Missä olet hyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläisen bravuuri on sekopäitten eukkojen löytäminen. En sitte tiiä oonko mä jossain muussa hyvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Runkkaaminen sujuu hyvin. Osaan kuulemma lyödä kovaa. Opin nopeasti, unohdan nopeammin. Kaikenlainen selittely onnistuu. Punnersin niskan takaa 115 kiloa (no täällä se ei ole hyvin). Pystyn juomaan yli kymmenen tuoppia illassa...

taistelen kuulemma ammattilais sarjassa suunsoitossa ja väittelemisessä

e- selittämisen MM kolmonen ja bissee uppoo ku kaivoon (kiitos Cthulhu ku sait mut huomaamaan hyviä puoliani<3 )

Fat Rat sanoi:
Olen todella ahkera työntekijä, oli kyseessä mikä tahansa työ. Vastapainoksi olen äärimmäisen laiska opiskelija. Mikä siinä on, että muille kyllä tehdään töitä, mutta oman itsensä eteen ei jaksa?

Sama vika rahikaisella. Kai se on siinä, että palkkatyöstä tulee tuloja heti, opiskelusta ehkä joidenkin vuosien kuluttua.

Varsinkin opintojen alussa ajatus "jos en mene tänään baariin, valmistun ehkä jo kuudessa vuodessa ja saan läntisen euroopan huonointa palkkaa alallani", ei aina oikein motivoi.

Hyvää itsessäni kaiketi ihmistuntemus sekä retorinen pätevyys. Fyysisesti olen myös melko geneettisesti lahjakas, tosin pahasti diesel sekä rikki monesta kohtaa.

Just tuli puhetta ni muistan viel yhden missä oon hyvä:

Mulla on tosi hyvä suuntavaisto. Osaan paljon reittejä, ja vaikka oisin vieraassa kaupungissa niin tajuan mistä lähdin useamman autolla kääntymisen ym jälkeenkin ja hahmotan ympäristöä hyvin. Tunnistan paikkoja ja mun on helppo suunnistaa lähes missä vaan. Jotenkin osaan painaa kai päähän kaikkea mitä näen, mulla on kuitenkin laskettukin semmonen 'visuaalinen muisti'.

Osaan kouluttaa sotilaita pysymään hengissä ja tappamaan tehokkaasti muita ihmisiä.

Annie Stark sanoi:
Mä olen hyvä:
- koirien kouluttamisessa ja käsittelyssä
:offtopic:
Saakos kysyä mimmosta koiraa kouluttelet? Miten olet kitkenyt koiralta(pentu) turhan vinkumisen ja/tahi käsien pureskelun?

visuaalinen muisti. itse huomasin moisen kyvyn autolla ajellessa, Esim lontoo tuli tutuksi hyvin nopeasti. Lisaksi kaikenlaiset tilastot jaa paahan, siis ne joissa on jonkilainen kuvaaja. Kielet, ja atk.
Opiskella en pysty. Peruskoulun jakeen ei oo mitaan suoritettu, ja luulen etta tasta syysta johtuen ei vaan ole kirjojen kanssa minkaanlaista keskittymiskykya.
visuaalimuitini takia luen paljon sarjakuvia :)

Itse oon hyvä:

-Turhan nippelitiedon muistamisessa..joskus muistin maailman maat, pääkaupungit, asukasluvut ja pinta-alat jotakuinkin ulkoa

-Asioiden laiminlyönnissä / laiskottelussa / haaveilussa

-Kai mä jotain vedonlyönnistä saatan tietää

MissEvilEve sanoi:
..Mulla on tosi hyvä suuntavaisto. Osaan paljon reittejä, ja vaikka oisin vieraassa kaupungissa niin tajuan mistä lähdin useamman autolla kääntymisen ym jälkeenkin ja hahmotan ympäristöä hyvin...

Repesin aika pahasti kun just luin 10min sitten sun eksymistarinas irkistä :D

1. Naiset, mä tiedän mistä ne tykkää, mitä ne toivoo ja kuinka esittää asiat niille. Silti ne, joille todella tahtoisin todistaa olevani miesten mies - täyden kympin saalis, saavat vatsani sekaisin ja suun suppuun. :wall:

2. Huumori, kunhan pääsen vauhtiin olen huhupuheitten mukaan keskimääräistä hauskempi tyyppi, ellen jopa hervoton.

3. Englanti, se kieli.

4. Tietokoneet.

5. Alkoholi, pystyn nauttimaan sitä suuria määriä potematta krapulaa ja/tai nolaamatta itseäni normaalia pahemmin.

6. Naiset ovat myös väittäneet, että osaan tanssia, suudella ja rakastella erinomaisesti. Itse epäilen tätä hieman, taitavat sanoa niin kaikille. ;)

7. Yleistieto - tietoa löytyy vähän joka asiasta. Paino sanalla vähän, varsinaista vahvaa alaa ei löydy. Paitsi ehkä Biologia/Maantieto.

8. Lisäksi olen äärimmäisen vaatimaton.

hyrre sanoi:
Repesin aika pahasti kun just luin 10min sitten sun eksymistarinas irkistä :D

Hehe. No kun se on mun elämäni ainoa eksyminen, siksi sen kerroin ja muistinkin tuon et normaalisti mulla on ihan järjettömän hyvä suuntavaisto :D

Joku hetkellinen mielenhäiriö se oli, väsymys + turhautuminen=paniikki :lol2:

Huumorintajua kai sit löytyy, ehkä vähän liikaakin. Vahinko vaan että suurin osa ihmisistä ei aina tajua korkeatasoista läppää. "oliko tossa jotain hauskaa" -ilme on tuttu....
Samaten sarkasmit, ironiat sun muut on sen verran hyvin hallussa että välillä oikein pelottaa mitä suustaan päästelee. Kaveriporukassa vittuillaan ja keljuillaan koko ajan(hauskaa on), mutta muuten pitäs vähän rajottaa... Jotkut ei ota kaikkea huumorilla, miksen mä tajua sitä. :wall:
Oon hyvin lahjakas ja nopea oppija -ja täydellinen alisuoriutuja. :D
Yleistietoa löytyy.
Kroppa on luonnostaan lihaksikas ja urheilu sujuu.

Fat Daddy sanoi:
1. Naiset, mä tiedän mistä ne tykkää, mitä ne toivoo ja kuinka esittää asiat niille.
will you be my mentor?

Pilkunviilaamisessa oon aika hyvä; suomen kielioppi on suhteellisen hyvin hallussa. Olen hyvä arvioimaan muiden kirjoittamia tekstejä! Minulla on sanottavaa, osaan pitää puheita. Saatan ehkä olla jossain määrin verbaalisesti lahjakas. Osaan myös leipoa tosi hyviä sämpylöitä!

Oon sitkee tappelija kun sille päälle satun, ja utelias oppimaan uutta ja pyrin ymmärtämään ilmiöitä (joskus vähän liikaakin, se kun johtaa helposti siihen ettei minulla olekaan enää mielipiteitä...). Tunnen myös varsin hyvin kirjallisuudentutkimuksen suuntauksia; tietynlainen teoreettinen pyörittely on minulle luontevaa. Siitä on varmaan pakkislaisille paljon iloa:hyper: . On tosin muitakin (elämän) osa-alueita joista tiedän aika paljon mutta ne jääköön nyt erittelemättä. Uskoisin että minulla on hyvä ihmistuntemus.

Tunnistan hyvin luonnontilaisia kukkia ja kirjosiepon pelkästä äänestä! Varmana keskivertoa paremmin. Metsässä mulla on hyvä suuntavaisto ja tunnen sienilajeja aika hyvin. Osaan myös uida perhosta, vetää leukoja, istuttaa kukkia ja metsää, kuunnella muita ihmisiä, koota piirilevyn, kirjoittaa ns. vanhaa kaunoa, hypätä jo aika hyvin hyppynarua ja sitoa vihdan:rolleyes: . Lisäksi osaan yllättää! Ja luulin olevani surkea itseni kehumisessa ;).

hyrre sanoi:
Itse oon hyvä:

-Turhan nippelitiedon muistamisessa..joskus muistin maailman maat, pääkaupungit, asukasluvut ja pinta-alat jotakuinkin ulkoa

-Asioiden laiminlyönnissä / laiskottelussa / haaveilussa

-Kai mä jotain vedonlyönnistä saatan tietää

Sä oot kyllä joku mun henkinen kaksoisolento kun kattoo noita jääkiekko-threadin vastauksia minuutin sisään. Tähänkin meinasin vastata about samat.

Toi turhan nippelitiedon hallinta aiheuttaa töissäkin ihmetystä kollegoissa. Muistan esim. 80-luvulta naapureiden autojen rekisterinumerot yms, mutta välillä unohtuu esmerkiksi treenivehkeet salille mennessä.:david:

Lisäksi olen aika pitkäpinnainen (selvinpäin). Saan lähes mitä tahansa saavutettua/tehtyä kunhan on pakko tai intohimo asiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom