Missä olet hyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Osaan sanoa sanan kuin sanan tai vaikka lauseen nanosekunnissa väärin päin.

Kunpa olisin sen sijaan ollut lahjakas esim matikassa, tuon väärinpäin sanomisen lisäksi en siis ole missään muussa asiassa superhyvä, varsinkaan hyödyllisissä asioissa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa että saa kehua itseään. Kivaa!

- Mulla on loputon itsekuri
- Tiedän paljon ravinnosta
- Olen luova
- Osaan nauttia pienistä asioista
- Olen valpas ja reagoin nopeasti
- Nopea oppimaan
- Kroppani on jäntevä, lihaksikas, kireä ja kaikinpuolin jumalallinen

noin

Sutikka sanoi:
Sä oot kyllä joku mun henkinen kaksoisolento kun kattoo noita jääkiekko-threadin vastauksia minuutin sisään. Tähänkin meinasin vastata about samat.

Lisäksi olen aika pitkäpinnainen (selvinpäin). Saan lähes mitä tahansa saavutettua/tehtyä kunhan on pakko tai intohimo asiaan.

Heh, lisää yhtäläisyyksiä: Saan mäkin asioita aikaan, jos vain rupean. Tuppaan vaan olemaan laiska turhankin usein. Ja olen myös pitkäpinnainen, tosin kännissäkin(eriävyys, wtf? :))

Mä olen hyvä siirtämään himassa hommia hamaan tulevaisuuteen, ja siitä vaimo mainitsee harvase päivä.

Ja erittäin hyvä kuuntelemaan vaimoa kuulematta/tajuamatta mistä se puhuu.

- tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa, vaikka en henkilöstä välttämättä pitäisikään/minusta ei pidettäisi
- olen nopea lukemaan, olisinpa käyttänyt tätä taitoa hyväksi myös koulussa, enkä pelkästään romaanien parissa
- olen hyvä ampumaan, etenkään kun en mitenkään säännöllisesti pääse ampumaan.

*Olen hyvä tekemään ruokaa

*Olen hyvä analysoimaan erilaisia asioita

*Olen suhteellisen hyvä kuultelija ja keskustelija

*Pystyn melko hyvin käsittelemään erilaisia aihealueita ilman henkilökohtaisia tunteenpurkauksia

*Olen hyvä ottamaan kantaa (oli mieliepiteet sitten minkälaisia tahansa)

*Olen hyvä viilaamaan pilkkuja sekä hyvä täydellisyyden tavoittelussa

*Olen suhteellisen hyvä laittamaan kodin kauniin, viihtyisän ja kodikkaan näköisesksi

- Olen aika hyvä ihmistuntija, pärjään kaikenlaisten ihmisten kanssa.

- Olen verbaalisesti suht lahjakas käsittelemään ihmisiä tietyissä tilanteissa (työssä)

Mitähän sitä osais...

Tietokoneita tullut työn puolesta korjattua puolenkymmentä vuotta, eikä yhtään ole jäänyt korjaamatta. Joskus vaan mennyt vähän enemmän aikaa...

Jääkiekkovalmentajana tullut vähän mainetta niitettyä. Entisistä valmennettavista muutama jo liigassa ja yksi ollut miesten maajoukkueessakin, mutta se ensimmäinen NHL-pelaaja antaa odottaa itseään.

Kaikenlaista tarpeetonta nippelitietoa on pää täynnä. Tai kyllähän tuosta jotain hyötyä joskus on.

Kiva threadi, pääsee kehuskelemaan itseänsä!!;)

Olen hyvä sisustamaan ja minulla on hyvä värisilmä.
Olen hyvä suunnittelusssa, suunnittelen KAIKEN etukäteen :D Ja se onkin pakkomielle:lol2:
Olen..hyvä ystävänä olemisessa!
Olen hyvä kurittamaan lapsia:D
Osaan käsitellä hyvin VIERAIDEN lapsia--->olen hyvä lapsenvahti;) (en omaa pikkuveljeäni kylläkään)
Olen hyvä koulussa
Olen hyvä hauskanpidossa, tylsää hetkeä harvemmin tulee
Osaan tehdä hyvää ruokaa (ainakin omasta mielestäni)
Osaan tanssia

Muita ei toistaseksi tule mieleen

Olen hyvä näyttelemään. Lavalla ja etenkin sen ulkopuolella.
Olen hyvä suustani. Vitsailemaan ja etenkin vittuilemaan.
Olen äärettömän hyvä juomaan viinaa. Myös nopea.Olen järkyttävän hyvä ajamaan autolla. Myös nopea.
Olen hyvä vääntämään kättä.
Olen hyvä ihminen.
Näytän hyvälle bikineissä.
No, näihin pariin viimiseen tuli vähän liioiteltua.

-tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa
-olen aina ajoissa ja pidän lupaukseni
-lapset tykkäävät musta, mutta osaan olla myös tiukka kasvattajana (olen lastentarhanopettaja:D )
-olen empaattinen
-hyvä kielipää (puhun neljää kieltä aika sujuvasti)
-hyvä maku pukeutumisen ym. esteettisen suhteen
-hyvä rytmitaju (tanssiminen ym)

Olen ollut kiinnostunut autoista pikkupojasta lähtien, joten niistä on kertynyt mukavasti tietoa vuosien varrella. Nautin suuresti kun saan nussia pilkkua ja korjailla toisten ihmisten sanomisia.

Huumorintajuakin löytyy ja juttua tulee jos sille päälle satun. Olen myös kuulemma mukava ihminen jos en vittuile.

Kouluaineista fysiikka on kaikkein mieluisin ja siinä olen hyvä. Niin ja olen myös hyvä kirjoittamaan ja sain joskus stipendinkin luovasta kirjoittamisesta.

Mä oon muuten vielä aika hyvä organisoimaan, keksimään ja suunnittelemaan kaikkea. Ja sit mulla on hyvä mielikuvitus ja ostan ihmisille usein aika hyviä lahjoja.

Mä oon niitä ihmisiä, joista ei ikinä tulisi hyvää näyttelijää, mutta hyvä ohjaaja ehkä. Tää oli siis vertauskuva.

-Olen hyvä laiskottelemaan ja siirtämään kaikkea huomiseen
-autoista tiedän teoriassa aika paljon mutta käytännössä vähän vähemmän jostain syystä
-Muistan autolehtiä melkein ulkoa....
-Oon helevetinmoinen panomies ja osaan nuolla naisen tavaraa perkeleen hyvin! Jostakin syystä kukaan ei vaan halua kokeilla :jahas:
-Oon muuten perkeleen hyvä käyttämään kirosanoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom