Missä olet hyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt kun kerrankin pääsee kehumaan itseään niin, tässä tulee

-hyvä muisti (kun luen tai kuulen jonkin asian kerran niin todennäköisesti muistan sen myös melko hyvin)
-edellisestä seuraa, että koulu on mennyt aina todella loistavasti mitättömällä panostuksella
-matemaattisesti olen kai edes hieman lahjakas tai ainakin lukion pitkä matematiikka on minulle helppoa
-jos kiinnostun jostain asiasta, voin perehtyä siihen todella syvällisesti, mutta toisaalta taas jos asia (kuten yleensä) ei minua kiinnosta, en jaksa panostaa siihen oikeastaan lainkaan
-olen rehellinen, luotettava ja otan myös muut ihmiset huomioon (näin mulle väitetään)
-heitän niin huonoa läppää, että se on hauskaa

Ja nyt tekisi välttämättä mieli kirjoittaa vastapainoksi jotakin huonoa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Avernian sanoi:
Näin tämän threadin jo useampi päivä sitten, enkä viitsinyt vastata, kun ei lyhyellä miettimisellä tullut mitään mieleen. Aika säälittävää, ettei tullut pidemmälläkään. :(

Tämä ei tasan pidä paikkaansa. Nyt vaan estottomasti kehumaan itseään, tämä on se paikka sille :rock:

Aika moni on huomannut saman kuin itse tätä threadia avatessani, että oma kehun jälkeen tekis mieli heittää se vanha kunnon "mut vaikka mä oonkin hyvä noissa asioissa, niin toisaalta olen paska esim..."
NO WAY! Nyt rintaa rottingille :whip:

Nyt keksin yhden asian missä oon ihan törkeen hyvä. Nimittäin muistin lyhyydessä. Tänään keksin päivällä pari asiaa missä olen hyvä, mutta en mä niitä enää muista kun pitäis tänne kirjoittaa. :jahas:

skillster sanoi:
Nyt keksin yhden asian missä oon ihan törkeen hyvä. Nimittäin muistin lyhyydessä. Tänään keksin päivällä pari asiaa missä olen hyvä, mutta en mä niitä enää muista kun pitäis tänne kirjoittaa. :jahas:

Hehehee :) nyt muistin mis oon hyvä, tai oikeestaan toi yks tyttö vähä autto. Oon hyvä kuuntelee ja lohduttaa ihmisiä :)

Hih, itsestäänhän sitä aina jaksaa jauhaa :rolleyes: :D
Taidan olla aika hyvä ainakin muistamaan historiassa pieniä, tarkkoja yksityiskohtia (tyyliin mitä jollain oli päällä jne..), halimaan ja pusimaan :D , lohduttamaan..

H.R. sanoi:
Tämä ei tasan pidä paikkaansa. Nyt vaan estottomasti kehumaan itseään, tämä on se paikka sille :rock:

No jos topikin nimi on missä olen hyvä, niin ei kyllä voi vastata. "Olen ihan ok...", "En ole hassumpi..." ja "Kukaan ei ole valittanut, kun..."-tason jutut on ihan eri asia. Ne on keskitasoa tai juuri ja juuri sitä parempia. Hyvästä ei ole silloin kyse.

On muuten vaikeaa kun alkaa oikein miettimään missä on hyvä :D

Viinan ottamisessa
Tiedän urheilusta jonkun verran (urheiluvisat yms )
Osaan pelata änäriä aika hyvin :D

Olen hyvä lähes tulkoon kaikessa opiskeluun liittyvässä. Opin nopeasti, osaan analysoida, soveltaa jne. oppimiani asioita. Lahjakkuutta löytyy kielissä ja matematiikassa. Nykyisin olen hyvä jopa kirjoittamisessa. (tällä hetkellä todistuksen keskiarvo n. 4,8... Tosin en ole mikään akateeminen, vaan opiskelen tradenomiksi, joten se nyt ei sitten olekaan kai mitään...)
Ajattelen loogisesti ja olen hyvä suunnittelemaan ja organisoimaan asioita.
Osaan laittaa herkullista ruokaa.
Olen ihQ tyttökaveri.
Olen sosiaalinen pakon edessä :D (muuten en)
Olen kiinnostunut kaikenlaisesta.
Olen hyvä kehumaan itseäni, mutta toisaalta myös erinomaisen taitava vähättelemään itseäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom