä paljon parantamisen varaa.

-Osaan hoitaa raha-asiani hyvin.

-Mulla on herkkä huomiokyky sarkasmiin ja ironiaan.

- Kirjoittaminen on aina ollut helppoa. Ei, älkää katselko edellisiä postejani, ei näitä kirjoiteta niin vakavasti. Pystyn kirjoittamaan niin sanottua "runoutta" helposti sen enempää ajattelematta.

"Siis sellaista runoutta joka kertoo asioista
ei mitään kovin taiteellista
Riimejä niissä on kyllä
vaikken Taapermannin tasoon yllä
Eikä niistä tykkää kaunosielut, takkuparrat
tärkeintä, että sinä niille naurat
Eihän tässä koetetakaan luoda taidetta suurta
vaan keksiä vaikka tikusta jutun juurta".

- Tulen omasta mielestäni hyvin toimeen useimpien ihmisten kanssa, osaan sopeuttaa itseni ja puheenaiheeni kulloisenkin ihmisen mukaan. Olen siis perseennuolija, joka vain myötäilee muita. ;) :lol2:
- Muovien optisista ominaisuuksista (absorbanssitasoista) ja niiden ongelmista on jäänyt jotain mieleen
- Matemaattiset aineet koulussa olleet aina vahvimpia

Edit: tulipa mieleen vielä yksi: huomaan helposti ihmisten erikoiset tavat, maneerit ja sen sellaiset. Pystyn siis varsin nopeasti matkimaan ihmisiä niin että muut tietävät ketä matkin. Pitäisi ihan opetella imitoimista enemmänkin.

Ranteet kääntyy siis siten, että asetan kämmenen seinää tai pöytää vasten ja käännän niin kauan kuin kääntyy ilman että sormet tai kämmenen pohja nousee em. pinnasta. Kyynärpäähän siinä kääntyy vähän mukana, mutta olkapään ja vartalon on pysyttävä paikallaan. Siitä vaan kokeilemaan!

Vastataan nyt tähän, vaikka en mä osaa kauheasti kyllä itseäni kehua.
Heh, siiinäpä ehkä yksi asia, jossa olen hyvä... vaatimattomuus :)
Muita jutskuja missä olen hyvä (ainakin ystävien mukaan) :

-olen hyvä kuuntelija
-hyvä ihmistuntija
-hymyilemisessä (kuulemma)
-muiden piristämisessä
-kirjoittamisessa (tekstiä pukkaa kun vauhtiin pääsen)
-ja hyväsydäminen olen kuulemma myös

Siinäpä ne tärkeimmät....

Vana sanoi:
Eih, ei kai musta oo tarkotus tulla opettajaa!??!! Oon kyllä jo ehtiny päättää, ettei musta opea tule.. :)

Noita ominaisuuksia voi käyttää vaikka minkälaiseen toimintaan.

Itse alunperin ajattelin noita kahta riviä erillisinä kokonaisuuksina, mutta onhan se niinkin, että nuo ominaisuudet vaikuttavat myös opettajuuteen.

Jos pidettäisiin ärsyyntymisen MM-kisat uskoisin olevani vahvoilla. Siis todella lyhyt pinna joka lyhenee entisestään humalassa, varsinkin ihmiset jotka katsovat nenänvarttaan pitkin saavat sapen kiehumaan.:D

oon hyvä varmaan ainoostaan koneistuksessa. Siinä oonkin sitten loistava, suorastaan lahjakkuus. Sadasosa millin tarkat akselit syntyy halvalla sorvilla vaikka silmät kiinni, kun on tuntuma koneeseen tullut.

Valitettavaa on tosin etten ole paras. Paras on eräs venäläinen teknikko.

Mainittakoon vielä että isokokoiseksi (lihavaksi) olen melkoisen notkea

Ultimecia sanoi:
Ranteet kääntyy siis siten, että asetan kämmenen seinää tai pöytää vasten ja käännän niin kauan kuin kääntyy ilman että sormet tai kämmenen pohja nousee em. pinnasta. Kyynärpäähän siinä kääntyy vähän mukana, mutta olkapään ja vartalon on pysyttävä paikallaan. Siitä vaan kokeilemaan!
Mullakin on kämmenissä yliliikkuvat nivelet ja jostain syystä osaan niksautella peukkujani taaksepäin. En ole havainnut supervoimastani olevan mitään hyötyä, mutta voisin silti teetättää itselleni trikoot.

Mä oon kans hyvä sängyssä - sillei röllihengessä. Voisin nukkua parikin kertaa päivässä ihan mielikseni.

Tupla-J sanoi:
Mullakin on kämmenissä yliliikkuvat nivelet ja jostain syystä osaan niksautella peukkujani taaksepäin. En ole havainnut supervoimastani olevan mitään hyötyä, mutta voisin silti teetättää itselleni trikoot.

Aloin jo sen verran huolestua että on pakko muistuttaa parista asiasta. Suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun. Käytä tuota voimaasi vain hyvään, oikeuden toteuttamiseen, äläkä suinkaan riistoon ja pahantekoon. Sormien naksauttelu on vaarallinen ase oikein käytettynä

Eipä tule mieleen yhtään asiaa, jossa olisin hyvä :(

Oon hyvä selittämään vaikeita asioita (opiskeluihin liittyen) kavereille. Yleensä ymmärrän kaiken hyvin ja saan myös muut oppimaan:) Samalla itsekin sisäistää asiat paremmin. Oon myös hyvä keksimään tekosyitä paheilleni:D

Sitten olen hyvä psyykkaamaan itseäni ja muita, sekä aika helvetin taitava piirtämään.
Oma kehu haisee;)

Oon hyvä tekeen bodiruokaa,ainakin omasta mielestäni :) Omaan myös absoluuttisen sävelkorvan joten olen musikaalisesti lahjakas,laulumiehiä siis ;) Hyvä neuvomaan muita ongelmissa,omat ongelmat onkin sitten aina hankalampi ratkoa jos ja kun sellaisia on :D

H.R. sanoi:
-Kodin remontointi. Viiden vuoden 50's talon remontointi kokemuksella voisin jo sanoa, että mikä vaan remontti homma menee ja työkalut pysyy kädessä.
-Sähkölaitteiden vian haku ja korjaus. 15v duunihistoria opettanut.
Nuo samat, kantapään (remontti)/koulun(sähkö) kautta opittuna ;)
Tietokoneet jostain syystä tykkäävät toimimaan/korjautumaan kun vain menen lähelle, kuitenkin vihaan tietokoneiden konffausta yli kaiken ja "valehtelenkin" sukulaisille sekä naapureille että en osaa vaikka osaisin.

Eräskin tapaus oli kun tulostus ei ollut toiminut 6kk:een, menin ja pistin default printteriksi halutun tulostimen ja sain mainetta ja mammonaa viinipullon muodossa, helppoa mutta ah, niin rasittavaa ja vittumaista, vaikkei aikaa mennytkään kuin noin minuutti.

Teen helkkarin hyvää safkaa, siksi ei tule käytyä edes rafloissa, tosin anoppi ei dikkaa mun safkoista mutta pääasia että itse (ja vaimo) tykkää.

Vaikea sanoa missä sitä olisi hyvä, varmasti montakin asiaa vielä lisää... :rolleyes:

Hmmm, olen hyvä ainakin:

-Nussimaan
-Tyydyttämään naisia muilla keinoilla
-Masturboimaan
-Masentumaan
-Kieriskelemään itsesäälissä
-Synkistelemään
-Pilaamaan muiden bileitä synkistelemällä
-Olemaan yli-pessimistinen realisti (Tiedän, todella ärsyttävää joistain)
-Oikeastaan en ole TODELLA paska missään. Mutta en kyllä maailman huippukaan missään. Keskiverto harmaa, mustavalkoinen paska.

Tämä threadi on parhautta! :thumbs:

Mä osaan laulaa.

Sitten mä osaan ajatella asioita muiden ihmisten kantilta; se helpottaa elämää. Mm. tästä syystä olen hyvä duunissani.

Kai mulla on aika hyvä tyylitaju, kun osaan ostaa sekä itselleni, että muille vaatteita. edit: En tosin jaksa pukeutua niin hyvin kuin osaisin. :)

Osaan tehdä hyvää ruokaa.

Mä oon keskimääräistä parempi tyyppi noin niinkun kaverina yms.

Onhan noita muitakin, mutta tuossa noi tärkeimmät.

Ai niin, kuten lähestulkoon kaikki muutkin miehet tässä ketjussa, oon ihan täydellinen vällyjen vällissä. :rolleyes: LOL :D

Näin tämän threadin jo useampi päivä sitten, enkä viitsinyt vastata, kun ei lyhyellä miettimisellä tullut mitään mieleen. Aika säälittävää, ettei tullut pidemmälläkään. :(

Vana sanoi:
Hetken kun mietin, niin mäkin tykkään auttaa ja neuvoa ihmisiä, jos oikeasti osaan kyseisen asian.

Mäkin taidan tykätä tästä. Ja osaan antaa ihmisille positiivista palautetta ja kannustaa. Lisäksi ainakin leireillä tai muissa sen tapaisissa tilanteissa tutustun tosi helposti ihmisiin, menen juttelemaan ja toivotan uudet ihmiset tervetulleeksi. Luulisin että tietyllä tasolla olen aika "hyvä tutustumaan" ihmisiin, luulisin myös että useimmiten muhun on tietyllä tasolla aika helppo tutustua. (Painotan: tietyllä tasolla. Ennen kuin se skitsoilu alkaa :/)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom